quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn moeder komt eten. Hopelijk een beetje op tijd weg, kan ik vanavond the Avengers kijken. Gisteren Captain America gezien en dan morgen beginnen met Phase 2.
Is er een soort playoffronde op het einde of gewoon alleen de bovenste 3 die promoveren?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sterker nog, we kunnen hem er niet eens meer mee pesten
ik dacht de chineesquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee daaarvoor gaat hij naar fastfoodzaken
ik ga er denk ik ook een paar kijken maar niet allemaal. wil sowieso The Winter Soldier, Thor 3 en alle Avengers weer zienquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn moeder komt eten. Hopelijk een beetje op tijd weg, kan ik vanavond the Avengers kijken. Gisteren Captain America gezien en dan morgen beginnen met Phase 2.
Jammer dat je niet in jezelf gelooft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef Solotov het volgende:
[..]
dat zit ook in de aflopende fase hoor
alles in 1 keer is me iets te veel, is best lastig
echt hequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef, was dit aan jou om te delen met ons?
dit weet je niet eens?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is er een soort playoffronde op het einde of gewoon alleen de bovenste 3 die promoveren?
Had sommige maar 1 keer gezien. Zoals heel Phase 1. Echt leuk om alles weer te zien.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga er denk ik ook een paar kijken maar niet allemaal. wil sowieso The Winter Soldier, Thor 3 en alle Avengers weer zien
Heb deze informatie gewoon uit de SC hier.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef, was dit aan jou om te delen met ons?
Als Aber bij ons weggaat komen we allemaal in zo'n periode terecht.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat Prof de laatste tijd best een vies persoon is geworden
Hoezo, heb je gezien hoe jij tieten omschrijft daarnetquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat Prof de laatste tijd best een vies persoon is geworden
kan niet toveren helaasquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jammer dat je niet in jezelf gelooft.
je kent de fantastische playoff wedstrijd tussen watford en leicester niet eens? ik neem jouw "pesterijtjes" echt totaal niet serieus meerquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom zou ik me in de Championship verdiepen?
Ik heb wel eens gehad dat ik met iemand aan het daten was maar nog niet wilde seksen omdat ik diegene nog niet goed genoeg kende enzo, maar soms wordt je dan wel geil en intiem knuffelen wordt soms ook droogneuken blabla. Dan ben je gewoon geil zonder perse seks te willen, en dat in moeten houden mehquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er grenzen. Maar verwacht je van iemand die helemaal geil met je aan het droogneuken is dat die niet écht seks wil. Zo van, ik aai even over je piemel maar je mag er niet in. Dat is echt smerig teasen.
@McGrath ??quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is er een soort playoffronde op het einde of gewoon alleen de bovenste 3 die promoveren?
Oh gelukkig! Maar wat een gekkie, zou ze gewoon verdwaald zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ze was echt een paar honderd meter verderop bij mensen in de tuin aan het miauwen. Ze is beetje dun geworden inmiddels en ze kwam ook heel hongerig over dus ze hadden haar opgesloten zodat de dierenambulance konden checken op een chip. Ze was ook totaal niet bang. Die man, waar ze in de tuin liep, kwam haar zelf naar mijn huis brengen haha.
Ik praat gewoon vanuit mezelfquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef McGrath het volgende:
waarom doet iedereen hier alsof ze seksexpert zijn? vind ik misschien nog wel ongemakkelijker dan het hele onderwerp
ik ben sinds 2011 een vies persoon maar dat heeft niks met jou te makenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, heb je gezien hoe jij tieten omschrijft daarnet
Huh rook jij niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:57 schreef Solotov het volgende:
[..]
kan niet toveren helaas
ben allang blij dat ik na 10 jaar niet meer rook
Je hebt het wel vaker enkele weken volgehouden. Dus juich maar niet te vroeg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:57 schreef Solotov het volgende:
[..]
kan niet toveren helaas
ben allang blij dat ik na 10 jaar niet meer rook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |