Bah sletquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb gewoon HEEL VEEL kutjes geneukt vriend![]()
heeeujjjjj lekker neukeehh
Ja echt hequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef McGrath het volgende:
waarom doet iedereen hier alsof ze seksexpert zijn? vind ik misschien nog wel ongemakkelijker dan het hele onderwerp
Ik 3 jaar, krijg ik nu een complimentje?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
HOREN JULLIE DAT @:solotov IS 4 WEKEN GESTOPT MET ROKEN
Vooral leuk om de allernieuwste en dan een van de allereerste te kijken, bizar verschilquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga nu weer wat oude muziekvideo's kijken die ik al een tijdje niet heb gezien
totaal geen last van.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goed bezig! Vind je het nu al makkelijker?
Mooi dat je dit aanvoelt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
Enfin, ik heb een afspraak om 15.30 mensen, ik ga Le Prof en scrupu blij maken en weg
Lijkt me ook niet de bedoeling. Maar soms heb je toch dat een bepaalde handeling je persoonlijk echt niks doet of tegenstaat maar als je dan ziet wat het met die ander doet dat je die handeling dan zelf ook wel prettig kunt gaan vinden om te doen blabla?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Nou ja, misschien eens een poging wagen met mijn vinger of zo. Maar het moet ook niet zo worden dat ik heel klinisch een bepaalde handeling aan het uitvoeren ben die voor mij niks meer met seksualiteit te maken heeft waar de ander dan toevallig wel genot aan beleefd.
Hahahaquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, maar ze had jou dus niet op eigen houtje gevonden dat had het nog mooier gemaakt. en dan met zo'n tune eronder hellooo is it me you're looking for miauww
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef Solotov het volgende:
[..]
totaal geen last van.
alsof ik nooit heb gerookt. heel bijzonder
Thanos is echt een geil, stoer, krachtig persoon.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Benefits kan ook iemand zijn om de hele MCU nog even mee te kijken voordat Endgame uitkomt.
Hij rookt nog gewoon joints, dus ik vind dat niet stoppen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
HOREN JULLIE DAT @:solotov IS 4 WEKEN GESTOPT MET ROKEN
Sterker nog, we kunnen hem er niet eens meer mee pestenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef HPLC het volgende:
Dat Villa doet het ineens wel goed, hoewel het allemaal dicht bij elkaar staat natuurlijk
@:McGrath
Haha, weet ik schatje. Ik doe niet aan slutshaming. Seks voor iedereen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet meer dus, daar ging het de hele ochtend over. Daar was je zelfs bij.
Mijn moeder komt eten. Hopelijk een beetje op tijd weg, kan ik vanavond the Avengers kijken. Gisteren Captain America gezien en dan morgen beginnen met Phase 2.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Thanos is echt een geil, stoer, krachtig persoon.
Nee daaarvoor gaat hij naar fastfoodzakenquote:
Oef, was dit aan jou om te delen met ons?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij rookt nog gewoon joints, dus ik vind dat niet stoppen.
dat zit ook in de aflopende fase hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij rookt nog gewoon joints, dus ik vind dat niet stoppen.
Dat klopt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet de bedoeling. Maar soms heb je toch dat een bepaalde handeling je persoonlijk echt niks doet of tegenstaat maar als je dan ziet wat het met die ander doet dat je die handeling dan zelf ook wel prettig kunt gaan vinden om te doen blabla?
Huh, hoe doet ie dat daar dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee daaarvoor gaat hij naar fastfoodzaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |