Het telefoonnummer van 3fm is dan ook geen weergave van voetbaluitslagenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap niks meer van die voetbaluitslagen tegenwoordig
Het was maar een garpjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het telefoonnummer van 3fm is dan ook geen weergave van voetbaluitslagen
Ik ken insta niet goed genoeg om een makkelijke manier te kennen om dat te checken.quote:
Alberto vragen? Die heeft ruime ervaring met dingen checken!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ken insta niet goed genoeg om een makkelijke manier te kennen om dat te checken.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!1!!!111!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alberto vragen? Die heeft ruime ervaring met dingen checken!
Ja, met de dik voor mekaar show.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
André van Duin komt terug als podcast, aldus 3fm
Dat was de koffie (nasale stem)quote:
intriguedquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TrueAl kreeg ik ook een man, maar dat is tenminste een knappe (no offence Geer).
Maar heb vandaag al zeker twee keer Katerine Duska gekregen, dus de hoop is er nog. Ben zelf ook een beetje Grieks, dus extra leuk.
Geïntrigeerd,quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
intrigued
ik ga nu ff iemands paper controleren op spelling, maar ben benieuwd waar de griekse roots in zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geïntrigeerd,
Ik ga nu even iemands post controleren op spelling maar ben benieuwd waar de Griekse wortels in zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geïntrigeerd,
Ik ga nu even iemands reactie controleren op spelling maar ben benieuwd waar de Griekse wortels in zitten.ja ik dagt ook al as dat maar goet gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In ut land der blinduh is eenoog koninghquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:39 schreef Dave het volgende:
[..]
ja ik dagt ook al as dat maar goet gaat
Dranc mact meeh kapoh dan juh liev iz.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben ik te rozig na een zon middagje op het terras of lees ik hier onleesbare posts.....
Voor Naatje niet hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:45 schreef Dave het volgende:
Het is nog knap lastig om het fout te doen.
Wie zegt dat ik drank op hebquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dranc mact meeh kapoh dan juh liev iz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |