quote:
Laptops zoemen regelmatig, zeker bij zware programma's.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:21 schreef mario390 het volgende:
ik vraag om mijn laptop en jullie schrijven over dansen en voetbalik snap helemal niks
Ja we kunnen moeilijk even langskomen eh? Conjoquote:Op zondag 31 maart 2019 15:21 schreef mario390 het volgende:
ik vraag om mijn laptop en jullie schrijven over dansen en voetbalik snap helemal niks
Scrut is losser in de heupenquote:
Die van mij heeft een dubbele fan.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Laptops zoemen regelmatig, zeker bij zware programma's.
quote:
quote:
Wie, GJ? Die is toch helemaal niet blij, dat is allemaal show. Tussen de insta opnames door staat ie 49 jointjes per dag weg te roken om suīcidale gedachtes te verdrijven.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bizar bizar idd, dat je zo fucking blij kunt worden van auto's wassen ook eh?
Oh had de tekst nog niet gelezen behalve die superrrr inspirerende quotequote:Op zondag 31 maart 2019 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nicolien is weer eens super fan van iemand. Volg haar op Instagram maar niet teveel, want dan moet je detoxen en daar heeft ze ook weer leuke vloggers voor die je moet volgen.
Mocht je arm uit de kom vliegen dan kan de amberlanse tenminste dichtbij parkerenquote:Op zondag 31 maart 2019 14:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel de Towers zwiep helemaal onder de knie nu.
Ik vind Nicoliens blijheid eng. Dat kan toch niet echt zijn?quote:Op zondag 31 maart 2019 15:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wie, GJ? Die is toch helemaal niet blij, dat is allemaal show. Tussen de insta opnames door staat ie 49 jointjes per dag weg te roken om suīcidale gedachtes te verdrijven.
verkoopsmilequote:Op zondag 31 maart 2019 15:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind Nicoliens blijheid eng. Dat kan toch niet echt zijn?
Met lachende ogen.quote:
bedankt maar nu is hij anquote:Op zondag 31 maart 2019 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
alleen de bovenste dan, zonder open te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |