Met een glas karnemelk bedoel je.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
Seks is leuk enzo, maar heb je wel eens bastognekoeken gegeten met een glas melk?
ik wees de moderators alleen even op die hypocriete policyquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik had met de ziekte gescholden omdat VK het bloed onder mijn nagels vandaan haalde, heb geen idee wat jij hebt gedaan
Zeker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben je nu ook minder religieus dan voorheen?
godverdomme man, waarom zit iedereen altijd moeilijk te doen dat ik geen kaas eet, maar er zit hier gewoon iemand die geen chocolade eet en iemand die geen melk drinktquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee want ik eet geen chocolade helaas.
Douw ‘m er gewoon in als je dat wil. Waarom hou je jezelf tegen met die gedachtes?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fair enough, maar voor mij is droogneuken wel echt close enough wat dat betreft. Maar het is niet alsof ik niet fantaseer op zo'n moment dat ie er al inzit ofzo
Kansloze ban dus, en zo lang ook. Maar dat had iets te maken met danny las ik?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik wees de moderators alleen even op die hypocriete policy
oh oké, ze besparen je in ieder geval de problemen van solliciteren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar was ik goed mee onderweg met mijn vorige uitkering maar toen zeiden ze van hey als je je uitkering wil behouden moet je kort dit baantje doen en dat was bijna 2 jaar geleden en nu zit ik depressief op kantoor
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme man, waarom zit iedereen altijd moeilijk te doen dat ik geen kaas eet, maar er zit hier gewoon iemand die geen chocolade eet en iemand die geen melk drinkt
Ik had ook nog geeditquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fair enough, maar voor mij is droogneuken wel echt close enough wat dat betreft. Maar het is niet alsof ik niet fantaseer op zo'n moment dat ie er al inzit ofzo
ja maar kaas is dan wel ook echt enorm briljantquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme man, waarom zit iedereen altijd moeilijk te doen dat ik geen kaas eet, maar er zit hier gewoon iemand die geen chocolade eet en iemand die geen melk drinkt
lol, ik ging met die fwb de eerste episodes van Sex Education bekijken op netflix, ik moest haar uitleggen wat rimmen was en alles wat maar iets met anaal te maken had was 'iew'quote:
heb ooit 1 keer gesolliciteerd en bij dat gesprek heb ik eigenlijk bijna niks gezegd en aan het einde was ik officieel handdoekenvouwer in een hotelquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh oké, ze besparen je in ieder geval de problemen van solliciteren.
quote:
Wat een eng muziekje zeg hier mogen mijn kinderen dus echt niet naar luisterenquote:
haha iewquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lol, ik ging met die fwb de eerste episodes van Sex Education bekijken op netflix, ik moest haar uitleggen wat rimmen was en alles wat maar iets met anaal te maken had was 'iew'Dus nee, met haar wordt dat m niet
Maar zij komt volgens mij ook pas echt net kijken, ze is 19/20 ofzo...
Jij eet geen enkele soort kaas. Ik haak alleen af bij supermarktmelk en lust dan iig nog karnemelk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Van harte eens met elk van deze drie uitspraken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja maar kaas is dan wel ook echt enorm briljant
helemaal gesmolten kaas
behalve kaassouffles. Dat gaat nergens over.
Nee hoor, maar ik poste de volgende dag vrolijk met een kloon zoals ik al zo vaak heb gedaan en nu was ik de lul, dus vandaar 2 weken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kansloze ban dus, en zo lang ook. Maar dat had iets te maken met danny las ik?
Ja minstens net zo raar. Jullie zijn alle drie geschift hahaquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |