Waar?quote:
Ik heb nog steeds een elektrische dekenquote:Op zondag 31 maart 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een dubbel dekbed.
Maakt jou wat uit, als je maar lekker ligt.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een elektrische deken
Smeer 'm hier over wat jaar en tot die tijd komt er geen verbouwingen.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als het niet meer te doen is kan je altijd nog in de badkamer gaan zitten
quote:
Hoop dan met mij mee.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
GB en ik kunnen nooit tegen jullie allemaal ophopen
Waar naartoe?quote:Op zondag 31 maart 2019 01:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Smeer 'm hier over wat jaar en tot die tijd komt er geen verbouwingen.
ik heb mijn spei weer uit de kast getrokken is heb het altijd koudquote:Op zondag 31 maart 2019 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik slaap altijd onder een zomerdekbed
SPEIquote:Op zondag 31 maart 2019 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb mijn spei weer uit de kast getrokken is heb het altijd koud
quote:
Hey Scrutquote:
je zet in de winter de kachel wat hoger ..quote:Op zondag 31 maart 2019 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik slaap altijd onder een zomerdekbed
Man man of dat officieel moet het word niet gecheckt of zo eh?quote:
wappie is wat andersquote:Op zondag 31 maart 2019 01:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Van de wap,wappie zijn ken ik ook als Fries.
Nee hoor altijd 16 graden schuif openquote:Op zondag 31 maart 2019 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
je zet in de winter de kachel wat hoger ..
Op jou valt geen pijl te schietenquote:Op zondag 31 maart 2019 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb mijn spei weer uit de kast getrokken is heb het altijd koud
Ik blijf er altijd voor wakker.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Man man of dat officieel moet het word niet gecheckt of zo eh?
3 uur en dan naar 4 uur zetten.quote:
quote:
Scrut volgt nou eenmaal graag de policyquote:Op zondag 31 maart 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Man man of dat officieel moet het word niet gecheckt of zo eh?
Dat is ook goed.quote:
Ja.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |