Lastig karakter?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch blijft het verhaal van Ziyech merkwaardig. In elk elftal waar hij speelt behoort hij tot de beste speler(s). Waarom is er geen animo?²
Marokkanen halen nooit de top.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch blijft het verhaal van Ziyech merkwaardig. In elk elftal waar hij speelt behoort hij tot de beste speler(s). Waarom is er geen animo?²
Lastig ventjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou je denken. Maar dat weerhoudt clubs nooit om spelers te halen. En de mensen die met hem werken spreken dit tegen.quote:
Verkeerde topaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:58 schreef Doublepain het volgende:
Montenegro kan beter weer aansluiten bij Servie
Ziyech is geen winnaar, belabberde mentaliteitquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie wil er nou een terrorist in zijn team?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Z'n fysieke toestand, dat prepuberlijfje misschien?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat "pre-puberlijfje" heeft hem anders nooit in de weg gestaan om tot beste spelers te behoren van teams waar hij speelt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Z'n fysieke toestand, dat prepuberlijfje misschien?
Wie is haxball?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:40 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=9KQQ6QN46nA
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
ja in de eredivisiequote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat "pre-puberlijfje" heeft hem anders nooit in de weg gestaan om tot beste spelers te behoren van teams waar hij speelt.²
Niks mis mee inderdaad. Rest was ook niet verkeerd. Alleen jammer van die foute vent naast haar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:13 schreef leolinedance het volgende:
Aardige jetsers op de achtergrond (ja ik kijk nu pas)
Lex Immers is wel een winnaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ziyech is geen winnaar, belabberde mentaliteit
Net als Frenkie.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is toch dat programma dat alleen bestaat uit HAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAHHAHAHAHAH?
Waar ging het mis?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:40 schreef showtimer het volgende:
@:maxi-mus
Nu wel de jackpot. And it's gone![]()
Dat gezeik van hem vandaag ook weer na zijn wissel. Terwijl het daarna meteen 'n stuk minder slecht ging met Ajax en die wissel echt wel even nodig was.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Z'n fysieke toestand, dat prepuberlijfje misschien?
Hij vindt zichzelf belangrijker dan het team dat zie je ook wel aan al die afschuwelijke afstandschoten. Gewoon even normaal doen Hakim. Is geen onaardige jongen denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat gezeik van hem vandaag ook weer na zijn wissel. Terwijl het daarna meteen 'n stuk minder slecht ging met Ajax en die wissel echt wel even nodig was.
Egotrippertje. Ook een gebrek aan mentaliteit.
Beetje de bekende problemen bij wel meer Marokkaanse voetballers.
Mwahh het leek mij meer opeisen en denk niet dat Ziyech het meende.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat gezeik van hem vandaag ook weer na zijn wissel. Terwijl het daarna meteen 'n stuk minder slecht ging met Ajax en die wissel echt wel even nodig was.
Egotrippertje. Ook een gebrek aan mentaliteit.
Beetje de bekende problemen bij wel meer Marokkaanse voetballers.
Was puur tactiek, Zoet is slecht op afstandschoten. En zover ik mij kan herinneren heeft Ziyech er best een aantal gescoord op afstand.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf belangrijker dan het team dat zie je ook wel aan al die afchuwelijke afstandschoten. Gewoon even normaal doen Hakim. Is geen onaardige jongen denk ik.
Mwa, meeste getallen staan al op dat invulblad. 10*4*2,95*1,69*X?quote:Op zondag 31 maart 2019 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zit beter in de materie dan de heren zelf.
Was daar iemand van VI bij betrokken?quote:Op maandag 1 april 2019 09:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Grensrechter slaat keeper bewusteloos![]()
Een voetbalwedstrijd in Hoofddorp is zaterdag flink uit de hand gelopen. Een 34-jarige grensrechter heeft daar de keeper van de tegenstander knock-out geslagen.
Bewusteloos![]()
Het incident vond plaats tijdens een wedstrijd tussen UNO uit Hoofddorp en Geel-Wit uit Haarlem. Het slachtoffer was de doelman van UNO, de verdachte grensrechter voetbalt zelf ook voor Geel-Wit. Tijdens de wedstrijd zou een conflict zijn ontstaan waarbij over en weer werd geslagen, waarna de grensrechter op een bepaald moment op de keeper afliep en hem een vuistslag gaf. Die klap was zo heftig, dat het slachtoffer bewusteloos raakte.
Kleurrijk kaartverleden
De doelman heeft een hersenschudding aan het incident overgehouden. De politie heeft de verdachte aangehouden voor mishandeling. Geel-Wit zou de gebeurtenis 'heel erg' vinden.,,Iedereen is erg aangeslagen. We willen juist bekendstaan als een sportieve en veilige club'', zegt de voorzitter van de jeugdcommissie, Lennert Böhmer. Volgens hem stond de verdachte niet bekend als iemand met een ,,kleurrijk kaartverleden''.
https://www.metronieuws.n(...)enpartij-bewusteloos
Hoe kan je nou als grensrechter een kaartverleden hebben
Wel gezellig daar![]()
twitter:Matt_Barlow_DM twitterde op maandag 01-04-2019 om 11:40:58Steve McClaren on his way out at QPR... Only one win since Boxing Day and defeat at home against crisis-club Bolton was the final straw, it seems. reageer retweet
quote:Op maandag 1 april 2019 09:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Grensrechter slaat keeper bewusteloos![]()
Een voetbalwedstrijd in Hoofddorp is zaterdag flink uit de hand gelopen. Een 34-jarige grensrechter heeft daar de keeper van de tegenstander knock-out geslagen.
Bewusteloos![]()
Het incident vond plaats tijdens een wedstrijd tussen UNO uit Hoofddorp en Geel-Wit uit Haarlem. Het slachtoffer was de doelman van UNO, de verdachte grensrechter voetbalt zelf ook voor Geel-Wit. Tijdens de wedstrijd zou een conflict zijn ontstaan waarbij over en weer werd geslagen, waarna de grensrechter op een bepaald moment op de keeper afliep en hem een vuistslag gaf. Die klap was zo heftig, dat het slachtoffer bewusteloos raakte.
Kleurrijk kaartverleden
De doelman heeft een hersenschudding aan het incident overgehouden. De politie heeft de verdachte aangehouden voor mishandeling. Geel-Wit zou de gebeurtenis 'heel erg' vinden.,,Iedereen is erg aangeslagen. We willen juist bekendstaan als een sportieve en veilige club'', zegt de voorzitter van de jeugdcommissie, Lennert Böhmer. Volgens hem stond de verdachte niet bekend als iemand met een ,,kleurrijk kaartverleden''.
https://www.metronieuws.n(...)enpartij-bewusteloos
Hoe kan je nou als grensrechter een kaartverleden hebben
Wel gezellig daar![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Beetje pijnlijk aangezien het over Anne Faber ging, woensdag debat met Sander Dekker.quote:Op maandag 1 april 2019 13:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hiddema ruziet met Mens op tv: ‘Wat l*l je nou!’
Een opmerkelijk moment in het tv-programma Business Class. FvD-Kamerlid Theo Hiddema en presentator Harry Mens krijgen het aan de stok over een onderwerp waar ze het volgens Hiddema niet over zouden hebben.
https://www.telegraaf.nl/(...)op-tv-wat-l-l-je-nou
Speciaal voor Gijp, zijn beste vriend Harry weer goed bezig![]()
twitter:LaClocheUtrecht twitterde op maandag 01-04-2019 om 15:31:19Beste Johan Boskamp, We leven met je mee na 't verlies van Feyenoord van ons @fcutrecht. Daarom bieden wij, de sexy Utrechtse meisjes van https://t.co/6Eo0XB081c aan de Amsterdamsestraatweg 287D, een heerlijke massage met hoogtepunt gratis aan! Kom je snel langs geile beer? https://t.co/4rwZNIYZiG reageer retweet
Goede marketingquote:Op maandag 1 april 2019 19:35 schreef wimderon het volgende:
twitter:LaClocheUtrecht twitterde op maandag 01-04-2019 om 15:31:19Beste Johan Boskamp, We leven met je mee na 't verlies van Feyenoord van ons @:fcutrecht. Daarom bieden wij, de sexy Utrechtse meisjes van https://t.co/6Eo0XB081c aan de Amsterdamsestraatweg 287D, een heerlijke massage met hoogtepunt gratis aan! Kom je snel langs geile beer? https://t.co/4rwZNIYZiG reageer retweet
twitter:mariekederksen3 twitterde op maandag 01-04-2019 om 20:10:46Een vrij zeldzame persoonlijke tweet. Maar voor het eerst in pakweg 25 jaar bedenk ik me dat 1 april de trouwdatum is van mijn ouders of beter Johan en Linda. En nu kan ik de minimalistische 70's stijl in zwart ook enorm waarderen. Love it! (En hun natuurlijk). https://t.co/sIiCiGZY4j reageer retweet
Ze lijkt op haar moeder.quote:Op maandag 1 april 2019 20:13 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:mariekederksen3 twitterde op maandag 01-04-2019 om 20:10:46Een vrij zeldzame persoonlijke tweet. Maar voor het eerst in pakweg 25 jaar bedenk ik me dat 1 april de trouwdatum is van mijn ouders of beter Johan en Linda. En nu kan ik de minimalistische 70's stijl in zwart ook enorm waarderen. Love it! (En hun natuurlijk). https://t.co/sIiCiGZY4j reageer retweet
Dit is Wilfred Genee-humor.quote:Op maandag 1 april 2019 20:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze heeft geen snor op haar lippen idd
Was daar iets mee dan?quote:Op maandag 1 april 2019 20:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lekker napraten over de VAR, wat wel nodig is
quote:
@Zipportalquote:Op maandag 1 april 2019 20:33 schreef Zorro het volgende:
Gijp moet bij Kees gaan zitten op zondagochtend. Eten genoeg. Niet dat je er op dat tijdstip zin in hebt maar toch.
Nauwelijks.quote:
Eens, wanneer ze het goed doen mag daar ook over gepraat worden.quote:Op maandag 1 april 2019 20:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lekker napraten over de VAR, wat wel nodig is
Kwekkeboom?quote:Op maandag 1 april 2019 20:34 schreef KingRoland het volgende:
ik proef het verschil ook niet tussen een normale kroket en een van dobben (en hoe heet die andere "merk"kroket?)
Amsterdam.quote:Op maandag 1 april 2019 20:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is dat een Noord-Hollandse kroket of komt dat ergens anders vandaan?
ohquote:
quote:
57quote:Op maandag 1 april 2019 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
Is die Van der Gijp al bijna 60? Kolere.
Er posten hier users die zijn de 30 al gepasseerd.quote:Op maandag 1 april 2019 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
Is die Van der Gijp al bijna 60? Kolere.
kan ik me haast niet voorstellenquote:Op maandag 1 april 2019 20:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er posten hier users die zijn de 30 al gepasseerd.
als ik 30 word dan zijn we al op mars denk ikquote:Op maandag 1 april 2019 20:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik nog lang niet gelukkig. 2023 pas. HOLY FUCK DAT IS AL OVER 4 JAAR.quote:Op maandag 1 april 2019 20:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 april 2019 20:42 schreef Bolasie het volgende:
Gert-Jan is gewoon een bijzonder matige trainer. How about that.
mwoah,quote:Op maandag 1 april 2019 20:42 schreef Bolasie het volgende:
ETL Domcup gewonnen met AZquote:Op maandag 1 april 2019 20:42 schreef Bolasie het volgende:
Geloof ik graag, maar in zo'n programma meh. Weinig humor ook.quote:Op maandag 1 april 2019 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb hem weleens ontmoet was wel een echte aardige gast tegenover supporters
En genoeg clubs waar hij gefaald heeft.quote:Op maandag 1 april 2019 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
mwoah,
hij heeft het goed gedaan bij heerenveen, heracles, az
dusquote:Op maandag 1 april 2019 20:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En genoeg clubs waar hij gefaald heeft.
quote:Op maandag 1 april 2019 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker een uurtje met Nijhuis over de VAR in die wedstrijd
Veel opendeuren inderdaad. En door al zijn gefail niet heel serieus meer te nemen. Zo moet een Pi-air ook nooit meer over slechte aankopen praten en Frank de Boer kan beter helemaal niet meer op tv.quote:Op maandag 1 april 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof ik graag, maar in zo'n programma meh. Weinig humor ook.
Gisteren Mario Been en Ruud Gullit bij Rondo over het wanbeleid bij Feyenoord was ook wel genot.quote:Op maandag 1 april 2019 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Veel opendeuren inderdaad. En door al zijn gefail niet heel serieus meer te nemen. Zo moet een Pi-air ook nooit meer over slechte aankopen praten en Frank de Boer kan beter helemaal niet meer op tv.
Die hebben het Max Verstappen-effectquote:Op maandag 1 april 2019 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Vrijdag VI pas om 22:00-23:15, omdat wijvenvoetbal.
Ik verbaas mij ook ten zeerste.quote:Op maandag 1 april 2019 20:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zo ken ik 'm helemaal niet van Hax.
Dat moet ik terugkijken hahahaquote:Op maandag 1 april 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gisteren Mario Been en Ruud Gullit bij Rondo over het wanbeleid bij Feyenoord was ook wel genot.
Klopt. Al was dat vooral Feyenoord (onrustige periode en sowieso te grote club voor zo'n stugge boer) en het wespennest Twente.quote:Op maandag 1 april 2019 20:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En genoeg clubs waar hij gefaald heeft.
Gisteren zei je van niet.quote:
Die reactie was in de mad emotie van het momentquote:Op maandag 1 april 2019 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren zei je van niet.
Leuk dat je hier op teruggekomen bent.Dan vraag ik je over een week nog wel een keer naar de penalty.
Gert Jan functioneert vooral wanneer er nagenoeg geen organisatie isquote:Op maandag 1 april 2019 20:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt. Al was dat vooral Feyenoord (onrustige periode en sowieso te grote club voor zo'n stugge boer) en het wespennest Twente.
Bochum begon nog alleraardigst.
Het is echt geen geweldig tacticus, of sowieso een groot trainer, maar voor middenmoot/subtop provincieclubs is die wel echt een fijne man in de juiste organisatie.
Geen organisatie bij AZ onder Gerbrands en bij Heerenveen onder Riemer?quote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gert Jan functioneert vooral wanneer er nagenoeg geen organisatie is
Nou ja, vooral een directeur die op een lijn zit met hem en dan hem daarin alle vrijheid geeft om zich over het trainingsschema, de lunch, het gras en de airco te bemoeien.quote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hij moet iemand hebben die hem aankan als hij weer eens een woedeaanval heeft. Naar Riemer en Jan Smit luisterde hij wel.quote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga lekker met je Dolf Jansen of Rob Kamphues-fanclubje borrelen.quote:Op maandag 1 april 2019 20:50 schreef Caland het volgende:
Nooit begrepen waarom @:el-stinho zo’n fan is van Alfons Groenendijk
Jaaaaa optyfen met die klungelquote:Op maandag 1 april 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er komt zo een Magallánbash JAAAAAAAA
Die kon hij vooral inpalmen ja.quote:Op maandag 1 april 2019 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hij moet iemand hebben die hem aankan als hij weer eens een woedeaanval heeft. Naar Riemer en Jan Smit luisterde hij wel.
Ik ben met Freek!!quote:Op maandag 1 april 2019 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga lekker met je Dolf Jansen of Rob Kamphues-fanclubje borrelen.
Behoorlijk madquote:Op maandag 1 april 2019 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 april 2019 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Noem de eerste de beste clown die in je opkomt.quote:Op maandag 1 april 2019 20:52 schreef Adames het volgende:
Nou ja punt is duidelijk, er zijn veel grotere clowns te vinden in het NL voetbal dan Verbeek. Al is Verbeek verder wel een markant figuur.
En inderdaad totaal oninteressant voor een voetbal praatprogramma.
Hyballaquote:Op maandag 1 april 2019 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Noem de eerste de beste clown die in je opkomt.
Dan zal dit zo wel in de uitzending komen.quote:
Slutskyquote:Op maandag 1 april 2019 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
GGMM.quote:Op maandag 1 april 2019 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niet geklikt want dit komt zo in de uitzending.quote:
Maaskantquote:Op maandag 1 april 2019 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Van Bronckhorstquote:Op maandag 1 april 2019 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe gaat het voor de rest met je? (Oprechte vraag).quote:
Wel prima.quote:Op maandag 1 april 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe gaat het voor de rest met je? (Oprechte vraag).
Duivendrecht?quote:Op maandag 1 april 2019 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel prima.
Het is maandag, rest van de week in Duivendrecht werken
Puur genot dus
Missen die een meisje in de selectie die alle grote negers kunnen verkrachten ?quote:Op maandag 1 april 2019 20:56 schreef Bolasie het volgende:
Watford lijkt me een goede club voor Berghuis.
Na de reclame.quote:Op maandag 1 april 2019 20:58 schreef KingRadler het volgende:
Wanneer beginnen ze tebpraten over wedstrijd van het weekend.
Inderdaad, vreemd dat ze nog niets gezegd hebben over Liverpool-Spurs.quote:Op maandag 1 april 2019 20:58 schreef KingRadler het volgende:
Liverpool - Tottenhamquote:Op maandag 1 april 2019 20:58 schreef KingRadler het volgende:
Frappant.quote:Op maandag 1 april 2019 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel prima.
Het is maandag, rest van de week in Duivendrecht werken
Puur genot dus
Net als Kyle Andersonquote:Op maandag 1 april 2019 20:58 schreef Slobeend het volgende:
Het rare is dat Berghuis wel een sympathieke jongen is.
quote:
nounounouquote:Op maandag 1 april 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
Nu gaan die debiel hier weer ohohoh typen (of een variatie hierop)
Ohohoohohquote:Op maandag 1 april 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
Gaan die debielquote:Op maandag 1 april 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
Gaan die debielquote:Op maandag 1 april 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
dat zei die nietquote:Op maandag 1 april 2019 21:02 schreef GGMM het volgende:
Nee, het is 1-0 en als die goal niet valt gaat er geen goal in.
Heel goed Wilfred.
Gaan die debiel?quote:Op maandag 1 april 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 1 april 2019 21:05 schreef GGMM het volgende:
Je moet nog incalculeren dat het een Zuid Amerikaan is
VTBLquote:Op maandag 1 april 2019 21:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voetbal Inside is niet meer op de buis
Je hoeft niet te kijken.quote:Op maandag 1 april 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doordekken en de krantjes een 1 april grap zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |