Spoke too soonquote:
Dat wat ze nu aan het opzetten zijn?quote:
Ik vrees dat er dit keer weinig zullen vallen.quote:
Femke Halsemaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Die vrouw doet mij wat denken aan die vrouwelijke zangeres van die Nederlandse band die recent weer terug is gekomen van een lange stop.
Neen!quote:
Niets van gezien, maar denk het ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zijn iig wel mensen die de handen uit de mouwen steken.
Wordt niets inderdaadquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik vrees dat er dit keer weinig zullen vallen.
Jacqueline Govaert?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Die vrouw doet mij wat denken aan die vrouwelijke zangeres van die Nederlandse band die recent weer terug is gekomen van een lange stop.
I would stayyyyquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:
Of zij met een vrolijke Tirolerquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien gaat hij er nog vandoor met een Oostenrijkse deerne.
Zou ik wel doen, niet echt een aantrekkelijke vrouw...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien gaat hij er nog vandoor met een Oostenrijkse deerne.
Ja.quote:
Mja ook geen lilijk wijfie toch, komen wel eens mindere voorbij.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, niet echt een aantrekkelijke vrouw...
Feyenoord zal die dag wel weer verloren hebben.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Openingsfeest en je laat je gasten daar betalen?
Uiteraard; eerste drankje van het huis, daarna gewoon betalen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Het zijn Hollanders, geen Brabanders.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Oh wat stom.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Tuurlijk staan Oostenrijkers graag binnen. Daar mag je gewoon binnen roken in de horeca.
Wat een kolder, ga maar lekker buiten kanker kweken met je tokkie verslaving kom nou.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ga je toch lekker buiten staan als je er last van hebt.
Dat is... bijzonder ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:05 schreef Pedroso het volgende:
Niet van sneeuw houden als je een pension in Oostenrijk koopt.
Kan niet tegen tegenspraak, schiet meteen in de verdedigingquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:10 schreef Szura het volgende:
Dennis lijkt me wel zo’n type dat een Tsjechische ober molesteert
Ja mij ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:11 schreef Yaku het volgende:
Oh wat lijkt het runnen van zoiets zo ongelooflijk RUK
Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat in touw zijn en dat 7 dagen in de week.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:11 schreef Yaku het volgende:
Als het eenmaal loopt dan kun je wel wat personeel nemen en dus wat meer vrij zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat in touw zijn en dat 7 dagen in de week.
Volgens die vriendin kwam Vanessa wel wat gas brengen naar het dorpquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gas en Oostenrijk ligt gevoelig
zo'n zeikoma die om half 7 s'ochtends komt zeiken om een groter theeglasquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:11 schreef Yaku het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen bingo
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Flatulent vrouwtjequote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens die vriendin kwam Vanessa wel wat gas brengen naar het dorp
Dat was vorige week ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Was verleden week dat verhaal in Brazilië of was dat wat anders?
Ah oké dat was wel een fiasco ja.quote:
OP JE MUILquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
zo'n zeikoma die om half 7 s'ochtends komt zeiken om een groter theeglas
QFTquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:14 schreef Schuimpjes het volgende:
Matige aflevering. Dat stel doet het verder wel prima, maar weinig geklus gezien, geen struggles met de taal en vergunningen.
Ik dacht exact hetzelfde. En dan ook nog blijven wachten terwijl ik zeg 'ik kom zo'quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
zo'n zeikoma die om half 7 s'ochtends komt zeiken om een groter theeglas
En ondertussen gratis reclame voor een verblijf in een klein oostenrijks dorpje.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
De aflevering was misschien saai omdat alles van een leien dakje ging. Maar heb er toch van genoten dankzij het hoge irritatiegehalte.
quote:
Eens. Kraak noch smaak.quote:
Nee hoor, wordt echt een stuk duurder. Grond gaat nog tegen een habbekrats weg, áls ze er al iets voor vangen. Baan en huis kwijt, ze zullen toch wel het een en ander opnieuw op moeten bouwen. En dan nog wat psychische schade, al zijn ze gelukkig zo naïef dat dáár niet heel veel kosten in gaan zitten.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:57 schreef Faux. het volgende:
Jezus heb ff die aflevering teruggekeken van vorige week. Hoe naïef ben je als je in Brazilië of all places in zee gaat met een 26 jarig knulletje. Het verbaasde me dat het hele fiasco maar 60k gekost heeft. Maar goed, gunstige valuta.
True, maar had het idee dat ze daar nog veel meer uitgegeven zouden hebben. Moet wel zeggen dat het geloof ik het grootste fiasco is wat ik bij Ik vertrek gezien hebquote:Op zondag 31 maart 2019 23:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee hoor, wordt echt een stuk duurder. Grond gaat nog tegen een habbekrats weg, áls ze er al iets voor vangen. Baan en huis kwijt, ze zullen toch wel het een en ander opnieuw op moeten bouwen. En dan nog wat psychische schade, al zijn ze gelukkig zo naïef dat dáár niet heel veel kosten in gaan zitten.
Degene die ¤ 90.000,= heeft gevangen voor die lap grond lacht zich helemaal een deukquote:Op zondag 31 maart 2019 23:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee hoor, wordt echt een stuk duurder. Grond gaat nog tegen een habbekrats weg, áls ze er al iets voor vangen. Baan en huis kwijt, ze zullen toch wel het een en ander opnieuw op moeten bouwen. En dan nog wat psychische schade, al zijn ze gelukkig zo naïef dat dáár niet heel veel kosten in gaan zitten.
Hij had gelijk weer een baan als buschauffeurquote:Op zondag 31 maart 2019 23:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Borsato heeft ook een zoon die Senna heet.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht dat Senna een meisjesnaam was ...
Ja, dat is waar. Hopelijk voor hem ook met dezelfde voorwaarden voor salaris en onkostenvergoedingen, etc.quote:Op maandag 1 april 2019 07:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij had gelijk weer een baan als buschauffeur
quote:Op maandag 1 april 2019 13:24 schreef Snoopyfrl het volgende:
Zaterdag belooft wel mooi te gaan worden. Elkaar een jaar kennen en dan naar Bali vertrekken om een yoga-resort te gaan beginnen. Daar zijn er op het eiland ook nog maar 461 van...:
IK VERTREK: EEN YOGA RETREAT OP BALI MAAR DAN ANDERS EN BETER... - SJORS EN LIEKE
IK VERTREK / 6 APR 2019
Surfschoolhouder Sjors van Leeuwen (24) viel ruim een jaar geleden als een blok voor de blonde sales accountant Lieke van Hulsbergen (25). Tijdens hun eerste gezamenlijke vakantie in Indonesië besluit het stel hun geluk op Bali te beproeven en daar een Yoga Retreat te beginnen.
Binnen een week tijd hebben ze een geschikt stuk grond gevonden middenin Hipster Paradise Changgu. Met spaargeld en wat geleende centen van de ouders van Lieke kunnen ze het project financieren. Dat er al 461 yogacentra op het eiland zijn, maakt volgens hen niet uit, want zij doen het anders en beter!
Het resultaat
De bouw gaat van start en Sjors en Lieke coördineren dit alles vanuit Nederland. En dat is spannend, want ze zullen het resultaat pas zien als ze geëmigreerd zijn. En dan is het te hopen dat de rustzoekende yogi ze weet te vinden én dat Lieke een goede gastvrouw wordt. Want zoals ze zelf zegt:
IK KOM UIT DE MODE, EN HOSPITALITY IS NIET DIRECT MIJN DING.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 1 april 2019 13:35 schreef Meke het volgende:
[..]Goed Engels op die Facebook site!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Lijkt de ex van Enzo Knol welquote:Op maandag 1 april 2019 13:24 schreef Snoopyfrl het volgende:
Zaterdag belooft wel mooi te gaan worden. Elkaar een jaar kennen en dan naar Bali vertrekken om een yoga-resort te gaan beginnen. Daar zijn er op het eiland ook nog maar 461 van...:
IK VERTREK: EEN YOGA RETREAT OP BALI MAAR DAN ANDERS EN BETER... - SJORS EN LIEKE
IK VERTREK / 6 APR 2019
Surfschoolhouder Sjors van Leeuwen (24) viel ruim een jaar geleden als een blok voor de blonde sales accountant Lieke van Hulsbergen (25). Tijdens hun eerste gezamenlijke vakantie in Indonesië besluit het stel hun geluk op Bali te beproeven en daar een Yoga Retreat te beginnen.
Binnen een week tijd hebben ze een geschikt stuk grond gevonden middenin Hipster Paradise Changgu. Met spaargeld en wat geleende centen van de ouders van Lieke kunnen ze het project financieren. Dat er al 461 yogacentra op het eiland zijn, maakt volgens hen niet uit, want zij doen het anders en beter!
Het resultaat
De bouw gaat van start en Sjors en Lieke coördineren dit alles vanuit Nederland. En dat is spannend, want ze zullen het resultaat pas zien als ze geëmigreerd zijn. En dan is het te hopen dat de rustzoekende yogi ze weet te vinden én dat Lieke een goede gastvrouw wordt. Want zoals ze zelf zegt:
IK KOM UIT DE MODE, EN HOSPITALITY IS NIET DIRECT MIJN DING.
[ afbeelding ]
Goed Engels op die Facebook site!quote:
niet op hun officiele mode sitequote:
Uitzending zou een reden zijn om daar niet te gaan zitten, wat een eikel.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ondertussen gratis reclame voor een verblijf in een klein oostenrijks dorpje.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 1 april 2019 20:38 schreef Sport_Life het volgende:
Kijk nu de aflevering van die bus chauffeur terug.
Heb wel met ze te doen hoor.
twitter:Maartenblad twitterde op zaterdag 06-04-2019 om 14:13:00Vanavond is het weer tijd voor ‘Ik Vertrek’! De kans dat Maarten gaat kijken is klein. https://t.co/TGw1CbhZUB reageer retweet
Geen goede huidroutine.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Zo'n vaag vegan wijf maar wel een super ongezonde huid
Geen flauw idee om welk merk het gaatquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:32 schreef Schuimpjes het volgende:
Flesjes bier niet goed genoeg geblurred
Etiket geblurd maar etiket op de hals van de fles niet
Zag er uit als Schultenbrauquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen flauw idee om welk merk het gaat
Ze zag er super ongezond uit. En in het voorstuk zag je rare vlekken op dr borst.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Zo'n vaag vegan wijf maar wel een super ongezonde huid
HUEHUEHUEHUEquote:
Voorschot op de erfenis van opa zul je bedoelenquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geld geleend van opa
En van mama
Check
Cleansen, scrubben, sauna, peel-off maskertje, moisturizen. Gewoon.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dagelijks een koopmans maskertje
@:Zipportal
Sucky sucky 5 dollahquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zijn ze nu lid van de Mile high club
Inderdaad, dit stel heeft een hoge irritatiefactor.quote:
110k was de bedoeling + 60k pacht betaald.quote:
Volgens mij is dat serieus veel op een eiland als Bali.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
110k was de bedoeling + 60k pacht betaald.
Ik vind het ook best veel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat serieus veel op een eiland als Bali.
Gat in de marktquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:48 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig heb je verder geen Yoga centra op Bali.
Mr Frank Visser wordt nu de vliegende rechterquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:50 schreef monkyyy het volgende:
Burenruzie. Rijdende rechter, versie Bali
Nee, dat was werkelijk een eenmalig iets, die stonden op een gegeven moment gratis drankjes als lokkertje uit te delen en moesten toen achter mensen aanrennen die met het glas doorliepen! Dezen lijken meer op die achterlijke Dordtenezen die een glamping in Brazilie gingen opzetten.quote:
Witman in arm land.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Best een denigrerende opmerking van haar eigenlijk over de buren.
"Geef ze wat koekjes en de baby nog wat en misschien komt het dan gewoon goed".
Domme millenials had Iwa gezegdquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze hadden beter iets kunnen huren en als de surfschool en yoga goed liep dan pas bouwen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:51 schreef Perrin het volgende:
Het recept voor succesvol emigreren: geef al je geleende geld uit aan een veel te grote villa.
Ik vind haar zo vreselijk irritant en arrogant.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Idd! Dit is echt zo dom, al je geld opmaken aan een veel te groot paleis voor je enige business hebt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze hadden beter iets kunnen huren en als de surfschool en yoga goed liep dan pas bouwen.
Omdat ze geld hebben?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor die mensen in Brazilië vond ik het sneu; bij deze mensen heb ik dat niet echt.
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor die mensen in Brazilië vond ik het sneu; bij deze mensen heb ik dat niet echt.
Overrated.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben ze ook marktonderzoek gedaan?
Heeft ze niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Hebben ze overigens wel ervaring met het geven van professioneel Yoga les of denken ze dat het allemaal wel meevalt ?
Om hun nageslacht een goed leven te gunnen. Niks sadquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:57 schreef monkyyy het volgende:
Hier hebben opa en pa hun hele leven voor gespaard. Sad.
Eerst maar eens zien of ie überhaupt toe gaat komen aan het geven van Yogales.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Hebben ze overigens wel ervaring met het geven van professioneel Yoga les of denken ze dat het allemaal wel meevalt ?
Accountmanager.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Accountant bij een schoenenzaak...wat dat ook mag betekenen...
Niet echt. Zij een klein beetje, maar volgens mij geen enorm natuurtalent..quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:58 schreef Pedroso het volgende:
Dit is wel heel dom en naïef allemaal idd.quote:
Dus?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:00 schreef Halcon het volgende:
Beetje bankdrukker heeft grotere tieten dan deze dame.
Haha, dacht ik ook al aan. Zowel de acne als de hele gezichtsuitdrukking.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Haar hoofd doet me denken aan Dafne Schippers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |