Ja of de hovenier inschakelenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:17 schreef cafca het volgende:
Ik heb een oerwoud achter mijn huis dat ik nodig eens moet snoeien
Ja, maar da kost geld. Zo belangrijk vind ik de tuin niet. Wel lekker om in te zitten, maar het hoeft van mij niet allemaal super netjes, dus ik ban al gauw tevredenquote:
IN BB Polski bijna de zelbe spel als in spanie,met puppenbabysquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:18 schreef chufi het volgende:
Zo net ff 20 km meegefietst met de echte op tv.. gaat hard zeg ...
quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:27 schreef chufi het volgende:
Mijn pc's heb ik ingesteld in de donkere modus en de browsers ook.. dat scheelt een hoop..
Dus dit invoerscherm is zwart en de letters zijn wit
Chuf misschien kan dit helpen.... ze kunnen ook op sterkte trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.pearle.nl/brillen/blauwlichtfilter
De schadelijke gevolgen van te veel blauw licht
Je ogen krijgen natuurlijk blauw licht binnen via de zon. Maar ook steeds meer via kunstmatig licht zoals lampen en elektrische apparaten. Denk bijvoorbeeld aan je smartphone, tablet of laptop.
Blauw licht remt de aanmaak van het slaaphormoon waardoor je lichaam weet dat het overdag is. Als je te lang aan (kunstmatig) blauw licht wordt blootgesteld, kun je slaapproblemen ervaren. Daarnaast raken je ogen vermoeid of geīrriteerd. Een bril met blauwlicht filter blokkeert blauwlicht, beschermt jouw ogen en herstelt de natuurlijke balans.
Geen idee hoe je woont, dus als je er verder mee kunt leven en er zijn geen klagende mensen die er over gaan zeiken , zou ik het lekker latenquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar da kost geld. Zo belangrijk vind ik de tuin niet. Wel lekker om in te zitten, maar het hoeft van mij niet allemaal super netjes, dus ik ban al gauw tevreden
Volgens mij gaat dat niet helpen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:27 schreef FANN het volgende:
Nah teveel om te lezen hoor... maar eh....
[..]
Chuf misschien kan dit helpen.... ze kunnen ook op sterkte trouwens
Je ogen krijgen natuurlijk blauw licht binnen via de zon. Maar ook steeds meer via kunstmatig licht zoals lampen en elektrische apparaten. Denk bijvoorbeeld aan je smartphone, tablet of laptop.
Blauw licht remt de aanmaak van het slaaphormoon waardoor je lichaam weet dat het overdag is. Als je te lang aan (kunstmatig) blauw licht wordt blootgesteld, kun je slaapproblemen ervaren. Daarnaast raken je ogen vermoeid of geīrriteerd. Een bril met blauwlicht filter blokkeert blauwlicht, beschermt jouw ogen en herstelt de natuurlijke balans.
Mooien auto!quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank je, sjoef.
Zo'n zelfde type: Kia Niro Hibrid.
Met de vorige reed ik gemiddeld 1 op 20 en net terug uit Duitsland deed deze 1 0p 23,9.
Ook net een nieuwe?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooien auto!
Ik moet nog voor de eerste keer tanken met met hybride, dus ben wel benieuwd hoeveel hij verbruikt heeft.
Bijna nieuw, ik heb hem 2 weken, maar hij is 8 maanden oud, ben er zeer tevreden over.quote:
Lekker origineel.. In Spanje moeten landen op een wereldkaart voorzien van de juiste vlag en ze moeten daarna bellen daarna toe en een aantal dingen vragen, hoofdstad, muntsoort en taal of zo geloof ik.. misschien nog wel meer..quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
IN BB Polski bijna de zelbe spel als in spanie,met puppenbabys
Een roze bril wordt het danquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom niet?
je hebt ook nog andere soorten... hij zou het aan zijn dokter kunnen vragen..
ik ben in geographie zeer goed ook in de schule was ik op 1 en 2quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker origineel.. In Spanje moeten landen op een wereldkaart voorzien van de juiste vlag en ze moeten daarna bellen daarna toe en een aantal dingen vragen, hoofdstad, muntsoort en taal of zo geloof ik.. misschien nog wel meer..
Ten eerste weten ze al slecht waar bepaalde landen liggen ...
Heb je hem in Duitsland gehaald of was het een proefrit op de snelbahn aldaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank je, sjoef.
Zo'n zelfde type: Kia Niro Hibrid.
Met de vorige reed ik gemiddeld 1 op 20 en net terug uit Duitsland deed deze 1 0p 23,9.
Tegelijk?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben in geographie zeer goed ook in de schule was ik op 1 en 2
Ik hoop na de operatie geen bril meer nodig te hebben in het ideale geval,quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:27 schreef FANN het volgende:
Nah teveel om te lezen hoor... maar eh....
[..]
Chuf misschien kan dit helpen.... ze kunnen ook op sterkte trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |