Geloof ik graag, maar in zo'n programma meh. Weinig humor ook.quote:Op maandag 1 april 2019 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb hem weleens ontmoet was wel een echte aardige gast tegenover supporters
En genoeg clubs waar hij gefaald heeft.quote:Op maandag 1 april 2019 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
mwoah,
hij heeft het goed gedaan bij heerenveen, heracles, az
dusquote:Op maandag 1 april 2019 20:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En genoeg clubs waar hij gefaald heeft.
quote:Op maandag 1 april 2019 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker een uurtje met Nijhuis over de VAR in die wedstrijd
Veel opendeuren inderdaad. En door al zijn gefail niet heel serieus meer te nemen. Zo moet een Pi-air ook nooit meer over slechte aankopen praten en Frank de Boer kan beter helemaal niet meer op tv.quote:Op maandag 1 april 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof ik graag, maar in zo'n programma meh. Weinig humor ook.
Gisteren Mario Been en Ruud Gullit bij Rondo over het wanbeleid bij Feyenoord was ook wel genot.quote:Op maandag 1 april 2019 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Veel opendeuren inderdaad. En door al zijn gefail niet heel serieus meer te nemen. Zo moet een Pi-air ook nooit meer over slechte aankopen praten en Frank de Boer kan beter helemaal niet meer op tv.
Die hebben het Max Verstappen-effectquote:Op maandag 1 april 2019 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Vrijdag VI pas om 22:00-23:15, omdat wijvenvoetbal.
Ik verbaas mij ook ten zeerste.quote:Op maandag 1 april 2019 20:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zo ken ik 'm helemaal niet van Hax.
Dat moet ik terugkijken hahahaquote:Op maandag 1 april 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gisteren Mario Been en Ruud Gullit bij Rondo over het wanbeleid bij Feyenoord was ook wel genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |