Wat gaafquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef Tijn het volgende:
Omdat ik steeds niet kan wachten tot de volgende aflevering online staat, heb ik een bot gemaakt die het checkt
https://twitter.com/molbot
Ik heb 'm nog niet echt getest, maar komende zondag weten we of-ie het doet of niet
Dit lijkt mij toch ookquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:21 schreef noodgang het volgende:
Ik neem aan dat het geen gevaarlijke beesten waren (of dat de gifklieren verwijderd zijn ofzo)
Maar wat weten die Belgen er toch weer een tof spel van te maken zeg!
Ah succes vandaag!quote:Op zondag 31 maart 2019 11:40 schreef Moira. het volgende:
Ik ben aan het verhuizenmaar hoop dat ik vanavond laat nog ff in m’n nieuwe huisje kan ‘herbekijken’
Can niet wachten!!quote:
Thanks! Gister zijn de spullen al overgebracht en we zijn nu ons oude huis aan het schoonmaken, vanavond sleutel inleveren. Wat een gedoequote:Op zondag 31 maart 2019 11:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah succes vandaag!
Ik vind het nog steeds ZO stom dat er nu 'kijk online' () op vier.be staat in plaats van herbekijk
Oeeh veel plezier in Roemenië!quote:Op zondag 31 maart 2019 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben onderweg naar Roemenië en hoop dat ik goede WiFi op mijn hotel kamer heb en dat ik vanavond gewoon kan kijken
Mocht je hem op Vier.be willen terugkijken zal je een VPN nodig hebben, op m'n Android-telefoon heb ik JustVPN die een gratis snelle Belgische server heeft (en voor mij werkte om terug te kijken vanuit Sri Lankaquote:Op zondag 31 maart 2019 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben onderweg naar Roemenië en hoop dat ik goede WiFi op mijn hotel kamer heb en dat ik vanavond gewoon kan kijken
succes!quote:Op zondag 31 maart 2019 11:40 schreef Moira. het volgende:
Ik ben aan het verhuizenmaar hoop dat ik vanavond laat nog ff in m’n nieuwe huisje kan ‘herbekijken’
Succes!quote:Op zondag 31 maart 2019 11:40 schreef Moira. het volgende:
als je wilt kan ik hem open zetten voor je.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:40 schreef PinkLow het volgende:
Wilde mijn bericht aanpassen in de Prono, maar dat kan niet meer.
Voor een volgende keer: je mag dan best een nieuw bericht plaatsen met je nieuwe pronoquote:Op zondag 31 maart 2019 15:40 schreef PinkLow het volgende:
Sinan inderdaad!
Wilde mijn bericht aanpassen in de Prono, maar dat kan niet meer. Dus laat ik hem maar staan.
Heb de aflevering terug gezien en je kan Gilles zien/horen typen, dus volgens mijn theorie bestaat de afvaller uit 4 letters (je hoort 4 tikken op het toetsenbord) of uit 6(je ziet hem 6 x tikken). Maar of dat gaat kloppen zullen we hopelijk vanavond weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |