Van wat ik van har gezien heb.. yes please!quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:55 schreef Voxs het volgende:
Kunnen we niet Alexandria Cortez hier heen halen en haar president maken?
Voor beste koala van 2019?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die award gaat naar jou als je niet oppast!
Ja, en Holland is de hoofdstad van Amsterdam of Denemarkenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
Kuala Lumpur is de Land,en ik vragte nach de Hauptstadt
Geweldige speech weer van haar gezienquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Van wat ik van har gezien heb.. yes please!
Altijd eucalyptus blaadjes eten, wat zal jij lekker uit je mond ruikenquote:
Petzi was een betere quizmasterquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:59 schreef mario390 het volgende:
ik bedoelde de Hauptstadt van
Burkina Faso eigentlich
Het niet op hoeven laden was ook een reden om weer voor hybride te kiezen ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zonder gedoe met een oplaadpunt, op deze manier is wel heel fijn.
Bij mij was het juist andersom, voor nieuw was het zoveel meer geld dan voor eenzelfde Toyota C-HR die tussen de 6 en 9 maanden oud is, vandaar hiervoor gekozen en leasen wilde ik sowieso niet.
Dat je voorlopig maar schadevrij mag rijden en de vogels niet te vaak op je nieuwe auto schijten
oké!quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop na de operatie geen bril meer nodig te hebben in het ideale geval,
Maar ja ik weet dat er glazen met filters en zo bestaan..
Ougoudougo of zoiets, vriendin van me heeft een school opgezet id dat landquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:59 schreef mario390 het volgende:
ik bedoelde de Hauptstadt van
Burkina Faso eigentlich
Brrr die doen me altijd aan een skrale fysiotherapieruimte denken, ik had vroeger een fysio met eucalyptusgel/lotion/dinges.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geweldige speech weer van haar gezien
[..]
Altijd eucalyptus blaadjes eten, wat zal jij lekker uit je mond ruiken
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ougoudougo of zoiets, vriendin van me heeft een school opgezet id dat land
Gebruik het bedragschuifje om teleurstellingen te voorkomenquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:02 schreef Voxs het volgende:
Ik bekijk de 117 pagina's jurken van Zalando..
Denk ik eindelijk een mooie jurk te zien, in de honderden euro's.. en tel-e-kens weer!
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:02 schreef Voxs het volgende:
Ik bekijk de 117 pagina's jurken van Zalando..
Denk ik eindelijk een mooie jurk te zien, in de honderden euro's.. en tel-e-kens weer!
Ik wil veel te graag weten wat er allemaal is, ook als het onbetaalbaar isquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gebruik het bedragschuifje om teleurstellingen te voorkomen
Blerghjes..quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Brrr die doen me altijd aan een skrale fysiotherapieruimte denken, ik had vroeger een fysio met eucalyptusgel/lotion/dinges.
Ben op pagina 25quote:
Durf ik nu niet meer, stel dat alles verschuiftquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom ook omdat die jurken vaak wél een goede snit hebben en gelijk goed ogen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:03 schreef TillyB het volgende:
[..]dat heb ik nou ook altijd, niet handig zo’n dure smaak
Echt de meest afschuwelijke vodden komen voorbijquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:06 schreef TillyB het volgende:
Naja ligt eraan, als je gewoon een beetje zit te windowshoppen dan wil ik alles zien. Als ik echt heel erg iets specifieks nodig heb dan gebruik ik het bedragbalkje.
Ik wil niet weten wat ik misquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wil veel te graag weten wat er allemaal is, ook als het onbetaalbaar is
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Echt de meest afschuwelijke vodden komen voorbij
En idioot kort ook. Gelukkig staan er modelmaten bij!quote:
omgekeerd toch?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
Kuala Lumpur is de Land,en ik vragte nach de Hauptstadt
waarom staat hier zalando altijd blauw?quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Dat ontmoedigt mij vaak om te shoppen bij Zalando, al die pagina's!
Ja was een foutje van Mario..quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
omgekeerd toch?![]()
Maleisië is het land en Kuala Lumpur is de hoofdstad geloof ik
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
omgekeerd toch?![]()
Maleisië is het land en Kuala Lumpur is de hoofdstad geloof ik
Bij bol.com is dat ook zo en coolbluequote:Op woensdag 27 maart 2019 16:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom staat hier zalando altijd blauw?
Dan heb je er nog maar 3 om uit te kiezen, is makkelijker ookquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt gesponsord door Fok! .. als je via Fok daar heen klikt krijgt de baas wat centjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom staat hier zalando altijd blauw?
ja ik snap dat maar nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij bol.com is dat ook zo en coolblue
okequote:Op woensdag 27 maart 2019 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt gesponsord door Fok! .. als je via Fok daar heen klikt krijgt de baas wat centjes
mijn pagina's zijn weer door de war en volgens mij het ik iets uit gezet geloof ikquote:
Is goed schatjequote:Op woensdag 27 maart 2019 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn pagina's zijn weer door de war en volgens mij het ik iets uit gezet geloof ik
la maarik loop achter
Nee, kan het wel opzoeken natuurlijk maar dat is niet de bedoeling vermoed ikquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
weten jullie welke Zangeres Karolin Müller heet?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, alsof er iemand aan zijn verzoek voldaan heeft
Dat!quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, alsof er iemand aan zijn verzoek voldaan heeft
Ik ken alleen Karoolquote:Op woensdag 27 maart 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
weten jullie welke Zangeres Karolin Müller heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |