Sja, ook dat komt veelvuldig voor tijdens het leven.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik spreek hem nooit meer. Uit elkaar gegroeid.
Wazzup?quote:
Mooiquote:
Zomaar de hele gevel eruit rammen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:35 schreef sly-nl het volgende:
Hooi ook andereuh.
Jajaja, dat was toch wat met Mo. Arm schaap
Daar ben ik ooit bijna tegen een vrachtschip geknald.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
MooiKen de tijd nog dat ik met mijn ouders in Balk was....
Ik voel een liedje aankomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar oude deuren dichtgaan gaan nieuwe deuren open
Dat had ik op mijn plankie op de Merwedequote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit bijna tegen een vrachtschip geknald.
Gooi erin.quote:
quote:
Deze had ik gisteren,geniaal nummer.quote:
Oh, ik dacht dat jij Kon Tiki had, sorry. Nummer is wel lekker.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Deze had ik gisteren,geniaal nummer.
Klopt,dat is jammer doen ze er een poly laag omheen.quote:
water dicht maken simpelquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,dat is jammer doen ze er een poly laag omheen.
En nieuwe kozijnen toch.quote:
Maar je was dus een fanatieke surfer?quote:
Klok en klepel dusquote:
Neuh,1x verven in de 10 jaar, er zal al dik dubbel glas in vanwege geluidsnormen.quote:
WTF... ik was een van de eerste windsurfers .. (in mn dorp) stond ooit op de FP van de lokale krant met dezequote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar je was dus een fanatieke surfer?
Mss een stomme vraag hoor.Welke merken kleding droeg je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg vorig jaar een nieuwe drempel. Ook zo'n een gedoe. 5 weken aan een zuurstof tank van de stress.quote:
Als je ze maar niet meer hoort dan. Hier reno gedaan, alles kunststof met HR++ Dure grap.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Neuh,1x verven in de 10 jaar, er zal al dik dubbel glas in vanwege geluidsnormen.
De hele dag sirenes.
Ja stomme vraag idd.. geen idee en zo fanatiek was ik ook weer niet .. paar jaar hype toen was het stad, studeer en bierquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mss een stomme vraag hoor.Welke merken kleding droeg je?
Ik weet wel dat ik een goedkoop wetsuit had, maar het merk....???quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja stomme vraag idd.. geen idee en zo fanatiek was ik ook weer niet .. paar jaar hype toen was het stad, studeer en bier
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar een nieuwe drempel. Ook zo'n een gedoe. 5 weken aan een zuurstof tank van de stress.
Nou zeg..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja stomme vraag idd.. geen idee en zo fanatiek was ik ook weer niet .. paar jaar hype toen was het stad, studeer en bier
Ik heb ook geen idee // geen O'neelquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik een goedkoop wetsuit had, maar het merk....???
Ik was al blij dat ik een surfplank op mijn boot had. Met een Lister 2 cylinder.quote:
Ah je had gewoon een eigen boot.,,,quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik een surfplank op mijn boot had. Met een Lister 2 cylinder.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF... ik was een van de eerste windsurfers .. (in mn dorp) stond ooit op de FP van de lokale krant met dezeEcht top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Yep, een rondspantvlet, als je dat iets zegt.quote:
Niet zo leuk. Moeders overleed. Toen moederhavo gedaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoe waren jou laatste jaren van puber naar student of volwassene ?
ik kreeg het origineel van de lokale krant .. Best wel tof iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 maart 2019 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
ik kreeg het origineel van de lokale krant .. Best wel tof iddZo hard als jou, ging ik niet hoor Chuf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |