Nee op Leen ook maar dat is Mister Feyenoord ook wel jaquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik ben weer voor Ajax vandaag, de hell met dat tyfus brabant
Nulnulletje, denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Dillema wel vandaag want we spelen tegen mijn andere club Utreg
Ik ken iemand met een Fyenoord tattoo.quote:
Ik wel 20.000quote:Op zondag 31 maart 2019 13:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een Fyenoord tattoo.
Allemaal fout dus?quote:
Mag ik je handtekening ?quote:Op zondag 31 maart 2019 13:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een Fyenoord tattoo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 maart 2019 13:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening ?* Ghostbuster PSV vlag opzoektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Maar dat is toch erg? Hij kwam in de kroeg heel stoer zijn tattoo laten zien,en iedereen ging stuk.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah dacht dat je Feyenoord op zijn Fries schreef
You’re welcomequote:Op zondag 31 maart 2019 11:50 schreef Lucky2Bastard het volgende: Stond onder de douche ineens spontaan Lee Towers nummers te zingen.
Dacht ik meld het nog ff.
![]()
Ja best erg ...quote:Op zondag 31 maart 2019 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar dat is toch erg? Hij kwam in de kroeg heel stoer zijn tattoo laten zien,en iedereen ging stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B en Tilly onder de douche?quote:
Ik ook niet.quote:
Ik had Rindschtubel Käseronetten mit gemischte Gemüse.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:55 schreef mario390 het volgende:
Fleischlaibchen en Püreelekker gewezen
salat
Uit de diepvries ?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had Rindschtubel Käseronetten mit gemischte Gemüse.
Erd pferren?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ja jaquote:Op zondag 31 maart 2019 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat zing jij onder de douche?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoort dat er ook bij als je op de erebank zit?
Ook lekkerquote:Op zondag 31 maart 2019 14:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja jagisteren had ik fuderstinkel met gomtifurz
quote:Op zondag 31 maart 2019 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Wesley Sneijder op m'n rug getatoeëerd met de tattoo van Yolanthe op zijn buik.
SO naar Tilly.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 13:55 schreef mario390 het volgende:
Fleischlaibchen en Püreelekker gewezen
salat
quote:
Vind die bril maar niksquote:
Heb je Mehmet niet gespot gisteren in de stad?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Man man, wat een genot weer in het Tilly van de Tonnekreek-topic.
Nee, vreemd eigenlijk. De barbecue van Madilia was hier wel te ruiken.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je Mehmet niet gespot gisteren in de stad?
Hij heeft vast z'n Michael Jackson-pasjes weer gedaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:32 schreef chufi het volgende:
Met GJ de Hennepman naar de Snollebollekes.
Doe mij maar Pieter de Rastaman , die ken ik tenminste
Madi was gisteren in Lemmer.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, vreemd eigenlijk. De barbecue van Madilia was hier wel te ruiken.
Bizar bizar idd, dat je zo fucking blij kunt worden van auto's wassen ook eh?quote:
Nicolien is weer eens super fan van iemand. Volg haar op Instagram maar niet teveel, want dan moet je detoxen en daar heeft ze ook weer leuke vloggers voor die je moet volgen.quote:
quote:
Die twee koppels uit Haarlem zijn wel de verschrikkelijkste van allemaal.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bizar bizar idd, dat je zo fucking blij kunt worden van auto's wassen ook eh?
Een vriend van me heeft dat ook.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bizar bizar idd, dat je zo fucking blij kunt worden van auto's wassen ook eh?
Verschrikkelijk die Bas jaquote:Op zondag 31 maart 2019 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die twee koppels uit Haarlem zijn wel de verschrikkelijkste van allemaal.
Ik ook in de wasstraatquote:Op zondag 31 maart 2019 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft dat ook.
Neem er alle tijd voor. Fuck het milieu.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nummers nog wel,douche jij zo lang?
Zet 'm er achteruit in dan.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook in de wasstraat, en dat ding rost iedere keer mijn buitenspiegels er af
![]()
11 keer goed gegaan al
Goed antwoordtwitter:cunninghamshire twitterde op zondag 31-03-2019 om 08:39:27Robert Smith keeps it real. https://t.co/SwCN0cDjTB reageer retweet
Mijn overbuurman ook. wast elke week allebei zijn auto's. Velgen schoonmaken met afwasborstel enzo....quote:Op zondag 31 maart 2019 14:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft dat ook.
Ik las towel zwiep,maar dat is wat anders.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel de Towers zwiep helemaal onder de knie nu.
Die vriend van van me heeft er zijn werk van gemaakt.En hij is echt goed in zijn beroep.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn overbuurman ook. wast elke week allebei zijn auto's. Velgen schoonmaken met afwasborstel enzo....
Ja, dat kan aankomen. Helemaal bij een natte.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik las towel zwiep,maar dat is wat anders.
quote:Op zondag 31 maart 2019 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed antwoordtwitter:cunninghamshire twitterde op zondag 31-03-2019 om 08:39:27Robert Smith keeps it real. https://t.co/SwCN0cDjTB reageer retweet
quote:Op zondag 31 maart 2019 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Niks gewoon koelingquote:Op zondag 31 maart 2019 15:13 schreef mario390 het volgende:
wat is er wanneer de laptop zo zacht rumort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |