eet watquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ga om, ben zo gaar als een konijn, maar dat was wel oveduidelijk.
Ja dat is duidelijk. Slaapsequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Watjequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh, ikke niet, geen tuin, niets op het balkon.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:18 schreef chufi het volgende:
tuintjes
wie heeft ze niet?
[ afbeelding ]
Eet wat iddquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:18 schreef chufi het volgende:
tuintjes
wie heeft ze niet?
[ afbeelding ]
Als je er maar eentje in je hart hebt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, ikke niet, geen tuin, niets op het balkon.
Dat zei je net ook al.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik een lege pot , meer nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, ikke niet, geen tuin, niets op het balkon.
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je er maar eentje in je hart hebt.
Ik ben voor, stuur jij Mo en Sig een memo?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tevens: zullen we een voor 24 uur een yt-vrije chat instellen?
Hou jij de jongens in toom?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Asap! Zal Sas ook wel mee in haar sas zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben voor, stuur jij Mo en Sig een memo?
Dat wel en in mijn fantasie, daar trek ik me wel eens terug.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je er maar eentje in je hart hebt.
Vrijdag vanaf een uur of 17:00, dan kan Mo in ruststand.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik dacht dat die rol wel iets voor jou zou zijnquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel en in mijn fantasie, daar trek ik me wel eens terug.
Wie niet!quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Asap! Zal Sas ook wel mee in haar sas zijn.
Goed plan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vrijdag vanaf een uur of 17:00, dan kan Mo in ruststand.
Die kijkt niet op of omquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Asap! Zal Sas ook wel mee in haar sas zijn.
Ik bedoelde qua planten, heb wel 2 tuinstoelen en 1 ligtuinstoel staan en een bezem en nog een voet van een zonnescherm.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik een lege pot , meer niet
En een houten ligbank om te zonnen
Je moet plantenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua planten, heb wel 2 tuinstoelen en 1 ligtuinstoel staan en een bezem en nog een voet van een zonnescherm.
ik sta op mutequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik dacht dat die rol wel iets voor jou zou zijn
Ooit. Ik heb er inmiddels wel 2 in mijn woonkamer.quote:
ja snap ikquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua planten, heb wel 2 tuinstoelen en 1 ligtuinstoel staan en een bezem en nog een voet van een zonnescherm.
Mooi.quote:
Een huis zonder planten kan ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ooit. Ik heb er inmiddels wel 2 in mijn woonkamer.Kleintjes maar toch een levend iets.
Ik weet het maar had eerst te veel katten die overal kwamen dus leek me nutteloos. Nu kan het eindelijk weer, in mijn vorige huis kon het wel met katten maar hier nauwelijks plek om wat neer te zetten en die 2 rooie vraten alles op.quote:
Doe dat, is goed voor je. Lekker muziekje erbij en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ga even een stukje stilstaand fietsen
Was da? Zie niets.quote:
Sprietjesplanten zijn niet hier ook niet te doenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het maar had eerst te veel katten die overal kwamen dus leek me nutteloos. Nu kan het eindelijk weer, in mijn vorige huis kon het wel met katten maar hier nauwelijks plek om wat neer te zetten en die 2 rooie vraten alles op.
Nope, dan gaan ze zeker knagen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sprietjesplanten zijn niet hier ook niet te doen
Alleen de code zie ik.quote:
Ik kan er ook niet op klikken.quote:
Handig.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb beeld.quote:
En ik wil dat ook.quote:
Ja of de hovenier inschakelenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:17 schreef cafca het volgende:
Ik heb een oerwoud achter mijn huis dat ik nodig eens moet snoeien
Ja, maar da kost geld. Zo belangrijk vind ik de tuin niet. Wel lekker om in te zitten, maar het hoeft van mij niet allemaal super netjes, dus ik ban al gauw tevredenquote:
IN BB Polski bijna de zelbe spel als in spanie,met puppenbabysquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:18 schreef chufi het volgende:
Zo net ff 20 km meegefietst met de echte op tv.. gaat hard zeg ...
quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:27 schreef chufi het volgende:
Mijn pc's heb ik ingesteld in de donkere modus en de browsers ook.. dat scheelt een hoop..
Dus dit invoerscherm is zwart en de letters zijn wit
Chuf misschien kan dit helpen.... ze kunnen ook op sterkte trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.pearle.nl/brillen/blauwlichtfilter
De schadelijke gevolgen van te veel blauw licht
Je ogen krijgen natuurlijk blauw licht binnen via de zon. Maar ook steeds meer via kunstmatig licht zoals lampen en elektrische apparaten. Denk bijvoorbeeld aan je smartphone, tablet of laptop.
Blauw licht remt de aanmaak van het slaaphormoon waardoor je lichaam weet dat het overdag is. Als je te lang aan (kunstmatig) blauw licht wordt blootgesteld, kun je slaapproblemen ervaren. Daarnaast raken je ogen vermoeid of geïrriteerd. Een bril met blauwlicht filter blokkeert blauwlicht, beschermt jouw ogen en herstelt de natuurlijke balans.
Geen idee hoe je woont, dus als je er verder mee kunt leven en er zijn geen klagende mensen die er over gaan zeiken , zou ik het lekker latenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar da kost geld. Zo belangrijk vind ik de tuin niet. Wel lekker om in te zitten, maar het hoeft van mij niet allemaal super netjes, dus ik ban al gauw tevreden
Volgens mij gaat dat niet helpen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:27 schreef FANN het volgende:
Nah teveel om te lezen hoor... maar eh....
[..]
Chuf misschien kan dit helpen.... ze kunnen ook op sterkte trouwens
Je ogen krijgen natuurlijk blauw licht binnen via de zon. Maar ook steeds meer via kunstmatig licht zoals lampen en elektrische apparaten. Denk bijvoorbeeld aan je smartphone, tablet of laptop.
Blauw licht remt de aanmaak van het slaaphormoon waardoor je lichaam weet dat het overdag is. Als je te lang aan (kunstmatig) blauw licht wordt blootgesteld, kun je slaapproblemen ervaren. Daarnaast raken je ogen vermoeid of geïrriteerd. Een bril met blauwlicht filter blokkeert blauwlicht, beschermt jouw ogen en herstelt de natuurlijke balans.
Mooien auto!quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank je, sjoef.
Zo'n zelfde type: Kia Niro Hibrid.
Met de vorige reed ik gemiddeld 1 op 20 en net terug uit Duitsland deed deze 1 0p 23,9.
Ook net een nieuwe?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooien auto!
Ik moet nog voor de eerste keer tanken met met hybride, dus ben wel benieuwd hoeveel hij verbruikt heeft.
Bijna nieuw, ik heb hem 2 weken, maar hij is 8 maanden oud, ben er zeer tevreden over.quote:
Lekker origineel.. In Spanje moeten landen op een wereldkaart voorzien van de juiste vlag en ze moeten daarna bellen daarna toe en een aantal dingen vragen, hoofdstad, muntsoort en taal of zo geloof ik.. misschien nog wel meer..quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
IN BB Polski bijna de zelbe spel als in spanie,met puppenbabys
Een roze bril wordt het danquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom niet?
je hebt ook nog andere soorten... hij zou het aan zijn dokter kunnen vragen..
ik ben in geographie zeer goed ook in de schule was ik op 1 en 2quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker origineel.. In Spanje moeten landen op een wereldkaart voorzien van de juiste vlag en ze moeten daarna bellen daarna toe en een aantal dingen vragen, hoofdstad, muntsoort en taal of zo geloof ik.. misschien nog wel meer..
Ten eerste weten ze al slecht waar bepaalde landen liggen ...
Heb je hem in Duitsland gehaald of was het een proefrit op de snelbahn aldaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank je, sjoef.
Zo'n zelfde type: Kia Niro Hibrid.
Met de vorige reed ik gemiddeld 1 op 20 en net terug uit Duitsland deed deze 1 0p 23,9.
Tegelijk?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben in geographie zeer goed ook in de schule was ik op 1 en 2
Ik hoop na de operatie geen bril meer nodig te hebben in het ideale geval,quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:27 schreef FANN het volgende:
Nah teveel om te lezen hoor... maar eh....
[..]
Chuf misschien kan dit helpen.... ze kunnen ook op sterkte trouwens
dat is niet platz sondern schulnote hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
je deed 1e en 2e plaats op zelfde moment?
En al dat talent stop je nu in BB streams kijken?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet platz sondern schulnote hoor
Ik ook..quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben in geographie zeer goed ook in de schule was ik op 1 en 2
Yep, het is erg prettig rijden en zeer zuinig. Het is me nog te vroeg voor volledig elektrisch.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna nieuw, ik heb hem 2 weken, maar hij is 8 maanden oud, ben er zeer tevreden over.
het gevt en inernetsite waar je kunnt Landen raten en zoeken dat had ik en keer bijna en week gespeltquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
En al dat talent stop je nu in BB streams kijken?
Nee, Nederland en toen even wezen shoppen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je hem in Duitsland gehaald of was het een proefrit op de snelbahn aldaar
En zonder gedoe met een oplaadpunt, op deze manier is wel heel fijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep, het is erg prettig rijden en zeer zuinig. Het is me nog te vroeg voor volledig elektrisch.
Mooie leeftijd ook, 8 maanden.![]()
De vorige was een jaar oud, deze is nieuw. Moest teveel bijleggen voor een auto van dezelfde leeftijd met 30.000 km minder op de teller. Leasen was ook geen optie, dit is voor mij de minst dure manier.
Pas schade gehad, raam ook kapot en nog wat dingen, dus na een tijdje dubben dit gedaan.
Alleen een hoop van die kleine nieuwe staatjes ken ik misschien niet allemaal.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
het gevt en inernetsite waar je kunnt Landen raten en zoeken dat had ik en keer bijna en week gespelt
Echt ongelofelijk vond ik het dat zoveel mensen niet wisten waar Nederland ligtquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen een hoop van die kleine nieuwe staatjes ken ik misschien niet allemaal.
Vroeger hadden we de vakantieman
Ja, dat is wel bizar ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk vond ik het dat zoveel mensen niet wisten waar Nederland ligt
Ouwe Mazda 626 die 1:15 doet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:49 schreef cafca het volgende:
Allemaal hybride rijders hier?
Ik heb een paar jaar Prius gereden, maar dat viel mij erg tegen, kwa verbruik én comfort
Ik vind mijn verwarmde stuur anders aardig comfortabelquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:49 schreef cafca het volgende:
Allemaal hybride rijders hier?
Ik heb een paar jaar Prius gereden, maar dat viel mij erg tegen, kwa verbruik én comfort
Alles wat er op zit gaat een keer kapot.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind mijn verwarmde stuur anders aardig comfortabel
Ja lachwekkend soms, maar ook om je soms voor te schamen ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk vond ik het dat zoveel mensen niet wisten waar Nederland ligt
Die award gaat naar jou als je niet oppast!quote:
Kuala Lumpur is de Land,en ik vragte nach de Hauptstadtquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij weet toch het antwoord.. dat is geen land grapjas
Van wat ik van har gezien heb.. yes please!quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:55 schreef Voxs het volgende:
Kunnen we niet Alexandria Cortez hier heen halen en haar president maken?
Voor beste koala van 2019?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die award gaat naar jou als je niet oppast!
Ja, en Holland is de hoofdstad van Amsterdam of Denemarkenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
Kuala Lumpur is de Land,en ik vragte nach de Hauptstadt
Geweldige speech weer van haar gezienquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Van wat ik van har gezien heb.. yes please!
Altijd eucalyptus blaadjes eten, wat zal jij lekker uit je mond ruikenquote:
Petzi was een betere quizmasterquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:59 schreef mario390 het volgende:
ik bedoelde de Hauptstadt van
Burkina Faso eigentlich
Het niet op hoeven laden was ook een reden om weer voor hybride te kiezen ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zonder gedoe met een oplaadpunt, op deze manier is wel heel fijn.
Bij mij was het juist andersom, voor nieuw was het zoveel meer geld dan voor eenzelfde Toyota C-HR die tussen de 6 en 9 maanden oud is, vandaar hiervoor gekozen en leasen wilde ik sowieso niet.
Dat je voorlopig maar schadevrij mag rijden en de vogels niet te vaak op je nieuwe auto schijten
oké!quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop na de operatie geen bril meer nodig te hebben in het ideale geval,
Maar ja ik weet dat er glazen met filters en zo bestaan..
Ougoudougo of zoiets, vriendin van me heeft een school opgezet id dat landquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:59 schreef mario390 het volgende:
ik bedoelde de Hauptstadt van
Burkina Faso eigentlich
Brrr die doen me altijd aan een skrale fysiotherapieruimte denken, ik had vroeger een fysio met eucalyptusgel/lotion/dinges.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geweldige speech weer van haar gezien
[..]
Altijd eucalyptus blaadjes eten, wat zal jij lekker uit je mond ruiken
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ougoudougo of zoiets, vriendin van me heeft een school opgezet id dat land
Gebruik het bedragschuifje om teleurstellingen te voorkomenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:02 schreef Voxs het volgende:
Ik bekijk de 117 pagina's jurken van Zalando..
Denk ik eindelijk een mooie jurk te zien, in de honderden euro's.. en tel-e-kens weer!
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:02 schreef Voxs het volgende:
Ik bekijk de 117 pagina's jurken van Zalando..
Denk ik eindelijk een mooie jurk te zien, in de honderden euro's.. en tel-e-kens weer!
Ik wil veel te graag weten wat er allemaal is, ook als het onbetaalbaar isquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gebruik het bedragschuifje om teleurstellingen te voorkomen
Blerghjes..quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Brrr die doen me altijd aan een skrale fysiotherapieruimte denken, ik had vroeger een fysio met eucalyptusgel/lotion/dinges.
Ben op pagina 25quote:
Durf ik nu niet meer, stel dat alles verschuiftquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom ook omdat die jurken vaak wél een goede snit hebben en gelijk goed ogen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:03 schreef TillyB het volgende:
[..]dat heb ik nou ook altijd, niet handig zo’n dure smaak
Echt de meest afschuwelijke vodden komen voorbijquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:06 schreef TillyB het volgende:
Naja ligt eraan, als je gewoon een beetje zit te windowshoppen dan wil ik alles zien. Als ik echt heel erg iets specifieks nodig heb dan gebruik ik het bedragbalkje.
Ik wil niet weten wat ik misquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wil veel te graag weten wat er allemaal is, ook als het onbetaalbaar is
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Echt de meest afschuwelijke vodden komen voorbij
En idioot kort ook. Gelukkig staan er modelmaten bij!quote:
omgekeerd toch?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
Kuala Lumpur is de Land,en ik vragte nach de Hauptstadt
waarom staat hier zalando altijd blauw?quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Dat ontmoedigt mij vaak om te shoppen bij Zalando, al die pagina's!
Ja was een foutje van Mario..quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
omgekeerd toch?![]()
Maleisië is het land en Kuala Lumpur is de hoofdstad geloof ik
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
omgekeerd toch?![]()
Maleisië is het land en Kuala Lumpur is de hoofdstad geloof ik
Bij bol.com is dat ook zo en coolbluequote:Op woensdag 27 maart 2019 16:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom staat hier zalando altijd blauw?
Dan heb je er nog maar 3 om uit te kiezen, is makkelijker ookquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt gesponsord door Fok! .. als je via Fok daar heen klikt krijgt de baas wat centjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom staat hier zalando altijd blauw?
ja ik snap dat maar nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij bol.com is dat ook zo en coolblue
okequote:Op woensdag 27 maart 2019 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt gesponsord door Fok! .. als je via Fok daar heen klikt krijgt de baas wat centjes
mijn pagina's zijn weer door de war en volgens mij het ik iets uit gezet geloof ikquote:
Is goed schatjequote:Op woensdag 27 maart 2019 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn pagina's zijn weer door de war en volgens mij het ik iets uit gezet geloof ik
la maarik loop achter
Nee, kan het wel opzoeken natuurlijk maar dat is niet de bedoeling vermoed ikquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
weten jullie welke Zangeres Karolin Müller heet?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, alsof er iemand aan zijn verzoek voldaan heeft
Dat!quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, alsof er iemand aan zijn verzoek voldaan heeft
Ik ken alleen Karoolquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
weten jullie welke Zangeres Karolin Müller heet?
Naturträne.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:43 schreef cafca het volgende:
Enige duitse zangeres die ik ken is Gabrielle Kerner. En Nina Hagen natürlich.
Nee, dat zegt me niets, Mario.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:44 schreef mario390 het volgende:
de zangeres is nederlandse
en Hit was " Cause You Are Young"
Zegt me niksquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:44 schreef mario390 het volgende:
de zangeres is nederlandse
en Hit was " Cause You Are Young"
kenn ik nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fenomenaal nummer van Nina Hagen.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:50 schreef mario390 het volgende:
zij was de enige Nederlandse Discoqueen in de 80s
quote:Gebrek aan promotie heeft ertoe geleid dat zij in Nederland, buiten een kleine groep Modern Talking-liefhebbers, relatief onbekend is gebleven
Klinkt als een afgedankt nummer van Modern Talkingquote:
ja ze worde van bohlen produziertquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt als een afgedankt nummer van Modern Talking
In De Disco.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:59 schreef cafca het volgende:
De beste nederlandse discohit uit de jaren 80 is van Noodweer
hahahaha en 40+quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:00 schreef mario390 het volgende:
zij was en Schatjemaar hadde weinig Jetsers
ik denk alles wat niet nr.1 in nederland is werd schlecht geredetquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
De Nederlandse Wikipedia zal anders dan de Duitse/Oostenrijkse Wiki zijn
OK, beterschap voor je Mutti..quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:02 schreef mario390 het volgende:
mutti is ziek ik moet in markt wat kopen gaan
dat was nr.1? na dann gute nacht nederlandquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:02 schreef cafca het volgende:
[..]
ik heb vanavond nog mijn haar geföhnd
Nee, geen nummer 1. Dit wel:quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was nr.1? na dann gute nacht nederland
Die leen ik even van je.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, geen nummer 1. Dit wel:
kwaliteitsmuziekje, hoor!
kenn ik van de zdf hitparade 1983quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, geen nummer 1. Dit wel:
kwaliteitsmuziekje, hoor!
Er is ook een Duitse versie uitgebracht.quote:
*hand geeft*quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:12 schreef cafca het volgende:
Shit, nu zit ik met dat nummer in mijn hoofd
Ik heb niet gekliktquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:12 schreef cafca het volgende:
Shit, nu zit ik met dat nummer in mijn hoofd
Idd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, ik ook niet, de aanblik bleek al voldoende.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, ik ook niet, de aanblik bleek al voldoende.
2 sollicitatiegesprekken gehad. Ik ben een beetje gaar. En ik zit nu ook nog met een kutlied in mijn hoofd.quote:
Pas je op.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:20 schreef chufi het volgende:
Ik ga zo ff de keuken in duiken om weer wat te eten in elkaar te flansen ...
Ben je nog beslagen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 sollicitatiegesprekken gehad. Ik ben een beetje gaar. En ik zit nu ook nog met een kutlied in mijn hoofd.
Beslagen?quote:
Is het erger dan Leaving on a Jet Plane?quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 sollicitatiegesprekken gehad. Ik ben een beetje gaar. En ik zit nu ook nog met een kutlied in mijn hoofd.
ik denk yeppa yeppaquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is het erger dan Leaving on a Jet Plane?
Een afgewogen hoeveelheid.. of zat er niet meer in de verpakkingquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net 210 gr Katjang Pedis weg zitten schoffelen, dus kan er weer even tegen.
Dat heb ik weer in orde gebracht.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik weer in orde gebracht.
die zijn pedis zeg maar, leuk voor op de wc straksquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net 210 gr Katjang Pedis weg zitten schoffelen, dus kan er weer even tegen.
Dat was de hele inhoud van zo'n Jumbo 'verse noten' verpakking.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Een afgewogen hoeveelheid.. of zat er niet meer in de verpakking
wat een rare hoeveelheid of maakt die 10 gr het een XXL verpakkingquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was de hele inhoud van zo'n Jumbo 'verse noten' verpakking.
And it burns, burns burns...quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zijn pedis zeg maar, leuk voor op de wc straks
Geen idee wat de reden is. Je zóu inderdaad verwachten dat ze er 200 gr in zouden proppen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat een rare hoeveelheid of maakt die 10 gr het een XXL verpakking
The ring of fire.quote:
partypooperquote:
Oh noten ... ik dacht wat anders ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was de hele inhoud van zo'n Jumbo 'verse noten' verpakking.
huh? wat dan ben ik benieuwd naarquote:
Nja, zo staat het op de verpakking. Bij macademia 'mix' staat het er ook op en dat bulkt van de pinda's tegenwoordig.quote:
Niet zo gek met die korte nachten steeds. Op een gegeven moment breekt het je toch op.quote:
Wie is dat?quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:45 schreef mario390 het volgende:
zij zingt nog altijd ,zij tritt nog op![]()
Ken ik nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
staat toch! C.C Catch uit Nederland
quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:45 schreef mario390 het volgende:
zij zingt nog altijd ,zij tritt nog op![]()
quote:C.C.Catch kondigde op haar website aan in 2012 te zullen stoppen met het maken van muziek. Haar laatste optreden vond eind 2012 plaats in Berlijn.
Vandaar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar heeft zij in deze jaar 1985 - 1988 de hits gehaad
Ik heb een voorstel ingediend bij Wikipedia om het te veranderen. De tekst wordt dan:quote:
quote:C.C.Catch kondigde op haar website aan in 2012 te zullen stoppen met het maken van muziek. Haar laatste optreden vond eind 2012 plaats in Berlijn maar volgens Mario uit Bleiburg klopt daar niets van.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een voorstel ingediend bij Wikipedia om het te veranderen. De tekst wordt dan:
[..]
[..]
Ik heb een voorstel ingediend bij Wikipedia om het te veranderen. De tekst wordt dan:
[..]
42. Maar nu 10 jaar jongerquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zei je eerder deze dag niet dat je al 46 of zo was ?
C.C.Catch kondigde op haar website aan in 2012 te zullen stoppen met het maken van muziek. Haar laatste optreden vond eind 2012 plaats in Berlijn maar volgens Mario uit Bleiburg klopt daar niets van.
quote:C.C.Catch kondigde op haar website aan in 2012 te zullen stoppen met het maken van muziek. Haar laatste optreden vond eind 2012 plaats in Berlijn maar volgens Mario uit Bleiburg, expert op het gebied van foute jaren tachtigmuziek, klopt daar niets van.
[..]
[..]
Dat dat zomaar kan ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
42. Maar nu 10 jaar jonger
Ik weet niet of we dat volk hier allemaal willen hebben. Die YT-jes van Mo zijn al kut, als we al die Duitse Italodisco er ook nog bij krijgen haak ik af.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:00 schreef Recce het volgende:
Er moet dan ook nog een linkje bij naar de post van Mario: 40+ / [40+ SC #1588] Van alle soorten tuinen thuis
Ze wel aangekomen .. Zal dan wel gedurende haar carrière break zijn geweest ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom gevt zij dann konzerte 2018 in kaliningrad? wikipedia klopt niet altijd
Mo en Mario?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:03 schreef Voxs het volgende:
Misschien kunnen we ze een eigen topic geven.
jaquote:
Roemenië bestaat helemaal niet volgens Wikipedia.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:04 schreef mario390 het volgende:
waarom zingt zij 2018 in Romania wanneer ze al opgehoud heeft? klopt toch wikipedia niet
man man ja van de nederlandse wikipedia bestaat veel niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roemenië bestaat helemaal niet volgens Wikipedia.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man ja van de nederlandse wikipedia bestaat veel niet meer![]()
![]()
Dat gaat niet voor de 31 af zijn vrees ik. Misschien kom ik morgen nog een eind.. hm het zou theoretisch nog mogelijk zijn. Vandaag niets gedaan want gaar.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goed duo, dat klikt wel. Moeten ze wel een beetje kekke namen krijgen. M'ohm & Mari Osteoporose of zo.
Waar maak je die Rembrandt voor? En kon je nog een beetje in slaap komen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat gaat niet voor de 31 af zijn vrees ik. Misschien kom ik morgen nog een eind.. hm het zou theoretisch nog mogelijk zijn. Vandaag niets gedaan want gaar.
Je moet het niet forceren. Dat heeft geen enkele zin en als je niet oppast gaat het je zelfs tegenstaan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat gaat niet voor de 31 af zijn vrees ik. Misschien kom ik morgen nog een eind.. hm het zou theoretisch nog mogelijk zijn. Vandaag niets gedaan want gaar.
Is ze dat wel? Is het geen hologram?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:10 schreef mario390 het volgende:
laatste Maand live in Düsseldorf,Duitsland
Voor de Rijksmuseum wedstrijd. Als je wordt uitgekozen, dan hang je in het Rijks deze zomer. Ik geef het weinig kans hoor, heel NL doet daar aan mee. Als ik het niet afkrijg stuur ik Pianomeisje in.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar maak je die Rembrandt voor? En kon je nog een beetje in slaap komen?
je hevt ook en hohlgram in je hoofdquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is ze dat wel? Is het geen hologram?
Daar had ik een beetje last van idd. Vooral omdat 4 vierkante cm gezichtje mij 4 dagen kostte. Gister pas tevreden. Ga het ook niet inzenden als ik niet 100% tevreden ben.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet het niet forceren. Dat heeft geen enkele zin en als je niet oppast gaat het je zelfs tegenstaan.
Ich mach nur ein Bißchen Spaßquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
je hevt ook en hohlgram in je hoofd
Ah, weer een wedstrijd. Wel leuk, maar het lijkt me niet de bedoeling dat je er slecht van gaat slapen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:11 schreef Voxs het volgende:
Voor de Rijksmuseum wedstrijd. Als je wordt uitgekozen, dan hang je in het Rijks deze zomer. Ik geef het weinig kans hoor, heel NL doet daar aan mee. Als ik het niet afkrijg stuur ik Pianomeisje in.
Oh, bah, vroeg zeg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:11 schreef Voxs het volgende:
Ja, eindelijk nadat ik 2x luisterde naar dat muziekje waar ik je de link van gaf, de wetenschappelijk aangetoonde relaxmuziek. Werd wel al om 7 uur weer wakker. Jouw yt ga ik een andere keer luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |