Dacht ik ook, maar tijdens het centrifugeren knalde het hele deurtje aan stukken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat is toch veiligheidsglas enzo.
Christus te paard. Dat moet een ravage geweest zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar tijdens het centrifugeren knalde het hele deurtje aan stukken.
Alles wat erin zat aan stukken gesneden en glasscherven (flinke ook) tot in de deur ertegenover.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:49 schreef Greys het volgende:
Wie de neuk heeft er an m'n teeteetje gezeetje.
Wat wil je nou, tv-programma?quote:Travel with a Goat
De populaire Spaanse influencer Abraham ofwel 'Cheeto Senior' heeft meer dan één miljoen volgers op Twitter. Samen met Sophie, de winnares van The Great British Bake Off, reist hij dwars door Kenia om een schaap naar zijn bestemming te brengen: de slager. Of besluiten Sophie en Abraham samen om hun schaap langer te laten leven?
Over wasmachines gesproken:quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nooit voor de wasmachine gaan zitten.![]()
Als dat glazen deurtje uiteen spat blijft er weinig van je over.![]()
maar dat terzijde.quote:Als je 4636228756 in Google Afbeeldingen toetst, dan zie je vrijwel alleen maar foto's van mensen met hun hoofd in een wasmachine.
Ook katten in wasmachines!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Over wasmachines gesproken:
[..]
maar dat terzijde.
Was het zeker.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Christus te paard. Dat moet een ravage geweest zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ff over naar een leuker onderwerp.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Jullie nemen mij in de zeikquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was het zeker.
Daarom krijg ik nu ook altijd de kriebels als er in films of reclames weer een kind voor de wasmachine gezet wordt om lekker naar de was te kijken oid.Is dit echt gebeurd Roger? Schrik je ook rot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ff over naar een leuker onderwerp.Life can be a bitch, so like it..
Final Destination? Past mooi bij de was van Rogerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:52 schreef ato het volgende:
[..]
Jullie nemen mij in de zeik![]()
Oh ik zou een horrorfilm kijken, oh ja..
Eerste blu-ray die ik kochtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:52 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan "Snakes on a plane".
Nog nooit een film gezien met een titel die zo goed de inhoud verwoordde.
Ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:53 schreef ato het volgende:
[..]
Is dit echt gebeurd Roger? Schrik je ook rot.
Zijn leuke films ja. Dan moeten er een stuk of 8 mensen voor de was machine zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Final Destination? Past mooi bij de was van Roger
Wel bizar zeg.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.
Wel een nieuwe wasmachine gekregen ondanks al aardig voorbij de garantie.
Ander merk genomen, dat dan weer wel.
Cult film. Ik hou er niet zo van, geef mij maar iets van The exorcist of zoiets.quote:
Nee joh, een tegelijk! Waarna de volgende door zeer onwaarschijnlijke omstandigheden verdrinkt in een wasstraatquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:55 schreef ato het volgende:
[..]
Zijn leuke films ja. Dan moeten er een stuk of 8 mensen voor de was machine zitten.
Samuel L. Jackson moet iemand beschermen tijdens een vlucht, die vol blijkt te zitten met giftige slangen. Na verloop van tijd heeft hij het helemaal gehad met de motherfucking snakes on this motherfucking plane.quote:
Oh ja..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee joh, een tegelijk! Waarna de volgende door zeer onwaarschijnlijke omstandigheden verdrinkt in een wasstraat
Volgens mij was dat laatste in deel 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |