Wil je een klap(met de)stoel?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het had ook een klapstoel kunnen zijn. Dan roep je het over jezelf af.
Ook nog.Wat erg.Stoel kapot?quote:
ik geloof dat laatste is de kleinste problem ,moeder is dood dat is egal of de stoel kapoet isquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook wel eens met Mutti?
Zo kom je nog eens ergensquote:Op zondag 31 maart 2019 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit Virtueel in Spanje zeg maar... of ergens anders wanneer ik wil
Ook met stoelen?quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed antwoordtwitter:cunninghamshire twitterde op zondag 31-03-2019 om 08:39:27Robert Smith keeps it real. https://t.co/SwCN0cDjTB reageer retweet
Dat is zo Mario, maar we kennen het arme mens verder niet, al is het bijzonder treurig.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof dat laatste is de kleinste problem ,moeder is dood dat is egal of de stoel kapoet is
GM broeder.quote:
Nja, dat dus. Je kan al het leed van de wereld wel op je schouders willen nemen, maar je lost er niets mee op en die moeder heeft er ook geen drol meer aan.quote:
Hey muts.quote:
Middag !quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man nee, maar ik zei haar vandaag dat zij soms echt lästig ist
Kijkquote:Op zondag 31 maart 2019 16:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
En voor Chuf: en FF![]()
[ afbeelding ] 1982.
It is al lang lyn dat ik die gehoord heb.quote:
Het blijft een 'moeilijk' gesprek.quote:
Beloftes kom ik na. Nu ga ik weer naar F1. Druk druk....quote:
dat wel........quote:Op zondag 31 maart 2019 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het blijft een 'moeilijk' gesprek.
misschien was het wel een monstermoeder en was dit de enige uitweg voor de zoon om van haar jarenlange martelingen af te komenquote:Op zondag 31 maart 2019 16:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is zo Mario, maar we kennen het arme mens verder niet, al is het bijzonder treurig.
je hebt dus brood gekregen in plaats van een warme maaltijd?quote:Op zondag 31 maart 2019 16:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man nee, maar ik zei haar vandaag dat zij soms echt lästig ist
In de war met zomertijd en wintertijd.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:49 schreef mario390 het volgende:
vandaag zei zij ik ben om 4 00 naar huis gekomen ,maar ik weet zeker dat het 3 uuren erder was
kreg elke dag bijna normal middagetenquote:Op zondag 31 maart 2019 16:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt dus brood gekregen in plaats van een warme maaltijd?
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de war met zomertijd en wintertijd.
quote:Op zondag 31 maart 2019 16:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
misschien was het wel een monstermoeder en was dit de enige uitweg voor de zoon om van haar jarenlange martelingen af te komen
Die gozer was ernstig ziek.Weet niet of hij nog leeft.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
It is al lang lyn dat ik die gehoord heb.
je bent er net....quote:Op zondag 31 maart 2019 16:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Beloftes kom ik na. Nu ga ik weer naar F1. Druk druk....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |