Geloof ik graag, maar in zo'n programma meh. Weinig humor ook.quote:Op maandag 1 april 2019 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb hem weleens ontmoet was wel een echte aardige gast tegenover supporters
En genoeg clubs waar hij gefaald heeft.quote:Op maandag 1 april 2019 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
mwoah,
hij heeft het goed gedaan bij heerenveen, heracles, az
dusquote:Op maandag 1 april 2019 20:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En genoeg clubs waar hij gefaald heeft.
quote:Op maandag 1 april 2019 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker een uurtje met Nijhuis over de VAR in die wedstrijd
Veel opendeuren inderdaad. En door al zijn gefail niet heel serieus meer te nemen. Zo moet een Pi-air ook nooit meer over slechte aankopen praten en Frank de Boer kan beter helemaal niet meer op tv.quote:Op maandag 1 april 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof ik graag, maar in zo'n programma meh. Weinig humor ook.
Gisteren Mario Been en Ruud Gullit bij Rondo over het wanbeleid bij Feyenoord was ook wel genot.quote:Op maandag 1 april 2019 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Veel opendeuren inderdaad. En door al zijn gefail niet heel serieus meer te nemen. Zo moet een Pi-air ook nooit meer over slechte aankopen praten en Frank de Boer kan beter helemaal niet meer op tv.
Die hebben het Max Verstappen-effectquote:Op maandag 1 april 2019 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Vrijdag VI pas om 22:00-23:15, omdat wijvenvoetbal.
Ik verbaas mij ook ten zeerste.quote:Op maandag 1 april 2019 20:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zo ken ik 'm helemaal niet van Hax.
Dat moet ik terugkijken hahahaquote:Op maandag 1 april 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gisteren Mario Been en Ruud Gullit bij Rondo over het wanbeleid bij Feyenoord was ook wel genot.
Klopt. Al was dat vooral Feyenoord (onrustige periode en sowieso te grote club voor zo'n stugge boer) en het wespennest Twente.quote:Op maandag 1 april 2019 20:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En genoeg clubs waar hij gefaald heeft.
Gisteren zei je van niet.quote:
Die reactie was in de mad emotie van het momentquote:Op maandag 1 april 2019 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren zei je van niet.
Leuk dat je hier op teruggekomen bent.Dan vraag ik je over een week nog wel een keer naar de penalty.
Gert Jan functioneert vooral wanneer er nagenoeg geen organisatie isquote:Op maandag 1 april 2019 20:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt. Al was dat vooral Feyenoord (onrustige periode en sowieso te grote club voor zo'n stugge boer) en het wespennest Twente.
Bochum begon nog alleraardigst.
Het is echt geen geweldig tacticus, of sowieso een groot trainer, maar voor middenmoot/subtop provincieclubs is die wel echt een fijne man in de juiste organisatie.
Geen organisatie bij AZ onder Gerbrands en bij Heerenveen onder Riemer?quote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gert Jan functioneert vooral wanneer er nagenoeg geen organisatie is
Nou ja, vooral een directeur die op een lijn zit met hem en dan hem daarin alle vrijheid geeft om zich over het trainingsschema, de lunch, het gras en de airco te bemoeien.quote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hij moet iemand hebben die hem aankan als hij weer eens een woedeaanval heeft. Naar Riemer en Jan Smit luisterde hij wel.quote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga lekker met je Dolf Jansen of Rob Kamphues-fanclubje borrelen.quote:Op maandag 1 april 2019 20:50 schreef Caland het volgende:
Nooit begrepen waarom @:el-stinho zo’n fan is van Alfons Groenendijk
Jaaaaa optyfen met die klungelquote:Op maandag 1 april 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er komt zo een Magallánbash JAAAAAAAA
Die kon hij vooral inpalmen ja.quote:Op maandag 1 april 2019 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hij moet iemand hebben die hem aankan als hij weer eens een woedeaanval heeft. Naar Riemer en Jan Smit luisterde hij wel.
Ik ben met Freek!!quote:Op maandag 1 april 2019 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga lekker met je Dolf Jansen of Rob Kamphues-fanclubje borrelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |