Idd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, ik ook niet, de aanblik bleek al voldoende.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, ik ook niet, de aanblik bleek al voldoende.
2 sollicitatiegesprekken gehad. Ik ben een beetje gaar. En ik zit nu ook nog met een kutlied in mijn hoofd.quote:
Pas je op.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:20 schreef chufi het volgende:
Ik ga zo ff de keuken in duiken om weer wat te eten in elkaar te flansen ...
Ben je nog beslagen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 sollicitatiegesprekken gehad. Ik ben een beetje gaar. En ik zit nu ook nog met een kutlied in mijn hoofd.
Beslagen?quote:
Is het erger dan Leaving on a Jet Plane?quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 sollicitatiegesprekken gehad. Ik ben een beetje gaar. En ik zit nu ook nog met een kutlied in mijn hoofd.
ik denk yeppa yeppaquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is het erger dan Leaving on a Jet Plane?
Een afgewogen hoeveelheid.. of zat er niet meer in de verpakkingquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net 210 gr Katjang Pedis weg zitten schoffelen, dus kan er weer even tegen.
Dat heb ik weer in orde gebracht.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik weer in orde gebracht.
die zijn pedis zeg maar, leuk voor op de wc straksquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net 210 gr Katjang Pedis weg zitten schoffelen, dus kan er weer even tegen.
Dat was de hele inhoud van zo'n Jumbo 'verse noten' verpakking.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Een afgewogen hoeveelheid.. of zat er niet meer in de verpakking
wat een rare hoeveelheid of maakt die 10 gr het een XXL verpakkingquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was de hele inhoud van zo'n Jumbo 'verse noten' verpakking.
And it burns, burns burns...quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zijn pedis zeg maar, leuk voor op de wc straks
Geen idee wat de reden is. Je zóu inderdaad verwachten dat ze er 200 gr in zouden proppen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat een rare hoeveelheid of maakt die 10 gr het een XXL verpakking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |