Je post als een jonge god.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
60+ hier, schaam me er niets voor
Daar had ik ooit een ski jack vanquote:Op zondag 31 maart 2019 00:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan kom je toch op O`neil uit.
Bij ons was het
Oxbow,
Yep,trek aan de lus en los.quote:
Nog paar maanden.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
FUUCCKK@@!@!@quote:Op zondag 31 maart 2019 00:09 schreef FANN het volgende:
Stress hiero! Stapel papieren kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gevonden ...........
Mooi zo... hoeft ook niet!quote:Op zondag 31 maart 2019 00:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oxbow was mijn favo merk,fokking duur.Ik heb ooit een trui gekocht van 500 gulden.quote:
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik zoiets herken..quote:Op zondag 31 maart 2019 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi zo... hoeft ook niet!
af en toe maak ik rare zinnen, vooral dat ik moe ben... maar dat heeft ook een reden ..
dus heeft ook een reden... lang verhaal...
Alles weer goedquote:Op zondag 31 maart 2019 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kreeg weer de schuld dat ik teveel opruim![]()
maar het was zijn schuld
Hola Deiss en Fannquote:Op zondag 31 maart 2019 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi zo... hoeft ook niet!
af en toe maak ik rare zinnen, vooral dat ik moe ben... maar dat heeft ook een reden ..
dus heeft ook een reden... lang verhaal...
ik had een bacterie... toen kreeg ik een hersendinges en een openhartie operatie...quote:Op zondag 31 maart 2019 00:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik zoiets herken..
Mijn zwager kocht ooit die jas in Andorra... was niet blij te groot denk.. en ik nam het van hem over.. 2000 pst goedkoper of zo .. weet het niet meer ..quote:Op zondag 31 maart 2019 00:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Oxbow was mijn favo merk,fokking duur.Ik heb ooit een trui gekocht van 500 gulden.
Wessel en Oepke?quote:Op zondag 31 maart 2019 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik die.
Je noemde wat hengsten eerder die ik wel ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |