Nee op Leen ook maar dat is Mister Feyenoord ook wel jaquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik ben weer voor Ajax vandaag, de hell met dat tyfus brabant
Nulnulletje, denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Dillema wel vandaag want we spelen tegen mijn andere club Utreg
Ik ken iemand met een Fyenoord tattoo.quote:
Ik wel 20.000quote:Op zondag 31 maart 2019 13:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een Fyenoord tattoo.
Allemaal fout dus?quote:
Mag ik je handtekening ?quote:Op zondag 31 maart 2019 13:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een Fyenoord tattoo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 maart 2019 13:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening ?* Ghostbuster PSV vlag opzoektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Maar dat is toch erg? Hij kwam in de kroeg heel stoer zijn tattoo laten zien,en iedereen ging stuk.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah dacht dat je Feyenoord op zijn Fries schreef
You’re welcomequote:Op zondag 31 maart 2019 11:50 schreef Lucky2Bastard het volgende: Stond onder de douche ineens spontaan Lee Towers nummers te zingen.
Dacht ik meld het nog ff.
![]()
Ja best erg ...quote:Op zondag 31 maart 2019 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar dat is toch erg? Hij kwam in de kroeg heel stoer zijn tattoo laten zien,en iedereen ging stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B en Tilly onder de douche?quote:
Ik ook niet.quote:
Ik had Rindschtubel Käseronetten mit gemischte Gemüse.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:55 schreef mario390 het volgende:
Fleischlaibchen en Püreelekker gewezen
salat
Uit de diepvries ?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had Rindschtubel Käseronetten mit gemischte Gemüse.
Erd pferren?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ja jaquote:Op zondag 31 maart 2019 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat zing jij onder de douche?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoort dat er ook bij als je op de erebank zit?
Ook lekkerquote:Op zondag 31 maart 2019 14:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja jagisteren had ik fuderstinkel met gomtifurz
quote:Op zondag 31 maart 2019 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Wesley Sneijder op m'n rug getatoeëerd met de tattoo van Yolanthe op zijn buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |