abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 maart 2019 @ 14:49:20 #1
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_185859616
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

>>> Fok! Hardloopmeet in Schoorl op zaterdag 6 april. Startpunt = bezoekerscentrum Schoorlse Duinen. Je mag mee als je een beetje relaxed 10km kunt lopen. Zand in je schoenen na afloop is verplicht. Tijdstip: nader te bepalen

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2019 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!!! Go 49-ers !!!
pi_185859735
Onwijs toffe schoenen Yur!

Stukken beter dan mijn Hoka’s :r Maar gelukkig heb ik die alleen voor de rondjes die ik alleen loop :P
pi_185860229
Ik ben ook wel blij met mijn nieuwe schoentjes, Brooks Ghost, niet het nieuwste model maar die daarvoor, en ik kreeg ze met flinke korting. Heel zacht onder je voeten, een soort kussentjes, maar toch behoorlijk reactief.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 26 maart 2019 @ 15:36:24 #4
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185860252
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:00 schreef hatsaflats het volgende:
Onwijs toffe schoenen Yur!
Hartjes voor de troetelbeertjeskots
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_185860661
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn hartslagband (Garmin FR230) maakt geen verbinding meer. Iemand hier ervaring mee? Kwestie van batterijtje van de sensor vervangen?
Had ik laatst ook. En toen een paar maanden later weer. Batterijtje vervangen hielp toen niet, horloge opnieuw opstarten wel.
pi_185861047
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:00 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Had ik laatst ook. En toen een paar maanden later weer. Batterijtje vervangen hielp toen niet, horloge opnieuw opstarten wel.
Batterij vervangen of even verkeerd om in de band doen en dan weer goed erin. Eventueel de koppeling met het horloge verbreken/laten vergeten en weer verbinden?
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  dinsdag 26 maart 2019 @ 16:31:48 #7
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185861202
Ik heb alleen maar problemen gehad met die hartslagband.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 16:35:18 #8
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_185861276
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:00 schreef hatsaflats het volgende:
Stukken beter dan mijn Hoka’s :r Maar gelukkig heb ik die alleen voor de rondjes die ik alleen loop :P
Over welke Hoka's heb je het dan? En wat is er dan mis mee?
Ik moet bekennen dat ik wel fan ben eigenlijk... :@ Ik heb nu de Clifton 5 Wide.

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertoCarlos op 26-03-2019 17:09:53 ]
!!! Go 49-ers !!!
  Redactie Sport dinsdag 26 maart 2019 @ 18:46:25 #9
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_185863269
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 13:20 schreef YUR het volgende: Ik heb net troetelbeertjeskotsschoenen gekocht *O* [ afbeelding ]
Mooi hoor O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_185863768
RD, aan jou lag het niet. Elke race is weer uniek, en ook dit kan gebeuren. Volgend jaar weer!


Wat betreft de elektrolieten: ik neem daarom altijd ook zelf mijn sportdrank mee waar elektrolieten in zitten. Is dat een optie?
pi_185864712
Nuun gooi ik ook wel eens in mijn camelback als het warm is en ik verder loop, wat over is drink ik erna wel op mineralen zijn dan meteen aangevuld.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_185864733
Die vind ik best leuk yur
  dinsdag 26 maart 2019 @ 20:18:02 #13
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185865037
Stiekem vind ik ze ook wel leuk :Y
Maar het allerbelangrijkst is dat ze fijn zitten!
F means you're fucked
pi_185865087
Ik loop al jaren asics maar goed ik loop ook niet zoveel en ver en geen wedstrijden
  dinsdag 26 maart 2019 @ 20:28:32 #15
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185865284
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 20:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik loop al jaren asics maar goed ik loop ook niet zoveel en ver en geen wedstrijden
Ik was verliefd op de eerste versie van de Asics Dynaflyte. Daar heb ik 6 of 7 paar van versleten.
Toen kwam de Dynaflyte 2, en met die versie kreeg Asics het voor elkaar om de hele schoen te verkrachten. Hij was ineens de helft zo breed, maar tegelijk ook een stuk langer. Er was niet eens een maat die mij goed paste.

En blijkbaar was ik niet de enige die er zo over dacht, want de Dynaflyte 3 zit weer ongeveer zo goed als de Dynaflyte 1 O+
F means you're fucked
pi_185865355
Ik heb de uhm ja iets met een k
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 20:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik was verliefd op de eerste versie van de Asics Dynaflyte. Daar heb ik 6 of 7 paar van versleten.
Toen kwam de Dynaflyte 2, en met die versie kreeg Asics het voor elkaar om de hele schoen te verkrachten. Hij was ineens de helft zo breed, maar tegelijk ook een stuk langer. Er was niet eens een maat die mij goed paste.

En blijkbaar was ik niet de enige die er zo over dacht, want de Dynaflyte 3 zit weer ongeveer zo goed als de Dynaflyte 1 O+
De kayano
pi_185865633
@RobertoCarlos: hoe heb jij je voorgenomen wedstrijdtempo voor de marathon bepaald?
pi_185865674
En RD, jammer dat het niet gelukt is dit keer, maar het blijft zo'n krankzinnige inspanning dat er van alles kan gebeuren onderweg. Volgende keer beter.
pi_185867012
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:35 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Over welke Hoka's heb je het dan? En wat is er dan mis mee?
Ik moet bekennen dat ik wel fan ben eigenlijk... :@ Ik heb nu de Clifton 5 Wide.
De Elevon, in het zachtgroenig. De kleur en zool zijn afschuwelijk. Lelijk.

Vooralsnog ben ik er ook nog niet dolgelukkig mee. Ik loop er prima op, ik krijg er alleen zere voeten van. Het lijkt wel iets minder te worden, dus nog even proberen. En anders worden ze geruild.

De intervallen worden weer korter/sneller, en aangezien de zool van m’n vorige gescheurd is moet ik ook weer nieuwe baanschoenen. Ik heb alleen niet denderend veel zin om nog een keer geld aan schoenen uit te geven.

en ik houd ook al niet van chocola
  dinsdag 26 maart 2019 @ 21:51:12 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_185867085
Troetelbeertjeskots O+

RD :o

Living on the edge. Net weer een beetje kunnen lopen met nog steeds klachten en dan gaan skiën. Alleen: het ging geweldig! Ik heb gewoon goed leren skiën in korte tijd en heb geen moment last gehad w/

Nu donderdag nog ff door een MRI-neuroloog trajectje omdat ik uitgesloten wil hebben dat het op wervelniveau mis zit. Als ik weet dat het een spierenkwestie is, is er gewoon werk aan de winkel en blijf ik lekker lopen.
pi_185867551
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 19:14 schreef wyccie het volgende:
RD, aan jou lag het niet. Elke race is weer uniek, en ook dit kan gebeuren. Volgend jaar weer!


Wat betreft de elektrolieten: ik neem daarom altijd ook zelf mijn sportdrank mee waar elektrolieten in zitten. Is dat een optie?
Ik loop de marathon liever zonder eigen drinken mee te nemen, vandaar dat dit me een mooie oplossing leek
  dinsdag 26 maart 2019 @ 23:39:27 #22
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_185868905
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 20:42 schreef steffelonio het volgende:
@:RobertoCarlos: hoe heb jij je voorgenomen wedstrijdtempo voor de marathon bepaald?
De sportarts vertelde mij bij de keuring, na een technisch verhaal, dat ik het beste 80% van de trainingen in de lage hartslagzone D1 moest trainen. Hier kreeg ik een betere conditie door.

In mijn geval betekende dat, zo volgde uit de keuring, dat ik 80% van de trainingen met een hartslag lager dan 140 moest lopen. Dat heb ik gedaan en al lopende bleek dat daar een tempo van ongeveer 6:45 min/s bij hoorde. Dan zit net rond 138-140 hartslagen. Op dat tempo ben ik gaan trainen en dat voelde ook relaxed.

Dus in mijn geval is het tempo van de lange duurloop ook het marathontempo omdat ik behoudend wil beginnen. Niet voor niets roept iedereen continu dat je rustig moet starten op de marathon :)
!!! Go 49-ers !!!
pi_185872345
Ekiden 2019

Juli lijkt nog ver weg, maar in de Ekiden-Whatsappgroep is het E-woord alweer gevallen: de Ekiden.

Traditioneel loopt er vrijwel elk jaar wel minimaal één team van Fok! tijdens de Ekiden in Rotterdam.
We hebben ook naar andere locaties gekeken, maar de Ekiden Zwolle en de Ponyweek Ekiden (ja, die bestaat echt!) vallen voor een aantal mensen ongunstig. Dus we willen kijken of we minimaal twee teams aan de start kunnen krijgen op 6 juli.
We hebben op dit moment 5 deelnemers en een aantal deelnemers onder voorbehoud. Om twee teams te kunnen vormen, hebben we 12 deelnemers nodig (tenzij er lopers zijn die meer dan één afstand lopen).

Informatie over het evenement is te vinden op https://www.rotterdamekiden.nl/.
Je opgeven kan via https://docs.google.com/s(...)m0EYWYvRk/edit#gid=0
pi_185872895
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 23:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

De sportarts vertelde mij bij de keuring, na een technisch verhaal, dat ik het beste 80% van de trainingen in de lage hartslagzone D1 moest trainen. Hier kreeg ik een betere conditie door.

In mijn geval betekende dat, zo volgde uit de keuring, dat ik 80% van de trainingen met een hartslag lager dan 140 moest lopen. Dat heb ik gedaan en al lopende bleek dat daar een tempo van ongeveer 6:45 min/s bij hoorde. Dan zit net rond 138-140 hartslagen. Op dat tempo ben ik gaan trainen en dat voelde ook relaxed.

Dus in mijn geval is het tempo van de lange duurloop ook het marathontempo omdat ik behoudend wil beginnen. Niet voor niets roept iedereen continu dat je rustig moet starten op de marathon :)
Veilig plan, dan zou het mocht er niets geks gebeuren zeker mogelijk moeten zijn om het laatste stuk nog wat te versnellen en je eerste marathon met een heel goed gevoel af te sluiten! Al weet je het bij deze afstand natuurlijk nooit wat er kan gebeuren onderweg.

Ik heb me per abuis ingeschreven voor een Franse 10km volgende week. Eigenlijk helemaal geen zin in 10kms maar wel om een wedstrijd hier te lopen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 maart 2019 @ 10:45:35 #25
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185872942
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Veilig plan, dan zou het mocht er niets geks gebeuren zeker mogelijk moeten zijn om het laatste stuk nog wat te versnellen en je eerste marathon met een heel goed gevoel af te sluiten! Al weet je het bij deze afstand natuurlijk nooit wat er kan gebeuren onderweg.

Ik heb me per abuis ingeschreven voor een Franse 10km volgende week. Eigenlijk helemaal geen zin in 10kms maar wel om een wedstrijd hier te lopen :P
Je zat eens op de site rond te kijken en *poef* ineens was je ingeschreven? Huichelaars joh, die Fransen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185872995
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Je zat eens op de site rond te kijken en *poef* ineens was je ingeschreven? Huichelaars joh, die Fransen.
Nee zo makkelijk gaat dat niet, je moet wel een medisch dossier hebben en allemaal dingen die ze willen verifieren :P Fransen houden volgens mij meer van papierwerk dan van hardlopen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator woensdag 27 maart 2019 @ 11:11:29 #27
155227 crew  Guppy
dus
pi_185873356
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Je zat eens op de site rond te kijken en *poef* ineens was je ingeschreven? Huichelaars joh, die Fransen.
_O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 27 maart 2019 @ 15:58:36 #28
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_185878919
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Veilig plan, dan zou het mocht er niets geks gebeuren zeker mogelijk moeten zijn om het laatste stuk nog wat te versnellen en je eerste marathon met een heel goed gevoel af te sluiten! Al weet je het bij deze afstand natuurlijk nooit wat er kan gebeuren onderweg.
Thanks! ^O^
!!! Go 49-ers !!!
pi_185879276
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:06 schreef McTwente het volgende:
Ekiden 2019

Juli lijkt nog ver weg, maar in de Ekiden-Whatsappgroep is het E-woord alweer gevallen: de Ekiden.

Traditioneel loopt er vrijwel elk jaar wel minimaal één team van Fok! tijdens de Ekiden in Rotterdam.
We hebben ook naar andere locaties gekeken, maar de Ekiden Zwolle en de Ponyweek Ekiden (ja, die bestaat echt!) vallen voor een aantal mensen ongunstig. Dus we willen kijken of we minimaal twee teams aan de start kunnen krijgen op 6 juli.
We hebben op dit moment 5 deelnemers en een aantal deelnemers onder voorbehoud. Om twee teams te kunnen vormen, hebben we 12 deelnemers nodig (tenzij er lopers zijn die meer dan één afstand lopen).

Informatie over het evenement is te vinden op https://www.rotterdamekiden.nl/.
Je opgeven kan via https://docs.google.com/s(...)m0EYWYvRk/edit#gid=0
Leuk! Ik ben alleen niet zo actief hier en ook zeker niet zo snel. Weet niet of dat een issue is/gaat zijn? :@
pi_185879416
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:17 schreef Crientj het volgende:

[..]

Leuk! Ik ben alleen niet zo actief hier en ook zeker niet zo snel. Weet niet of dat een issue is/gaat zijn? :@
Nee hoor, het belangrijkste is de lol. Er is één keer een team samengesteld op snelheid. Dat team werd toen ook eerste bij de mixed teams.

Dus als je mee wilt doen, gezellig! ^O^
  woensdag 27 maart 2019 @ 16:29:50 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185879451
Ik denk dat ik niet meer kan planken met de kinderen van Swets en ET op mn rug, dus ik kom niet naar de Ekiden
F means you're fucked
pi_185879607
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:17 schreef Crientj het volgende:

[..]

Leuk! Ik ben alleen niet zo actief hier en ook zeker niet zo snel. Weet niet of dat een issue is/gaat zijn? :@
Doe mee! Leuk!

Het zal de meeste lopers worst zijn hoe snel de anderen zijn (en wie het wel wat uitmaakt, mag in een snel team), en omdat het een estafette is, loop je nooit alleen (behalve als je de eerste of laatste loper bent).
pi_185880214
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:27 schreef McTwente het volgende:

[..]

Nee hoor, het belangrijkste is de lol. Er is één keer een team samengesteld op snelheid. Dat team werd toen ook eerste bij de mixed teams.

Dus als je mee wilt doen, gezellig! ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:40 schreef pijll het volgende:

[..]

Doe mee! Leuk!

Het zal de meeste lopers worst zijn hoe snel de anderen zijn (en wie het wel wat uitmaakt, mag in een snel team), en omdat het een estafette is, loop je nooit alleen (behalve als je de eerste of laatste loper bent).
Ja, nou ja. Beetje onzekerheid enzo.
Ik heb mijzelf erbij gezet in Google Docs!
pi_185880257
Als je maar niet tegen mensen aanbotst met het wisselen of jezelf uitschakelt vlak voor de wedstrijd ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_185880292
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:08 schreef Crientj het volgende:

[..]


[..]

Ja, nou ja. Beetje onzekerheid enzo.
Ik heb mijzelf erbij gezet in Google Docs!
Gezellig!
pi_185880299
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je maar niet tegen mensen aanbotst met het wisselen of jezelf uitschakelt vlak voor de wedstrijd ;)
De eerste, is dat de foto van Bonobo en Swets of zo?
En Murmeli doet nog niet mee, voor zover ik weet...
pi_185880312
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:12 schreef McTwente het volgende:

[..]

De eerste, is dat de foto van Bonobo en Swets of zo?
En Murmeli doet nog niet mee, voor zover ik weet...
Die eerste was ik.. met Guard geloof ik?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_185881298
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je maar niet tegen mensen aanbotst met het wisselen of jezelf uitschakelt vlak voor de wedstrijd ;)
Haha!
Hooguit flauwvallen na een eindsprint en de neiging om mijn eigen handen eraf te hakken. :Y
pi_185881451
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 18:18 schreef Crientj het volgende:

[..]

Haha!
Hooguit flauwvallen na een eindsprint en de neiging om mijn eigen handen eraf te hakken. :Y
Ehhh wat?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_185881545
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 18:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ehhh wat?
Hartslag/bloeddruk die zich niet zo lekker kan herstellen en fenomeen van raynaud. Niet zo heel schokkend verder.
pi_185883670
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 18:30 schreef Crientj het volgende:

[..]

Hartslag/bloeddruk die zich niet zo lekker kan herstellen en fenomeen van raynaud. Niet zo heel schokkend verder.
Raynaud's, Dat ken ik. Dan heb je toch iets aan je aderen, dat je handen zowat afsterven... ?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_185883965
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Die eerste was ik.. met Guard geloof ik?
Kan ik me niets van herinneren :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_185884444
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Die eerste was ik.. met Guard geloof ik?
Dat moet dan in Zwolle geweest zijn, toch? Ik kan me niet herinneren dat je ooit in Rotterdam mee hebt gelopen.
pi_185884649
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:36 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dat moet dan in Zwolle geweest zijn, toch? Ik kan me niet herinneren dat je ooit in Rotterdam mee hebt gelopen.
Klopt!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_185884885
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Klopt!
Dan was ik het niet, want daar liepen we allebei de 10 km.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:15:48 #46
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185885603
6 juli kan ik nie... jammer, had het wel een keertje leuk gevonden!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_185887550
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:04 schreef Guard het volgende:

[..]

Raynaud's, Dat ken ik. Dan heb je toch iets aan je aderen, dat je handen zowat afsterven... ?
Ja, die verkrampen waardoor de bloedtoevoer stopt. Heb je eerst nauwelijks/geen gevoel in je handen, daarna kloppende handen.
pi_185888208
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:36 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dat moet dan in Zwolle geweest zijn, toch? Ik kan me niet herinneren dat je ooit in Rotterdam mee hebt gelopen.
Haha, toen had ik inderdaad wat gedoe met je, La_Tramposa. Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar het liep wat raar rond het wisselvak en jij maakte je even kwaad. Een botsing kan ik me niet herinneren.
pi_185888280
Tsja wat kan ik zeggen.. fanatisme kan nog wel eens de overhand krijgen boven vriendelijkheid in het heetst van de strijd :P Volgens mij rende jij niet tot het eind van het wisselvak of zo, toen werd ik geirriteerd omdat ik eerst de andere kant op moest rennen en toen botsten we of zo. Maarja uiteindelijk liep ik daar destijds wel een PR op de 10km en was het een mooie dag dus eind goed al goed ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_185889227
Dat laatste is ook wat ik me er van herinner: een leuke dag en eind goed al goed!

Dus wie er kan in Rotterdam: lekker meedoen. Ik ken alleen Zwolle, maar daar was het gewoon een heerlijke dag buiten zijn met leuke mensen en tussendoor een keer een stuk hardlopen.
  Redactie Sport donderdag 28 maart 2019 @ 06:47:55 #51
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_185890928
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Tsja wat kan ik zeggen.. fanatisme kan nog wel eens de overhand krijgen boven vriendelijkheid in het heetst van de strijd :P Volgens mij rende jij niet tot het eind van het wisselvak of zo, toen werd ik geirriteerd omdat ik eerst de andere kant op moest rennen en toen botsten we of zo. Maarja uiteindelijk liep ik daar destijds wel een PR op de 10km en was het een mooie dag dus eind goed al goed ;)
Was dat in 2015? Dat heb ik niet eens meegekregen joh :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_185891509
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 06:47 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Was dat in 2015? Dat heb ik niet eens meegekregen joh :D
Er is bij mijn weten maar één keer door een FOK! team in Zwolle gelopen.
We moeten hem toch nog maar een keer lopen, dan kan ik lekker op de fiets naar de baan. :)
pi_185891638
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 06:47 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Was dat in 2015? Dat heb ik niet eens meegekregen joh :D
Het was ook helemaal geen groot ding alleen dat wordt het nu door al deze posts :P
Jij was alleen maar supergefocust voor je race... eerste of tweede 5km ooit toch?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 28 maart 2019 @ 08:27:55 #54
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_185891683
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 08:06 schreef McTwente het volgende:

[..]

Er is bij mijn weten maar één keer door een FOK! team in Zwolle gelopen.
We moeten hem toch nog maar een keer lopen, dan kan ik lekker op de fiets naar de baan. :)
Ik ook :D

Hoewel ik niet uitsluit dat ik dan toch met de auto ga :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_185891796
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 08:06 schreef McTwente het volgende:

[..]

Er is bij mijn weten maar één keer door een FOK! team in Zwolle gelopen.
We moeten hem toch nog maar een keer lopen, dan kan ik lekker op de fiets naar de baan. :)
Regel dat dan :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_185893437
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 08:38 schreef Guard het volgende:

[..]

Regel dat dan :P
Goed plan! Bij deze is er dus een verbod voor iedereen in een straal van 200 km rondom Zwolle om de Rotterdam Marathon te lopen, deze vallen (dit jaar) op dezelfde dag.
pi_185893465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 10:27 schreef McTwente het volgende:

[..]

Goed plan! Bij deze is er dus een verbod voor iedereen in een straal van 200 km rondom Zwolle om de Rotterdam Marathon te lopen, deze vallen (dit jaar) op dezelfde dag.
Daar ben ik het helemaal mee eens. 8-)
  Redactie Sport donderdag 28 maart 2019 @ 10:45:17 #58
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_185893702
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 08:22 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het was ook helemaal geen groot ding alleen dat wordt het nu door al deze posts :P
Jij was alleen maar supergefocust voor je race... eerste of tweede 5km ooit toch?
Eerste hardloopwedstrijd überhaupt :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport donderdag 28 maart 2019 @ 10:45:45 #59
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_185893707
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 10:27 schreef McTwente het volgende:

[..]

Goed plan! Bij deze is er dus een verbod voor iedereen in een straal van 200 km rondom Zwolle om de Rotterdam Marathon te lopen, deze vallen (dit jaar) op dezelfde dag.
:'(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_185893826
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 10:27 schreef McTwente het volgende:

[..]

Goed plan! Bij deze is er dus een verbod voor iedereen in een straal van 200 km rondom Zwolle om de Rotterdam Marathon te lopen, deze vallen (dit jaar) op dezelfde dag.
:6
pi_185893932
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 10:27 schreef McTwente het volgende:

[..]

Goed plan! Bij deze is er dus een verbod voor iedereen in een straal van 200 km rondom Zwolle om de Rotterdam Marathon te lopen, deze vallen (dit jaar) op dezelfde dag.
Dus als je Rotterdam wil lopen moet je verhuizen naar Zeeuws-Vlaanderen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 28 maart 2019 @ 11:28:38 #62
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_185894305
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 10:27 schreef McTwente het volgende:

[..]

Goed plan! Bij deze is er dus een verbod voor iedereen in een straal van 200 km rondom Zwolle om de Rotterdam Marathon te lopen, deze vallen (dit jaar) op dezelfde dag.
-O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_185894514
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:01 schreef Guard het volgende:

[..]

Dus als je Rotterdam wil lopen moet je verhuizen naar Zeeuws-Vlaanderen.
Precies!
Maar om de deelnemers van de Rotterdam Marathon te matsen, gaat deze regel op 8 april pas in.
  donderdag 28 maart 2019 @ 12:17:29 #64
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185895212
Ekiden: Gezien ik verhuisd ben is Rotterdam geen optie meer :( Zwolle wel.
pi_185895512
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:17 schreef xzaz het volgende:
Ekiden: Gezien ik verhuisd ben is Rotterdam geen optie meer :( Zwolle wel.
Ik noteer je vast voor de editie van 2020! *O*
  donderdag 28 maart 2019 @ 12:50:07 #66
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185895741
Beste allemaal, hier uw reisleider.

Op zaterdag 6 april gaan we met iedereen die dat leuk vind een rondje lopen in Schoorl. Start is om 10.30u vanaf de voet van het Klimduin https://www.google.nl/map(...).7007514!4d4.6935746

Het rondje is ongeveer 10,5 km lang, en ik verwacht dat we er ongeveer 1 uur en 20 minuten over gaan doen. De route is uitgezet volgens het THPZ principe, dat wil zeggen: Takken, Heuvels, Paadjes en Zand. Soms ook in combinatie (Takkeheuvels, takkezand, etc.). Wees voorbereid op bos en natuur, mooie uitzichten, zand in je schoenen en schrammen op je scheenbeen.

We lopen sociaal dus de langzaamste bepaalt het tempo.

Parkeren in Schoorl is betaald parkeren, behalve op de Molenweg https://www.google.nl/map(...).7054078!4d4.6945377 op zo'n 300 meter van het Klimduin. Op andere parkeerplaatsen kun je betalen met PIN of mobiel.

Na afloop is er de mogelijkheid om een drankje of een broodje te doen in nog nader te bepalen horeca.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  donderdag 28 maart 2019 @ 12:51:40 #67
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185895762
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:50 schreef Frsh het volgende:
Beste allemaal, hier uw reisleider.

Op zaterdag 6 april gaan we met iedereen die dat leuk vind een rondje lopen in Schoorl. Start is om 10.30u vanaf de voet van het Klimduin https://www.google.nl/map(...).7007514!4d4.6935746

Het rondje is ongeveer 10,5 km lang, en ik verwacht dat we er ongeveer 1 uur en 20 minuten over gaan doen. De route is uitgezet volgens het THPZ principe, dat wil zeggen: Takken, Heuvels, Paadjes en Zand. Soms ook in combinatie (Takkeheuvels, takkezand, etc.). Wees voorbereid op bos en natuur, mooie uitzichten, zand in je schoenen en schrammen op je scheenbeen.

We lopen sociaal dus de langzaamste bepaalt het tempo.

Parkeren in Schoorl is betaald parkeren, behalve op de Molenweg https://www.google.nl/map(...).7054078!4d4.6945377 op zo'n 300 meter van het Klimduin. Op andere parkeerplaatsen kun je betalen met PIN of mobiel.

Na afloop is er de mogelijkheid om een drankje of een broodje te doen in nog nader te bepalen horeca.
*O* zin aan *O*
F means you're fucked
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:02:47 #68
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_185895924
Zandtakken!

Wat een leuk loopje wordt dat :)

Ik zit hier voor mijn neus met een uitdraai van de neuroloog: opereren vs. niet opereren. Op gut feeling ging ik met blijvende klachten toch eens naar een neuroloog voor een MRI - ondanks succesvolle ski-vakantie en weer redelijk een half uurtje kunnen lopen, maar dagelijks vervelende klachten wel.

Wat blijkt: 2 forse hernia's, bijna afsluitend. Wonder dat ik zo rondwandel en functioneer. Niet hardlopen heb ik ook gehoord tijdens het gesprek, maar goed, het is een neuroloog. Ik moet het nog even laten bezinken :{
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:04:14 #69
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185895945
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:02 schreef Quoi het volgende:
Zandtakken!

Wat een leuk loopje wordt dat :)

Ik zit hier voor mijn neus met een uitdraai van de neuroloog: opereren vs. niet opereren. Op gut feeling ging ik met blijvende klachten toch eens naar een neuroloog voor een MRI - ondanks succesvolle ski-vakantie en weer redelijk een half uurtje kunnen lopen, maar dagelijks vervelende klachten wel.

Wat blijkt: 2 forse hernia's, bijna afsluitend. Wonder dat ik zo rondwandel en functioneer. Niet hardlopen heb ik ook gehoord tijdens het gesprek, maar goed, het is een neuroloog. Ik moet het nog even laten bezinken :{
Jee, wat een naar bericht...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:07:07 #70
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_185895992
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:02 schreef Quoi het volgende:
Zandtakken!

Wat een leuk loopje wordt dat :)

Ik zit hier voor mijn neus met een uitdraai van de neuroloog: opereren vs. niet opereren. Op gut feeling ging ik met blijvende klachten toch eens naar een neuroloog voor een MRI - ondanks succesvolle ski-vakantie en weer redelijk een half uurtje kunnen lopen, maar dagelijks vervelende klachten wel.

Wat blijkt: 2 forse hernia's, bijna afsluitend. Wonder dat ik zo rondwandel en functioneer. Niet hardlopen heb ik ook gehoord tijdens het gesprek, maar goed, het is een neuroloog. Ik moet het nog even laten bezinken :{
-O- jeetje wat een nieuws
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:08:57 #71
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185896017
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:02 schreef Quoi het volgende:
Zandtakken!

Wat een leuk loopje wordt dat :)

Ik zit hier voor mijn neus met een uitdraai van de neuroloog: opereren vs. niet opereren. Op gut feeling ging ik met blijvende klachten toch eens naar een neuroloog voor een MRI - ondanks succesvolle ski-vakantie en weer redelijk een half uurtje kunnen lopen, maar dagelijks vervelende klachten wel.

Wat blijkt: 2 forse hernia's, bijna afsluitend. Wonder dat ik zo rondwandel en functioneer. Niet hardlopen heb ik ook gehoord tijdens het gesprek, maar goed, het is een neuroloog. Ik moet het nog even laten bezinken :{
-O-

Dat verklaart ook wel weer het een en ander ja...
F means you're fucked
pi_185896055
En het hardlopen ging de laatste tijd net weer beter dan je een jaar geleden had kunnen denken, toch?

Balen zeg!
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:12:05 #73
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_185896079
Het is iig geen vage klacht meer en ik weet wat het is, dat is positief. Baal er alleen flink van dat ik niet eerder mijn gevoel heb gevolgd en het heb laten uitzoeken.

Eerste gevoel nu is wel om het niet te laten opereren trws, op lage intensiteit door te lopen en bij alarmbellen (die heb ik nagevraagd) aan de bel te trekken. Dan kan het altijd nog, zo'n operatie.
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:15:51 #74
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185896156
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:50 schreef Frsh het volgende:
Beste allemaal, hier uw reisleider.

Op zaterdag 6 april gaan we met iedereen die dat leuk vind een rondje lopen in Schoorl. Start is om 10.30u vanaf de voet van het Klimduin https://www.google.nl/map(...).7007514!4d4.6935746

Het rondje is ongeveer 10,5 km lang, en ik verwacht dat we er ongeveer 1 uur en 20 minuten over gaan doen. De route is uitgezet volgens het THPZ principe, dat wil zeggen: Takken, Heuvels, Paadjes en Zand. Soms ook in combinatie (Takkeheuvels, takkezand, etc.). Wees voorbereid op bos en natuur, mooie uitzichten, zand in je schoenen en schrammen op je scheenbeen.

We lopen sociaal dus de langzaamste bepaalt het tempo.

Parkeren in Schoorl is betaald parkeren, behalve op de Molenweg https://www.google.nl/map(...).7054078!4d4.6945377 op zo'n 300 meter van het Klimduin. Op andere parkeerplaatsen kun je betalen met PIN of mobiel.

Na afloop is er de mogelijkheid om een drankje of een broodje te doen in nog nader te bepalen horeca.
Roberto Carlos, wil jij de OP aanpassen op starttijd en startplek?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  donderdag 28 maart 2019 @ 14:00:56 #75
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185896909
- leeg
  donderdag 28 maart 2019 @ 14:05:43 #76
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185896972
quote:
pi_185897022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:02 schreef Quoi het volgende:
Zandtakken!

Wat een leuk loopje wordt dat :)

Ik zit hier voor mijn neus met een uitdraai van de neuroloog: opereren vs. niet opereren. Op gut feeling ging ik met blijvende klachten toch eens naar een neuroloog voor een MRI - ondanks succesvolle ski-vakantie en weer redelijk een half uurtje kunnen lopen, maar dagelijks vervelende klachten wel.

Wat blijkt: 2 forse hernia's, bijna afsluitend. Wonder dat ik zo rondwandel en functioneer. Niet hardlopen heb ik ook gehoord tijdens het gesprek, maar goed, het is een neuroloog. Ik moet het nog even laten bezinken :{
Jeetje Quoi, wat een vervelend bericht. Denk je net weer een beetje op te kunnen bouwen...
pi_185897202
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:02 schreef Quoi het volgende:
Zandtakken!

Wat een leuk loopje wordt dat :)

Ik zit hier voor mijn neus met een uitdraai van de neuroloog: opereren vs. niet opereren. Op gut feeling ging ik met blijvende klachten toch eens naar een neuroloog voor een MRI - ondanks succesvolle ski-vakantie en weer redelijk een half uurtje kunnen lopen, maar dagelijks vervelende klachten wel.

Wat blijkt: 2 forse hernia's, bijna afsluitend. Wonder dat ik zo rondwandel en functioneer. Niet hardlopen heb ik ook gehoord tijdens het gesprek, maar goed, het is een neuroloog. Ik moet het nog even laten bezinken :{
-O-

Dus dit is het van kiet af aan geweest? Was de val de veroorzaker, of zelfs dat niet per se?
Wat houdt het in dat een hernia bijna afsluitend is? Dat de beknelling bijna de zenuw doorknipt of zo?
pi_185897221
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:50 schreef Frsh het volgende:
Na afloop is er de mogelijkheid om een drankje of een broodje te doen in nog nader te bepalen horeca.
Vermoedelijk blijft het voor mij beperkt tot dit! Wanneer wordt het nader bepaald? Of ter plaatse?
  donderdag 28 maart 2019 @ 14:28:51 #80
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_185897272
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 14:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

-O-

Dus dit is het van kiet af aan geweest? Was de val de veroorzaker, of zelfs dat niet per se?
Wat houdt het in dat een hernia bijna afsluitend is? Dat de beknelling bijna de zenuw doorknipt of zo?
Geen idee, van kiet (?) af aan, waarschijnlijk wel. En ook de oorzaak niet aan te tonen, is alleen speculeren. Afsluitend = de uitstulping dicht bijna gehele zenuwbaan af. Die zenuwen kruipen er wel omheen hoor, maar die ene (n. ischiadicus) zit dus aardig in de verdrukking en dan dus bij de volgende wervel wéér :')
pi_185897794
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 14:28 schreef Quoi het volgende:

[..]

Geen idee, van kiet (?) af aan, waarschijnlijk wel. En ook de oorzaak niet aan te tonen, is alleen speculeren. Afsluitend = de uitstulping dicht bijna gehele zenuwbaan af. Die zenuwen kruipen er wel omheen hoor, maar die ene (n. ischiadicus) zit dus aardig in de verdrukking en dan dus bij de volgende wervel wéér :')
gezellig. Ik kan mij herinneren dat er vorig jaar en artikel in de runnersworld heeft gestaan over hernia en hardlopen. Misschien kan je die opzoeken. Het standaard advies is om niet meer te lopen en misschien is dat de eerste tijd ook verstandig maar daarna toch de mogelijkheden te verkennen. Sterkte!
pi_185897932
Ik kan wat hulp van jullie gebruiken. Ik heb deze week voor de tweede keer migraine. Niet tof. Maar dit lijkt veroorzaakt te worden door het hardlopen.
Maandagavond een rustige training gedaan (40 min in een lage hartslag), met de volgende dag koppijn.
Gisteravond een intervaltraining van 30 min met ook vanochtend als resultaat hoofdpijn en uiteindelijk ziek naar huis. Dit is echt niet de bedoeling.
Ik dacht dat maandag de oorzaak te weinig drinken was en dat heb ik gisteravond anders gedaan en heb zeker 1 liter vocht op (iso tone drank gemaakt uit poeder).

Ik heb nog een andere truc achter de hand maar die wil ik niet toepassen en dat is sporten, genoeg drinken gevolg door brufen. Dat heb ik een tijd gedaan omdat dit eerder is voorgekomen. Maar dat is symptoombestrijding, ik neem liever de oorzaak weg. En zoals jullie begrijpen is het wegnemen van hardlopen geen oplossing (en daarom vraag ik het hier en niet in het migraine topic wat er ook is).

Heeft iemand een idee wat ik moet veranderen of wat de oorzaak zou kunnen zijn?
  donderdag 28 maart 2019 @ 15:15:56 #83
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_185897943
Hardloper betrapt autoinbreker en wordt neergestoken

Toch niet iemand van hier he? :'(

Niet dat het dan minder erg is of zo
pi_185898025
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:02 schreef Quoi het volgende:
Zandtakken!

Wat een leuk loopje wordt dat :)

Ik zit hier voor mijn neus met een uitdraai van de neuroloog: opereren vs. niet opereren. Op gut feeling ging ik met blijvende klachten toch eens naar een neuroloog voor een MRI - ondanks succesvolle ski-vakantie en weer redelijk een half uurtje kunnen lopen, maar dagelijks vervelende klachten wel.

Wat blijkt: 2 forse hernia's, bijna afsluitend. Wonder dat ik zo rondwandel en functioneer. Niet hardlopen heb ik ook gehoord tijdens het gesprek, maar goed, het is een neuroloog. Ik moet het nog even laten bezinken :{
Jemig wat een shitnieuws! Maarja je liep inderdaad ook al wel heel lang met klachten.. Waar hangt het vanaf wel of niet opereren?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_185898089
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:15 schreef Oceanonix het volgende:
Ik kan wat hulp van jullie gebruiken. Ik heb deze week voor de tweede keer migraine. Niet tof. Maar dit lijkt veroorzaakt te worden door het hardlopen.
Maandagavond een rustige training gedaan (40 min in een lage hartslag), met de volgende dag koppijn.
Gisteravond een intervaltraining van 30 min met ook vanochtend als resultaat hoofdpijn en uiteindelijk ziek naar huis. Dit is echt niet de bedoeling.
Ik dacht dat maandag de oorzaak te weinig drinken was en dat heb ik gisteravond anders gedaan en heb zeker 1 liter vocht op (iso tone drank gemaakt uit poeder).

Ik heb nog een andere truc achter de hand maar die wil ik niet toepassen en dat is sporten, genoeg drinken gevolg door brufen. Dat heb ik een tijd gedaan omdat dit eerder is voorgekomen. Maar dat is symptoombestrijding, ik neem liever de oorzaak weg. En zoals jullie begrijpen is het wegnemen van hardlopen geen oplossing (en daarom vraag ik het hier en niet in het migraine topic wat er ook is).

Heeft iemand een idee wat ik moet veranderen of wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Ik weet dat spierspanning in je nek/schouders een veroorzaker van migraine kan zijn. Loop je wel ontspannen genoeg, met je schouders laag? Misschien eens proberen om 10 minuten yoga/rekken te doen voor en na het rennen?

Ik wil hier niet teveel jompelen tussen alle nare berichten maar jemig wat ging mijn lunchpauze run net lekker. Als je je moet inlopen om 4.40 te lopen terwijl er 20' 5.00 op het schema staat.. Uiteindelijk 12km met 200 hoogtemeters in minder dan een uurtje. Ik hoop dat ik deze frisse benen zaterdag ook nog heb want dan staat er een heel wat zwaardere training op de planning.
Als ik in dit weekend ook nog 140 hoogtemeters bij elkaar loop dan kan ik voor het eerst de climbing challenge (2000 hoogtemeters in een maand) halen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 28 maart 2019 @ 15:35:17 #86
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_185898209
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:15 schreef Frsh het volgende:

[..]

Roberto Carlos, wil jij de OP aanpassen op starttijd en startplek?
Dat kan helaas niet meer..... misschien kan een belangrijk iemand dat doen?
@Quoi: toch goed dat je nu weet wat het is.... nu wel je gevoel volgen zou ik zeggen...

[einde positieve modus: wat kut! -O- ]
!!! Go 49-ers !!!
  Admin donderdag 28 maart 2019 @ 16:24:57 #87
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185899121
Ik zei in het vorige topic dit:
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 12:45 schreef Breuls het volgende:
Ik heb de Decathlon Running Academy gedaan. Twee keer zelfs. :P

Dat ging (de tweede keer) erg goed. Kan ik wel aanraden, al lijkt het er niet op dat die binnenkort weer begint.
Maar ik liep vandaag langs een Decathlon-winkel (Coolsingel) en daar hing een poster die aankondigde dat ze vanaf zaterdag 13 april weer een DRA doen. Dus wie mee wil doen: check je lokale Decathlon voor details.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 28 maart 2019 @ 16:30:16 #88
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185899212
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 14:23 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Vermoedelijk blijft het voor mij beperkt tot dit! Wanneer wordt het nader bepaald? Of ter plaatse?
Er zitten meerdere bierschenkers hersteldrank leveranciers bij de start/finishplek. Dus ter plekke bekijken wat het handigst is.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  donderdag 28 maart 2019 @ 17:23:21 #89
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185900274
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 16:30 schreef Frsh het volgende:

[..]

Er zitten meerdere bierschenkers hersteldrank leveranciers bij de start/finishplek. Dus ter plekke bekijken wat het handigst is.
Gezien het tijdstip kan een goede lunch ook geen kwaad ^O^
F means you're fucked
pi_185900668
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik weet dat spierspanning in je nek/schouders een veroorzaker van migraine kan zijn. Loop je wel ontspannen genoeg, met je schouders laag? Misschien eens proberen om 10 minuten yoga/rekken te doen voor en na het rennen?

Ik wil hier niet teveel jompelen tussen alle nare berichten maar jemig wat ging mijn lunchpauze run net lekker. Als je je moet inlopen om 4.40 te lopen terwijl er 20' 5.00 op het schema staat.. Uiteindelijk 12km met 200 hoogtemeters in minder dan een uurtje. Ik hoop dat ik deze frisse benen zaterdag ook nog heb want dan staat er een heel wat zwaardere training op de planning.
Als ik in dit weekend ook nog 140 hoogtemeters bij elkaar loop dan kan ik voor het eerst de climbing challenge (2000 hoogtemeters in een maand) halen.
Ik daar eens opletten, dank voor de tip.
Nekproblemen zijn mij niet onbekend. :@
  Redactie Sport donderdag 28 maart 2019 @ 18:01:58 #91
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_185900841
Quoi -O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_185901115
He bah Q, wat klote :{
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_185901396
Jemig Q, wat een takkenieuws.
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 20:28:02 #94
155227 crew  Guppy
dus
pi_185903703
Nou zeg, wat een nieuws Quoi -O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Forum Admin donderdag 28 maart 2019 @ 20:56:36 #95
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_185904390
@La_Tramposa je zei ergens iets over een medische keuring om in Frankrijk mee te mogen doen met wedstrijdjes. Nu zag ik de buurt van mijn vakantiebestemming een leuke trail gepland staan, maar daar vragen ze inderdaad ook zo'n medische verklaring. Is dat een kwestie van hier langs de huisarts gaan of ben jij bij een Franse langs geweest?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_185904795
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:56 schreef Pharkus het volgende:
@:la_tramposa je zei ergens iets over een medische keuring om in Frankrijk mee te mogen doen met wedstrijdjes. Nu zag ik de buurt van mijn vakantiebestemming een leuke trail gepland staan, maar daar vragen ze inderdaad ook zo'n medische verklaring. Is dat een kwestie van hier langs de huisarts gaan of ben jij bij een Franse langs geweest?
MIjn huisarts wilde het om een stomme reden niet doen, maar omdat ik deze zomer uitgebreid gekeurd was bij de sportarts heeft die een verklaring voor me geschreven. Moet nog wel steeds online bevestiging krijgen dat die race het goedkeurt.. wat een gedoe.
Maar lijkt me niet dat jij naar een Franse arts moet gaan, hoe kan die nou weten of jij gezond bent.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 28 maart 2019 @ 21:13:57 #97
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_185904829
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:15 schreef Mercy het volgende:
Hardloper betrapt autoinbreker en wordt neergestoken

Toch niet iemand van hier he? :'(

Niet dat het dan minder erg is of zo
Hardlopers hebben altijd pech hè. Als ze niet weer een lijk vinden is het dit wel
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 28 maart 2019 @ 21:22:03 #98
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_185905065
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jemig wat een shitnieuws! Maarja je liep inderdaad ook al wel heel lang met klachten.. Waar hangt het vanaf wel of niet opereren?
Of ik het wil of niet :P Conservatief of chirurgisch ingrijpen maakt weinig uit voor hernia's na 1 jaar. Maar dit is wel een blijvende (inmiddels bijna 1,5 jr) en het zijn er 2. Wat vind ik het waard vs wat levert het op? Afijn, ik heb 2 neurologen als vrienden, dus ga eens goed ruggespraak (haha) houden.
pi_185905516
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:56 schreef Pharkus het volgende:
@:la_tramposa je zei ergens iets over een medische keuring om in Frankrijk mee te mogen doen met wedstrijdjes. Nu zag ik de buurt van mijn vakantiebestemming een leuke trail gepland staan, maar daar vragen ze inderdaad ook zo'n medische verklaring. Is dat een kwestie van hier langs de huisarts gaan of ben jij bij een Franse langs geweest?
Bij mijn Franse race afgelopen jaar, en eentje in Italië dit jaar heb ze een medische verklaring opgesteld die je door een dokter kunt laten ondertekenen. Maar sommige huisartsen doen dat niet.
Ik doe dit jaar weer een sportkeuring, die wordt gedaan door een arts die zelf ook Trails loopt dus die weet precies wat het inhoudt en die tekent als ze vindt dat ik kan lopen. Als ze dat niet vindt zal ze ook zeker niets tekenen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_185905541
Maar, een blijvende hernia is dus ook levenslang pijn? Vanzelf (zoals meestal de strategie is) laten herstellen lukt dus ook niet meer?
  donderdag 28 maart 2019 @ 21:49:49 #101
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_185905861
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 21:40 schreef Zwabberhark het volgende:
Maar, een blijvende hernia is dus ook levenslang pijn? Vanzelf (zoals meestal de strategie is) laten herstellen lukt dus ook niet meer?
Ja dat is dus onbekend, hoeveel van die blijvende hernia's vanzelf herstellen. Dat percentage ligt wel wat lager dan 70-80% (=herstelkans zonder operatie binnen een jaar).
pi_185906195
Vandaag na anderhalve week weer een rondje geprobeerd. Na 2,5 km schoot het weer in die kut knie... Dit keer wel naar de klacht geluisterd en naar huis gewandeld. Binnenkort maar eens naar de huisarts of fysio... Godverdomme wat is dit frustrerend. Als dit lang gaat duren, komt die marathon er dit jaar niet ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_185906687
Sterkte Quoi, Oceanix en neo-mullen! Hoop dat jullie snel weer op de weg omhoog zitten.

Zelf bezig met het instellen van mijn garmin 645 music. Net binnen gekregen. Eerste indruk is prima.
pi_185910208
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:50 schreef Frsh het volgende:
Het rondje is ongeveer 10,5 km lang, en ik verwacht dat we er ongeveer 1 uur en 20 minuten over gaan doen. De route is uitgezet volgens het THPZ principe, dat wil zeggen: Takken, Heuvels, Paadjes en Zand. Soms ook in combinatie (Takkeheuvels, takkezand, etc.). Wees voorbereid op bos en natuur, mooie uitzichten, zand in je schoenen en schrammen op je scheenbeen.

Kleine correctie: Takken, Heuvels, 'Paadjes' en Zand.
Klinkt erg gezellig. ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:12 schreef Quoi het volgende:
Het is iig geen vage klacht meer en ik weet wat het is, dat is positief. Baal er alleen flink van dat ik niet eerder mijn gevoel heb gevolgd en het heb laten uitzoeken.

Eerste gevoel nu is wel om het niet te laten opereren trws, op lage intensiteit door te lopen en bij alarmbellen (die heb ik nagevraagd) aan de bel te trekken. Dan kan het altijd nog, zo'n operatie.
He, wat naar!
Lastige keus is dat, maar ik denk dat je de juiste maakt. De laatste tijd ging het wel weer beter en een operatie is best heftig.
Een loopvriendin van me heeft ook 2 of 3 hernia's, en zij is nog geen 30! Maar ik geloof dat ze er nu geen last meer van heeft. Ze gaat ook waarschijnlijk Rotterdam lopen. Hopelijk een lichtpuntje voo jou.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 08:36:49 #105
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_185910835
Wat een rotnieuws Quoi, sterkte!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  vrijdag 29 maart 2019 @ 12:14:26 #106
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185913656
WAT EEN LOOPWEER! *O* O+ O+
F means you're fucked
  vrijdag 29 maart 2019 @ 12:21:35 #107
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185913745
* xzaz zit op werk, kijkt naar buiten.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 12:22:27 #108
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185913760
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 12:21 schreef xzaz het volgende:
* xzaz zit op werk, kijkt naar buiten.
Ik werk thuis, dus dit kon mooi ff tussen het aanleggen van mijn nieuwe zwembad en het maken van een dakkapel door
F means you're fucked
pi_185914009
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 12:22 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik werk thuis, dus dit kon mooi ff tussen het aanleggen van mijn nieuwe zwembad en het maken van een dakkapel door
Druk dagje.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 13:00:11 #110
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185914184
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 12:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Druk dagje.
Ka-pot
F means you're fucked
  Forum Admin vrijdag 29 maart 2019 @ 14:31:27 #111
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_185915724
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 21:39 schreef Guard het volgende:

[..]

Bij mijn Franse race afgelopen jaar, en eentje in Italië dit jaar heb ze een medische verklaring opgesteld die je door een dokter kunt laten ondertekenen. Maar sommige huisartsen doen dat niet.
Ik doe dit jaar weer een sportkeuring, die wordt gedaan door een arts die zelf ook Trails loopt dus die weet precies wat het inhoudt en die tekent als ze vindt dat ik kan lopen. Als ze dat niet vindt zal ze ook zeker niets tekenen.
Ik zal eens polsen bij mijn huisarts, sowieso lijkt me een keuring bij een sportarts wel eens goed voor ik me op een nieuwe marathon stort.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 21:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

MIjn huisarts wilde het om een stomme reden niet doen, maar omdat ik deze zomer uitgebreid gekeurd was bij de sportarts heeft die een verklaring voor me geschreven. Moet nog wel steeds online bevestiging krijgen dat die race het goedkeurt.. wat een gedoe.
Maar lijkt me niet dat jij naar een Franse arts moet gaan, hoe kan die nou weten of jij gezond bent.
Het was ook niet mijn insteek om naar een Franse arts te gaan. Maar kon zijn dat jij al een Franse arts had en het via die route geregeld had.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin vrijdag 29 maart 2019 @ 14:31:40 #112
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_185915727
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 12:14 schreef YUR het volgende:
WAT EEN LOOPWEER! *O* O+ O+
vandaag fiets ik :@ O-)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_185915992
Ik was vanmorgen semi-preventief bij een Franse fysio/osteopaat. Hij zei dat teveel mensen tegenwoordig verslaafd zijn aan hardlopen en dat hun lichaam daardoor voortdurend op spanning staat. Ik moet volgens hem in de komende jaren ook op zoek naar andere bronnen van ontspanning en endorfine. Kostte me erg veel moeite om geen seksgrapje te maken :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_185916274
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 14:31 schreef Pharkus het volgende:

[..]

vandaag fiets ik :@ O-)
Ik ben net terug van een rondje :)

De houding is weer even wennen, maar conditioneel en qua benen ging het boven verwachting. Heel ontspannen heel veel PR’s op Strava-segmentjes gefietst.

Volgende week is de aftrap van het baanseizoen alweer met een 800 meter. Vorm is vrij redelijk, maar die korte afstanden blijven gek. De week erna mag ik 400 en de 100 bij de Zweedse estafette :D
pi_185916416
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:50 schreef Frsh het volgende:
Beste allemaal, hier uw reisleider.

Op zaterdag 6 april gaan we met iedereen die dat leuk vind een rondje lopen in Schoorl. Start is om 10.30u vanaf de voet van het Klimduin
Ik weet nog niet of ik het leuk vind om mee te gaan. De laatste weken komt het er niet van om te lopen, dus mijn conditie is tot het nulpunt gedaald. Bovendien zijn er werkzaamheden op het spoor waardoor ik al om 6:45 van huis moet.

Maar als ik mee kan rijden met iemand die langs Den Haag komt, dan is de kans dat ik meeloop al een stuk groter :)
  vrijdag 29 maart 2019 @ 18:58:11 #116
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185920514
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 15:18 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik weet nog niet of ik het leuk vind om mee te gaan. De laatste weken komt het er niet van om te lopen, dus mijn conditie is tot het nulpunt gedaald. Bovendien zijn er werkzaamheden op het spoor waardoor ik al om 6:45 van huis moet.

Maar als ik mee kan rijden met iemand die langs Den Haag komt, dan is de kans dat ik meeloop al een stuk groter :)
@YUR
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_185920555
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 15:08 schreef hatsaflats het volgende:
de 100 bij de Zweedse estafette :D
Wat een grappig concept. 100 of 200 zou ik ook nog wel prima kunnen volhouden. :P
Wat loop jij eigenlijk op een 100 en 400?
pi_185920844
Ik heb voor volgend weekend nog steeds half het idee om een nachtje in Schoorl te kamperen zodat ik op zondag mijn lange duurloop (30+ km) ook daar kan doen. Maar de nachten zijn nog best fris dan, zag ik...

Ik weet eigenlijk überhaupt niet of er al campings in de buurt open zijn dan.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 19:31:39 #119
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185921318
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 15:18 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik weet nog niet of ik het leuk vind om mee te gaan. De laatste weken komt het er niet van om te lopen, dus mijn conditie is tot het nulpunt gedaald. Bovendien zijn er werkzaamheden op het spoor waardoor ik al om 6:45 van huis moet.

Maar als ik mee kan rijden met iemand die langs Den Haag komt, dan is de kans dat ik meeloop al een stuk groter :)
Ik durf nog niets toe te zeggen omdat ik nog niet weet of ik heen of terug wel via Den Haag ga :@
F means you're fucked
pi_185921840
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 19:00 schreef wyccie het volgende:

[..]

Wat een grappig concept. 100 of 200 zou ik ook nog wel prima kunnen volhouden. :P
Wat loop jij eigenlijk op een 100 en 400?
Ik heb nog nooit een 100 gelopen, maar volgens m’n trainer zou ca. 14 seconden haalbaar moeten zijn. M’n PR op de 400 is 1:09, maar als ik zo doorga verwacht ik het aan het einde van dit seizoen wel te kunnen verbeteren.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 20:15:29 #121
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185922195
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 19:56 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een 100 gelopen, maar volgens m’n trainer zou ca. 14 seconden haalbaar moeten zijn. M’n PR op de 400 is 1:09, maar als ik zo doorga verwacht ik het aan het einde van dit seizoen wel te kunnen verbeteren.
Dat is knap snel :D
F means you're fucked
pi_185923139
Volgens mijn masseur heb ik door de krachttraining een spier in mijn rechterbovenbeen 'korter' gemaakt. En daardoor heb ik al 2 of 3 maanden last. Meh...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_185929666
Ik heb geen idee hoe hard ik kan sprinten.. in training wel eens 150 meters in 25 seconden gedaan.. Maar in een estafette moet je ook nog wisselen en zo..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 30 maart 2019 @ 08:47:34 #124
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185930090
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 20:57 schreef mosselmossel het volgende:
Volgens mijn masseur heb ik door de krachttraining een spier in mijn rechterbovenbeen 'korter' gemaakt. En daardoor heb ik al 2 of 3 maanden last. Meh...
Je zou dan toch denken dat dat probleem aan de linkerkant net zo groot zou moeten zijn?
En wat kun je er nu aan doen? Krachttraining terugschroeven?
F means you're fucked
  zaterdag 30 maart 2019 @ 08:48:02 #125
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185930097
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 07:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb geen idee hoe hard ik kan sprinten.. in training wel eens 150 meters in 25 seconden gedaan.. Maar in een estafette moet je ook nog wisselen en zo..
Ik ben ook weleens benieuwd :D
F means you're fucked
pi_185930122
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 08:48 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ben ook weleens benieuwd :D
Is er niet binnenkort een trainingswedstrijd voor het baanseizoen bij Haag? ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 30 maart 2019 @ 08:53:43 #127
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185930159
@indepoeier zie DM over overnachten in Schoorl...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zaterdag 30 maart 2019 @ 08:54:20 #128
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185930166
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Is er niet binnenkort een trainingswedstrijd voor het baanseizoen bij Haag? ;)
Ja klopt, maar ik zie mezelf dan weer niet tussen getrainde sprinters lopen :D
F means you're fucked
pi_185930407
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 07:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb geen idee hoe hard ik kan sprinten.. in training wel eens 150 meters in 25 seconden gedaan.. Maar in een estafette moet je ook nog wisselen en zo..
Ik heb een gebrekkig reactievermogen en 30 meter nodig om op gang te komen, dus dat aanloopje bij de wissel is voor mij gunstiger dan uit zo’n startblok komen.

Wij doen in het baanseizoen na bijna elke training sprintjes. Ik ben totaal niet gebouwd om te sprinten, maar het gaat me beter af dan verwacht.
pi_185931050
Lijkt me ook wel eens grappig, voluit sprinten met serieus starten.

Nu doe ik wel eens 100-jes of 200-jes als afsluiting van een baantraining. Soms gaan die ook wel redelijk vol gas, afgelopen week zelfs nog in zo'n 18 seconden.

Het voelt wel heerlijk om zo te sprinten, alleen de baan aan te tikken met een stukje voorvoet en het gevoel te hebben dat je over de baan vliegt.

Maar ja, het blijft vooral een leuke afwisseling van de lange afstanden.
pi_185931671
Beetje noob vraag natuurlijk maar wat gebruiken jullie om je startnummer mee vast te maken? Gewoon speldjes? En hebben jullie tijdens zo'n wedstrijdloop muziek op voor de concentratie of laat je je helemaal onderdompelen in het evenement?

Ik vraag dit voor een vriend :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2019 11:22:33 ]
pi_185931856
Ik speld het startnummer altijd op, je hebt ook van die banden die je om kunt doen waar je het aan kunt vastmaken, maar geen idee hoe comfortabel dat zit.
En ik merk dat ik muziek de laatste tijd teveel vind afleiden als ik op snelheid ga rennen, dan hoor ik liever het lichtvoetig getrappel van de menigte om me heen.

Perfect weer voor een heuveltraining vandaag, nu tijd voor ijs. Heel veel ijs :9
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  Admin zaterdag 30 maart 2019 @ 11:32:04 #133
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185932005
Gewoon speldjes, maar ik weet ook niet beter (en heb ik twee races gedaan, dus ik put nou niet bepaald uit veel ervaring ;) ).

Ik zou een alternatief wel fijn vinden. Vermindert het risico dat je je hardloopkleding kapotprikt, denk ik. Ik heb volgens mij wel eens iets met magneetjes of zoiets gezien. Weet alleen niet meer precies wat en waar ik het zag.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Forum Admin zaterdag 30 maart 2019 @ 11:34:23 #134
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_185932037
Speldjes en met muziek. Bij langere afstanden wil ik de muziek tijdens een wedstrijd nog wel eens zat worden. Tijdens trainingen heb ik dat niet.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_185932175
Speldjes it is, al las ik inderdaad ook wat over die magneetjes en die banden maar dat lijkt mij ook een gedoetje. Ik twijfel nog over muziek. Ik heb eigenlijk altijd muziek op wat mij soms wel helpt om in de juiste cadans te blijven. Aan de andere kant lijkt het mij juist ook wel tof helemaal op te gaan in de sfeer van het evenement.

De enkel voelt wel weer een stuk beter. Morgen een rustig loopje proberen en hopelijk kan ik dan gewoon meelopen volgende week *O* Ik ga maar van het positieve scenario uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2019 11:42:54 ]
  Moderator zaterdag 30 maart 2019 @ 11:43:16 #136
155227 crew  Guppy
dus
pi_185932189
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 11:08 schreef Tem het volgende:
Beetje noob vraag natuurlijk maar wat gebruiken jullie om je startnummer mee vast te maken? Gewoon speldjes? En hebben jullie tijdens zo'n wedstrijdloop muziek op voor de concentratie of laat je je helemaal onderdompelen in het evenement?

Ik vraag dit voor een vriend :@
Bibbits voor m'n startnummer, dat zijn magneten. Ideaal! En muziek tijdens hardloopwedstrijden. :)

Bij triathlons moet het startnummer aan zo'n band, onding is dat. En muziek mag dan niet. :(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 30 maart 2019 @ 11:46:33 #137
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_185932236
Ik gebruik deze Bibbits magneetjes voor het bevestigen van het startnummer:
Die speldjes kunnen gaan schuren op mijn huid

(Edit: waar komt Guppyfriend ineens vandaan? ;) )
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator zaterdag 30 maart 2019 @ 11:47:54 #138
155227 crew  Guppy
dus
pi_185932260
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 11:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik gebruik deze Bibbits magneetjes voor het bevestigen van het startnummer:
Die speldjes kunnen gaan schuren op mijn huid

Edit: waar komt Guppyfriend ineens vandaan? ;)

#teambibbits *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 30 maart 2019 @ 11:48:37 #139
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_185932274
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 11:47 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

#teambibbits *O*
IJzersterk team! *O*
!!! Go 49-ers !!!
pi_185932319
Hmmm klinkt ook goed. Als die magneetjes sterk genoeg zijn en niet ineens onderweg je nummer verliest. Maar dat zal zich onderhand wel bewezen hebben.
pi_185932412
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 08:47 schreef YUR het volgende:

[..]

Je zou dan toch denken dat dat probleem aan de linkerkant net zo groot zou moeten zijn?
En wat kun je er nu aan doen? Krachttraining terugschroeven?
Ja, aan de linkerkant is het groter. Dus gek, zal wellicht met compenseren te maken hebben ofzo.
En inderdaad: minder krachttraining en juist wel rekoefeningen doen nu.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 30 maart 2019 @ 12:05:12 #142
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_185932542
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 11:51 schreef Tem het volgende:
Hmmm klinkt ook goed. Als die magneetjes sterk genoeg zijn en niet ineens onderweg je nummer verliest.
Doen ze niet. Uitgebreid getest door weer en wind. En nee, ik heb geen immense sponsordeal met ze ;)
!!! Go 49-ers !!!
pi_185932562
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 11:51 schreef Tem het volgende:
Hmmm klinkt ook goed. Als die magneetjes sterk genoeg zijn en niet ineens onderweg je nummer verliest. Maar dat zal zich onderhand wel bewezen hebben.
Enige waar ik ze verloor was bij de Kustmarathon, maar daar moet je jezelf tussen smalle palenrijen wurmen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_185932723
Ja, je moet niet tegen een hek aan leunen mt Bibbits.
Ik heb ook twee sets van die dingen, maar toch ben ik op de een of andere manier bang dat ze niet blijven zitten, dus ik pak de ouderwetse speldjes. En die maken mijn shirt niet kapot, ze kunnen er zelfs mee in de was. :@
  Moderator zaterdag 30 maart 2019 @ 12:18:53 #145
155227 crew  Guppy
dus
pi_185932724
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 11:51 schreef Tem het volgende:
Hmmm klinkt ook goed. Als die magneetjes sterk genoeg zijn en niet ineens onderweg je nummer verliest. Maar dat zal zich onderhand wel bewezen hebben.
Ik loop er al járen mee :) nog nooit iets losgeraakt. Zelfs niet tijdens de stormachtige Stevensloop van vorig jaar!

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 12:18 schreef wyccie het volgende:
Ja, je moet niet tegen een hek aan leunen mt Bibbits.
Ik heb ook twee sets van die dingen, maar toch ben ik op de een of andere manier bang dat ze niet blijven zitten, dus ik pak de ouderwetse speldjes. En die maken mijn shirt niet kapot, ze kunnen er zelfs mee in de was. :@
Je kunt je shirt ook met startnummer, Bibbits en al in de wasmachine doen. Blijft ie ook gewoon zitten :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_185933563
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 11:43 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Bibbits voor m'n startnummer, dat zijn magneten. Ideaal! En muziek tijdens hardloopwedstrijden. :)

Bij triathlons moet het startnummer aan zo'n band, onding is dat. En muziek mag dan niet. :(
Ik heb ook zo'n band voor triathlon, met het fietsen wil het wel, dan zit het nummer op de rug. Zodra je moet lopen moet het nummer voorop zitten, maar mijn (beperkte) ervaring vind het waardeloos. Het zit al snel te laag of het verschuift opzij, dus draai ik hem om op de rug :P
pi_185934643
Ik heb een nogal gory vraag dus alsjeblieft niet verder lezen als je daar niet tegenkan :P

De nagel van mijn grote teen was een tijdje blauw/zwart en nu is de bovenlaag los, ik heb wel het idee dat er een nieuwe nagel onderzit. Maar ik durf hem niet zomaar los te trekken. Wanneer weet je dat je dat kunt doen? Of valt hij er vanzelf af?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 30 maart 2019 @ 15:12:20 #148
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_185934658
Gaat steeds losser zitten en valt er meestal uiteindelijk vanzelf af. Ja kan wel wat helpen maar 't is een goede bescherming voor de nieuwe nog zachte nagel, mijn inziens.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  zaterdag 30 maart 2019 @ 15:12:29 #149
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185934659
Als je trekt en het doet echt zeer, dan lekker laten zitten. Als je trekt en 'het gaat wel' dan loshalen.

Zeg ik uit empirisch onderzoek met N=1
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_185934814
Valt er vanzelf af. Ik had dat vroeger vaak toen ik nog voetbalde. Twee keer per jaar wisselde de nagel van mijn grote teen. Op een gegeven moment hangt 'ie nog maar aan één stukkie en dan kan je hem er zelf afhalen.

Ook een n=1 trouwens.
  Forum Admin zaterdag 30 maart 2019 @ 16:34:58 #151
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_185935548
Ik sluit me aan bij frsh, tem en no-p
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_185935574
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 15:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een nogal gory vraag dus alsjeblieft niet verder lezen als je daar niet tegenkan :P

De nagel van mijn grote teen was een tijdje blauw/zwart en nu is de bovenlaag los, ik heb wel het idee dat er een nieuwe nagel onderzit. Maar ik durf hem niet zomaar los te trekken. Wanneer weet je dat je dat kunt doen? Of valt hij er vanzelf af?
valt er vanzelf af. En dit is de reden dat ik nagellak gebruik, zie ik mijn zwarte teennagels niet. :+
  zaterdag 30 maart 2019 @ 18:32:54 #153
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185937144
Wat. Een. Weer. 18km bam!
pi_185937287
Lekker laten zitten. Na het douchen is het weker en dan komt het bij mij vaak los, als ik ergens tegenaan loop, of sokken aantrek.
  Moderator zaterdag 30 maart 2019 @ 19:28:17 #155
155227 crew  Guppy
dus
pi_185938050
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 13:23 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n band voor triathlon, met het fietsen wil het wel, dan zit het nummer op de rug. Zodra je moet lopen moet het nummer voorop zitten, maar mijn (beperkte) ervaring vind het waardeloos. Het zit al snel te laag of het verschuift opzij, dus draai ik hem om op de rug :P
Vreselijk ding inderdaad. Ik ben een peertje, qua vorm :') dus dat ding blijft nooit zitten op de plaats waar ik 'm hebben wil
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_185938207
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 18:40 schreef wyccie het volgende:
Lekker laten zitten. Na het douchen is het weker en dan komt het bij mij vaak los, als ik ergens tegenaan loop, of sokken aantrek.
Haha oke.. Ik heb heel vaak zwarte nagels maar ze zijn er volgens mij nog nooit helemaal afgevallen. Zeker niet de grote. Maar goed hij mag nog even blijven dan ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_185938527
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 18:32 schreef xzaz het volgende:
Wat. Een. Weer. 18km bam!
Idd. Moest me inhouden om geen duurloop van 25km+ te doen. Niet handig met het oog op Rotterdam.

Toch heerlijk genoten van zo'n 12km door de duinen!
  zaterdag 30 maart 2019 @ 20:15:22 #158
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_185938875
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 18:32 schreef xzaz het volgende:
Wat. Een. Weer. 18km bam!
Ik vond het eigenlijk al te warm.... het mag volgende week zondag frisser zijn wat mij betreft...
!!! Go 49-ers !!!
  zaterdag 30 maart 2019 @ 20:53:41 #159
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_185939729
ARE YOU READY?! *O* *O* *O*

!!! Go 49-ers !!!
pi_185940098
*O*
Zin in :)
  Redactie Sport zaterdag 30 maart 2019 @ 21:27:19 #161
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_185940332
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
ARE YOU READY?! *O* *O* *O*

[ afbeelding ]
Yesssss *)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 30 maart 2019 @ 21:28:26 #162
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_185940352
De teennagel die ik zo'n 2 maanden geleden gewipt heb, heb ik op advies van de huisarts laten zitten. Vorige week viel hij er vanzelf af en zat de nieuwe nagel er al onder (alhoewel hij nog wel een stukje moet groeien).
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  zondag 31 maart 2019 @ 08:27:42 #163
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185944337
Ik kreeg zojuist bij de uitreiking van mn startnummer uitleg over hoe speldjes werken voor t vastmaken ervan.

Voor alles is een eerste keer :)
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zondag 31 maart 2019 @ 09:58:23 #164
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_185945014
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
ARE YOU READY?! *O* *O* *O*

[ afbeelding ]
Ok, dus moet er ff voor zorgen dat ik voor 23:00 finish :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 31 maart 2019 @ 10:44:28 #165
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_185945666
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
ARE YOU READY?! *O* *O* *O*

[ afbeelding ]
Kom ik vandaag achter als ik nog even een testloop doe over 6 a 7 kilometer. Met de snelheid op de 5 km zit het goed. Gister weer een pr gelopen van 28.14 op de 5 km. :')
  zondag 31 maart 2019 @ 11:19:39 #166
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185946234
20km in 1u37 gelopen. Waarvan 70% onverhard. Ging fantastisch vandaag! :s)
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_185947000
Lekker tempo!

Ik heb m'n laatste duintraining voor ons loopje volgende week erop zitten. Ik kan geen heuvel of zand meer zien :P
pi_185947075
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 09:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ok, dus moet er ff voor zorgen dat ik voor 23:00 finish :P
Zaterdag al starten dus
  zondag 31 maart 2019 @ 12:58:42 #169
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185947640
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 12:13 schreef hatsaflats het volgende:
Lekker tempo!

Ik heb m'n laatste duintraining voor ons loopje volgende week erop zitten. Ik kan geen heuvel of zand meer zien :P
Rennen met je ogen dicht dan 8-)
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_185947881
Loopje van ongeveer 6 km ging aardig maar kreeg wel af en toe weer wat last van de pees in mijn enkel. Wanneer ik meer op mijn looptechniek ging letten ging het wel weer beter. Kijken hoe het morgen ervoor staat maar als er geen zwellingen zijn of iets dan gewoon op het gemak volgende week meelopen.
  zondag 31 maart 2019 @ 15:25:15 #171
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185949988
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2019 13:13 schreef Tem het volgende:
Loopje van ongeveer 6 km ging aardig maar kreeg wel af en toe weer wat last van de pees in mijn enkel. Wanneer ik meer op mijn looptechniek ging letten ging het wel weer beter. Kijken hoe het morgen ervoor staat maar als er geen zwellingen zijn of iets dan gewoon op het gemak volgende week meelopen.
Volgende week wordt toch wandelen dus dat is mooi voor je enkel ;) Mag jij t tempo bepalen
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  Redactie Sport zondag 31 maart 2019 @ 16:22:14 #172
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_185950932
Ik word echt zenuwachtig van mijn HR op het moment. Op M-tempo schommel ik nu rond de 155. Dat is echt laag, ben benieuwd of dat volgende week nog zo is.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport zondag 31 maart 2019 @ 16:24:08 #173
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_185950963
Deze maand trouwens 243km gelopen. Meeste ooit :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_185951026
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 15:25 schreef Frsh het volgende:

[..]

Volgende week wordt toch wandelen dus dat is mooi voor je enkel ;) Mag jij t tempo bepalen
Ja, ik ben erg benieuwd hoe het mij gaat bevallen al die drukte :+ Ik las dat voor de 1/4 marathon een limiet is van 80 minuten dus men moet niet teveel gaan treuzelen :P
  zondag 31 maart 2019 @ 20:19:38 #175
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_185957182
belofte maakt schuld.
Ik heb ooit tegen de RD gezegd "zo lang ik poster boy ben op de website, blijf ik komen".
Dus komend weekend maar weer naar Lap the Lake :D

http://www.lapthelake.co.nz/
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_185957801
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2019 16:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik word echt zenuwachtig van mijn HR op het moment. Op M-tempo schommel ik nu rond de 155. Dat is echt laag, ben benieuwd of dat volgende week nog zo is.
Waarom zenuwachtig worden? Je gevoel is de beste maatstaf, als je zo zuinig aan het lopen bent volgende week kun je vanaf de tweede helft rustig gaan versnellen en op 35km volle bak aan!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 31 maart 2019 @ 20:57:03 #177
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_185958119
Je kunt je hersens het beste de week voor de marathon even uitzetten, want alles is irrationeel :P Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

Wat verzamelt een mens veel hardloopshirtjes :o :o Ik ging De Hardloopkast eens opruimen na ca 8 jaar en ik kan een winkeltje beginnen.

En over die hersens gesproken.... Die zaten bij mij ook in de weg. Want nu ik weet wat er loos is, liep ik als een vaatdoek afgelopen zaterdag. Maar misschien zat de wintersport nog in mijn benen.
pi_185958201
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2019 16:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik word echt zenuwachtig van mijn HR op het moment. Op M-tempo schommel ik nu rond de 155. Dat is echt laag, ben benieuwd of dat volgende week nog zo is.
Dat is toch prima?! Mijn beoogde M tempo zit zo rond de 165, 4:25. (praktijk zal wel sneller zijn)

Ik maak me over de eerste 25km geen zorgen, daarna is het even kijken hoe mijn benen reageren, merk dat ik dat wel spannend vind. Ben best een control freak en heb daar geen controle over.
  zondag 31 maart 2019 @ 21:02:41 #179
394924 steffelonio
steffelonio
pi_185958262
Ik heb me gekwalificeerd voor het nk veldloop van komende woensdag.
  zondag 31 maart 2019 @ 21:04:08 #180
394924 steffelonio
steffelonio
pi_185958296
Het is het nk veldloop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 31 maart 2019 @ 21:12:48 #181
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185958559
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 21:04 schreef steffelonio het volgende:
Het is het nk veldloop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool!

Ik loop donderdagochtend een 10km trailtje met 280hm op de Rotterdamse Alp. De loop heeft de naam Mariniersloop, en 95% van het startveld zijn dan ook mariniers. Ik hoor tot de overige 5%, bestaande uit burgerpersoneel van Defensie. Ik denk dat die mariniers me het snot voor de ogen gaan lopen :D
En dat ik 14 uur eerder een Coopertest loop zal ik ook wel gaan voelen...
F means you're fucked
  Redactie Sport zondag 31 maart 2019 @ 21:19:39 #182
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_185958738
Ik ben gewoon überhaupt zenuwachtig _O-

Maar ik heb er wel zin in :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_185959219
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2019 21:19 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben gewoon überhaupt zenuwachtig _O-

Maar ik heb er wel zin in :D
Dat hoort erbij.
  zondag 31 maart 2019 @ 22:07:53 #184
394924 steffelonio
steffelonio
pi_185960232
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 21:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Cool!

Ik loop donderdagochtend een 10km trailtje met 280hm op de Rotterdamse Alp. De loop heeft de naam Mariniersloop, en 95% van het startveld zijn dan ook mariniers. Ik hoor tot de overige 5%, bestaande uit burgerpersoneel van Defensie. Ik denk dat die mariniers me het snot voor de ogen gaan lopen :D
En dat ik 14 uur eerder een Coopertest loop zal ik ook wel gaan voelen...
Ik denk dat het deelnemersveld bij het nk voor ambtenaren heel divers is. Van snellerds tot mensen die puur voor de gezelligheid meedoen en alles ertussen. Moet zeggen dat ik ook met de Olympische gedachte mee doe.
  zondag 31 maart 2019 @ 22:23:26 #185
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_185960591
Door een fikse verkoudheid afgelopen 1.5 week wat weinig gelopen. Er komt nu wel weer een goede periode aan. Na 3 maanden 75+ uur van huis weg te zijn voor werk zal dat de komende maanden aanzienlijk minder zijn en kan ik het woon/werk verkeer combineren met wat loopjes.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_185960835
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2019 21:19 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben gewoon überhaupt zenuwachtig _O-

Maar ik heb er wel zin in :D
Ik loop bijna iedere maand 1 of 2 halve marathons, en ben nooit gespannen, maar nu bij de hele voel ik het nu al :D. Het is toch een pleuris eind :X.

Er komen ook veel familie en vrienden kijken, heb al gezegd dat ze beter voor km punt 25 kunnen gaan staan om teleurstelling te voorkomen.
En strava mensen op strava zijn ook enthousiast :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Sport_Life op 31-03-2019 22:42:00 ]
  zondag 31 maart 2019 @ 22:39:37 #187
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_185960910
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 08:27 schreef Frsh het volgende:
Ik kreeg zojuist bij de uitreiking van mn startnummer uitleg over hoe speldjes werken voor t vastmaken ervan.

Voor alles is een eerste keer :)
Hoe was het gegaan?

Ik heb waarschijnlijk een jumpers knee -O-
Dus dat wordt even een ritje naar de fysio in de hoop dat ik mijn trainingen niet teveel hoef aan te passen..
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  zondag 31 maart 2019 @ 23:30:30 #188
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185961868
Klein verslagje dan maar van de IJsseltrail:

Vanwege de wintertijd/zomertijdwissel gisteren alles al klaar gezet en ingepakt. De 20km van de IJsseltral zou starten om 9.00u. Dat betekent om 8.00u aanwezig, en in mijn geval dus 10 over 7 de deur uit.

De wekker ging, zachtjes de trap af. Beneden aangekleed, tanden poetsen, toiletbezoekje, banaan mee voor in de auto en een flesje water. Klokslag 8 uur stond ik op de parkeerplaats... als eerste deelnemer. T was toch vandaag? Nog ff de website nagekeken. Ja, 31 maart. Waar is iedereen? Er liep 1 meneer met een sportjack aan en een vlag van een supermarkt in zn hand over de parkeerplaats. Na een “goedemorgen” werd ik om het gebouw van de jachthaven heengestuurd, daar was het warm, was er koffie en wc en ook de startnummers. Dus ik omlopen; staan daar 2 dames en 2 jongens van rond de 12 me wat vreemd aan te kijken. Opnieuw “goedemorgen!”. Bleek dat ik echt de 1e was en dat ze bij de startnummers nog niet echt open waren. 1 van die jongens toch maar op t lijstje gekeken, nummer 218, o en daar hoort ook een chip voor aan je schoen bij. En op de tafels staan tie rips voor de chip. Oja, en met speldjes kun je dan je nummer aan je shirt vastmaken, die moet je dan door het gaatje doen en dan aan je shirt vastmaken. Dank jongen, voor deze uitgebreide uitleg.

Ik was niet de enige idioot die zo vroeg was, want terwijl ik uitleg kreeg over hoe je speldjes moet vastmaken aan je shirt kwamen er nog 2 deelnemers aan. Opnieuw “goedemorgen”, en een kleine discussie over wat voor shirt. Is het koud genoeg voor lange mouwen, of toch maar korte? Of korte mouwen, maar dan 2 laagjes.
Anyhow. Na nog weer een klein toiletbezoekje stond ik om 10 over 8 klaar om te starten. En buiten was het koud, dus weer de auto in. In de auto toch maar shirt gewisseld voor een dun thermoshirt met lange mouwen (icebreaker, ik hou van dat spul).

Na een half uurtje naar mn telefoon staren (vriendin appen, Fok uitlezen) tijd om naar buiten te gaan. Het was wel een stukje drukker geworden op de parkeerplaats maar niet heel veel. De 20 en de 5 startten tegelijkertijd, maar ik denk dat het samen 80 man waren. Niet zo groot dus. (Dat verklaart ook meteen een boel van de ontvangst)

Goed, we gingen rennen. Eerst de brug over (verhard), daarna het park in (schelp, grind en gras), richting IJsselstein (verhard). Een leuk stukje jaagpad langs een riviertje (zand) en daarna een onbegrijpelijk rondje om een hockeyveld (stoeptegels en fietspad). Geen idee waarom die erin zat, trouwens. De 1e 5km zaten er alweer op, en ik zat onder de 25 minuten. Eens kijken of ik dat vol kan houden, want het ging best lekker. Mikken op een eindtijd van 1u40 dus.

Brug over, weer een stadspark in (beide verhard, ook weer met een onnodig lusje over asfalt), en daarna de dijk op (weer 1 kilometer asfalt). Voor het gemiddelde tempo is asfalt best leuk, maar heeft weinig met trailen te doen. Gelukkig mochten we daarna weer een zandpad op. Op de kaart ziet het eruit als rechtdoor, maar er zitten wat kleine bochtjes in waardoor dit helemaal niet saai was. Op km 10mzat in onder de 50minuten. Gaat nog steeds volgens plan.

Rechtsaf met een boomstam over een slootje heen, en zo het weiland op. Hé, ze hebben hier ook paadjes die geen paadjes zijn. Gewoon, enkelhoog gras, sloot aan je rechterhand houden, en rennen maar. Tempo ging hierdoor iets omlaag, naar 5.05 a 5.10. Aan het einde van het weiland een kleine slinger en langs een schuur met verzorgingspost (banaantjes, winegums, chips, water, sportdrank) en wat vrolijke Nederlandstalige muziek, en hup, zo het volgende ongemaaide weiland in. 12 km in 58 minuten. 14km in 1.07.

Einde weiland weer rechtsaf en door een klein natuurgebiedje (zand en grind). Water links en water rechts van het dijkje, dus fout lopen ging niet, maar je gaat je toch afvragen waar de lintjes blijven als ze er een tijdje niet hangen. Dijkje af en naar de IJssel. 17 km in 1.22.

Nog een banaantje meegepikt bij een vrijwilliger en op naar de laatste 3km. Voor me liepen 2 lopers waar ik langzaam naar toe kon. Het jaagpad (zand) was smal en lag lekker scheef, dus je moest echt wel kijken waar je je voeten neer zette. Met zn drieën in een keurig tempo van 4.55m over het jaagpad terug naar de Jachthaven. Die brug vlak na de start moesten we nog een keer over want de finish lag aan de andere kant. Toch nog een klein sprintje getrokken en door de finish in 1u37 ennogwat. Uiteindelijk horloge uitgezet op 1.38.02, maar toen zat ik al op een stoeprandje.

*O* blij met dit resultaat! Binnenkort maar eens kijken of ik mn officiële PR op de halve kan verbeteren. (Voor LT: Marquetteloop misschien).

Het oordeel: IJsseltrail is lekker kleinschalig, gaat door een mooi gebied, maar mag geen trail heten. Er zitten teveel kilometers verharde ondergrond in. De organisatie heeft wel zn best gedaan er een mooi klein evenementen van te maken, en dat is gelukt. Het was gezellig en de sfeer was goed.

Plussen: mijn eigen tempo, uitleg over speldjes, gesprekken met onbekenden, jaagpaden
Minnen: iets teveel asfalt, en ze waren mijn patatjes vergeten bij de mcdrive
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zondag 31 maart 2019 @ 23:36:13 #189
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185961940
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 20:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
belofte maakt schuld.
Ik heb ooit tegen de RD gezegd "zo lang ik poster boy ben op de website, blijf ik komen".
Dus komend weekend maar weer naar Lap the Lake :D

http://www.lapthelake.co.nz/
En dat er dan naast je hardloophoofd de woorden “Beautiful Scenery” staat is extra mooi meegenomen natuurlijk
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  maandag 1 april 2019 @ 00:21:40 #190
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185962507
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 21:04 schreef steffelonio het volgende:
Het is het nk veldloop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt gewoon door de weeks overdag gedaan mag ik hopen.
  maandag 1 april 2019 @ 08:47:32 #191
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185964977
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:30 schreef Frsh het volgende:
Klein verslagje dan maar van de IJsseltrail:

Vanwege de wintertijd/zomertijdwissel gisteren alles al klaar gezet en ingepakt. De 20km van de IJsseltral zou starten om 9.00u. Dat betekent om 8.00u aanwezig, en in mijn geval dus 10 over 7 de deur uit.

De wekker ging, zachtjes de trap af. Beneden aangekleed, tanden poetsen, toiletbezoekje, banaan mee voor in de auto en een flesje water. Klokslag 8 uur stond ik op de parkeerplaats... als eerste deelnemer. T was toch vandaag? Nog ff de website nagekeken. Ja, 31 maart. Waar is iedereen? Er liep 1 meneer met een sportjack aan en een vlag van een supermarkt in zn hand over de parkeerplaats. Na een “goedemorgen” werd ik om het gebouw van de jachthaven heengestuurd, daar was het warm, was er koffie en wc en ook de startnummers. Dus ik omlopen; staan daar 2 dames en 2 jongens van rond de 12 me wat vreemd aan te kijken. Opnieuw “goedemorgen!”. Bleek dat ik echt de 1e was en dat ze bij de startnummers nog niet echt open waren. 1 van die jongens toch maar op t lijstje gekeken, nummer 218, o en daar hoort ook een chip voor aan je schoen bij. En op de tafels staan tie rips voor de chip. Oja, en met speldjes kun je dan je nummer aan je shirt vastmaken, die moet je dan door het gaatje doen en dan aan je shirt vastmaken. Dank jongen, voor deze uitgebreide uitleg.

Ik was niet de enige idioot die zo vroeg was, want terwijl ik uitleg kreeg over hoe je speldjes moet vastmaken aan je shirt kwamen er nog 2 deelnemers aan. Opnieuw “goedemorgen”, en een kleine discussie over wat voor shirt. Is het koud genoeg voor lange mouwen, of toch maar korte? Of korte mouwen, maar dan 2 laagjes.
Anyhow. Na nog weer een klein toiletbezoekje stond ik om 10 over 8 klaar om te starten. En buiten was het koud, dus weer de auto in. In de auto toch maar shirt gewisseld voor een dun thermoshirt met lange mouwen (icebreaker, ik hou van dat spul).

Na een half uurtje naar mn telefoon staren (vriendin appen, Fok uitlezen) tijd om naar buiten te gaan. Het was wel een stukje drukker geworden op de parkeerplaats maar niet heel veel. De 20 en de 5 startten tegelijkertijd, maar ik denk dat het samen 80 man waren. Niet zo groot dus. (Dat verklaart ook meteen een boel van de ontvangst)

Goed, we gingen rennen. Eerst de brug over (verhard), daarna het park in (schelp, grind en gras), richting IJsselstein (verhard). Een leuk stukje jaagpad langs een riviertje (zand) en daarna een onbegrijpelijk rondje om een hockeyveld (stoeptegels en fietspad). Geen idee waarom die erin zat, trouwens. De 1e 5km zaten er alweer op, en ik zat onder de 25 minuten. Eens kijken of ik dat vol kan houden, want het ging best lekker. Mikken op een eindtijd van 1u40 dus.

Brug over, weer een stadspark in (beide verhard, ook weer met een onnodig lusje over asfalt), en daarna de dijk op (weer 1 kilometer asfalt). Voor het gemiddelde tempo is asfalt best leuk, maar heeft weinig met trailen te doen. Gelukkig mochten we daarna weer een zandpad op. Op de kaart ziet het eruit als rechtdoor, maar er zitten wat kleine bochtjes in waardoor dit helemaal niet saai was. Op km 10mzat in onder de 50minuten. Gaat nog steeds volgens plan.

Rechtsaf met een boomstam over een slootje heen, en zo het weiland op. Hé, ze hebben hier ook paadjes die geen paadjes zijn. Gewoon, enkelhoog gras, sloot aan je rechterhand houden, en rennen maar. Tempo ging hierdoor iets omlaag, naar 5.05 a 5.10. Aan het einde van het weiland een kleine slinger en langs een schuur met verzorgingspost (banaantjes, winegums, chips, water, sportdrank) en wat vrolijke Nederlandstalige muziek, en hup, zo het volgende ongemaaide weiland in. 12 km in 58 minuten. 14km in 1.07.

Einde weiland weer rechtsaf en door een klein natuurgebiedje (zand en grind). Water links en water rechts van het dijkje, dus fout lopen ging niet, maar je gaat je toch afvragen waar de lintjes blijven als ze er een tijdje niet hangen. Dijkje af en naar de IJssel. 17 km in 1.22.

Nog een banaantje meegepikt bij een vrijwilliger en op naar de laatste 3km. Voor me liepen 2 lopers waar ik langzaam naar toe kon. Het jaagpad (zand) was smal en lag lekker scheef, dus je moest echt wel kijken waar je je voeten neer zette. Met zn drieën in een keurig tempo van 4.55m over het jaagpad terug naar de Jachthaven. Die brug vlak na de start moesten we nog een keer over want de finish lag aan de andere kant. Toch nog een klein sprintje getrokken en door de finish in 1u37 ennogwat. Uiteindelijk horloge uitgezet op 1.38.02, maar toen zat ik al op een stoeprandje.

*O* blij met dit resultaat! Binnenkort maar eens kijken of ik mn officiële PR op de halve kan verbeteren. (Voor LT: Marquetteloop misschien).

Het oordeel: IJsseltrail is lekker kleinschalig, gaat door een mooi gebied, maar mag geen trail heten. Er zitten teveel kilometers verharde ondergrond in. De organisatie heeft wel zn best gedaan er een mooi klein evenementen van te maken, en dat is gelukt. Het was gezellig en de sfeer was goed.

Plussen: mijn eigen tempo, uitleg over speldjes, gesprekken met onbekenden, jaagpaden
Minnen: iets teveel asfalt, en ze waren mijn patatjes vergeten bij de mcdrive
Schandalig van die patatjes! :{w
F means you're fucked
pi_185966685
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:30 schreef Frsh het volgende:
Klein verslagje dan maar van de IJsseltrail:

Vanwege de wintertijd/zomertijdwissel gisteren alles al klaar gezet en ingepakt. De 20km van de IJsseltral zou starten om 9.00u. Dat betekent om 8.00u aanwezig, en in mijn geval dus 10 over 7 de deur uit.

De wekker ging, zachtjes de trap af. Beneden aangekleed, tanden poetsen, toiletbezoekje, banaan mee voor in de auto en een flesje water. Klokslag 8 uur stond ik op de parkeerplaats... als eerste deelnemer. T was toch vandaag? Nog ff de website nagekeken. Ja, 31 maart. Waar is iedereen? Er liep 1 meneer met een sportjack aan en een vlag van een supermarkt in zn hand over de parkeerplaats. Na een “goedemorgen” werd ik om het gebouw van de jachthaven heengestuurd, daar was het warm, was er koffie en wc en ook de startnummers. Dus ik omlopen; staan daar 2 dames en 2 jongens van rond de 12 me wat vreemd aan te kijken. Opnieuw “goedemorgen!”. Bleek dat ik echt de 1e was en dat ze bij de startnummers nog niet echt open waren. 1 van die jongens toch maar op t lijstje gekeken, nummer 218, o en daar hoort ook een chip voor aan je schoen bij. En op de tafels staan tie rips voor de chip. Oja, en met speldjes kun je dan je nummer aan je shirt vastmaken, die moet je dan door het gaatje doen en dan aan je shirt vastmaken. Dank jongen, voor deze uitgebreide uitleg.

Ik was niet de enige idioot die zo vroeg was, want terwijl ik uitleg kreeg over hoe je speldjes moet vastmaken aan je shirt kwamen er nog 2 deelnemers aan. Opnieuw “goedemorgen”, en een kleine discussie over wat voor shirt. Is het koud genoeg voor lange mouwen, of toch maar korte? Of korte mouwen, maar dan 2 laagjes.
Anyhow. Na nog weer een klein toiletbezoekje stond ik om 10 over 8 klaar om te starten. En buiten was het koud, dus weer de auto in. In de auto toch maar shirt gewisseld voor een dun thermoshirt met lange mouwen (icebreaker, ik hou van dat spul).

Na een half uurtje naar mn telefoon staren (vriendin appen, Fok uitlezen) tijd om naar buiten te gaan. Het was wel een stukje drukker geworden op de parkeerplaats maar niet heel veel. De 20 en de 5 startten tegelijkertijd, maar ik denk dat het samen 80 man waren. Niet zo groot dus. (Dat verklaart ook meteen een boel van de ontvangst)

Goed, we gingen rennen. Eerst de brug over (verhard), daarna het park in (schelp, grind en gras), richting IJsselstein (verhard). Een leuk stukje jaagpad langs een riviertje (zand) en daarna een onbegrijpelijk rondje om een hockeyveld (stoeptegels en fietspad). Geen idee waarom die erin zat, trouwens. De 1e 5km zaten er alweer op, en ik zat onder de 25 minuten. Eens kijken of ik dat vol kan houden, want het ging best lekker. Mikken op een eindtijd van 1u40 dus.

Brug over, weer een stadspark in (beide verhard, ook weer met een onnodig lusje over asfalt), en daarna de dijk op (weer 1 kilometer asfalt). Voor het gemiddelde tempo is asfalt best leuk, maar heeft weinig met trailen te doen. Gelukkig mochten we daarna weer een zandpad op. Op de kaart ziet het eruit als rechtdoor, maar er zitten wat kleine bochtjes in waardoor dit helemaal niet saai was. Op km 10mzat in onder de 50minuten. Gaat nog steeds volgens plan.

Rechtsaf met een boomstam over een slootje heen, en zo het weiland op. Hé, ze hebben hier ook paadjes die geen paadjes zijn. Gewoon, enkelhoog gras, sloot aan je rechterhand houden, en rennen maar. Tempo ging hierdoor iets omlaag, naar 5.05 a 5.10. Aan het einde van het weiland een kleine slinger en langs een schuur met verzorgingspost (banaantjes, winegums, chips, water, sportdrank) en wat vrolijke Nederlandstalige muziek, en hup, zo het volgende ongemaaide weiland in. 12 km in 58 minuten. 14km in 1.07.

Einde weiland weer rechtsaf en door een klein natuurgebiedje (zand en grind). Water links en water rechts van het dijkje, dus fout lopen ging niet, maar je gaat je toch afvragen waar de lintjes blijven als ze er een tijdje niet hangen. Dijkje af en naar de IJssel. 17 km in 1.22.

Nog een banaantje meegepikt bij een vrijwilliger en op naar de laatste 3km. Voor me liepen 2 lopers waar ik langzaam naar toe kon. Het jaagpad (zand) was smal en lag lekker scheef, dus je moest echt wel kijken waar je je voeten neer zette. Met zn drieën in een keurig tempo van 4.55m over het jaagpad terug naar de Jachthaven. Die brug vlak na de start moesten we nog een keer over want de finish lag aan de andere kant. Toch nog een klein sprintje getrokken en door de finish in 1u37 ennogwat. Uiteindelijk horloge uitgezet op 1.38.02, maar toen zat ik al op een stoeprandje.

*O* blij met dit resultaat! Binnenkort maar eens kijken of ik mn officiële PR op de halve kan verbeteren. (Voor LT: Marquetteloop misschien).

Het oordeel: IJsseltrail is lekker kleinschalig, gaat door een mooi gebied, maar mag geen trail heten. Er zitten teveel kilometers verharde ondergrond in. De organisatie heeft wel zn best gedaan er een mooi klein evenementen van te maken, en dat is gelukt. Het was gezellig en de sfeer was goed.

Plussen: mijn eigen tempo, uitleg over speldjes, gesprekken met onbekenden, jaagpaden
Minnen: iets teveel asfalt, en ze waren mijn patatjes vergeten bij de mcdrive
Mooie prestatie! Ze hebben in ieder geval een paar details van de trails overgenomen zoals de winegums en de kneuterigheid ;)
Wat is je HM PR nu? Ik ga ook weer de Marquetteloop doen. Wie weet kunnen we samenwerken!

Over trails gelopen, weet iemand hoe het met de Barkley marathon staat? Die zou toch wel eens bijna klaar moeten zijn nu?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport maandag 1 april 2019 @ 11:11:38 #193
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_185966784
Ik lees dat iedereen is uitgestapt bij de Barkley Marathon..
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 april 2019 @ 11:12:17 #194
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185966792
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 11:11 schreef DeLuna het volgende:
Ik lees dat iedereen is uitgestapt bij de Barkley Marathon..
Verrassend :+

Een Belg was vanmorgen de laatste die nog liep zag ik?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport maandag 1 april 2019 @ 11:12:56 #195
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_185966802
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 april 2019 @ 11:20:31 #196
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185966909
Essay schrijven om mee te mogen doen, $1,60 entree en nog een bonus die je mee moet nemen afhankelijk van je eerdere prestaties:

Maagden (ja, zo worden ze genoemd, maagdelijk wat Barkley lopen betreft dan): een nummerplaat uit je staat of land

Mensen die eerder gelopen hebben, zonder te finishen: een paar sokken met goudkleurige tenen

Mensen die hem uitgelopen hebben (minder dan 20) en opnieuw meedoen: een pakje sigaretten, Camel regular

Als je niet op komt dagen zonder dat te laten weten mag je nooit meer meedoen. De race start in een periode van 12 uur, een uur voor de start krijg je te horen hoe laat precies (door een toeter op een schelp). De race start als de grote baas z'n peuk opsteekt en vuurwerk afsteekt.

Topshow _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 april 2019 @ 11:23:51 #197
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185966960
Oh ja, en een trompetspeler die Taps speelt als iemand eruit ligt.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 1 april 2019 @ 11:26:35 #198
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185966995
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2019 11:20 schreef heywoodu het volgende:
Essay schrijven om mee te mogen doen, $1,60 entree en nog een bonus die je mee moet nemen afhankelijk van je eerdere prestaties:

Maagden (ja, zo worden ze genoemd, maagdelijk wat Barkley lopen betreft dan): een nummerplaat uit je staat of land

Mensen die eerder gelopen hebben, zonder te finishen: een paar sokken met goudkleurige tenen

Mensen die hem uitgelopen hebben (minder dan 20) en opnieuw meedoen: een pakje sigaretten, Camel regular

Als je niet op komt dagen zonder dat te laten weten mag je nooit meer meedoen. De race start in een periode van 12 uur, een uur voor de start krijg je te horen hoe laat precies (door een toeter op een schelp). De race start als de grote baas z'n peuk opsteekt en vuurwerk afsteekt.

Topshow _O_
Heb je de Netflix docu ook gezien?
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 april 2019 @ 11:27:54 #199
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185967008
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Heb je de Netflix docu ook gezien?
Nee, die staat nog wel op m'n lijstje.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 1 april 2019 @ 11:29:36 #200
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185967031
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee, die staat nog wel op m'n lijstje.
Deze is ook wel een aanrader:

F means you're fucked
pi_185967507
ACHTTIENDUIZEND HOOGTEMETERS. Mijn god.
In mijn 'standaard' 10-12km rondje heb ik er 130 en dat vind ik echt al heel heftig.

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Heb je de Netflix docu ook gezien?
Welke docu is dat?

Hier zaterdagochtend weer een officiele 5k gelopen, een SUPERDIK pr, ik ben echt zo blij! Ik heb ook nog nooit zo 'soepel' gelopen. Tijd was 23:28 (mijn pr was 24:00, en vorig jaar rond deze tijd liep ik nog rond de 27 min!). Binnenkort zal ik echt wel moeten gaan stagneren, haha.
  maandag 1 april 2019 @ 12:03:31 #202
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185967681
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:54 schreef Svane het volgende:
ACHTTIENDUIZEND HOOGTEMETERS. Mijn god.
In mijn 'standaard' 10-12km rondje heb ik er 130 en dat vind ik echt al heel heftig.
[..]

Welke docu is dat?

Hier zaterdagochtend weer een officiele 5k gelopen, een SUPERDIK pr, ik ben echt zo blij! Ik heb ook nog nooit zo 'soepel' gelopen. Tijd was 23:28 (mijn pr was 24:00, en vorig jaar rond deze tijd liep ik nog rond de 27 min!). Binnenkort zal ik echt wel moeten gaan stagneren, haha.
https://www.netflix.com/title/80076413
F means you're fucked
  maandag 1 april 2019 @ 12:56:52 #203
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185968587
Het mooie was nog dat hele verhaal met 'de map'. :D

btw: Mijn duurloop van zaterdag heeft gevolgen; ik heb ontiegelijke pijn in m'n rug, het voelt als spierpijn vooral onder mijn linker schouder. Daarnaast heb ik een ijzersmaak in mijn mond. Ik kon gewoon niet slapen van de spierpijn. Ik weet niet wat er gebeurd is maar mijn lichaam is ontiegelijk aan het demonstreren.

[ Bericht 52% gewijzigd door xzaz op 01-04-2019 15:57:21 ]
pi_185974444
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 21:04 schreef steffelonio het volgende:
Het is het nk veldloop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot dan :P
  maandag 1 april 2019 @ 20:03:15 #205
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_185976572
quote:
dit vond ik eigenlijk een betere dan de orginele. Where dreams gonna die geeft imo een beter inzicht van wat er "out on the trails" gebeurt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 1 april 2019 @ 20:12:30 #206
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185976784
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mooie prestatie! Ze hebben in ieder geval een paar details van de trails overgenomen zoals de winegums en de kneuterigheid ;)
Wat is je HM PR nu? Ik ga ook weer de Marquetteloop doen. Wie weet kunnen we samenwerken!

Over trails gelopen, weet iemand hoe het met de Barkley marathon staat? Die zou toch wel eens bijna klaar moeten zijn nu?
HM PR staat nu op 1.49 ofzo, maar dat was nog van de Fok!Meet tijdens de Vooroeverloop (2014?). Daarna alleen Egmond HM gelopen en toen was ik langzamer.

Target: 1u40 aka 4.44m/km
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  Moderator maandag 1 april 2019 @ 20:15:02 #207
155227 crew  Guppy
dus
pi_185976836
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit vond ik eigenlijk een betere dan de orginele. Where dreams gonna die geeft imo een beter inzicht van wat er "out on the trails" gebeurt.
Jij hebt me die toen ook aangeraden

SPOILER: maar écht een spoiler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 1 april 2019 @ 20:25:17 #208
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_185977108
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jij hebt me die toen ook aangeraden

SPOILER: maar écht een spoiler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 1 april 2019 @ 21:22:05 #209
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185978356
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 20:12 schreef Frsh het volgende:

[..]

HM PR staat nu op 1.49 ofzo, maar dat was nog van de Fok!Meet tijdens de Vooroeverloop (2014?). Daarna alleen Egmond HM gelopen en toen was ik langzamer.

Target: 1u40 aka 4.44m/km
Vooroeverloop _O_
F means you're fucked
  maandag 1 april 2019 @ 21:23:08 #210
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185978375
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit vond ik eigenlijk een betere dan de orginele. Where dreams gonna die geeft imo een beter inzicht van wat er "out on the trails" gebeurt.
Dat ben ik wel met je eens. Maar de Netflix-docu geeft ook een mooi beeld van de historie en van Lazarus Lake
F means you're fucked
  maandag 1 april 2019 @ 21:46:29 #211
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_185979045
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 20:12 schreef Frsh het volgende:

[..]

HM PR staat nu op 1.49 ofzo, maar dat was nog van de Fok!Meet tijdens de Vooroeverloop (2014?).

Target: 1u40 aka 4.44m/km
kijkend naar alle oudgedienden die weg geweest zijn en weer posten, lijkt het wel of we weer in 2014 zitten :D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 1 april 2019 @ 22:59:33 #212
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185980862
Geen finishers dit jaar met de barkley
pi_185982882
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 22:59 schreef xzaz het volgende:
Geen finishers dit jaar met de barkley
Volgend jaar inkorten tot een HM en de route beter aangeven.
  dinsdag 2 april 2019 @ 08:32:16 #214
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185984525
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 01:46 schreef pijll het volgende:

[..]

Volgend jaar inkorten tot een HM en de route beter aangeven.
Ja, laten we het een Fun Run gaan noemen
F means you're fucked
  dinsdag 2 april 2019 @ 09:07:52 #215
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185984845
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 08:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, laten we het een Fun Run gaan noemen
De FunRun was toch 3 rondjes Barkley?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  dinsdag 2 april 2019 @ 09:18:32 #216
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_185984956
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 09:07 schreef Frsh het volgende:

[..]

De FunRun was toch 3 rondjes Barkley?
Yes :Y
F means you're fucked
pi_185986067
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 20:12 schreef Frsh het volgende:

[..]

HM PR staat nu op 1.49 ofzo, maar dat was nog van de Fok!Meet tijdens de Vooroeverloop (2014?). Daarna alleen Egmond HM gelopen en toen was ik langzamer.

Target: 1u40 aka 4.44m/km
Oke, dan loop ik waarschijnlijk wel ietsje sneller, maar wie weet ga je gewoon mee op dat tempo toch ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 2 april 2019 @ 10:42:07 #218
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185986165
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jij hebt me die toen ook aangeraden

SPOILER: maar écht een spoiler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de titel niet gelezen :)
  dinsdag 2 april 2019 @ 11:02:24 #219
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185986463
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oke, dan loop ik waarschijnlijk wel ietsje sneller, maar wie weet ga je gewoon mee op dat tempo toch ;)
Hoe snel is "ietsje sneller"?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_185986539
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 11:02 schreef Frsh het volgende:

[..]

Hoe snel is "ietsje sneller"?
Nou dat weet ik nu nog niet, juni is nog ver weg :) Zou mooi zijn om dan weer op PR snelheid te zijn (sub 1.30h), onlangs heb ik 1.34 gelopen in Schoorl.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator dinsdag 2 april 2019 @ 19:32:52 #221
155227 crew  Guppy
dus
pi_185995551
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:42 schreef xzaz het volgende:

[..]

Heb je de titel niet gelezen :)
Jamaar :'(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!fotograaf dinsdag 2 april 2019 @ 21:40:03 #222
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_185998621
Die Netflix documentaire over de Barkley Marathon is mij de afgelopen dagen meerdere keren aangeraden. Ik ben erg benieuwd en ga hem zo gelijk maar eens instarten
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  dinsdag 2 april 2019 @ 22:30:51 #223
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_185999640
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 11:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou dat weet ik nu nog niet, juni is nog ver weg :) Zou mooi zijn om dan weer op PR snelheid te zijn (sub 1.30h), onlangs heb ik 1.34 gelopen in Schoorl.
Dan mag ik wel eens op snelheid gaan trainen...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  dinsdag 2 april 2019 @ 23:46:42 #224
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_186001302
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 19:32 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jamaar :'(
Haha
pi_186001933
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 18:22 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Tot dan :P
Tot morgen! Ik loop in een blauw Lelystad shirtje. Codezin: "ben jij van het internet?" :)
  woensdag 3 april 2019 @ 07:36:31 #226
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_186003642
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:46 schreef xzaz het volgende:

[..]

Haha
Gary Robbins deed in 2018 ook weer mee, natuurlijk! En toen...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_186003813
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:38 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Tot morgen! Ik loop in een blauw Lelystad shirtje. Codezin: "ben jij van het internet?" :)
Breda hier!
  woensdag 3 april 2019 @ 08:19:23 #228
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_186003964
Ik heb best wel zin in zaterdag eigenlijk :D

Maar eerst vanavond nog ff een Coopertest eruit persen....
F means you're fucked
pi_186004416
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 08:19 schreef YUR het volgende:
Ik heb best wel zin in zaterdag eigenlijk :D

Maar eerst vanavond nog ff een Coopertest eruit persen....
Ik heb er ook zin in!

Vanavond sla ik krachttraining over, zodat ik wat extra rust kan pakken voor vrijdag. Morgen een lekker korte training en dan vrijdag hopelijk geen schandalig langzame 800 lopen. Gisteren voelde het echt alsof ik een natte krant aan het besturen was :’)

En dan zaterdag gezellig uitlopen *O*

zou iemand me trouwens willen oppikken in Alkmaar? Ik woon vlakbij de ring.
pi_186005032
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 09:07 schreef hatsaflats het volgende:
zou iemand me trouwens willen oppikken in Alkmaar? Ik woon vlakbij de ring.
Dat wil ik wel doen, maar omdat ik uiterlijk 14:45 terug wil zijn in mijn huis zal ik waarschijnlijk om 13:15 o.i.d. weer vertrekken vanuit Schoorl.

Kan iemand nog even een geschikte parkeerplaats opnoemen waar we meeten? Betaald parkeren is ok, mits dat met pin of een app kan.
pi_186005218
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 08:19 schreef YUR het volgende:
Ik heb best wel zin in zaterdag eigenlijk :D

Maar eerst vanavond nog ff een Coopertest eruit persen....
Minimaal 3000 m of je kunt je zaterdag niet vertonen zonder plaksnor en afropruik.
  woensdag 3 april 2019 @ 10:13:56 #232
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_186005280
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:09 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Minimaal 3000 m of je kunt je zaterdag niet vertonen zonder plaksnor en afropruik.
Ja m'neer
F means you're fucked
  woensdag 3 april 2019 @ 10:18:27 #233
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_186005337
Mocht iemand toch nog de marathon van Rotterdam willen lopen a.s. zondag....de startbewijzen worden weer met bosjes aangeboden op startbewijshulp.nl :D
F means you're fucked
  Admin woensdag 3 april 2019 @ 10:27:06 #234
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186005451
Heh. Ik heb nog steeds een startbewijs voor de 1/4 Marathon in de aanbieding, maar ik denk dat ik maar geen moeite ga doen die aan iemand te slijten. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 3 april 2019 @ 10:48:14 #235
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_186005716
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:09 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Minimaal 3000 m of je kunt je zaterdag niet vertonen zonder plaksnor en afropruik.
Heb het ff opgezocht....dat zou dan ongeveer een PR (3047) moeten worden :D
F means you're fucked
  woensdag 3 april 2019 @ 11:04:20 #236
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_186005941
Ja hoi :W

Ik ben er dus zaterdag ook hè.. Zal proberen hier wat actiever te posten :D
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 3 april 2019 @ 11:10:28 #237
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_186006040
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja hoi :W

Ik ben er dus zaterdag ook hè.. Zal proberen hier wat actiever te posten :D
Heuj! :W

Tot zaterdag dan maar :s)
F means you're fucked
  woensdag 3 april 2019 @ 11:16:50 #238
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_186006158
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Heuj! :W

Tot zaterdag dan maar :s)
Zoberzo ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_186006238
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:48 schreef YUR het volgende:

[..]

Heb het ff opgezocht....dat zou dan ongeveer een PR (3047) moeten worden :D
Nou rondjes 94 met je gestel tot het fluitje gaat!!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_186006343
Zegt de persoon die sinds de 5e klas geen coopertest meer gelopen heeft :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 3 april 2019 @ 11:27:41 #241
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_186006344
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:18 schreef YUR het volgende:
Mocht iemand toch nog de marathon van Rotterdam willen lopen a.s. zondag....de startbewijzen worden weer met bosjes aangeboden op startbewijshulp.nl :D
Hoop blessures :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 3 april 2019 @ 11:27:57 #242
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_186006350
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou rondjes 94 met je gestel tot het fluitje gaat!!
Ik weet het ja....ik ga mijn best doen :Y

Loop in dezelfde groep als de jongens en meisjes die 3300+ lopen, dat is dan wel weer een beetje jammer
F means you're fucked
  woensdag 3 april 2019 @ 11:28:41 #243
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_186006366
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hoop blessures :o
Ieder jaar hetzelfde liedje :Y
F means you're fucked
pi_186007453
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Ieder jaar hetzelfde liedje :Y
Allemaal teveel getraind en overbelast? :P
pi_186007760
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 09:52 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat wil ik wel doen, maar omdat ik uiterlijk 14:45 terug wil zijn in mijn huis zal ik waarschijnlijk om 13:15 o.i.d. weer vertrekken vanuit Schoorl.

Kan iemand nog even een geschikte parkeerplaats opnoemen waar we meeten? Betaald parkeren is ok, mits dat met pin of een app kan.
Top! Als het nodig blijkt wil vast iemand anders me wel weer thuis droppen :)

Parkeren kan aan de Molenweg, en als daar geen plek meer is bij het bezoekerscentrum.
  woensdag 3 april 2019 @ 12:45:48 #246
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_186007775
Tja, als je elke dag 100m verder gaat sprinten.. (of hoe zat het ook alweer?)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_186008538
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:18 schreef YUR het volgende:
Mocht iemand toch nog de marathon van Rotterdam willen lopen a.s. zondag....de startbewijzen worden weer met bosjes aangeboden op startbewijshulp.nl :D
Oef, dat is wel heel verleidelijk. Helaas moet ik Corniel aanmoedigen.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:48 schreef YUR het volgende:

[..]

Heb het ff opgezocht....dat zou dan ongeveer een PR (3047) moeten worden :D
Gezien je 10k van laatst denk ik dat je wel in de buurt kunt komen.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Zegt de persoon die sinds de 5e klas geen coopertest meer gelopen heeft :P
Weet je nog wat je toen liep? Het antwoord "12 minuten" is correct, maar maakt me niet gelukkig.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:45 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Top! Als het nodig blijkt wil vast iemand anders me wel weer thuis droppen :)

Parkeren kan aan de Molenweg, en als daar geen plek meer is bij het bezoekerscentrum.
Check! Het is voor mij iets meer dan een uur rijden, maar dat is zonder twee stops (ik pik ook pijll op).

quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Tja, als je elke dag 100m verder gaat sprinten.. (of hoe zat het ook alweer?)
50 m was het. Is er ooit iemand geweest die dat echt geprobeerd heeft? En hoe ver kwam hij (dit is volgens mij namelijk typische mannendomheid)? Wanneer raakte hij geblesseerd?
pi_186009024
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb daar nog wel eens over nagedacht, volgens mij was 2700 meter voor de meisjes een 10 en elke 100 meter minder een punt eraf, ik zal iets van 2500 hebben gehaald of zo? 3000 was een 10 bij de jongens. Eén van mijn vriendinnen haalde altijd een 10 want die zat op atletiek, ik was niet bijzonder getalenteerd maar wel vervelend fanatiek en ik mocht sowieso altijd pas stoppen van mezelf nadat mijn aartsrivale (die ook sportief was en van wie ik vaak verloor met tennissen) gestopt was, dus ik was meestal wel de 2e of 3e van de klas.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_186009930
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 13:50 schreef La_Tramposa het volgende:

ik was niet bijzonder getalenteerd maar wel vervelend fanatiek en ik mocht sowieso altijd pas stoppen van mezelf nadat mijn aartsrivale gestopt was, dus ik was meestal wel de 2e of 3e van de klas.
Dit zijn de betere verhalen. Aartsrivale :D Vertel nog eens wat meer over die heks.
pi_186009981
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:39 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dit zijn de betere verhalen. Aartsrivale :D Vertel nog eens wat meer over die heks.
Linkedin vertelt me dat ze nu getrouwd is en 'interim professional'. Wat is dat uberhaupt.. een chique woord voor werkloos?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 april 2019 @ 15:24:02 #251
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186010957
6km gelopen (31:46, exact 40 seconden sneller dan mijn snelste ooit tot vandaag), en daarmee voor het eerst in m'n leven over de 200km in één jaar *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186011330
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
een chique woord voor werkloos?
Die rivaliteit is nog niet over zie ik. Heerlijk :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_186011373
quote:
99s.gif Op woensdag 3 april 2019 15:40 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Die rivaliteit is nog niet over zie ik. Heerlijk :D
Via sociale media concluderen dat mijn vroegere rivalen of pestkoppen nu minder succesvol in het leven zijn dan ik (volgens de door mij gedefinieerde standaarden) is toch wel één van mijn favoriete bezigheden :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_186011783
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 14:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Linkedin vertelt me dat ze nu getrouwd is en 'interim professional'. Wat is dat uberhaupt.. een chique woord voor werkloos?
Dan lopen er nu twee werklozen bij ons bedrijf... Ik ga ze toch eens vragen waarom ze elke dag aanwezig zijn. ;)
pi_186013227
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Via sociale media concluderen dat mijn vroegere rivalen of pestkoppen nu minder succesvol in het leven zijn dan ik (volgens de door mij gedefinieerde standaarden) is toch wel één van mijn favoriete bezigheden :P
_O_
pi_186014265
Na 2,5 week na blessure weer eens een rondje van 10k proberen.
Wat hoop ik ontzettend dat dit zonder pijn gaat *bidt*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_186014311
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2019 17:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Na 2,5 week na blessure weer eens een rondje van 10k proberen.
Wat hoop ik ontzettend dat dit zonder pijn gaat *bidt*
Waarom meteen een rondje van 10 km en niet iets minder?
  woensdag 3 april 2019 @ 17:48:49 #258
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_186014321
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2019 17:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Na 2,5 week na blessure weer eens een rondje van 10k proberen.
Wat hoop ik ontzettend dat dit zonder pijn gaat *bidt*
Wat TWC zegt. Probeer eerst eens een half uurtje te joggen
F means you're fucked
pi_186014470
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 17:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Waarom meteen een rondje van 10 km en niet iets minder?
Nouja ik wil op geleide van klachten gaan. Ik heb van de week op de loopband een kleine 4k gedaan zonder problemen. Als ik vandaag 10 zou kunnen lopen zonder klachten, zou je het dan toch afraden? Uiteraard ga ik niet door als de klachten opkomen.

Ik ben bang dat m'n uithoudingsvermogen teveel gaat lijden als ik niet gauw weer meters ga maken (als dat zonder pijnklachten gaat).

Uiteraard post ik het van tevoren hier, om eventueel tegenreacties te krijgen van jullie als het echt niet verstandig is.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_186014512
Ik heb al zeker 2,5 maand pijn, maar het wordt nu langzaam (ik bedoel: langzaam) minder. Het dagelijks rekken van mijn rechterbeen, heupspieren versterken en eens per 10 dagen in elkaar geslagen worden door de fysio begint z'n vruchten af te werpen.

Quoi: heb jij nog nieuws?
pi_186015263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Via sociale media concluderen dat mijn vroegere rivalen of pestkoppen nu minder succesvol in het leven zijn dan ik (volgens de door mij gedefinieerde standaarden) is toch wel één van mijn favoriete bezigheden :P
_O_ O+
pi_186015349
Vandaag nk veldloop voor ambtenaren gehad. Was mooi! Heb de 6 gelopen, eerste 3 met een vriend die bij dezelfde gemeente werkt (zijn eerste keer hardlopen >1 km) en laatste 3 even lekker aangezet. Tijd was daarom niet heel best maar wel gewoon fijn losgelopen.

Opvallend detail: Ik heb letterlijk de hele dag een rij bij het koffiebarretje gezien. Ambtenaren :')
pi_186016128
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 18:38 schreef DavetheNL het volgende:
Vandaag nk veldloop voor ambtenaren gehad. Was mooi! Heb de 6 gelopen, eerste 3 met een vriend die bij dezelfde gemeente werkt (zijn eerste keer hardlopen >1 km) en laatste 3 even lekker aangezet. Tijd was daarom niet heel best maar wel gewoon fijn losgelopen.

Opvallend detail: Ik heb letterlijk de hele dag een rij bij het koffiebarretje gezien. Ambtenaren :')
Waarom vertel je nu niet het hele verhaal? ~O>
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 19:16:57 #264
155227 crew  Guppy
dus
pi_186016274
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 10:27 schreef Breuls het volgende:
Heh. Ik heb nog steeds een startbewijs voor de 1/4 Marathon in de aanbieding, maar ik denk dat ik maar geen moeite ga doen die aan iemand te slijten. :P
Daar moet toch wel iemand voor te vinden zijn??
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Admin woensdag 3 april 2019 @ 19:17:41 #265
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186016294
Ach, er zijn er zo veel in de aanbieding, iemand die nog een startbewijs wil scoren kan dat alsnog wel. Daar hebben ze mij niet voor nodig. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 19:18:35 #266
155227 crew  Guppy
dus
pi_186016317
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 19:17 schreef Breuls het volgende:
Ach, er zijn er zo veel in de aanbieding, iemand die nog een startbewijs wil scoren kan dat alsnog wel. Daar hebben ze mij niet voor nodig. :)
Oké, er waren nog wel eens jaren dat ik flink moeite heb moeten doen om er een te bemachtigen. Uiteindelijk liep ik als Yvonne mee toe :)

Het is dat ik zaterdag de Kippenren al ga doen, in Barneveld oO<
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 3 april 2019 @ 20:21:45 #267
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_186017962
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 19:18 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oké, er waren nog wel eens jaren dat ik flink moeite heb moeten doen om er een te bemachtigen. Uiteindelijk liep ik als Yvonne mee toe :)

Het is dat ik zaterdag de Kippenren al ga doen, in Barneveld oO<
ja, ik heb ook al een loopje op de kalender staan... sorry
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_186017980
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 17:57 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nouja ik wil op geleide van klachten gaan. Ik heb van de week op de loopband een kleine 4k gedaan zonder problemen. Als ik vandaag 10 zou kunnen lopen zonder klachten, zou je het dan toch afraden? Uiteraard ga ik niet door als de klachten opkomen.

Ik ben bang dat m'n uithoudingsvermogen teveel gaat lijden als ik niet gauw weer meters ga maken (als dat zonder pijnklachten gaat).

Uiteraard post ik het van tevoren hier, om eventueel tegenreacties te krijgen van jullie als het echt niet verstandig is.
Niet bang zijn voor je uithoudingsvermogen. Dat komt vanzelf wel weer goed. Neem nu Yur, tijd niet gelopen en loopt nu weer mooie tijden en heeft er plezier in.
  woensdag 3 april 2019 @ 22:16:31 #269
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_186020820
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 20:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Niet bang zijn voor je uithoudingsvermogen. Dat komt vanzelf wel weer goed. Neem nu Yur, tijd niet gelopen en loopt nu weer mooie tijden en heeft er plezier in.
Precies! Een maand of 9 niet kunnen lopen en nu loop ik een maand of 5 nadat ik weer ben begonnen met lopen (met minuutjes) ineens weer een PR op de Coopertest. En laatst ook al op een paar seconden na een PR op de 10 :s)
En ik loop nu nog niet de lange afstanden die ik liep, maar dat gaat ook wel weer komen :Y
F means you're fucked
pi_186021032
Nou, was ik eindelijk erin geslaagd om me ondanks alle Franse bureaucratie in te schrijven voor een wedstrijd a.s. zondag, ga ik voor de tweede keer in 2 maanden onderuit op een kasseienstrook, deze keer minder bloed maar vol op mijn knieen opgevangen, die zijn nu echt al mega stijf. Dus ik ben benieuwd of dat nog wat wordt :s
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_186021133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou, was ik eindelijk erin geslaagd om me ondanks alle Franse bureaucratie in te schrijven voor een wedstrijd a.s. zondag, ga ik voor de tweede keer in 2 maanden onderuit op een kasseienstrook, deze keer minder bloed maar vol op mijn knieen opgevangen, die zijn nu echt al mega stijf. Dus ik ben benieuwd of dat nog wat wordt :s
misschien eerst leren lopen voordat je gaat hardlopen. :P

Sterkte! :*
pi_186021257
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 19:11 schreef Guard het volgende:

[..]

Waarom vertel je nu niet het hele verhaal? ~O>
Ja oké.. Heb per ongeluk ook iemand omver gebeukt.. Een vrouw wilde mij inhalen maar had d'r niet gezien. Conclusie, ik stond blijkbaar vaster op mijn voeten dan zij. Daarna vele malen sorry gezegd :s)
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 03:49:09 #273
155227 crew  Guppy
dus
pi_186023680
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 22:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou, was ik eindelijk erin geslaagd om me ondanks alle Franse bureaucratie in te schrijven voor een wedstrijd a.s. zondag, ga ik voor de tweede keer in 2 maanden onderuit op een kasseienstrook, deze keer minder bloed maar vol op mijn knieen opgevangen, die zijn nu echt al mega stijf. Dus ik ben benieuwd of dat nog wat wordt :s
Oh nee! Heel herkenbaar, sterkte en hopelijk valt het toch nog mee!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_186024235
Gisteren de 12km gelopen op de nk veldloop voor ambtenaren. Mijn eerste niet-asfalt loopje. Pittig, met een deel zandstrand, een stukje gras en daarna een kronkelig mtb parcours. Was iets te ver achterin gestart, en kon moeilijk inhalen. Wel lekker gelopen. Na de 12km nog met meegereisde collega's de wandeltocht gelopen van eveneens 12km. Was ook leuk, onderweg nog een oorlogsmuseum bezocht en koffie met appeltaart.

En voor de rest heel de dag in de rij voor de koffiebar gestaan.
pi_186025092
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 07:43 schreef steffelonio het volgende:
Gisteren de 12km gelopen op de nk veldloop voor ambtenaren. Mijn eerste niet-asfalt loopje. Pittig, met een deel zandstrand, een stukje gras en daarna een kronkelig mtb parcours. Was iets te ver achterin gestart, en kon moeilijk inhalen. Wel lekker gelopen. Na de 12km nog met meegereisde collega's de wandeltocht gelopen van eveneens 12km. Was ook leuk, onderweg nog een oorlogsmuseum bezocht en koffie met appeltaart.

En voor de rest heel de dag in de rij voor de koffiebar gestaan.
Is dat nou alleen voor gemeente-ambtenaren? Ik zag niemand van het rijk bij de uitslagen staan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_186025832
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 09:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Is dat nou alleen voor gemeente-ambtenaren? Ik zag niemand van het rijk bij de uitslagen staan?
Vanuit de Provincies heb ik ook niemand gezien eigenlijk.. Wel van regionale omgevingsdiensten, maar die werken dan weer in opdracht van gemeentes.
  donderdag 4 april 2019 @ 11:07:30 #277
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_186026394
Huh, er was hardlopen voor ambtenaren? Ik wist van niks..
Heb gewoon op kantoor koffie gedronken, dat wel c_/
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_186026796
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 11:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Huh, er was hardlopen voor ambtenaren? Ik wist van niks..
Heb gewoon op kantoor koffie gedronken, dat wel c_/
Op een gewone woensdag ook nog, kregen ze er nog vrij voor ook! #luieambtenaren :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_186026925
Mijn knie is echt niet oke trouwens, ik kan nauwelijks normaal lopen en gaan zitten of me aankleden is al helemaal onmogelijk en keipijnlijk. Ik heb er niet veel hoop in dat dit goedkomt voor zondag.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 4 april 2019 @ 11:46:07 #280
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_186026975
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Op een gewone woensdag ook nog, kregen ze er nog vrij voor ook! #luieambtenaren :P
Ik wil m'n uren terug! :( Had me serieus wel leuk geleken om mee te doen. De volgende x dan maar.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 11:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn knie is echt niet oke trouwens, ik kan nauwelijks normaal lopen en gaan zitten of me aankleden is al helemaal onmogelijk en keipijnlijk. Ik heb er niet veel hoop in dat dit goedkomt voor zondag.
quote:
onderuit op een kasseienstrook
Je bedoeld kasseipijnlijk..? :D
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_186027154
Chapeau ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_186027728
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Op een gewone woensdag ook nog, kregen ze er nog vrij voor ook! #luieambtenaren :P
Gewoon vrije uren voor moeten opnemen ;)
  donderdag 4 april 2019 @ 12:28:23 #283
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_186027807
Deze Defensie-ambtenaar heeft net tijdens werktijd een trailrun gelopen. Goed georganiseerd door het Korps Mariniers op de Rotterdamse Alp. 10km met 280 hoogtemeters, was lekker stukgaan zo op werk
F means you're fucked
pi_186028702
Ambtenaren unite!

@YUR: hoe ging je coopertest?
pi_186028875
Loopambtenaren, weer eens wat anders dan raamambtenaren.
  donderdag 4 april 2019 @ 14:50:15 #286
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_186030205
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 13:21 schreef hatsaflats het volgende:
Ambtenaren unite!

@:YUR: hoe ging je coopertest?
Goed! Nieuw PR gelopen, 3092 meter
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 april 2019 @ 14:51:46 #287
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186030223
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 14:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Goed! Nieuw PR gelopen, 3092 meter
_O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186030821
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 14:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Goed! Nieuw PR gelopen, 3092 meter
Wow, netjes!
pi_186031022
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 14:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Goed! Nieuw PR gelopen, 3092 meter
Lekker gedaan! _O_
  donderdag 4 april 2019 @ 16:23:54 #290
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_186031715
Thanks! Was ook wel tevreden ja :Y

Maar die laatste 8 meter zaten er echt niet meer in...
F means you're fucked
  Redactie Sport donderdag 4 april 2019 @ 17:38:37 #291
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_186033388
Voorspelling voor zondag staat op 19 graden :o wordt het toch weer zo warm..
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_186033470
quote:
9s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:38 schreef DeLuna het volgende:
Voorspelling voor zondag staat op 19 graden :o wordt het toch weer zo warm..
Volgens de buienradar voorspelling per uur is het warmst van de dag pas om 16u, dat scheelt weer!
Ik vraag me wel af waarom die NLse marathons niet wat vroeger beginnen, dat zou toch een hoop temperatuurgedoe voorkomen. Dan zullen er ook nog eens meer mensen een hotel boeken dus de lokale horeca des te blijer..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport donderdag 4 april 2019 @ 18:08:14 #293
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_186033902
Ohja dan ben ik wel binnen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 4 april 2019 @ 18:17:06 #294
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_186034053
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Volgens de buienradar voorspelling per uur is het warmst van de dag pas om 16u, dat scheelt weer!
Ik vraag me wel af waarom die NLse marathons niet wat vroeger beginnen, dat zou toch een hoop temperatuurgedoe voorkomen. Dan zullen er ook nog eens meer mensen een hotel boeken dus de lokale horeca des te blijer..
Alsof het nog niet zwaar genoeg is voor de laatste loper :D Laatste 2x deed de laatste loper er toch 6,5 uur over?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_186034129
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Alsof het nog niet zwaar genoeg is voor de laatste loper :D Laatste 2x deed de laatste loper er toch 6,5 uur over?
Tja mijn mening is ook dat je dan misschien geen marathon moet willen lopen ;) Waar die grens dan wel ligt weet ik ook niet precies, maar 6,5 uur is er mijns inziens in ieder geval voorbij.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 4 april 2019 @ 18:25:10 #296
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_186034184
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja mijn mening is ook dat je dan misschien geen marathon moet willen lopen ;) Waar die grens dan wel ligt weet ik ook niet precies, maar 6,5 uur is er mijns inziens in ieder geval voorbij.
Lees nu dat de laatste loper van 2018 net onder de 6 uur bleef. 6,5 zal dan wel bruto tijd zijn. Wel langer dan de tijdslimiet van 5,5 uur die Rotterdam zelf aangeeft.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_186036179
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Op een gewone woensdag ook nog, kregen ze er nog vrij voor ook! #luieambtenaren :P
Eh, bij ons was het gewoon in vrije tijd. Wel was er een bus geregeld en het lopen was gratis.

En ja, alleen voor gemeente ambtenaren. Andere ambtenaren mochten meedoen maar buiten competitie.
pi_186036296
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Volgens de buienradar voorspelling per uur is het warmst van de dag pas om 16u, dat scheelt weer!
Ik vraag me wel af waarom die NLse marathons niet wat vroeger beginnen, dat zou toch een hoop temperatuurgedoe voorkomen. Dan zullen er ook nog eens meer mensen een hotel boeken dus de lokale horeca des te blijer..
"mijn" marathon, die van Tilburg in 2017, had inderdaad de starttijd vervroegd ivm het warme weer. Het was even de vraag of het überhaupt zou doorgaan. Daarna lekker lunchen met supportgroep.
pi_186036520
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja mijn mening is ook dat je dan misschien geen marathon moet willen lopen ;) Waar die grens dan wel ligt weet ik ook niet precies, maar 6,5 uur is er mijns inziens in ieder geval voorbij.
Mee eens. Soms kom ik mensen tegen die een marathon alleen hebben gelopen om een bucketlist vinkje te kunnen zetten... Je moet het wel doen omdat je het leuk vindt. En dan maakt de tijd niet zo veel uit, als je wel de bedoeling hebt om het beste uit jezelf te halen.
pi_186036690
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:12 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Mee eens. Soms kom ik mensen tegen die een marathon alleen hebben gelopen om een bucketlist vinkje te kunnen zetten... Je moet het wel doen omdat je het leuk vindt. En dan maakt de tijd niet zo veel uit, als je wel de bedoeling hebt om het beste uit jezelf te halen.
Nouja dat is een factor maar ik doel er meer op dat het toch wel een uitzonderlijke prestatie is, die niet voor iedereen weggelegd of verstandig is. Zorg eerst dat je op een gezond gewicht bent zodat je je lijf niet sloopt en minder risico loopt op hartfalen o.i.d. onderweg. En als je voldoende fit bent om zeg, een halve marathon met enig gemak in 2-2,5 uur te lopen, ga dan aan een marathon denken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_186045417
Vol!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')