SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
In duet met Drop Dylan?quote:
quote:
Ja, zoiets dacht ik idd ook al.quote:
Doet hij normaal gelukkig bijna nooit. *ahum*quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
newbiemods... beetje door slotje heen posten
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik idd ook al.
Skittle Kleinequote:
Fleetwood Smac.quote:
Ik bedoelde die roze/gele ruiten, maar goedquote:
(weetiktoch)quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedoelde die roze/gele ruiten, maar goed
2smacquote:
(gelukkig. vind ik soms lastig inschatten. zeker op internet)quote:
Ik ben er nog!quote:
Solochatquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:38 schreef Dave het volgende:
Ah, het is weer tijd voor de Helemaal Alleen In Je Eentje Show.
Helemaal achter de spierballenzin stond ineens 'erotic'. Die had ato erachter gezet denk ik. Dus dan nu maar zo.quote:
De Ronde v Drenthe werd daarop uitgezondenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben de nieuwe tv eens aan het uitproberen. Staan allemaal van die nutteloze zenders op. Wat moet ik met RTV Drenthe?
Als je Ziggo hebt: ergens diep in je mediabox zitten filmpjes van een draaiende wasmachine, wat kittens en iemand die eieren bakt. Zijn wel verschillende filmpjes overigens.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben de nieuwe tv eens aan het uitproberen. Staan allemaal van die nutteloze zenders op. Wat moet ik met RTV Drenthe?
Vandaag niet; gisterenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oja, je ging sportschool vandaag heh
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IJsGreys is er niet! RELLUUUUUUUUUUUUUUH!
Samen alleenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:40 schreef Dave het volgende:
De Helemaal Alleen Met Z'n Allen Show.
Eénmaal, andermaal, verkocht.
Oi, dat is mijn ding.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:38 schreef Dave het volgende:
Ah, toch niet. De Helemaal Alleen In Je Tweetjes Show bedoel ik.
Ja ik heb Ziggo! Klinkt interessant; eens uitzoekenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je Ziggo hebt: ergens diep in je mediabox zitten filmpjes van een draaiende wasmachine, wat kittens en iemand die eieren bakt. Zijn wel verschillende filmpjes overigens.
Idd, zeg het hem Roger.quote:
quote:
Sst, doe ik toch al?quote:
Meid, ga dan in godsnaam voor je eigen wasmachine zitten. vquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik heb Ziggo! Klinkt interessant; eens uitzoeken
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik heb Ziggo! Klinkt interessant; eens uitzoeken
SPOILER: Als je genoeg hebt van zoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Die heb ik jaren geleden gelezen, prima boek.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik je "Samen is twee keer alleen" van A. den Doolaard aanraden.
Anderen afzeiken op hun spelling, en dan zelf een v te veel typen? Pff, ga wat zinnigs doen met je leven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Meid, ga dan in godsnaam voor je eigen wasmachine zitten. v
Ja, sorry (award + 1) hoor, maar een fout zit in een klein hoekje toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Anderen afzeiken op hun spelling, en dan zelf een v te veel typen? Pff, ga wat zinnigs doen met je leven.
Ja, maar dat geldt toch niet alleen voor jou?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, sorry (award + 1) hoor, maar een fout zit in een klein hoekje toch?
Nee, ik denk het niet...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt toch niet alleen voor jou?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal achter de spierballenzin stond ineens 'erotic'. Die had ato erachter gezet denk ik. Dus dan nu maar zo.
Nooit voor de wasmachine gaan zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:42 schreef Dave het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Okay, dank je @Dave .quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou dan, maar goed, zand erover, laten we het er niet meer over hebben.
Die draait niet altijd op een moment dat ik er zin in hebquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Naar een filmpje van een wasmachine kijken is mogelijk milieuvriendelijker dan elke keer de wasmachine aanzetten als je je verveeltquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:42 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nooit voor de wasmachine gaan zitten.![]()
Als dat glazen deurtje uiteen spat blijft er weinig van je over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Hoe dan? Dat is toch veiligheidsglas enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
[..]
Sakkerloot wat een gevaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dank je @Dave - je kunt tegenwoordig al niet eens jezelf meer taggen. Jij ook nog een fijne avond.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Geen probleem @:Dave - fijne avond nog.
Dacht ik ook, maar tijdens het centrifugeren knalde het hele deurtje aan stukken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat is toch veiligheidsglas enzo.
Christus te paard. Dat moet een ravage geweest zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar tijdens het centrifugeren knalde het hele deurtje aan stukken.
Alles wat erin zat aan stukken gesneden en glasscherven (flinke ook) tot in de deur ertegenover.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:49 schreef Greys het volgende:
Wie de neuk heeft er an m'n teeteetje gezeetje.
Wat wil je nou, tv-programma?quote:Travel with a Goat
De populaire Spaanse influencer Abraham ofwel 'Cheeto Senior' heeft meer dan één miljoen volgers op Twitter. Samen met Sophie, de winnares van The Great British Bake Off, reist hij dwars door Kenia om een schaap naar zijn bestemming te brengen: de slager. Of besluiten Sophie en Abraham samen om hun schaap langer te laten leven?
Over wasmachines gesproken:quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als dat glazen deurtje uiteen spat blijft er weinig van je over.![]()
maar dat terzijde.quote:Als je 4636228756 in Google Afbeeldingen toetst, dan zie je vrijwel alleen maar foto's van mensen met hun hoofd in een wasmachine.
Ook katten in wasmachines!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Over wasmachines gesproken:
[..]
maar dat terzijde.
Was het zeker.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Christus te paard. Dat moet een ravage geweest zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ff over naar een leuker onderwerp.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Jullie nemen mij in de zeikquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was het zeker.
Daarom krijg ik nu ook altijd de kriebels als er in films of reclames weer een kind voor de wasmachine gezet wordt om lekker naar de was te kijken oid.Is dit echt gebeurd Roger? Schrik je ook rot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ff over naar een leuker onderwerp.Life can be a bitch, so like it..
Final Destination? Past mooi bij de was van Rogerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:52 schreef ato het volgende:
[..]
Jullie nemen mij in de zeik![]()
Oh ik zou een horrorfilm kijken, oh ja..
Eerste blu-ray die ik kochtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:52 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan "Snakes on a plane".
Nog nooit een film gezien met een titel die zo goed de inhoud verwoordde.
Ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:53 schreef ato het volgende:
[..]
Is dit echt gebeurd Roger? Schrik je ook rot.
Zijn leuke films ja. Dan moeten er een stuk of 8 mensen voor de was machine zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Final Destination? Past mooi bij de was van Roger
Wel bizar zeg.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.
Wel een nieuwe wasmachine gekregen ondanks al aardig voorbij de garantie.
Ander merk genomen, dat dan weer wel.
Cult film. Ik hou er niet zo van, geef mij maar iets van The exorcist of zoiets.quote:
Nee joh, een tegelijk! Waarna de volgende door zeer onwaarschijnlijke omstandigheden verdrinkt in een wasstraatquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:55 schreef ato het volgende:
[..]
Zijn leuke films ja. Dan moeten er een stuk of 8 mensen voor de was machine zitten.
Samuel L. Jackson moet iemand beschermen tijdens een vlucht, die vol blijkt te zitten met giftige slangen. Na verloop van tijd heeft hij het helemaal gehad met de motherfucking snakes on this motherfucking plane.quote:
Oh ja..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee joh, een tegelijk! Waarna de volgende door zeer onwaarschijnlijke omstandigheden verdrinkt in een wasstraat
Volgens mij was dat laatste in deel 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |