zou jij de poepgat van Taylor Swift willen gebruiken als trombone?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:46 schreef BobbyB het volgende:
Kom ook weer een keertje kijken, gaat het weer over seks
Nee, maar ben wel van mening dat je verkeerde signalen afgeeft als droogneuken wel mag maar echt neuken niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iedereen met wie je droogneukt mag hem er ook zo bij je in stoppen?
volle melk is juist het meest ranzige van alle normale soorten melk. Karnemelk is nog smerigerquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Echte goede volle melk vind ik niet vies nee. Maar ook niet zo lekker dat ik het speciaal ergens ga halen.
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heuj, volgens mij herken ik jou uit vroeger tijden
Hier ben ik het echt niet mee eens eigenlijk, iets in je krijgen van iemand anders vind ik nog wel een hele stap verder dan met kleren aan bewegenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel van mening dat je verkeerde signalen afgeeft als droogneuken wel mag maar echt neuken niet.
Signalenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel van mening dat je verkeerde signalen afgeeft als droogneuken wel mag maar echt neuken niet.
bobby G, noel hierquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou goed kunnenKom af en toe nog eens aanwaaien.
Ja, maar alleen bij haar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou jij de poepgat van Taylor Swift willen gebruiken als trombone?
Of je bent er vrij duidelijk over en hebt zelf het idee dat als iemand met een piemel bij je binnendringt dat dat ineens op het vlak van relatie ipv fwb komt. Maar hé.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dit, duidelijkheidquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Signaleninterpreteren
We zijn toch geen 16 meer met z'n allen behalve Goudenvis. Communiceer gewoon met je partner en geef aan wat je wel of niet fijn vindt.
Eens. Maar nogmaals: communiceren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt niet mee eens eigenlijk, iets in je krijgen van iemand anders vind ik nog wel een hele stap verder dan met kleren aan bewegen
quote:
Nou ja, misschien eens een poging wagen met mijn vinger of zo. Maar het moet ook niet zo worden dat ik heel klinisch een bepaalde handeling aan het uitvoeren ben die voor mij niks meer met seksualiteit te maken heeft waar de ander dan toevallig wel genot aan beleefd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar zou je t ook niet doen als de man het echt super geweldig zou vinden
JA, de PUB-tijd, en mogelijk KLB SC van vroeger tijden volgens mij.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou goed kunnenKom af en toe nog eens aanwaaien.
Tuurlijk zijn er grenzen. Maar verwacht je van iemand die helemaal geil met je aan het droogneuken is dat die niet écht seks wil. Zo van, ik aai even over je piemel maar je mag er niet in. Dat is echt smerig teasen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt niet mee eens eigenlijk, iets in je krijgen van iemand anders vind ik nog wel een hele stap verder dan met kleren aan bewegen
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hoor het graag van jou, vertrouw die lui hier voor geen cent.
Hoe is hij weer terecht gekomen?
Ze was echt een paar honderd meter verderop bij mensen in de tuin aan het miauwen. Ze is beetje dun geworden inmiddels en ze kwam ook heel hongerig over dus ze hadden haar opgesloten zodat de dierenambulance konden checken op een chip. Ze was ook totaal niet bang. Die man, waar ze in de tuin liep, kwam haar zelf naar mijn huis brengen haha.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ben heel blij voor je!! waar was ze, weten ze dat
Dat weet ik!quote:
Moet soms nog wel leren dit op de goede momenten te doen en soms maakt het het wel heel zakelijkquote:
FWB draait in de meeste mensen hun optiek om seks hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of je bent er vrij duidelijk over en hebt zelf het idee dat als iemand met een piemel bij je binnendringt dat dat ineens op het vlak van relatie ipv fwb komt. Maar hé.
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef McGrath het volgende:
waarom doet iedereen hier alsof ze seksexpert zijn? vind ik misschien nog wel ongemakkelijker dan het hele onderwerp
als je nou gewoon buiten loopt en vlogs maakt dan had je haar misschien zelf gevondenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ze was echt een paar honderd meter verderop bij mensen in de tuin aan het miauwen. Ze is beetje dun geworden inmiddels en ze kwam ook heel hongerig over dus ze hadden haar opgesloten zodat de dierenambulance konden checken op een chip. Ze was ook totaal niet bang. Die man, waar ze in de tuin liep, kwam haar zelf naar mijn huis brengen haha.
PUB heb ik nooit gezeten, eigenlijk vooral KLB SCquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA, de PUB-tijd, en mogelijk KLB SC van vroeger tijden volgens mij.
Echt hèquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef McGrath het volgende:
waarom doet iedereen hier alsof ze seksexpert zijn? vind ik misschien nog wel ongemakkelijker dan het hele onderwerp
hou mij op de hoogte wanneer dit is gebeurd, dan bel ik even opquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Nou ja, misschien eens een poging wagen met mijn vinger of zo. Maar het moet ook niet zo worden dat ik heel klinisch een bepaalde handeling aan het uitvoeren ben die voor mij niks meer met seksualiteit te maken heeft waar de ander dan toevallig wel genot aan beleefd.
Ja, dan zal het KLB SC zijn uit de PUB-tijdquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PUB heb ik nooit gezeten, eigenlijk vooral KLB SC
Doe je goed!quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef Solotov het volgende:
[..]
Prima.
Ik ben al 4 weken gestopt met roken
Is dat hoe Braddie poesjes vindt?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
als je nou gewoon buiten loopt en vlogs maakt dan had je haar misschien zelf gevonden
Je moet eens weten hoe vaak ik als een gek kattenvrouwtje door de buurt heb lopen schreeuwen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
als je nou gewoon buiten loopt en vlogs maakt dan had je haar misschien zelf gevonden
ik heb gewoon HEEL VEEL kutjes geneukt vriendquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef McGrath het volgende:
haha mcgrath is virginquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef McGrath het volgende:
Goed bezig! Vind je het nu al makkelijker?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef Solotov het volgende:
[..]
Prima.
Ik ben al 4 weken gestopt met roken
Nice, maar ze had jou dus niet op eigen houtje gevonden dat had het nog mooier gemaakt. en dan met zo'n tune eronder hellooo is it me you're looking for miauwwquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ze was echt een paar honderd meter verderop bij mensen in de tuin aan het miauwen. Ze is beetje dun geworden inmiddels en ze kwam ook heel hongerig over dus ze hadden haar opgesloten zodat de dierenambulance konden checken op een chip. Ze was ook totaal niet bang. Die man, waar ze in de tuin liep, kwam haar zelf naar mijn huis brengen haha.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ik als een gek kattenvrouwtje door de buurt heb lopen schreeuwen.
Benefits kan ook iemand zijn om de hele MCU nog even mee te kijken voordat Endgame uitkomt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
FWB draait in de meeste mensen hun optiek om seks hoor.
Bah sletquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb gewoon HEEL VEEL kutjes geneukt vriend![]()
heeeujjjjj lekker neukeehh
Ja echt hequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef McGrath het volgende:
Ik 3 jaar, krijg ik nu een complimentje?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
HOREN JULLIE DAT @:solotov IS 4 WEKEN GESTOPT MET ROKEN
Vooral leuk om de allernieuwste en dan een van de allereerste te kijken, bizar verschilquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga nu weer wat oude muziekvideo's kijken die ik al een tijdje niet heb gezien
totaal geen last van.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goed bezig! Vind je het nu al makkelijker?
Mooi dat je dit aanvoelt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
Enfin, ik heb een afspraak om 15.30 mensen, ik ga Le Prof en scrupu blij maken en weg
Lijkt me ook niet de bedoeling. Maar soms heb je toch dat een bepaalde handeling je persoonlijk echt niks doet of tegenstaat maar als je dan ziet wat het met die ander doet dat je die handeling dan zelf ook wel prettig kunt gaan vinden om te doen blabla?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Nou ja, misschien eens een poging wagen met mijn vinger of zo. Maar het moet ook niet zo worden dat ik heel klinisch een bepaalde handeling aan het uitvoeren ben die voor mij niks meer met seksualiteit te maken heeft waar de ander dan toevallig wel genot aan beleefd.
Hahahaquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, maar ze had jou dus niet op eigen houtje gevonden dat had het nog mooier gemaakt. en dan met zo'n tune eronder hellooo is it me you're looking for miauww
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef Solotov het volgende:
[..]
totaal geen last van.
alsof ik nooit heb gerookt. heel bijzonder
Thanos is echt een geil, stoer, krachtig persoon.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Benefits kan ook iemand zijn om de hele MCU nog even mee te kijken voordat Endgame uitkomt.
Hij rookt nog gewoon joints, dus ik vind dat niet stoppen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
HOREN JULLIE DAT @:solotov IS 4 WEKEN GESTOPT MET ROKEN
Sterker nog, we kunnen hem er niet eens meer mee pestenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef HPLC het volgende:
Dat Villa doet het ineens wel goed, hoewel het allemaal dicht bij elkaar staat natuurlijk
@:McGrath
Haha, weet ik schatje. Ik doe niet aan slutshaming. Seks voor iedereen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet meer dus, daar ging het de hele ochtend over. Daar was je zelfs bij.
Mijn moeder komt eten. Hopelijk een beetje op tijd weg, kan ik vanavond the Avengers kijken. Gisteren Captain America gezien en dan morgen beginnen met Phase 2.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Thanos is echt een geil, stoer, krachtig persoon.
Nee daaarvoor gaat hij naar fastfoodzakenquote:
Oef, was dit aan jou om te delen met ons?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij rookt nog gewoon joints, dus ik vind dat niet stoppen.
dat zit ook in de aflopende fase hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij rookt nog gewoon joints, dus ik vind dat niet stoppen.
Dat klopt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet de bedoeling. Maar soms heb je toch dat een bepaalde handeling je persoonlijk echt niks doet of tegenstaat maar als je dan ziet wat het met die ander doet dat je die handeling dan zelf ook wel prettig kunt gaan vinden om te doen blabla?
Huh, hoe doet ie dat daar dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee daaarvoor gaat hij naar fastfoodzaken
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn moeder komt eten. Hopelijk een beetje op tijd weg, kan ik vanavond the Avengers kijken. Gisteren Captain America gezien en dan morgen beginnen met Phase 2.
Is er een soort playoffronde op het einde of gewoon alleen de bovenste 3 die promoveren?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sterker nog, we kunnen hem er niet eens meer mee pesten
ik dacht de chineesquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee daaarvoor gaat hij naar fastfoodzaken
ik ga er denk ik ook een paar kijken maar niet allemaal. wil sowieso The Winter Soldier, Thor 3 en alle Avengers weer zienquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn moeder komt eten. Hopelijk een beetje op tijd weg, kan ik vanavond the Avengers kijken. Gisteren Captain America gezien en dan morgen beginnen met Phase 2.
Jammer dat je niet in jezelf gelooft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef Solotov het volgende:
[..]
dat zit ook in de aflopende fase hoor
alles in 1 keer is me iets te veel, is best lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |