SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aoibhin![]()
Cinderelladreamer, dat is toch een mooi compliment
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:22 schreef grazz het volgende:
naatje_1 bij het zien van zijn lookalike:Voel me zo oud nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aoibhin![]()
Cinderelladreamer, dat is toch een mooi compliment![]()
Haha neeee, lenny is op die foto nog zo'n jong schattig ding en dat heb jij ook, zo moet je het zienquote:
Liefquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha neeee, lenny is op die foto nog zo'n jong schattig ding en dat heb jij ook, zo moet je het zien
ghegheghe.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:48 schreef Greys het volgende:
Goed. Ik heb drank nodig nu.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Om te gierenquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Onze kat leek ook meer dan ikquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:40 schreef MaGNeT het volgende:
Zolang m'n fret meer op een ESF artiest lijkt dan ik, verklaar ik de app voor "broken"
GIEREN! Een borrelt voor jouquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is maar 1 passend antwoord op:quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Hier is maar 1 passend antwoord op:JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Hier is maar 1 passend antwoord op:JaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hahaha. Die had ik ook. Waarschijnlijk te weinig blondjes in de databasequote:Op donderdag 28 maart 2019 14:34 schreef Greys het volgende:
Straks maar even een andere foto
[ afbeelding ]
Ik ga stukquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Greyaldine Jodeldingquote:Op donderdag 28 maart 2019 15:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Waylonnekequote:Op donderdag 28 maart 2019 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nog even een andere foto genomen en beschouw het nu maar gewoon als officieel![]()
[ afbeelding ]
Whoehoehoeeeeee wij zijn allebei een man.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nog even een andere foto genomen en beschouw het nu maar gewoon als officieel![]()
[ afbeelding ]
Die app zag een sterretje en dat was de uitkomst?quote:
Ik heb vakkundig m'n echte foto verwijderd in paint.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die app zag een sterretje en dat was de uitkomst?
edit: ik bedoel natuurlijk die sterretjes op de achtergrond.
Ohquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb vakkundig m'n echte foto verwijderd in paint.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb vakkundig m'n echte foto verwijderd in paint.
Nah, valt meequote:Op donderdag 28 maart 2019 17:46 schreef Cee het volgende:
Oké, gaat nergens over maar SuRie is een legend dus ik hou het hierbij.
-edit: plaatje posten kan niet want ik ben debiel.
Jij bent Frits Huffnagel?quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent Frits Huffnagel?
[ afbeelding ]
Succesquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Heb ook twee keer Rona Nishliu, maar die ken ik niet
Ik heb in ieder geval niet zo'n bol touw op mijn hoofd.quote:
Gaat ook nogal lastig met een Amelie-kapselquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval niet zo'n bol touw op mijn hoofd.
Echt he? Ik ben nu ook allemaal BN'ers en celebrities door die app aan het halenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:24 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik lijk blijkbaar op Tamta
Dit is echt zo een app waarmee je een halve dag zoet kan zijn
een halve dag?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:24 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik lijk blijkbaar op Tamta
Dit is echt zo een app waarmee je een halve dag zoet kan zijn
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:57 schreef Aoibhin het volgende:
Net een foto van mij van zij-aanzicht genomen, om te kijken wat er dan gebeurde. 86% Waylon![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:57 schreef Aoibhin het volgende:
Net een foto van mij van zij-aanzicht genomen, om te kijken wat er dan gebeurde. 86% Waylon![]()
[ afbeelding ]
De Griek van Greys, dat zou nog wat zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:43 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
Ik vind je zo juist meer op de Griek lijken. Niet de Greyse bedoel ik.
Als ik een foto van de Griek in deze app gooi dan MOET daar toch wel Melovin uitkomen van vorig jaar met dat blauwe en bruine oog.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Griek van Greys, dat zou nog wat zijn![]()
Doe eens! Ben wel benieuwd nuquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik een foto van de Griek in deze app gooi dan MOET daar toch wel Melovin uitkomen van vorig jaar met dat blauwe en bruine oog.
Hoe toepasselijk!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:17 schreef Greys het volgende:
OMG M'N GRIEKSE HOND LIJKT OP EEN GRIEKSE ZANGERES
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:17 schreef Greys het volgende:
OMG M'N GRIEKSE HOND LIJKT OP EEN GRIEKSE ZANGERES
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
zingt hij ook?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:28 schreef Greys het volgende:
Bij een andere foto krijg ik 'we could not locate your face try another photo'.
Maar ik noem de Griek voortaan Vicky!
Even de Biet proberen, m'n Spaanse hond.
Edit: volgens mij hebben ze genoeg van honden want hij doet het met geen enkele hondenfoto meer.![]()
OMGquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:35 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
A very uncomfortable look alike
Wel een compliment voor Jamala.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:35 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
A very uncomfortable look alike
Zelfde hierquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb bij twee verschillende foto's Jamala, ik vind het zelf totaal niet lijken, maar oke
Woohoohoo!quote:
O dit is ook om te gillen!quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Truequote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:22 schreef Greys het volgende:
![]()
ZOLANG JULLIE GEEN JOLING KRIJGEN MOGEN JULLIE NIET KLAGEN.
Je bent een stuk mooier, vooral de Celine van tegenwoordig ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:18 schreef Andromache het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht van tevoren al dat dit er uit zou komen, en ja hoorrrrrr
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:42 schreef ato het volgende:
[..]
Je bent een stuk mooier, vooral de Celine van tegenwoordig ziet er niet uit.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TrueAl kreeg ik ook een man, maar dat is tenminste een knappe (no offence Geer).
Maar heb vandaag al zeker twee keer Katerine Duska gekregen, dus de hoop is er nog. Ben zelf ook een beetje Grieks, dus extra leuk.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:22 schreef Greys het volgende:
![]()
ZOLANG JULLIE GEEN JOLING KRIJGEN MOGEN JULLIE NIET KLAGEN.
Ja. Dat zie ik er ook wel in ja.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:53 schreef Cyan9 het volgende:
Eric Saade is m'n look-a-like.
[ afbeelding ]
Ik kreeg eerst twee keer Selma..
Selma is ook leuk, maar je lijkt eerder Eric hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:53 schreef Cyan9 het volgende:
Eric Saade is m'n look-a-like.
[ afbeelding ]
Ik kreeg eerst twee keer Selma..
Eric natuurlijk!quote:
Selma is ook mooi.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we nog met elkaar door één deur.
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet kunnen. Kwetsend voor de vele slachtoffers van dat vreselijke nummer.
quote:Op maandag 8 april 2019 15:56 schreef Ann-Lynn het volgende:
Volgens de app lijk ik op deze vent [ afbeelding ].
Roger Pontare / Zweden
Volgens mij moet ik nu een potje gaan janken op de wc....
FF een foto van 5 jaar terug genomen, gelijk beter resultaat.... wat de tijd met je doet he...
My Eurovision look-alike is Lara Fabian!
https://www.myheritage.co(...)a10c47cad328_420.png
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |