Ik dacht aardig mee te komen en vat hem nu ook niet meerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik te rozig na een zon middagje op het terras of lees ik hier onleesbare posts.....
Kennelijk moet hij een paper reviewen over iets binnen jouw vakgebied, maar opgesteld in het Nederlands.quote:
oh gelukkig ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht aardig mee te komen en vat hem nu ook niet meerOnze Naat zit aan de drugs
OH ZO!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zei dat ik spelling ging controleren, daar zijn @:Dave en @:magnet mee aan de haal gegaan.
Nee, het paper gaat over de vergetelheid van de actieve vergeetachtigheidquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Kennelijk moet hij een paper reviewen over iets binnen jouw vakgebied, maar opgesteld in het Nederlands.
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, het paper gaat over de vergetelheid van de actieve vergeetachtigheid
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij heb ik een borrel nodig. Misschien dat ik het dan snap
Cheers!quote:
er is hier bierquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij heb ik een borrel nodig. Misschien dat ik het dan snap
Waar is hier?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er is hier bier
[ afbeelding ]
(al zijn die kratten die je ziet op, maar genoeg volle nog)
Oh ja, Victor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:50 schreef Dave het volgende:
Ik ben serieus even actief vergeten waar het ook al weer over ging.
Even teruglezen.
Ik dacht het, jij had het al getypt gelukkig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker met xtc, da's een chemisch goedje.
Ja, schoten voor open doel is my middle name.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij had het al getypt gelukkig.
FML.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
medelijden met de teruglezers die al die spoilers nu moeten opendoen
hoe kan actieve vergeetachtigheid een onderdeel zijn van de komende mens (Übermensch) die Nietzsche bepleit, wanneer deze actieve vergeetachtigheid van de voorname mens kan leiden tot een aankweking van een geheugen die de actieve vergeetachtigheid (mogelijk) weer naar de achtergrond druktquote:
Het bier niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Al die paperassen zijn trouwens van mij
en ergens nog wat palmpjesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hertog-Jan? Ik kom eraan. Ben er over zo'n 1u45 !!!
Niet alleen je middle name hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, schoten voor open doel is my middle name.
Boh......heb het meerdere keren geprobeerd.....maar ik haak bij het derde woord al af.....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe kan actieve vergeetachtigheid een onderdeel zijn van de komende mens (Übermensch) die Nietzsche bepleit, wanneer deze actieve vergeetachtigheid van de voorname mens kan leiden tot een aankweking van een geheugen die de actieve vergeetachtigheid (mogelijk) weer naar de achtergrond drukt
Victorquote:
Maar dan kan het toch wel je eigen bier zijn? Neem jij niet standaard een kruiwagen bier mee als je ergens naartoe gaat?quote:
Geen dank.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe kan actieve vergeetachtigheid een onderdeel zijn van de komende mens (Übermensch) die Nietzsche bepleit, wanneer deze actieve vergeetachtigheid van de voorname mens kan leiden tot een aankweking van een geheugen die dat de actieve vergeetachtigheid (mogelijk) weer naar de achtergrond drukt
Gut gut. Dan ben ik blij dat ik geen studie in de Filosofie doe. (Hoewel ik onlangs toch een paar nare opmerkingen kreeg over hbo'ers van een paar universiteitsstudenten. Ik ben niet vaak fel, maar toen toch wel, ze maakten de boel nog net niet uit voor randdebielen.)quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe kan actieve vergeetachtigheid een onderdeel zijn van de komende mens (Übermensch) die Nietzsche bepleit, wanneer deze actieve vergeetachtigheid van de voorname mens kan leiden tot een aankweking van een geheugen die de actieve vergeetachtigheid (mogelijk) weer naar de achtergrond drukt
Zo werkt t niet bij studieverenigingen. Al t bier is gesponsord en als je toch perse je eigen bier wilt zuipen dan doe je dat buiten maar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan kan het toch wel je eigen bier zijn? Neem jij niet standaard een kruiwagen bier mee als je ergens naartoe gaat?![]()
Of doe ik dat alleen?
@Dave een nieuw slachtoffer voor je!quote:
Het is of 'een universiteitsstudente', of 'ze maakten'.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gut gut. Dan ben ik blij dat ik geen studie in de Filosofie doe. (Hoewel ik onlangs toch een paar nare opmerkingen kreeg over hbo'ers van een paar universiteitsstudenten. Ik ben niet vaak fel, maar toen toch wel, ze maakte de boel nog net niet uit voor randdebielen.)
Oh neequote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:Dave een nieuw slachtoffer voor je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Bedankt dat je me er even op attendeert. Het was een kleine typefout, het moest namelijk 'ze maakten' zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is of 'een universiteitsstudente', of 'ze maakten'.
ja, of je hebt geen sponsoring en moet alsnog gewoon betalen voor het bierquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zo werkt t niet bij studieverenigingen. Al t bier is gesponsord en als je toch perse je eigen bier wilt zuipen dan doe je dat buiten maar.
Pff, wat een zeurclubjes dan. Amper waard om te joinen zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zo werkt t niet bij studieverenigingen. Al t bier is gesponsord en als je toch perse je eigen bier wilt zuipen dan doe je dat buiten maar.
Join the clubquote:
Kwak, mmmm.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:12 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ga straks dit biertje drinken:
[ afbeelding ]
Een kleintje?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:12 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging over deze songfestivaldeelnemer. Die inderdaad behoorlijkquote:
Dank dat je dit er even bij meldt want ik trap er idd elke keer met open ogen in.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:10 schreef Dave het volgende:
Of is dit niet [SC] #203 ESF-SC: Waar we elkaar korriezjerun
@:Greys dit is er weer één.
@:Greys - het werkt niet in een sub. Sorry (award + 1)
Daar kan ik ook altijd zo slecht tegenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gut gut. Dan ben ik blij dat ik geen studie in de Filosofie doe. (Hoewel ik onlangs toch een paar nare opmerkingen kreeg over hbo'ers van een paar universiteitsstudenten. Ik ben niet vaak fel, maar toen toch wel, ze maakten de boel nog net niet uit voor randdebielen.)
Nee hoor. Ik ben erg goed in het scheiden van (vrijwilligers)werk en privé.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:16 schreef Dave het volgende:
Oooooh, wat gaat @:ijs_beer aan me denken als ie dat pijpje aan z'n lippen zet.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:16 schreef Dave het volgende:
Jan Smith's en Barry Lay's.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Voor de zero's, dit is de voorloper van Lays.
Andere Albertoquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!1!!!111!!!
Hm, 306 keer je tong uitsteken en tussendoor 6 keer likkebaarden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben erg goed in het scheiden van (vrijwilligers)werk en privé.Dan moet dit ook wel lukken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga wegquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik ga even een klefbekkenfilm zoeken op Netflix. Zin an. Lief spelen!
Geen bier, vergeten te halen, volgende vrijdag beterquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:12 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je OA al uit?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:21 schreef Greys het volgende:
In onze huidige gemoedstoestand laat je ijs_beer met ons alleen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb precies dezelfde knopjes hier op het forum hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In onze huidige gemoedstoestand laat je ijs_beer met ons alleen?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:16 schreef Dave het volgende:
Nee, ik was niet aan luisteren. Maar jouw post zet een luikje = bij me open.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je aan het luisteren was, had je deze allemaal in kunnen sturen
Kan niet goedkomen ditquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In onze huidige gemoedstoestand laat je ijs_beer met ons alleen?
edit: zei je wat. Gr gr. IJs_beer.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde knopjes hier op het forum hoor.
quote:
@Dave wel met spaties.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:10 schreef Dave het volgende:
Of is dit niet [SC] #203 ESF-SC: Waar we elkaar korriezjerun
@:Greys dit is er weer één.
@:Greys - het werkt niet in een sub. Sorry (award + 1)
Ik ben nog moed aan het verzamelen voor s2 (lees: me proberen te herinneren wat er in 1 ook alweer allemaal gebeurde. Dat 'er zit een jaar tussen het ene en het andere seizoen werkt voor mij niet zo, meestalquote:
Oh, er staat een recap op netflix.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog moed aan het verzamelen voor s2 (lees: me proberen te herinneren wat er in 1 ook alweer allemaal gebeurde. Dat 'er zit een jaar tussen het ene en het andere seizoen werkt voor mij niet zo, meestal)
Maar ik heb het freakdansje alweer bijna onder de knie.
Het glas is vol en de fles nog dicht! HOE DAN?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:12 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoop ik wel ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde knopjes hier op het forum hoor.
Een trailer voor "Man up official"?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
Oh voor degenen die een romcom leuk vinden die niet zo zoetsappig is maar beetje meer vilein enzo is dit een aanrader.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, 306 keer je tong uitsteken en tussendoor 6 keer likkebaarden.
Wat betekende die code ook al weer...
quote:
Mag hopen dat ze goedkoper zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, of je hebt geen sponsoring en moet alsnog gewoon betalen voor het biermaar is altijd nog goedkoper dan café, net iets duurder dan de super, hoewel de koude biertjes van de super wellicht even duur zijn als de koude biertjes hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |