Hoi Fann, powernapje was lekker hoop ik.quote:
Dan kom je toch op O`neil uit.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
ik was ver voor die tijd zal ik maar zeggen
2 uurtjes in Comaquote:Op zondag 31 maart 2019 00:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoi Fann, powernapje was lekker hoop ik.
O'Neil, dat was het.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan kom je toch op O`neil uit.
Bij ons was het
Oxbow,
Quiksilver.
Brunotti,
Billabong.
Ok traunatische gebeurtenis Sly .. mijn ouder zijn inmiddels dood maar dat was op oudere leeftijd ,,quote:Op zondag 31 maart 2019 00:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niet zo leuk. Moeders overleed. Toen moederhavo gedaan.
Die gebruikten we bij het veerijden.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er was een knoop, ken de naam niet meer, lag je goed mee vast en als je aan 1 touwtje trok was alles los.
Zo fijn als je toch een paar uurtjes kunt pakken.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
2 uurtjes in Comaja was wel lekker en toen dus papieren zoeken
60+ hier, schaam me er niets voorquote:Op zondag 31 maart 2019 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag toch wel... ik ben geen 18 meer en ook geen 28 zoals verschillende hiero
Seriues?quote:Op zondag 31 maart 2019 00:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niet zo leuk. Moeders overleed. Toen moederhavo gedaan.
De peerdeknup.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die gebruikten we bij het veerijden.
Je post als een jonge god.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
60+ hier, schaam me er niets voor
Daar had ik ooit een ski jack vanquote:Op zondag 31 maart 2019 00:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan kom je toch op O`neil uit.
Bij ons was het
Oxbow,
Yep,trek aan de lus en los.quote:
Nog paar maanden.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
FUUCCKK@@!@!@quote:Op zondag 31 maart 2019 00:09 schreef FANN het volgende:
Stress hiero! Stapel papieren kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gevonden ...........
Mooi zo... hoeft ook niet!quote:Op zondag 31 maart 2019 00:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oxbow was mijn favo merk,fokking duur.Ik heb ooit een trui gekocht van 500 gulden.quote:
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik zoiets herken..quote:Op zondag 31 maart 2019 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi zo... hoeft ook niet!
af en toe maak ik rare zinnen, vooral dat ik moe ben... maar dat heeft ook een reden ..
dus heeft ook een reden... lang verhaal...
Alles weer goedquote:Op zondag 31 maart 2019 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kreeg weer de schuld dat ik teveel opruim![]()
maar het was zijn schuld
Hola Deiss en Fannquote:Op zondag 31 maart 2019 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi zo... hoeft ook niet!
af en toe maak ik rare zinnen, vooral dat ik moe ben... maar dat heeft ook een reden ..
dus heeft ook een reden... lang verhaal...
ik had een bacterie... toen kreeg ik een hersendinges en een openhartie operatie...quote:Op zondag 31 maart 2019 00:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik zoiets herken..
Mijn zwager kocht ooit die jas in Andorra... was niet blij te groot denk.. en ik nam het van hem over.. 2000 pst goedkoper of zo .. weet het niet meer ..quote:Op zondag 31 maart 2019 00:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Oxbow was mijn favo merk,fokking duur.Ik heb ooit een trui gekocht van 500 gulden.
Wessel en Oepke?quote:Op zondag 31 maart 2019 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik die.
Je noemde wat hengsten eerder die ik wel ken.
oog basket wat stel ik me daarbij voor?quote:Op zondag 31 maart 2019 00:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, best, gracias. Kijk ook met een oog basket. Dus excuses als ik niet alert ben
Met 1 oog ! Uno.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
oog basket wat stel ik me daarbij voor?
Met één oog is lastig mikken in de basket.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben een merk freak.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn zwager kocht ooit die jas in Andorra... was niet blij te groot denk.. en ik nam het van hem over.. 2000 pst goedkoper of zo .. weet het niet meer ..
Hooiquote:
Ik kiek godverdomme basketballquote:Op zondag 31 maart 2019 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon vreemdgaan als ik even niet kijk Slet!quote:Op zondag 31 maart 2019 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi. Wel beter. Eergisteren weer motor gereden. Moest in A'dam zijn en had geen zin in ov.
Ging wel veel beter met gas geben/knijpen dan voor operatie.
Nog ff bij Sourtjens een hamburger geknaagd. Leuk huisjuh.
How are thou?
Dat is mooi, fijn dat het de goede kant op gaat.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi. Wel beter. Eergisteren weer motor gereden. Moest in A'dam zijn en had geen zin in ov.
How are thou?
quote:Op zondag 31 maart 2019 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
How are thou?
niks mis met je ogen of wel ? beetje vaag soms ..quote:Op zondag 31 maart 2019 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
How are thou?
Dat probeerde ik al uit te leggen...quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon vreemdgaan als ik even niet kijk Slet!
Ahhhh, ik wou dat ik dat nog kon, op de motor, heb er redelijk veel gereden.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
How are thou?
Gewoon niet te vertrouwen Fann.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon vreemdgaan als ik even niet kijk Slet!
Mooi!quote:Op zondag 31 maart 2019 00:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mooi, fijn dat het de goede kant op gaat.
Gezellig dat je bij ons Soury was, leuk dat ze het zo goed naar haar zin heeft in haar nieuwe huis.
Hier gaat alles wel zijn gangetje, ik word blij van het mooie weer, lekker zonder jas naar buiten.
Thnksquote:Op zondag 31 maart 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat probeerde ik al uit te leggen...
Beetje vaag somsquote:Op zondag 31 maart 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
niks mis met je ogen of wel ? beetje vaag soms ..
Muis Ok das altijd fijn om te horen
En ook bij ons in Nes.Preferent,en toen hebben ze Oepke gekocht.Dat was echt en boefje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |