abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185877091

[ Bericht 62% gewijzigd door Kiid op 27-03-2019 14:20:51 ]
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_185877093
:')
Zonder wrijving geen glans
pi_185877095
NEEEEE :(
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_185877097
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
NEEEEE :(
Jij was niet READY
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:15:50 #5
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_185877101
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:13 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

Prof hou je bek
:)
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:16:00 #6
406136 Le_Professeur
pi_185877102
Hans is er weer _O_
pi_185877103
Fijn om te zien dat TS zijn ding doet :)
pi_185877104
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Hans is er weer _O_
Wie?
pi_185877108
Wist niet dat Driepink in GoT speelt.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:16:51 #10
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877116
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Jij was niet READY
Geen abo, moet ik 10s wachten voordat ik een topic kan openen...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_185877123
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:15 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Je weet dat er zoiets als vingeren bestaat?
No shit, maar wat heb jij daar aan dan
Ik lees dit als jij hebt haar gevingerd en zij deed helemaal niks bij jou, nou top man echt
Baby darling doll face honey
pi_185877124
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:16 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Geen abo, moet ik 10s wachten voordat ik een topic kan openen...
Daar moet je rekening mee houden. Dus niet de lapo pakken.
pi_185877127
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:16 schreef Chia het volgende:
Weetnie welke FOK!ster dan op Emilia Clarke lijkt maar ik heb er geld voor over om daar achter te komen.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:17:31 #14
406136 Le_Professeur
pi_185877132
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:16 schreef Chia het volgende:
pi_185877135
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:17 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Weetnie welke FOK!ster dan op Emilia Clarke lijkt maar ik heb er geld voor over om daar achter te komen.
DjeDje
pi_185877136
quote:

[..]

ik
pi_185877139
quote:

[..]

Maat 👊
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:18:12 #18
406136 Le_Professeur
pi_185877142
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:17 schreef Crack_ het volgende:

[..]

ik
pi_185877146
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:17 schreef Crack_ het volgende:

[..]

ik
heyyyy
pi_185877151
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Maat 👊
Vrind :7
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:18:32 #21
406136 Le_Professeur
pi_185877153
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Wie?
HPLC
pi_185877157
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:18 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

gelukkig weet jij daar toch niks van
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:18:45 #23
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877161
quote:
9s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:17 schreef Crack_ het volgende:

[..]

No shit, maar wat heb jij daar aan dan
Ik lees dit als jij hebt haar gevingerd en zij deed helemaal niks bij jou, nou top man echt
Ik heb tijdens het droogneuken wel in mijn onderbroekje een kwakje achtergelaten...
pi_185877166
werden er weer woorden in mijn mond gelegd door die nare @Chia
pi_185877168
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:18 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

heyyyy
heeeyy, en jij was rijk toch
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:18:59 #26
406136 Le_Professeur
pi_185877169
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:18 schreef Crack_ het volgende:

[..]

gelukkig weet jij daar toch niks van
Niet?
pi_185877173
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:18 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik heb tijdens het droogneuken wel in mijn onderbroekje een kwakje achtergelaten...
Doe dit lekker in KPD of zo.
pi_185877176
quote:

[..]

:'( :') naatje dit maakt het echt niet beter
Maar maakt me wel nieuwsgierig :') wie droogneukte wie, jij haar of zij jou
pi_185877178
quote:

[..]

niet rijk genoeg om mensen 100 euro te beloven en het daadwerkelijk te geven
pi_185877185
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Doe dit lekker in KPD of zo.
ja en voetbal in vbl en blabla, rot op
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:19:43 #31
406136 Le_Professeur
pi_185877186
quote:

[..]

Manaman
pi_185877187
quote:

[..]

steenrijk maar dat telt niet omdat ik een huis heb geerfd
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:19:57 #33
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877188
quote:
9s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:

[..]

:'( :') naatje dit maakt het echt niet beter
Maar maakt me wel nieuwsgierig :') wie droogneukte wie, jij haar of zij jou
Kan dat niet tegelijkertijd :?
pi_185877191
hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:20:29 #35
406136 Le_Professeur
pi_185877195
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer hoer
Jij mag wel even een weekje op vakantie
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:20:33 #36
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877198
quote:
Zo, hallo! Had je de hoersubsidie nog niet binnen ofzo
pi_185877199
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:19 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

steenrijk maar dat telt niet omdat ik een huis heb geerfd
niet door mij hoor haha
pi_185877201
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:

[..]

ja en voetbal in vbl en blabla, rot op
Dat bepaal ik zelf wel.
pi_185877208
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:20 schreef Crack_ het volgende:

[..]

niet door mij hoor haha
oh oke ja dat is beetje de consensus heb ik het idee
pi_185877212
Voetbal _O_
pi_185877213
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Jij mag wel even een weekje op vakantie
Vind je dat echt?
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:21:19 #42
406136 Le_Professeur
pi_185877215
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel.
Voetbal kan altijd he, jij bent de baas
pi_185877216
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:19 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Kan dat niet tegelijkertijd :?
Hm, nee ik zie dit niet echt voor me eigenlijk maar misschien ben ik niet creatief genoeg. Maar dan snap ik het nog minder, samen droogneuken en jij vingert haar maar zij wil verder niks doen ofzo? Waarom niet, had ze piemelangst O+
pi_185877221
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Voetbal kan altijd he, jij bent de baas
👊
pi_185877224
Piemels _O_
pi_185877225
En wacht, 7.5 jaar geleden, ik weet wie dit is
pi_185877227
quote:
Wie
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:21:52 #48
406136 Le_Professeur
pi_185877228
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:21 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Vind je dat echt?
Ja je bent echt de grens aan het aftasten
pi_185877229
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:21 schreef Crack_ het volgende:
oh shit ik nu ook
pi_185877231
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:21 schreef Vanillekwark het volgende:
Piemels _O_
KUTJES _O_
pi_185877238
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

KUTJES _O_
Bah
Dag knapste man van FOK!
pi_185877240
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:21 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

oh shit ik nu ook
ohshit daar gaat het geheim
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:22:40 #53
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877245
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:21 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Hm, nee ik zie dit niet echt voor me eigenlijk maar misschien ben ik niet creatief genoeg. Maar dan snap ik het nog minder, samen droogneuken en jij vingert haar maar zij wil verder niks doen ofzo? Waarom niet, had ze piemelangst O+
Ik denk het :P En ik heb een lichtelijke piemelshowangst, dus dat compenseert elkaar wel (ik heb het onderwerp wel soort van op tafel gelegd hoor)
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:23:03 #54
406136 Le_Professeur
pi_185877254
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

KUTJES _O_
Geilen op open wonden :')
pi_185877255
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:22 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik denk het :P En ik heb een lichtelijke piemelshowangst, dus dat compenseert elkaar wel (ik heb het onderwerp wel soort van op tafel gelegd hoor)
is ie zo klein ja?
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:23:06 #56
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877256
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:21 schreef Crack_ het volgende:
Ja, nee, 7,5 jaar geleden ging die piemel er wel in, dit gaat over recent
pi_185877258
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:22 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

sjonge wat een gedoe, wat vervelend allemaal
pi_185877261
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Ja je bent echt de grens aan het aftasten
Maakt niet uit, ik zet een lekker kopje thee.
pi_185877265
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ja, nee, 7,5 jaar geleden ging die piemel er wel in, dit gaat over recent
Ja, dan weet ik toch met wie je voor het laatst geneukt hebt
pi_185877266
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Geilen op open wonden :')
Wat heb je liever? Tieten of ass?
pi_185877267
Niet wie je gevingerd hebt nee
pi_185877270
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

lekker kontje neuken en tietjes likken
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:24:03 #63
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877273
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja, dan weet ik toch met wie je voor het laatst geneukt hebt
Aja, op die manier :+ Was niet heel geheim ofzo :')
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:24:12 #64
406136 Le_Professeur
pi_185877275
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Maakt niet uit, ik zet een lekker kopje thee.
Goeie tactiek, door je rust te pakken voorkom je dat je te ver gaat.
pi_185877276
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Boh genot
pi_185877280
quote:

[..]

Sommige users doen dat volgens mij liever andersom.
pi_185877287
quote:
dit is wel 1/20ste van een note waard
pi_185877288
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:24 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Aja, op die manier :+ Was niet heel geheim ofzo :')
:D
pi_185877292
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:24 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Sommige users doen dat volgens mij liever andersom.
ja kan ook
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:25:47 #70
406136 Le_Professeur
pi_185877305
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

60/40
pi_185877320
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:26:25 #72
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877321
quote:

[..]

sjonge wat een gedoe, wat vervelend allemaal
mja, ik vind het dus allemaal niet zo enorm vervelend
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:26:40 #73
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877325
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Kappe
pi_185877327
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Je valt in herhaling
pi_185877328
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

60/40
die onmenselijke rondingen gemaakt van koeienleer met rode frisbees erop geplakt waar jij op geilt kun je geen tieten noemen
pi_185877331
Ik zal volgende week, op 3 april, controleren of mij dit daadwerkelijk 1 note heeft opgeleverd.
pi_185877344
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:26 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

die onmenselijke rondingen gemaakt van koeienleer met rode frisbees erop geplakt waar jij op geilt kun je geen tieten noemen
Ik wil met jou een taalbedrijfje oprichten.
pi_185877347
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:26 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

mja, ik vind het dus allemaal niet zo enorm vervelend
Ik kan dit gewoon niet geloven :) sorry voor deze simpelheid :'(
pi_185877357
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:27 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

alles om deze zielzuigende baan te ontsnappen
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:28:23 #80
406136 Le_Professeur
pi_185877364
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:26 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

Dat is porno hermann
pi_185877370
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Dat is porno hermann
en het hele doel van porno is erop te geilen achterlijke bavianenbanaan
pi_185877372
Ik denk dat ik vandaag ga zondigen op mijn dieet
pi_185877376
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:27 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik kom ook
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:28:55 #84
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877377
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:27 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat ik dezelfde persoon ben als degene die dit topic destijds heeft geopend heh: F&L / Neuken en het Christendom
pi_185877385
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Moet jij (w)eten.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:29:16 #86
406136 Le_Professeur
pi_185877387
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:28 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

en het hele doel van porno is erop te geilen achterlijke bavianenbanaan
Ja maar allemaal een stukje extremer, en je hoeft niet zo te stampvoeten
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:29:18 #87
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877389
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Ga je fruit eten in plaats van viesdik voedsel?
pi_185877398
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:27 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Het is toch maar seks allemaal. Het zou een minder prominente plek in de maatschappij moeten hebben.
pi_185877400
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:29 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ga je fruit eten in plaats van viesdik voedsel?
Ik ga denk ik voor de verandering viesdik voedsel eten
pi_185877404
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Hans is er weer _O_
Hey
pi_185877407
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:29 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Het is toch maar seks allemaal. Het zou een minder prominente plek in de maatschappij moeten hebben.
Het heeft toch ook geen prominente plek in jouw leven hahaatjes
pi_185877408
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:28 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat ik dezelfde persoon ben als degene die dit topic destijds heeft geopend heh: F&L / Neuken en het Christendom
Jezus :@ ja, nogmaals excuses voor mijn simpelheid dat ik me dit niet kan voorstellen :'(
pi_185877410
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Ja maar allemaal een stukje extremer, en je hoeft niet zo te stampvoeten
ik vind het erg raar dat jij hier ook regelmatig zit te stampvoeten maar als anderen het doen heb je daar commentaar over

als ik wil caren dan heb ik daar alle recht op
pi_185877416
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:29 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Het heeft toch ook geen prominente plek in jouw leven hahaatjes
Ik care ook steeds minder, maar dat is wel een proces. De mentaliteit is er, nu de uitwerking nog.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:31:07 #95
406136 Le_Professeur
pi_185877427
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

ik vind het erg raar dat jij hier ook regelmatig zit te stampvoeten maar als anderen het doen heb je daar commentaar over

Ja mag ook gewoon maar op mijn beurt zeg ik daar ook weer wat van, zo is de cirkel weer rond.
pi_185877430
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:30 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik care ook steeds minder, maar dat is wel een proces. De mentaliteit is er, nu de uitwerking nog.
Soms moeten de ballen gewoon geleegd worden, ik snap het wel hoor
pi_185877431
over caren gesproken, waar is 2NutZ
pi_185877434
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:29 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik vind dat seks/naaktheid en alles heel raar in elkaar zit en snap er niks van. Praten over seks en blabla is wel stoer maar naakt zien is 'haha kijk dat doe je toch niet' terwijl dat niks met seks te maken heeft en huh

HUH, zou minder preutse maatschappij willen met minder focus op seks moeten omdat het stoer zou zijn of whatever
pi_185877437
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Ja mag ook gewoon maar op mijn beurt zeg ik daar ook weer wat van, zo is de cirkel weer rond.
net als Driepink
pi_185877443
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Soms moeten de ballen gewoon geleegd worden
Hoeft dus niet.
pi_185877444
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

Van de week was prof een interview aan het houden en toen vroeg iemand anders een vraag en toen ging ie ook ranten want 'wat gaat jou dat aan' haha :') O+ profje
pi_185877453
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:32 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Hoeft dus niet.
Niks mis met je zaad
pi_185877455
zin in natte worst
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:32:50 #104
406136 Le_Professeur
pi_185877456
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:29 schreef HPLC het volgende:

[..]

Hey
Heb je het een beetje uit kunnen houden?

Wilde je nog feliciteren toen Ajax Real op de knieën legde, wat een avond moet dat voor je geweest zijn.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:32:54 #105
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877458
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Jezus :@ ja, nogmaals excuses voor mijn simpelheid dat ik me dit niet kan voorstellen :'(
Geeft niets :D Ik ben dit jaar pas begonnen eigenlijk met iets meer exploreren van seksualiteit enzo :+ Ik loop gewoon wat achter. Maar ik vind penetratie nog steeds wel een dingetje hoor, dat wil ik liever niet met iedereen doen. En als er sprake is met fwb ipv relatie-iets, dan steek ik m er liever toch niet in. (neemt niet weg dat er natuurlijk andere opties zijn om alsnog te stimuleren, maargoed)
pi_185877463
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:31 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik vind dat seks/naaktheid en alles heel raar in elkaar zit en snap er niks van. Praten over seks en blabla is wel stoer maar naakt zien is 'haha kijk dat doe je toch niet' terwijl dat niks met seks te maken heeft en huh

HUH, zou minder preutse maatschappij willen met minder focus op seks moeten omdat het stoer zou zijn of whatever
Kweenie, ik heb dat allemaal niet. Of het interesseert me gewoon niet zo.
Seks is leuk maar niet alles draait erom en ik vind dat de maatschappij er te spastisch mee omgaat. Zowel in het stukje liberalisme als het beschermende en terughoudende.
pi_185877475
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:31 schreef HPLC het volgende:
over caren gesproken, waar is 2NutZ
Ontslagen
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:34:18 #108
406136 Le_Professeur
pi_185877480
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:32 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Van de week was prof een interview aan het houden en toen vroeg iemand anders een vraag en toen ging ie ook ranten want 'wat gaat jou dat aan' haha :') O+ profje
een interview en toen vroeg iemand een vraag en toen ging ie ranten

goed verhaal hoor
pi_185877484
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:32 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Geeft niets :D Ik ben dit jaar pas begonnen eigenlijk met iets meer exploreren van seksualiteit enzo :+ Ik loop gewoon wat achter. Maar ik vind penetratie nog steeds wel een dingetje hoor, dat wil ik liever niet met iedereen doen. En als er sprake is met fwb ipv relatie-iets, dan steek ik m er liever toch niet in. (neemt niet weg dat er natuurlijk andere opties zijn om alsnog te stimuleren, maargoed)
Seksualiteit ontdekken is prima maar dat je penetratie 'nog steeds' wel een dingetje vindt en niet met iedereen seks zou willen hebben, dat is geen norm ofzo hoor
pi_185877499
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:33 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Kweenie, ik heb dat allemaal niet. Of het interesseert me gewoon niet zo.
Seks is leuk maar niet alles draait erom en ik vind dat de maatschappij er te spastisch mee omgaat. Zowel in het stukje liberalisme als het beschermende en terughoudende.
Ja eens wel maar ik vind seks persoonlijk wel super mega belangrijk maar dat is anders (en later stadium denk ik ofzo?)
pi_185877500
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:32 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Heb je het een beetje uit kunnen houden?

Wilde je nog feliciteren toen Ajax Real op de knieën legde, wat een avond moet dat voor je geweest zijn.
jawel hoor

Toen was ik er toch nog gewoon? :@ Hoewel, had toen ook 2 kleine bannetjes die periode
pi_185877501
penetratie _O_
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:35:47 #113
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877506
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Seksualiteit ontdekken is prima maar dat je penetratie 'nog steeds' wel een dingetje vindt en niet met iedereen seks zou willen hebben, dat is geen norm ofzo hoor
Wat bedoel je hier precies met norm?
pi_185877513
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

een interview en toen vroeg iemand een vraag en toen ging ie ranten

goed verhaal hoor
Thanks herhaal het nog een keer
pi_185877515
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:

[..]

echt wel, iedereen is een slet van de maatschappij en zou daarom ook gepenetreerd moeten willen worden door iedereen in die maatschappij, snap dat dan.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:36:23 #116
406136 Le_Professeur
pi_185877517
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:35 schreef HPLC het volgende:

[..]

jawel hoor

Toen was ik er toch nog gewoon? :@ Hoewel, had toen ook 2 kleine bannetjes die periode
Maar ik had een ban, zosk zou het doorgeven maar volgens mij heeft hij dat niet gedaan
pi_185877523
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:35 schreef Vanillekwark het volgende:
penetratie _O_
diepgaande middenvelders _O_
pi_185877527
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:35 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier precies met norm?
Dat je je lul niet in iedereen wil steken is gewoon normaal
pi_185877528
Laat of vroeg zijn met iets. Ik vind dat zo’n onzin in veel gevallen. :')
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:37:09 #120
406136 Le_Professeur
pi_185877532
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:36 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Thanks herhaal het nog een keer
Ja grandioos, volgens mij was jij er vorige week ook niet eens wat op zich prima was want oh wat ben jij een vermoeiend ding
pi_185877535
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Maar ik had een ban, zosk zou het doorgeven maar volgens mij heeft hij dat niet gedaan
Ah natuurlijk _O-

Ja, jij had het inderdaad nog over het feit dat ik mocht doorposten en daarna was ik zelf 3 keer de lul
pi_185877537
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

op aziaten kun je alleen rekenen in esports wedstrijden of met loempia's vouwen
pi_185877538
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:36 schreef McGrath het volgende:

[..]

echt wel, iedereen is een slet van de maatschappij en zou daarom ook gepenetreerd moeten willen worden door iedereen in die maatschappij, snap dat dan.
oh sorry dan moet ik me nog aanpassen
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:37:54 #124
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877549
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:36 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Dat je je lul niet in iedereen wil steken is gewoon normaal
Ja toch, maar dan is het wel prima voor te stellen dat je wel tevreden kan zijn met vingeren terwijl je niet penetratie doet?
pi_185877550
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:36 schreef xcachet het volgende:
Dit, maar heb sowieso echt een hekel aan 'het zou zo moeten' en dat mensen dan zo gaan leven omdat het zo moet

AL DIE VERZONNEN SOCIALE REGELS JE MOET ECHT BIJNA NIKS IN JE LEVEN :r :r zo :)
pi_185877551
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ah natuurlijk _O-

Ja, jij had het inderdaad nog over het feit dat ik mocht doorposten en daarna was ik zelf 3 keer de lul
Hij heeft je verraden?
pi_185877552
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:36 schreef xcachet het volgende:
totdat je na een nacht met een FOK!ker laat bent met je ongesteldheid hahaatjes
pi_185877555
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Ja grandioos, volgens mij was jij er vorige week ook niet eens wat op zich prima was want oh wat ben jij een vermoeiend ding
het was geen aanval rustig
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:38:16 #129
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877556
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Dit, maar heb sowieso echt een hekel aan 'het zou zo moeten' en dat mensen dan zo gaan leven omdat het zo moet

rtrt
pi_185877558
quote:

[..]

oh sorry dan moet ik me nog aanpassen
jeetje crack, dacht dat je volwassen was op dat gebied
pi_185877562
quote:

[..]

Eens! *;
pi_185877569
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ja toch, maar dan is het wel prima voor te stellen dat je wel tevreden kan zijn met vingeren terwijl je niet penetratie doet?
Ik kan dat echt niet, zou zelf helemaal geil worden en al hlemeala als het gaat over ACHT jaar. Maar zei net ook al dat dat mijn simpelheid was, dus ja ik zie in dat jij dat zou kunnen maar ikzelf snap het echt niet en nee :)
pi_185877571
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:38 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

totdat je na een nacht met een FOK!ker laat bent met je ongesteldheid hahaatjes
Dat gaat niet over leeftijd.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:39:11 #134
406136 Le_Professeur
pi_185877573
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ah natuurlijk _O-

Ik had met de ziekte gescholden omdat VK het bloed onder mijn nagels vandaan haalde, heb geen idee wat jij hebt gedaan
pi_185877575
quote:

[..]

amen

#schafwerkenaf
pi_185877579
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:39 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

amen

#schafwerkenaf
je moet helemaal niet werken, kijk naar ama.
pi_185877580
Seks is leuk enzo, maar heb je wel eens bastognekoeken gegeten met een glas melk?
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:39:52 #138
406136 Le_Professeur
pi_185877581
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

op aziaten kun je alleen rekenen in esports wedstrijden of met loempia's vouwen
Ik dacht echt dat zosk anders was
pi_185877584
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
Seks is leuk enzo, maar heb je wel eens bastognekoeken gegeten met een glas melk?
ik vind melk vies dus nee
pi_185877586
quote:
11s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:37 schreef xcachet het volgende:

[..]

Hij heeft je verraden?
bemoei je er even niet mee
pi_185877588
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:

[..]

ik vind melk vies dus nee
Zonde.
pi_185877589
quote:
heb je wel eens die chocoladereep met stroopwafel gegeten van de appie met een glas melk?
pi_185877590
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:32 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ben je nu ook minder religieus dan voorheen?
pi_185877591
quote:
Alsof er een engeltje over je tong piest. :9~
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:40:39 #145
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_185877592
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_185877594
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:40 schreef McGrath het volgende:

[..]

heb je wel eens die chocoladereep met stroopwafel gegeten van de appie met een glas melk?
Nee want ik eet geen chocolade helaas.
pi_185877595
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:40 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Zonde.
behalve mannenmelk natuurlijk
pi_185877599
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:40 schreef HPLC het volgende:

[..]

bemoei je er even niet mee
Nou zeg
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:40:57 #149
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877600
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:38 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik kan dat echt niet, zou zelf helemaal geil worden en al hlemeala als het gaat over ACHT jaar
Fair enough, maar voor mij is droogneuken wel echt close enough wat dat betreft. Maar het is niet alsof ik niet fantaseer op zo'n moment dat ie er al inzit ofzo
pi_185877603
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:39 schreef McGrath het volgende:

[..]

je moet helemaal niet werken, kijk naar ama.
daar was ik goed mee onderweg met mijn vorige uitkering maar toen zeiden ze van hey als je je uitkering wil behouden moet je kort dit baantje doen en dat was bijna 2 jaar geleden en nu zit ik depressief op kantoor
pi_185877604
quote:
Met een glas karnemelk bedoel je. :~
pi_185877605
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Ik had met de ziekte gescholden omdat VK het bloed onder mijn nagels vandaan haalde, heb geen idee wat jij hebt gedaan
ik wees de moderators alleen even op die hypocriete policy
pi_185877607
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:40 schreef McGrath het volgende:

[..]

behalve mannenmelk natuurlijk
Daar kan ik slechts naar gissen.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:41:11 #154
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877608
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:40 schreef Chia het volgende:

[..]

Ben je nu ook minder religieus dan voorheen?
Zeker.
pi_185877610
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Nee dom wicht dan had dat er toch wel gestaan.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:41:27 #156
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877611
quote:

[..]

gadverdamme :r
pi_185877612
en het heeft geholpen, want welkom op FOK! is nu algemeen geaccepteerd
pi_185877613
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:41 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Zeker.
Nou dan moet anaal toch wel kunnen
pi_185877614
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:40 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Nee want ik eet geen chocolade helaas.
godverdomme man, waarom zit iedereen altijd moeilijk te doen dat ik geen kaas eet, maar er zit hier gewoon iemand die geen chocolade eet en iemand die geen melk drinkt :')
pi_185877619
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:40 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Fair enough, maar voor mij is droogneuken wel echt close enough wat dat betreft. Maar het is niet alsof ik niet fantaseer op zo'n moment dat ie er al inzit ofzo
Douw ‘m er gewoon in als je dat wil. Waarom hou je jezelf tegen met die gedachtes?
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:42:04 #161
406136 Le_Professeur
pi_185877620
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:41 schreef HPLC het volgende:

[..]

ik wees de moderators alleen even op die hypocriete policy
Kansloze ban dus, en zo lang ook. Maar dat had iets te maken met danny las ik?
pi_185877626
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:41 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

daar was ik goed mee onderweg met mijn vorige uitkering maar toen zeiden ze van hey als je je uitkering wil behouden moet je kort dit baantje doen en dat was bijna 2 jaar geleden en nu zit ik depressief op kantoor
oh oké, ze besparen je in ieder geval de problemen van solliciteren.
pi_185877627
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:41 schreef McGrath het volgende:

[..]

godverdomme man, waarom zit iedereen altijd moeilijk te doen dat ik geen kaas eet, maar er zit hier gewoon iemand die geen chocolade eet en iemand die geen melk drinkt :')
Over smaak valt niet te twisten.
pi_185877632
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:40 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik had ook nog geedit O+
En fantasie helpt wel maar soms niet altijd genoeg, of nouja dat je er alleen maar geiler van wordt :')
pi_185877636
quote:

[..]

ja maar kaas is dan wel ook echt enorm briljant

helemaal gesmolten kaas

behalve kaassouffles. Dat gaat nergens over.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:43:13 #167
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877638
quote:

[..]

Nou dan moet anaal toch wel kunnen
lol, ik ging met die fwb de eerste episodes van Sex Education bekijken op netflix, ik moest haar uitleggen wat rimmen was en alles wat maar iets met anaal te maken had was 'iew' :') Dus nee, met haar wordt dat m niet _O- Maar zij komt volgens mij ook pas echt net kijken, ze is 19/20 ofzo...
pi_185877642
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:42 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Over smaak valt niet te twisten.
oké retardis.
pi_185877646
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:42 schreef McGrath het volgende:

[..]

oh oké, ze besparen je in ieder geval de problemen van solliciteren.
heb ooit 1 keer gesolliciteerd en bij dat gesprek heb ik eigenlijk bijna niks gezegd en aan het einde was ik officieel handdoekenvouwer in een hotel
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:43:53 #170
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_185877647
quote:
quote:
Wat een eng muziekje zeg hier mogen mijn kinderen dus echt niet naar luisteren
[/quote]
pi_185877649
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:43 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

lol, ik ging met die fwb de eerste episodes van Sex Education bekijken op netflix, ik moest haar uitleggen wat rimmen was en alles wat maar iets met anaal te maken had was 'iew' :') Dus nee, met haar wordt dat m niet _O- Maar zij komt volgens mij ook pas echt net kijken, ze is 19/20 ofzo...
haha iew O+
pi_185877650
quote:

[..]

Jij eet geen enkele soort kaas. Ik haak alleen af bij supermarktmelk en lust dan iig nog karnemelk.
pi_185877651
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:43 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

ja maar kaas is dan wel ook echt enorm briljant

helemaal gesmolten kaas

behalve kaassouffles. Dat gaat nergens over.
Van harte eens met elk van deze drie uitspraken.

Toch neem ik het McGrath niet kwalijk dat hij geen kaas eet.
pi_185877652
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Kansloze ban dus, en zo lang ook. Maar dat had iets te maken met danny las ik?
Nee hoor, maar ik poste de volgende dag vrolijk met een kloon zoals ik al zo vaak heb gedaan en nu was ik de lul, dus vandaar 2 weken.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:44:06 #175
406136 Le_Professeur
pi_185877654
quote:

[..]

Ja minstens net zo raar. Jullie zijn alle drie geschift haha
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:44:22 #176
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877661
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:42 schreef xcachet het volgende:

[..]

Douw ‘m er gewoon in als je dat wil. Waarom hou je jezelf tegen met die gedachtes?
#metoo, sjezus, natuurlijk douw ik m er niet in als ik dat wil...
pi_185877662
quote:

[..]

:') er zijn al wijven op pornhub die met die leeftijd gewoon twee vuisten in de reet nemen hoor.
pi_185877667
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:44 schreef McGrath het volgende:

[..]

:') er zijn al wijven op pornhub die met die leeftijd gewoon twee vuisten in de reet nemen hoor.
hallo
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:44:56 #179
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877668
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:44 schreef McGrath het volgende:

[..]

I know, maar zij niet.
pi_185877670
O
quote:

[..]

onderschat de ervaring van sommige 19/20-jarigen niet hoor. :')
pi_185877673
quote:

[..]

ik ben een vieze maagd en toen ik 19 was wist ik allang wat rimmen, spitroasten, snowballen en alles er tussenin was
pi_185877674
quote:
16s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Jij eet geen enkele soort kaas. Ik haak alleen af bij supermarktmelk en lust dan iig nog karnemelk.
wat is er anders aan supermarktmelk? drink je het alleen direct van de koe ofzo?
pi_185877675
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:44 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

I know, maar zij niet.
Preuts kutwijf dan. Of niet mannen?
pi_185877679
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:44 schreef Crack_ het volgende:

[..]

hallo
Hey
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:45:58 #185
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_185877684
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:45 schreef McGrath het volgende:

[..]

wat is er anders aan supermarktmelk? drink je het alleen direct van de koe ofzo?
Gewoon van zo'n met koeienmest besmeurde tepel is goed voor de weerstand
[/quote]
  roze woensdag 27 maart 2019 @ 14:46:00 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_185877685
KUROI IS TERUG :D *O* O+
Your beauty never ever scared me.
pi_185877689
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:46 schreef Amarantha het volgende:
oud nieuws
pi_185877690
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:44 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

#metoo, sjezus, natuurlijk douw ik m er niet in als ik dat wil...
Oh, bijzonder. Dus als je ‘m erin douwt krijg je een #metoo situatie. Dan wil dat meisje toch ook al niet dat je dr droogneukt.
pi_185877691
quote:
had ik iedereen al verteld dus je bent mooi te laat

het gaat nu over melk en preutse kutwijven
pi_185877692
quote:
gefeliciteerd!
pi_185877694
Kom ook weer een keertje kijken, gaat het weer over seks :r
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_185877696
Ik vind rimmen ook goor en iets voor katten. :r Zelfs een flesh light anus zou ik nooit beroeren. Die om een spier geplooide huid, bah.
pi_185877698
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:

[..]

oud nieuws
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:46:52 #194
406136 Le_Professeur
pi_185877700
quote:
Oh dat is wel echt geweldig _O_
pi_185877705
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:46 schreef xcachet het volgende:

[..]

Oh, bijzonder. Dus als je ‘m erin douwt krijg je een #metoo situatie. Dan wil dat meisje toch ook al niet dat je dr droogneukt.
Iedereen met wie je droogneukt mag hem er ook zo bij je in stoppen?
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:47:08 #196
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877706
quote:
Daar had VK het al over
pi_185877707
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:46 schreef Chia het volgende:
Ik vind rimmen ook goor en iets voor katten. :r Zelfs een flesh light anus zou ik nooit beroeren. Die om een spier geplooide huid, bah.
_O-
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:47:13 #198
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_185877708
quote:
Mooi, nu een ketting om doen en vasthaken aan de muur
[/quote]
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:47:15 #199
406136 Le_Professeur
pi_185877710
quote:
lol
pi_185877712
quote:
9s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:46 schreef BobbyB het volgende:
Van mij hoeft het ook niet.
pi_185877713
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:45 schreef McGrath het volgende:

[..]

Echte goede volle melk vind ik niet vies nee. Maar ook niet zo lekker dat ik het speciaal ergens ga halen.
pi_185877714
quote:
Oh, maar zou je t ook niet doen als de man het echt super geweldig zou vinden
  roze woensdag 27 maart 2019 @ 14:47:25 #203
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_185877716
Oh lol het was al bekend.
pi_185877724
quote:
:D :D :D _O_ _O_

supernice hoor
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:47:55 #205
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_185877726
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Niet iedereen hier leest VK zijn posts, waarom kan je zelf vast wel invullen. :)
[/quote]
pi_185877728
quote:
TARDIS. was ook zo blij dat hij het hier meteen kwam melden
  roze woensdag 27 maart 2019 @ 14:48:05 #207
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_185877732
Ze is wel beetje dun geworden en ze heeft veel teken. Ik ga over uurtje naar de dierenarts om alle teken te verwijderen.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:48:06 #208
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877733
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:47 schreef BobbyB het volgende:

[..]

_O-
heuj, volgens mij herken ik jou uit vroeger tijden
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:48:10 #209
406136 Le_Professeur
pi_185877734
quote:
Ik hoor het graag van jou, vertrouw die lui hier voor geen cent.

Hoe is hij weer terecht gekomen?
pi_185877735
quote:
maar ben heel blij voor je!! waar was ze, weten ze dat
pi_185877736
quote:
9s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:46 schreef BobbyB het volgende:
zou jij de poepgat van Taylor Swift willen gebruiken als trombone?
pi_185877739
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:47 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Iedereen met wie je droogneukt mag hem er ook zo bij je in stoppen?
Nee, maar ben wel van mening dat je verkeerde signalen afgeeft als droogneuken wel mag maar echt neuken niet.
pi_185877743
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:47 schreef Chia het volgende:

[..]

Echte goede volle melk vind ik niet vies nee. Maar ook niet zo lekker dat ik het speciaal ergens ga halen.
volle melk is juist het meest ranzige van alle normale soorten melk. Karnemelk is nog smeriger
pi_185877747
quote:
11s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

heuj, volgens mij herken ik jou uit vroeger tijden
Zou goed kunnen :D Kom af en toe nog eens aanwaaien.
pi_185877748
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef xcachet het volgende:

[..]

Nee, maar ben wel van mening dat je verkeerde signalen afgeeft als droogneuken wel mag maar echt neuken niet.
Hier ben ik het echt niet mee eens eigenlijk, iets in je krijgen van iemand anders vind ik nog wel een hele stap verder dan met kleren aan bewegen :')
pi_185877752
quote:

[..]

Signalen :') interpreteren :')

We zijn toch geen 16 meer met z'n allen behalve Goudenvis. Communiceer gewoon met je partner en geef aan wat je wel of niet fijn vindt.
pi_185877753
quote:
11s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef BobbyB het volgende:

[..]

bobby G, noel hier _O_

hoe is het
pi_185877754
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

zou jij de poepgat van Taylor Swift willen gebruiken als trombone?
Ja, maar alleen bij haar.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:49:29 #219
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877756
quote:

[..]

Of je bent er vrij duidelijk over en hebt zelf het idee dat als iemand met een piemel bij je binnendringt dat dat ineens op het vlak van relatie ipv fwb komt. Maar hé.
pi_185877757
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:49 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Signalen :') interpreteren :')

We zijn toch geen 16 meer met z'n allen behalve Goudenvis. Communiceer gewoon met je partner en geef aan wat je wel of niet fijn vindt.
Ja dit, duidelijkheid _O_
pi_185877758
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Hier ben ik het echt niet mee eens eigenlijk, iets in je krijgen van iemand anders vind ik nog wel een hele stap verder dan met kleren aan bewegen :')
Eens. Maar nogmaals: communiceren.
pi_185877761
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:49 schreef Solotov het volgende:

[..]

bobby G, noel hier _O_

hoe is het
_O_ Held! Goed hoor, met jou?
pi_185877766
quote:
9s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, maar alleen bij haar.
ik ben ook een groots fan vriend
pi_185877768
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:47 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Oh, maar zou je t ook niet doen als de man het echt super geweldig zou vinden
Nou ja, misschien eens een poging wagen met mijn vinger of zo. Maar het moet ook niet zo worden dat ik heel klinisch een bepaalde handeling aan het uitvoeren ben die voor mij niks meer met seksualiteit te maken heeft waar de ander dan toevallig wel genot aan beleefd.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:50:16 #225
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877772
quote:
11s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef BobbyB het volgende:

[..]

JA, de PUB-tijd, en mogelijk KLB SC van vroeger tijden volgens mij.
pi_185877773
quote:

[..]

Tuurlijk zijn er grenzen. Maar verwacht je van iemand die helemaal geil met je aan het droogneuken is dat die niet écht seks wil. Zo van, ik aai even over je piemel maar je mag er niet in. Dat is echt smerig teasen.
  roze woensdag 27 maart 2019 @ 14:50:27 #227
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_185877775
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Ik hoor het graag van jou, vertrouw die lui hier voor geen cent.

Hoe is hij weer terecht gekomen?
quote:

[..]

maar ben heel blij voor je!! waar was ze, weten ze dat
Ze was echt een paar honderd meter verderop bij mensen in de tuin aan het miauwen. Ze is beetje dun geworden inmiddels en ze kwam ook heel hongerig over dus ze hadden haar opgesloten zodat de dierenambulance konden checken op een chip. Ze was ook totaal niet bang. Die man, waar ze in de tuin liep, kwam haar zelf naar mijn huis brengen haha. O+
pi_185877778
waarom doet iedereen hier alsof ze seksexpert zijn? vind ik misschien nog wel ongemakkelijker dan het hele onderwerp
pi_185877779
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

ik ben ook een groots fan vriend
Dat weet ik!
pi_185877787
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:49 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Eens. Maar nogmaals: communiceren.
Moet soms nog wel leren dit op de goede momenten te doen en soms maakt het het wel heel zakelijk :')
pi_185877790
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:49 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Of je bent er vrij duidelijk over en hebt zelf het idee dat als iemand met een piemel bij je binnendringt dat dat ineens op het vlak van relatie ipv fwb komt. Maar hé.
FWB draait in de meeste mensen hun optiek om seks hoor.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:51:15 #232
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877794
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef McGrath het volgende:
waarom doet iedereen hier alsof ze seksexpert zijn? vind ik misschien nog wel ongemakkelijker dan het hele onderwerp
Welkom op FOK!
pi_185877795
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef Amarantha het volgende:

[..]

[..]

Ze was echt een paar honderd meter verderop bij mensen in de tuin aan het miauwen. Ze is beetje dun geworden inmiddels en ze kwam ook heel hongerig over dus ze hadden haar opgesloten zodat de dierenambulance konden checken op een chip. Ze was ook totaal niet bang. Die man, waar ze in de tuin liep, kwam haar zelf naar mijn huis brengen haha. O+
als je nou gewoon buiten loopt en vlogs maakt dan had je haar misschien zelf gevonden
pi_185877798
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

JA, de PUB-tijd, en mogelijk KLB SC van vroeger tijden volgens mij.
PUB heb ik nooit gezeten, eigenlijk vooral KLB SC :')
pi_185877800
quote:
Echt hè
pi_185877802
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

_O_ Held! Goed hoor, met jou?
Prima.

Ik ben al 4 weken gestopt met roken :)
pi_185877804
quote:
17s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat weet ik!
ik ga nu weer wat oude muziekvideo's kijken die ik al een tijdje niet heb gezien
pi_185877807
quote:
9s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef Chia het volgende:

[..]

Nou ja, misschien eens een poging wagen met mijn vinger of zo. Maar het moet ook niet zo worden dat ik heel klinisch een bepaalde handeling aan het uitvoeren ben die voor mij niks meer met seksualiteit te maken heeft waar de ander dan toevallig wel genot aan beleefd.
hou mij op de hoogte wanneer dit is gebeurd, dan bel ik even op
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:51:45 #239
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877808
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef BobbyB het volgende:

[..]

PUB heb ik nooit gezeten, eigenlijk vooral KLB SC :')
Ja, dan zal het KLB SC zijn uit de PUB-tijd :+
pi_185877811
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef Solotov het volgende:

[..]

Prima.

Doe je goed!
pi_185877812
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef HPLC het volgende:

[..]

als je nou gewoon buiten loopt en vlogs maakt dan had je haar misschien zelf gevonden
Is dat hoe Braddie poesjes vindt? :9~
  roze woensdag 27 maart 2019 @ 14:52:12 #242
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_185877813
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef HPLC het volgende:

[..]

Je moet eens weten hoe vaak ik als een gek kattenvrouwtje door de buurt heb lopen schreeuwen.
pi_185877816
quote:
ik heb gewoon HEEL VEEL kutjes geneukt vriend _O_ _O_ heeeujjjjj lekker neukeehh
pi_185877817
quote:
haha mcgrath is virgin
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:52:22 #245
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877818
HOREN JULLIE DAT @Solotov IS 4 WEKEN GESTOPT MET ROKEN
pi_185877819
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef Solotov het volgende:

[..]

Prima.

Goed bezig! Vind je het nu al makkelijker?
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:52:34 #247
406136 Le_Professeur
pi_185877822
quote:

[..]

[..]

Nice, maar ze had jou dus niet op eigen houtje gevonden dat had het nog mooier gemaakt. en dan met zo'n tune eronder hellooo is it me you're looking for miauww
pi_185877828
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Je moet eens weten hoe vaak ik als een gek kattenvrouwtje door de buurt heb lopen schreeuwen.
:B
pi_185877829
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef xcachet het volgende:

[..]

FWB draait in de meeste mensen hun optiek om seks hoor.
Benefits kan ook iemand zijn om de hele MCU nog even mee te kijken voordat Endgame uitkomt.
pi_185877837
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef xcachet het volgende:

[..]

lekker hè
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:53:12 #251
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185877838
Enfin, ik heb een afspraak om 15.30 mensen, ik ga Le Prof en scrupu blij maken en weg :W
pi_185877839
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

ik heb gewoon HEEL VEEL kutjes geneukt vriend _O_ _O_ heeeujjjjj lekker neukeehh
Bah slet
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:53:15 #253
406136 Le_Professeur
pi_185877842
quote:
Ja echt he
pi_185877843
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
HOREN JULLIE DAT @:solotov IS 4 WEKEN GESTOPT MET ROKEN
Ik 3 jaar, krijg ik nu een complimentje?
pi_185877844
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

ik ga nu weer wat oude muziekvideo's kijken die ik al een tijdje niet heb gezien
Vooral leuk om de allernieuwste en dan een van de allereerste te kijken, bizar verschil
pi_185877847
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef Driepink het volgende:

[..]

Goed bezig! Vind je het nu al makkelijker?
totaal geen last van.

alsof ik nooit heb gerookt. heel bijzonder
pi_185877849
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef xcachet het volgende:

[..]

Bah slet
Niet meer dus, daar ging het de hele ochtend over. Daar was je zelfs bij.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:53:44 #258
406136 Le_Professeur
pi_185877856
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
Enfin, ik heb een afspraak om 15.30 mensen, ik ga Le Prof en scrupu blij maken en weg :W
Mooi dat je dit aanvoelt.
pi_185877857
quote:
9s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef Chia het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet de bedoeling. Maar soms heb je toch dat een bepaalde handeling je persoonlijk echt niks doet of tegenstaat maar als je dan ziet wat het met die ander doet dat je die handeling dan zelf ook wel prettig kunt gaan vinden om te doen blabla?
  roze woensdag 27 maart 2019 @ 14:53:59 #260
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_185877860
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Nice, maar ze had jou dus niet op eigen houtje gevonden dat had het nog mooier gemaakt. en dan met zo'n tune eronder hellooo is it me you're looking for miauww
Hahaha
pi_185877861
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef Solotov het volgende:

[..]

totaal geen last van.

alsof ik nooit heb gerookt. heel bijzonder
^O^
Ben trots op je
pi_185877862
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Benefits kan ook iemand zijn om de hele MCU nog even mee te kijken voordat Endgame uitkomt.
Thanos is echt een geil, stoer, krachtig persoon.
pi_185877863
Dat Villa doet het ineens wel goed, hoewel het allemaal dicht bij elkaar staat natuurlijk

@McGrath

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2019 14:54:19 ]
pi_185877865
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
HOREN JULLIE DAT @:solotov IS 4 WEKEN GESTOPT MET ROKEN
Hij rookt nog gewoon joints, dus ik vind dat niet stoppen.
pi_185877869
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef Driepink het volgende:

[..]

^O^
Ben trots op je
Nou die kan ik dus even mooi in m´n zak steken
pi_185877871
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef Solotov het volgende:

[..]

haha mcgrath is virgin
haha dat is inderdaad wat ik zeg haha
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:54:47 #267
406136 Le_Professeur
pi_185877873
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef HPLC het volgende:
Dat Villa doet het ineens wel goed, hoewel het allemaal dicht bij elkaar staat natuurlijk

@:McGrath
Sterker nog, we kunnen hem er niet eens meer mee pesten
pi_185877876
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Niet meer dus, daar ging het de hele ochtend over. Daar was je zelfs bij.
Haha, weet ik schatje. Ik doe niet aan slutshaming. Seks voor iedereen. *O*
pi_185877886
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

Thanos is echt een geil, stoer, krachtig persoon.
Mijn moeder komt eten. Hopelijk een beetje op tijd weg, kan ik vanavond the Avengers kijken. Gisteren Captain America gezien en dan morgen beginnen met Phase 2.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:55:16 #270
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_185877889
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef xcachet het volgende:

[..]

Nee daaarvoor gaat hij naar fastfoodzaken
[/quote]
pi_185877892
Ik moet nog een heel transcript en samenvatting schrijven van een interview. :'(
pi_185877894
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef xcachet het volgende:

[..]

Oef, was dit aan jou om te delen met ons?
pi_185877898
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef xcachet het volgende:

[..]

dat zit ook in de aflopende fase hoor

alles in 1 keer is me iets te veel, is best lastig
pi_185877900
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet de bedoeling. Maar soms heb je toch dat een bepaalde handeling je persoonlijk echt niks doet of tegenstaat maar als je dan ziet wat het met die ander doet dat je die handeling dan zelf ook wel prettig kunt gaan vinden om te doen blabla?
Dat klopt.
pi_185877902
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Huh, hoe doet ie dat daar dan? :?
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:55:56 #276
406136 Le_Professeur
pi_185877904
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Mijn moeder komt eten. Hopelijk een beetje op tijd weg, kan ik vanavond the Avengers kijken. Gisteren Captain America gezien en dan morgen beginnen met Phase 2.
pi_185877905
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Sterker nog, we kunnen hem er niet eens meer mee pesten
Is er een soort playoffronde op het einde of gewoon alleen de bovenste 3 die promoveren?
pi_185877906
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef Catkiller het volgende:

[..]

ik dacht de chinees

snap je, poesjes in zijn eten
pi_185877908
quote:

[..]

ik ga er denk ik ook een paar kijken maar niet allemaal. wil sowieso The Winter Soldier, Thor 3 en alle Avengers weer zien
pi_185877912
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef Solotov het volgende:

[..]

dat zit ook in de aflopende fase hoor

alles in 1 keer is me iets te veel, is best lastig
Jammer dat je niet in jezelf gelooft.
pi_185877914
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik had zonder deze gif gekund.
pi_185877919
quote:

[..]

echt he
pi_185877920
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:

[..]

Is er een soort playoffronde op het einde of gewoon alleen de bovenste 3 die promoveren?
dit weet je niet eens?
pi_185877923
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

ik ga er denk ik ook een paar kijken maar niet allemaal. wil sowieso The Winter Soldier, Thor 3 en alle Avengers weer zien
Had sommige maar 1 keer gezien. Zoals heel Phase 1. Echt leuk om alles weer te zien.
pi_185877928
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:56 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

ik vind dat Prof de laatste tijd best een vies persoon is geworden
pi_185877932
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:56 schreef McGrath het volgende:

[..]

dit weet je niet eens?
Waarom zou ik me in de Championship verdiepen?
pi_185877934
quote:

[..]

Heb deze informatie gewoon uit de SC hier.
pi_185877937
quote:

[..]

Als Aber bij ons weggaat komen we allemaal in zo'n periode terecht.
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:57:50 #289
406136 Le_Professeur
pi_185877942
quote:

[..]

Hoezo, heb je gezien hoe jij tieten omschrijft daarnet
pi_185877944
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:56 schreef xcachet het volgende:

[..]

Jammer dat je niet in jezelf gelooft.
kan niet toveren helaas

ben allang blij dat ik na 10 jaar niet meer rook :7
pi_185877947
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:57 schreef HPLC het volgende:

[..]

Waarom zou ik me in de Championship verdiepen?
je kent de fantastische playoff wedstrijd tussen watford en leicester niet eens? ik neem jouw "pesterijtjes" echt totaal niet serieus meer :')
pi_185877949
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef xcachet het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er grenzen. Maar verwacht je van iemand die helemaal geil met je aan het droogneuken is dat die niet écht seks wil. Zo van, ik aai even over je piemel maar je mag er niet in. Dat is echt smerig teasen.
Ik heb wel eens gehad dat ik met iemand aan het daten was maar nog niet wilde seksen omdat ik diegene nog niet goed genoeg kende enzo, maar soms wordt je dan wel geil en intiem knuffelen wordt soms ook droogneuken blabla. Dan ben je gewoon geil zonder perse seks te willen, en dat in moeten houden meh
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:58:12 #293
406136 Le_Professeur
pi_185877950
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:56 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Vond het echt grappig
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:58:30 #294
406136 Le_Professeur
pi_185877952
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:

[..]

@McGrath ??
pi_185877953
quote:

[..]

[..]

Oh gelukkig! Maar wat een gekkie, zou ze gewoon verdwaald zijn
pi_185877959
quote:
Ik praat gewoon vanuit mezelf
pi_185877964
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Hoezo, heb je gezien hoe jij tieten omschrijft daarnet
ik ben sinds 2011 een vies persoon maar dat heeft niks met jou te maken
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:59:09 #298
406136 Le_Professeur
pi_185877966
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:57 schreef Solotov het volgende:

[..]

kan niet toveren helaas

Huh rook jij niet meer
pi_185877969
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:57 schreef Solotov het volgende:

[..]

kan niet toveren helaas

Je hebt het wel vaker enkele weken volgehouden. Dus juich maar niet te vroeg.
pi_185877970
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:58 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

@:McGrath ??
ik ga daar niet serieus op in natuurlijk, als ie me zo graag wil pesten kan ie zich ook maar inlezen
pi_185877977
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:58 schreef McGrath het volgende:

[..]

je kent de fantastische playoff wedstrijd tussen watford en leicester niet eens? ik neem jouw "pesterijtjes" echt totaal niet serieus meer :')
Het is al erg genoeg dat je dat wel deed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')