Sja, ook dat komt veelvuldig voor tijdens het leven.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik spreek hem nooit meer. Uit elkaar gegroeid.
Wazzup?quote:
Mooiquote:
Zomaar de hele gevel eruit rammen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:35 schreef sly-nl het volgende:
Hooi ook andereuh.
Jajaja, dat was toch wat met Mo. Arm schaap
Daar ben ik ooit bijna tegen een vrachtschip geknald.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
MooiKen de tijd nog dat ik met mijn ouders in Balk was....
Ik voel een liedje aankomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar oude deuren dichtgaan gaan nieuwe deuren open
Dat had ik op mijn plankie op de Merwedequote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit bijna tegen een vrachtschip geknald.
Gooi erin.quote:
quote:
Deze had ik gisteren,geniaal nummer.quote:
Oh, ik dacht dat jij Kon Tiki had, sorry. Nummer is wel lekker.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Deze had ik gisteren,geniaal nummer.
Klopt,dat is jammer doen ze er een poly laag omheen.quote:
water dicht maken simpelquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,dat is jammer doen ze er een poly laag omheen.
En nieuwe kozijnen toch.quote:
Maar je was dus een fanatieke surfer?quote:
Klok en klepel dusquote:
Neuh,1x verven in de 10 jaar, er zal al dik dubbel glas in vanwege geluidsnormen.quote:
WTF... ik was een van de eerste windsurfers .. (in mn dorp) stond ooit op de FP van de lokale krant met dezequote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar je was dus een fanatieke surfer?
Mss een stomme vraag hoor.Welke merken kleding droeg je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg vorig jaar een nieuwe drempel. Ook zo'n een gedoe. 5 weken aan een zuurstof tank van de stress.quote:
Als je ze maar niet meer hoort dan. Hier reno gedaan, alles kunststof met HR++ Dure grap.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Neuh,1x verven in de 10 jaar, er zal al dik dubbel glas in vanwege geluidsnormen.
De hele dag sirenes.
Ja stomme vraag idd.. geen idee en zo fanatiek was ik ook weer niet .. paar jaar hype toen was het stad, studeer en bierquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mss een stomme vraag hoor.Welke merken kleding droeg je?
Ik weet wel dat ik een goedkoop wetsuit had, maar het merk....???quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja stomme vraag idd.. geen idee en zo fanatiek was ik ook weer niet .. paar jaar hype toen was het stad, studeer en bier
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar een nieuwe drempel. Ook zo'n een gedoe. 5 weken aan een zuurstof tank van de stress.
Nou zeg..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja stomme vraag idd.. geen idee en zo fanatiek was ik ook weer niet .. paar jaar hype toen was het stad, studeer en bier
Ik heb ook geen idee // geen O'neelquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik een goedkoop wetsuit had, maar het merk....???
Ik was al blij dat ik een surfplank op mijn boot had. Met een Lister 2 cylinder.quote:
Ah je had gewoon een eigen boot.,,,quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik een surfplank op mijn boot had. Met een Lister 2 cylinder.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF... ik was een van de eerste windsurfers .. (in mn dorp) stond ooit op de FP van de lokale krant met dezeEcht top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Yep, een rondspantvlet, als je dat iets zegt.quote:
Niet zo leuk. Moeders overleed. Toen moederhavo gedaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoe waren jou laatste jaren van puber naar student of volwassene ?
ik kreeg het origineel van de lokale krant .. Best wel tof iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 maart 2019 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
ik kreeg het origineel van de lokale krant .. Best wel tof iddZo hard als jou, ging ik niet hoor Chuf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ah mastworpen e.d.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:02 schreef sig000 het volgende:
Kolere eind fietsen naar boothuis van Zeevaartschool, moesten we daar knopen en roeien.
Das een behoorlijk bootjequote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Yep, een rondspantvlet, als je dat iets zegt.
hmmm ja das altijd kut ...quote:Op zondag 31 maart 2019 00:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niet zo leuk. Moeders overleed. Toen moederhavo gedaan.
nee eerder een tennisbaan, maar nee een basketbal pitch en een voetbal/hockey doelquote:Op zondag 31 maart 2019 00:00 schreef sig000 het volgende:
Sjoef zijn pa had ook zwembad achter in de tuin.
ik was ver voor die tijd zal ik maar zeggenquote:Op zondag 31 maart 2019 00:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mijn vrienden waren hardcore surfers,en daar hoorde wel een stijl bij.
Vandaar mijn vraag.
Er was een knoop, ken de naam niet meer, lag je goed mee vast en als je aan 1 touwtje trok was alles los.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en nog heleboel andere zinloze knopen.
Lijkt meer en sneller dan het gaat .. was wel een originele Windsurfer plankquote:Op zondag 31 maart 2019 00:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zo hard als jou, ging ik niet hoor Chuf.
Ik zoek mijn pica op voor je.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt meer en sneller dan het gaat .. was wel een originele Windsurfer plank
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar een nieuwe drempel. Ook zo'n een gedoe. 5 weken aan een zuurstof tank van de stress.
paar typo's uit loyaliteit
Hoi Fann, powernapje was lekker hoop ik.quote:
Dan kom je toch op O`neil uit.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
ik was ver voor die tijd zal ik maar zeggen
2 uurtjes in Comaquote:Op zondag 31 maart 2019 00:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoi Fann, powernapje was lekker hoop ik.
O'Neil, dat was het.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan kom je toch op O`neil uit.
Bij ons was het
Oxbow,
Quiksilver.
Brunotti,
Billabong.
Ok traunatische gebeurtenis Sly .. mijn ouder zijn inmiddels dood maar dat was op oudere leeftijd ,,quote:Op zondag 31 maart 2019 00:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die gebruikten we bij het veerijden.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er was een knoop, ken de naam niet meer, lag je goed mee vast en als je aan 1 touwtje trok was alles los.
Zo fijn als je toch een paar uurtjes kunt pakken.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
2 uurtjes in Comaja was wel lekker en toen dus papieren zoeken
60+ hier, schaam me er niets voorquote:Op zondag 31 maart 2019 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag toch wel... ik ben geen 18 meer en ook geen 28 zoals verschillende hiero
Seriues?quote:Op zondag 31 maart 2019 00:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
De peerdeknup.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die gebruikten we bij het veerijden.
Je post als een jonge god.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
60+ hier, schaam me er niets voor
Daar had ik ooit een ski jack vanquote:Op zondag 31 maart 2019 00:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan kom je toch op O`neil uit.
Bij ons was het
Oxbow,
Yep,trek aan de lus en los.quote:
Nog paar maanden.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
FUUCCKK@@!@!@quote:Op zondag 31 maart 2019 00:09 schreef FANN het volgende:
Stress hiero! Stapel papieren kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gevonden ...........
Mooi zo... hoeft ook niet!quote:Op zondag 31 maart 2019 00:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oxbow was mijn favo merk,fokking duur.Ik heb ooit een trui gekocht van 500 gulden.quote:
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik zoiets herken..quote:Op zondag 31 maart 2019 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi zo... hoeft ook niet!
af en toe maak ik rare zinnen, vooral dat ik moe ben... maar dat heeft ook een reden ..
dus heeft ook een reden... lang verhaal...
Alles weer goedquote:Op zondag 31 maart 2019 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kreeg weer de schuld dat ik teveel opruim![]()
maar het was zijn schuld
Hola Deiss en Fannquote:Op zondag 31 maart 2019 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi zo... hoeft ook niet!
af en toe maak ik rare zinnen, vooral dat ik moe ben... maar dat heeft ook een reden ..
dus heeft ook een reden... lang verhaal...
ik had een bacterie... toen kreeg ik een hersendinges en een openhartie operatie...quote:Op zondag 31 maart 2019 00:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik zoiets herken..
Mijn zwager kocht ooit die jas in Andorra... was niet blij te groot denk.. en ik nam het van hem over.. 2000 pst goedkoper of zo .. weet het niet meer ..quote:Op zondag 31 maart 2019 00:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Oxbow was mijn favo merk,fokking duur.Ik heb ooit een trui gekocht van 500 gulden.
Wessel en Oepke?quote:Op zondag 31 maart 2019 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik die.
Je noemde wat hengsten eerder die ik wel ken.
oog basket wat stel ik me daarbij voor?quote:Op zondag 31 maart 2019 00:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, best, gracias. Kijk ook met een oog basket. Dus excuses als ik niet alert ben
Met 1 oog ! Uno.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
oog basket wat stel ik me daarbij voor?
Met één oog is lastig mikken in de basket.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben een merk freak.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn zwager kocht ooit die jas in Andorra... was niet blij te groot denk.. en ik nam het van hem over.. 2000 pst goedkoper of zo .. weet het niet meer ..
Hooiquote:
Ik kiek godverdomme basketballquote:Op zondag 31 maart 2019 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon vreemdgaan als ik even niet kijk Slet!quote:Op zondag 31 maart 2019 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi. Wel beter. Eergisteren weer motor gereden. Moest in A'dam zijn en had geen zin in ov.
Ging wel veel beter met gas geben/knijpen dan voor operatie.
Nog ff bij Sourtjens een hamburger geknaagd. Leuk huisjuh.
How are thou?
Dat is mooi, fijn dat het de goede kant op gaat.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi. Wel beter. Eergisteren weer motor gereden. Moest in A'dam zijn en had geen zin in ov.
How are thou?
quote:Op zondag 31 maart 2019 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
How are thou?
niks mis met je ogen of wel ? beetje vaag soms ..quote:Op zondag 31 maart 2019 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
How are thou?
Dat probeerde ik al uit te leggen...quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon vreemdgaan als ik even niet kijk Slet!
Ahhhh, ik wou dat ik dat nog kon, op de motor, heb er redelijk veel gereden.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
How are thou?
Gewoon niet te vertrouwen Fann.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon vreemdgaan als ik even niet kijk Slet!
Mooi!quote:Op zondag 31 maart 2019 00:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mooi, fijn dat het de goede kant op gaat.
Gezellig dat je bij ons Soury was, leuk dat ze het zo goed naar haar zin heeft in haar nieuwe huis.
Hier gaat alles wel zijn gangetje, ik word blij van het mooie weer, lekker zonder jas naar buiten.
Thnksquote:Op zondag 31 maart 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat probeerde ik al uit te leggen...
Beetje vaag somsquote:Op zondag 31 maart 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
niks mis met je ogen of wel ? beetje vaag soms ..
Muis Ok das altijd fijn om te horen
En ook bij ons in Nes.Preferent,en toen hebben ze Oepke gekocht.Dat was echt en boefje.quote:
Het is hier feest 1 april en dat is het hele weekend al te merken in het centrum, extra gezellig dus, vooral met het mooie weer.quote:
Ik ben stiekem een beetje fan van Diggyquote:Op zondag 31 maart 2019 00:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik gooi deze erin, voor de liefhebbers.
Weet waar je woont De Deeesquote:Op zondag 31 maart 2019 00:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is hier feest 1 april en dat is het hele weekend al te merken in het centrum, extra gezellig dus, vooral met het mooie weer.
Ik ookquote:Op zondag 31 maart 2019 00:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een beetje fan van Diggy
Ik heb er ook nooit al te moeilijk over gedaan toch ? kom eens langs zou ik zeggenquote:Op zondag 31 maart 2019 00:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet ook waar jouw huis woont Chuf!
Ja, leuk. Checkte net ff googl > 'Rotterdam'.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is hier feest 1 april en dat is het hele weekend al te merken in het centrum, extra gezellig dus, vooral met het mooie weer.
Daar werkt mijn schoonzoon. Heeft mooi uitzicht.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, leuk. Checkte net ff googl > 'Rotterdam'.
Dan blijf ik wel eten hoorquote:Op zondag 31 maart 2019 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit al te moeilijk over gedaan toch ? kom eens langs zou ik zeggen
Ik woon niet in Rotterdam!quote:Op zondag 31 maart 2019 00:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, leuk. Checkte net ff googl > 'Rotterdam'.
Ik ook nietquote:
Wessel is naar USA gegaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En ook bij ons in Nes.Preferent,en toen hebben ze Oepke gekocht.Dat was echt en boefje.
Ik ken wel een Nes, maar dat is op Ameland.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En ook bij ons in Nes.Preferent,en toen hebben ze Oepke gekocht.Dat was echt en boefje.
Echt niet Wessel ging dood.quote:
En je tuin?quote:Op zondag 31 maart 2019 00:38 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik wilde jullie nog uitnodigen, maar dan is mijn huis te klein denk ik......
Dat zou moeten lukken.quote:
moeten we nummertjes gaat trekken?quote:Op zondag 31 maart 2019 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan moet je wel ff aanmelden vantevoren
Maar dan moet het wel lekker weer zijn.quote:
Hier in Brabant hoort dat bij elkaar.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar komen is 1 blijven eten is 2 ..
Dat is Hessel.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van Hoorn Terschelling de Groene Weide of zo was het?
Code taal is wel duidelijk in dezequote:Op zondag 31 maart 2019 00:42 schreef sig000 het volgende:
Heb zelf niks met die Friesche peerden maar bij schoonzoon liep er Tije 401 en vrouw had veel hengsten onder haar hoede bij Jan.
Ik ben in november in Amsterdam, met mijn dochterquote:Op zondag 31 maart 2019 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan moet je wel ff aanmelden vantevoren
EH.... nee la maar ik wilde een fout grapje makenquote:Op zondag 31 maart 2019 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar komen is 1 blijven eten is 2 ..
Er komt een geweldige zomer aan!quote:Op zondag 31 maart 2019 00:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Maar dan moet het wel lekker weer zijn.
Jah! Maar wat zit er dan in mijn tuinquote:
I made it!quote:Op zondag 31 maart 2019 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC 30-03-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 223 chufi
02 156 Lucky2Bastard
03 112 TillyB
04 092 ChocoFan
05 081 Ghostbuster
06 077 Scrutinizer
07 075 sig000
08 065 FreshFruit72
09 062 Superbadeendje
10 045 Charmian
11 044 sacha
12 041 Lyza666
13 039 Mo_Muffin
14 026 Prisha
15 025 Recce
15 025 Amphorapotje
17 023 Gooddeal
18 020 cafca
19 019 haags_kwartiertje
19 019 FANN
21 014 Voxs
22 012 BoonDockSaint
22 012 Deisyy
24 009 sly-nl
25 008 mario390
25 008 pullup
27 006 Treehut362
28 004 Mrsloveable
29 002 -Miauw-
30 001 KillemWieft
30 001 Disana
klik hier voor meer stats
Hey Tillyquote:
Ik heb jullie liefst met zn tweetjes dan als jullie dab toch komen eten ..quote:Op zondag 31 maart 2019 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
EH.... nee la maar ik wilde een fout grapje maken![]()
ja ja eten enzo... maar eh.. doe maar met Dees
Heb je zeker ook die ene gezien die met parasol en al de lucht in vloogquote:Op zondag 31 maart 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker gezond buitenspelen![]()
[ afbeelding ]
Wij van 40+quote:Op zondag 31 maart 2019 00:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jah! Maar wat zit er dan in mijn tuin
Het zijn nu een paar families die de boel rulen.Bouma,Okkema en Chardon.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:42 schreef sig000 het volgende:
Heb zelf niks met die Friesche peerden maar bij schoonzoon liep er Tije 401 en vrouw had veel hengsten onder haar hoede bij Jan.
quote:Op zondag 31 maart 2019 00:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je zeker ook die ene gezien die met parasol en al de lucht in vloog
Oh.....quote:Op zondag 31 maart 2019 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb jullie liefst met zn tweetjes dan als jullie dab toch komen eten ..
Grappig, heb eigenlijk vooral met friezen wat. Met al die andere dombo's een stuk minder.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:42 schreef sig000 het volgende:
Allemaal Chinese rijsttafel?quote:
Zachies aan. Tnx.quote:
Ah deze had ik gemist.. Concertje? Maar tegen die tijd ben ik weer helemaal het mannetje .. Bied jullie graag een maaltijd aan ..quote:Op zondag 31 maart 2019 00:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben in november in Amsterdam, met mijn dochter
Het kwartje viel wat later.quote:
Wij zouden toch samen?quote:Op zondag 31 maart 2019 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
EH.... nee la maar ik wilde een fout grapje maken![]()
ja ja eten enzo... maar eh.. doe maar met Dees
Ik ben Vegetarischquote:
Shout out naar Tilly.quote:
Zonder?!quote:Op zondag 31 maart 2019 00:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb wel een nieuwe whatsapp zomer emoij
Huhquote:Op zondag 31 maart 2019 00:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb wel een nieuwe whatsapp zomer emoij
357.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
De namen bij Friezen zijn alleen maar duidelijk met nr erbij.
Tjap Tjoi?quote:Op zondag 31 maart 2019 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben Vegetarischmaar ik vreet wel gewoon rijst met die chinese groente
ik ben even de naam kwijt
Zover is het nog langgg nietquote:
Ik heb net de magnetron vooruit gezet toch weer een momentjequote:
Dat doe je altijd.quote:
Is de moeite waard.. maar snel ook over of kom er nog een nieuw seizoen ?quote:Op zondag 31 maart 2019 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je After life al gezien Till zo grappig
Gaat die nog niet auto?quote:Op zondag 31 maart 2019 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb net de magnetron vooruit gezet toch weer een momentje
Nee maar degenen van wie ik Netflix leechte hebben geen abo meer dus ik moet ff kijken of ik ‘m kan downloajen ergensquote:Op zondag 31 maart 2019 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je After life al gezien Till zo grappig
effe wat te drinken pakkenquote:
Ja komt een seizoen 2 zijn wel korte afleveringen iddquote:Op zondag 31 maart 2019 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de moeite waard.. maar snel ook over of kom er nog een nieuw seizoen ?
quote:
Nu al, of straks....quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb net de magnetron vooruit gezet toch weer een momentje
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 31 maart 2019 00:56 schreef TillyB het volgende:
[..]maar het wordt nu eerst nog ff kouder, focus daarop!!!
De kans is niet groot dat we weer z'on tering zomer krijgen gelukkigquote:Op zondag 31 maart 2019 00:56 schreef TillyB het volgende:
[..]maar het wordt nu eerst nog ff kouder, focus daarop!!!
Ok .. was leuk .. maar over voor je er erg in hebt / hadquote:Op zondag 31 maart 2019 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja komt een seizoen 2 zijn wel korte afleveringen idd
Dat wordt nog wat als ze het gaan afschaffen in 2021...quote:
Niet? De Dees beweert andersquote:Op zondag 31 maart 2019 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De kans is niet groot dat we weer z'on tering zomer krijgen gelukkig
Ik heb nog steeds een dubbel dekbed.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
De dekentjes hoeven nog niet de kast in
Van de wap, dat is echt Brabantsquote:
Soms moet je bepaalde dingen afdwingen door er keihard op te hopen.quote:
Ideaal lijkt me dat gewoon deze normale tijd die eigenlijk ook al compromis is aanhouden.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als ze het gaan afschaffen in 2021...
quote:Op zondag 31 maart 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een dubbel dekbed.
Dat doe ik ook.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms moet je bepaalde dingen afdwingen door er keihard op te hopen.
Is het?quote:Op zondag 31 maart 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Van de wap, dat is echt Brabants
quote:
GB en ik kunnen nooit tegen jullie allemaal ophopenquote:Op zondag 31 maart 2019 01:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms moet je bepaalde dingen afdwingen door er keihard op te hopen.
De wipwap is toch gewoon NL?quote:Op zondag 31 maart 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Van de wap, dat is echt Brabants
Dat wel, maar van de wap zijn......quote:
Eens in de 5 jaar zei Peter Hiemstraquote:Op zondag 31 maart 2019 01:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
GB en ik kunnen nooit tegen jullie allemaal ophopen
Eens in de 5 jaar wat?quote:Op zondag 31 maart 2019 01:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Eens in de 5 jaar zei Peter Hiemstra
Dan is je kennis groterquote:Op zondag 31 maart 2019 01:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ken het ook en toch weinig Brabantse invloeden
Waar?quote:
Ik heb nog steeds een elektrische dekenquote:Op zondag 31 maart 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een dubbel dekbed.
Maakt jou wat uit, als je maar lekker ligt.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een elektrische deken
Smeer 'm hier over wat jaar en tot die tijd komt er geen verbouwingen.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als het niet meer te doen is kan je altijd nog in de badkamer gaan zitten
quote:
Hoop dan met mij mee.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
GB en ik kunnen nooit tegen jullie allemaal ophopen
Waar naartoe?quote:Op zondag 31 maart 2019 01:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Smeer 'm hier over wat jaar en tot die tijd komt er geen verbouwingen.
ik heb mijn spei weer uit de kast getrokken is heb het altijd koudquote:Op zondag 31 maart 2019 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik slaap altijd onder een zomerdekbed
SPEIquote:Op zondag 31 maart 2019 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb mijn spei weer uit de kast getrokken is heb het altijd koud
quote:
Hey Scrutquote:
je zet in de winter de kachel wat hoger ..quote:Op zondag 31 maart 2019 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik slaap altijd onder een zomerdekbed
Man man of dat officieel moet het word niet gecheckt of zo eh?quote:
wappie is wat andersquote:Op zondag 31 maart 2019 01:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Van de wap,wappie zijn ken ik ook als Fries.
Nee hoor altijd 16 graden schuif openquote:Op zondag 31 maart 2019 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
je zet in de winter de kachel wat hoger ..
Op jou valt geen pijl te schietenquote:Op zondag 31 maart 2019 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb mijn spei weer uit de kast getrokken is heb het altijd koud
Ik blijf er altijd voor wakker.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Man man of dat officieel moet het word niet gecheckt of zo eh?
3 uur en dan naar 4 uur zetten.quote:
quote:
Scrut volgt nou eenmaal graag de policyquote:Op zondag 31 maart 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Man man of dat officieel moet het word niet gecheckt of zo eh?
Dat is ook goed.quote:
Ja.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |