eet watquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ga om, ben zo gaar als een konijn, maar dat was wel oveduidelijk.
Ja dat is duidelijk. Slaapsequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Watjequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh, ikke niet, geen tuin, niets op het balkon.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:18 schreef chufi het volgende:
tuintjes
wie heeft ze niet?
[ afbeelding ]
Eet wat iddquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:18 schreef chufi het volgende:
tuintjes
wie heeft ze niet?
[ afbeelding ]
Als je er maar eentje in je hart hebt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, ikke niet, geen tuin, niets op het balkon.
Dat zei je net ook al.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik een lege pot , meer nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, ikke niet, geen tuin, niets op het balkon.
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je er maar eentje in je hart hebt.
Ik ben voor, stuur jij Mo en Sig een memo?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tevens: zullen we een voor 24 uur een yt-vrije chat instellen?
Hou jij de jongens in toom?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Asap! Zal Sas ook wel mee in haar sas zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben voor, stuur jij Mo en Sig een memo?
Dat wel en in mijn fantasie, daar trek ik me wel eens terug.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je er maar eentje in je hart hebt.
Vrijdag vanaf een uur of 17:00, dan kan Mo in ruststand.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik dacht dat die rol wel iets voor jou zou zijnquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel en in mijn fantasie, daar trek ik me wel eens terug.
Wie niet!quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Asap! Zal Sas ook wel mee in haar sas zijn.
Goed plan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vrijdag vanaf een uur of 17:00, dan kan Mo in ruststand.
Die kijkt niet op of omquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Asap! Zal Sas ook wel mee in haar sas zijn.
Ik bedoelde qua planten, heb wel 2 tuinstoelen en 1 ligtuinstoel staan en een bezem en nog een voet van een zonnescherm.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik een lege pot , meer niet
En een houten ligbank om te zonnen
Je moet plantenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua planten, heb wel 2 tuinstoelen en 1 ligtuinstoel staan en een bezem en nog een voet van een zonnescherm.
ik sta op mutequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik dacht dat die rol wel iets voor jou zou zijn
Ooit. Ik heb er inmiddels wel 2 in mijn woonkamer.quote:
ja snap ikquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua planten, heb wel 2 tuinstoelen en 1 ligtuinstoel staan en een bezem en nog een voet van een zonnescherm.
Mooi.quote:
Een huis zonder planten kan ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ooit. Ik heb er inmiddels wel 2 in mijn woonkamer.Kleintjes maar toch een levend iets.
Ik weet het maar had eerst te veel katten die overal kwamen dus leek me nutteloos. Nu kan het eindelijk weer, in mijn vorige huis kon het wel met katten maar hier nauwelijks plek om wat neer te zetten en die 2 rooie vraten alles op.quote:
Doe dat, is goed voor je. Lekker muziekje erbij en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ga even een stukje stilstaand fietsen
Was da? Zie niets.quote:
Sprietjesplanten zijn niet hier ook niet te doenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het maar had eerst te veel katten die overal kwamen dus leek me nutteloos. Nu kan het eindelijk weer, in mijn vorige huis kon het wel met katten maar hier nauwelijks plek om wat neer te zetten en die 2 rooie vraten alles op.
Nope, dan gaan ze zeker knagen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sprietjesplanten zijn niet hier ook niet te doen
Alleen de code zie ik.quote:
Ik kan er ook niet op klikken.quote:
Handig.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb beeld.quote:
En ik wil dat ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |