dat is niet platz sondern schulnote hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
je deed 1e en 2e plaats op zelfde moment?
En al dat talent stop je nu in BB streams kijken?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet platz sondern schulnote hoor
Ik ook..quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben in geographie zeer goed ook in de schule was ik op 1 en 2
Yep, het is erg prettig rijden en zeer zuinig. Het is me nog te vroeg voor volledig elektrisch.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna nieuw, ik heb hem 2 weken, maar hij is 8 maanden oud, ben er zeer tevreden over.
het gevt en inernetsite waar je kunnt Landen raten en zoeken dat had ik en keer bijna en week gespeltquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
En al dat talent stop je nu in BB streams kijken?
Nee, Nederland en toen even wezen shoppen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je hem in Duitsland gehaald of was het een proefrit op de snelbahn aldaar
En zonder gedoe met een oplaadpunt, op deze manier is wel heel fijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep, het is erg prettig rijden en zeer zuinig. Het is me nog te vroeg voor volledig elektrisch.
Mooie leeftijd ook, 8 maanden.![]()
De vorige was een jaar oud, deze is nieuw. Moest teveel bijleggen voor een auto van dezelfde leeftijd met 30.000 km minder op de teller. Leasen was ook geen optie, dit is voor mij de minst dure manier.
Pas schade gehad, raam ook kapot en nog wat dingen, dus na een tijdje dubben dit gedaan.
Alleen een hoop van die kleine nieuwe staatjes ken ik misschien niet allemaal.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
het gevt en inernetsite waar je kunnt Landen raten en zoeken dat had ik en keer bijna en week gespelt
Echt ongelofelijk vond ik het dat zoveel mensen niet wisten waar Nederland ligtquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen een hoop van die kleine nieuwe staatjes ken ik misschien niet allemaal.
Vroeger hadden we de vakantieman
Ja, dat is wel bizar ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk vond ik het dat zoveel mensen niet wisten waar Nederland ligt
Ouwe Mazda 626 die 1:15 doet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:49 schreef cafca het volgende:
Allemaal hybride rijders hier?
Ik heb een paar jaar Prius gereden, maar dat viel mij erg tegen, kwa verbruik én comfort
Ik vind mijn verwarmde stuur anders aardig comfortabelquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:49 schreef cafca het volgende:
Allemaal hybride rijders hier?
Ik heb een paar jaar Prius gereden, maar dat viel mij erg tegen, kwa verbruik én comfort
Alles wat er op zit gaat een keer kapot.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind mijn verwarmde stuur anders aardig comfortabel
Ja lachwekkend soms, maar ook om je soms voor te schamen ...quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk vond ik het dat zoveel mensen niet wisten waar Nederland ligt
Die award gaat naar jou als je niet oppast!quote:
Kuala Lumpur is de Land,en ik vragte nach de Hauptstadtquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij weet toch het antwoord.. dat is geen land grapjas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |