Vind ik nergens voor nodigquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
jouw UI past niet eens bij je, waarom heb je geen rijsttafel als UI ofzo
Ik volg het niet meer, maar ik kan jou wel waarderen vrindquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
voordat ik er iets van zei was het inderdaad al verleden tijd
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer, maar ik kan jou wel waarderen vrind
Matige keuzequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer, maar ik kan jou wel waarderen vrind
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind 30 ook oud, hoop voor die tijd wel dood te zijn eigenlijk, geen zin om andere mensen tot last te zijn in de supermarkt enzo
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
oké sorry, je hoeft ook niet te doen alsof je balletjes nog niet ingedaald zijn
Ik heb de uil van minerva in de anus gekeken en geconcludeerd dat het zaakje stinktquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef Monopoly het volgende:
Hoe is het met jullie op deze boreale wereld?
Welkom vrind. Ik ben altijd verheugd om jou te treffen. Hoe is het mijn waardige vrind? Heb je geluk en plezier in je leven?quote:
Zit aan de jagermeister redbullquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind je op dit moment iets teveel aanwezig.
Wat zit je dwars maat?
Monoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Welkom vrind. Ik ben altijd verheugd om jou te treffen. Hoe is het mijn waardige vrind? Heb je geluk en plezier in je leven?
Drink je niet iets teveel en te makkelijk?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit aan de jagermeister redbull
Dus iets te veel energie
Hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb de uil van minerva in de anus gekeken en geconcludeerd dat het zaakje stinkt
Zo blank is ie anders nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef Monopoly het volgende:
Hoe is het met jullie op deze boreale wereld?
Nu zien we de ware driep?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit aan de jagermeister redbull
Dus iets te veel energie
Zeker, zeker, gisteren 2cb trip op een verjaardag, interessante ervaringen, fijne lachkicks. Maandag word ik zelf 25, zo'n lekkere mijlpaal, maar ik ga er niets mee doen verderquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Welkom vrind. Ik ben altijd verheugd om jou te treffen. Hoe is het mijn waardige vrind? Heb je geluk en plezier in je leven?
Je hebt gekeken, maar om te bepalen of iets stinkt zal je moeten ruiken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb de uil van minerva in de anus gekeken en geconcludeerd dat het zaakje stinkt
Ik haat mijn leven, dan mag hetquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drink je niet iets teveel en te makkelijk?
Je maakt wat meequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker, zeker, gisteren 2cb trip op een verjaardag, interessante ervaringen, fijne lachkicks. Maandag word ik zelf 25, zo'n lekkere mijlpaal, maar ik ga er niets mee doen verder
De echte driep is nog diep verborgenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nu zien we de ware driep?
Had eigenlijk gehoopt op een echte man.
Nog 5 jaar en dan ben je dood in McGrath zijn wereld.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker, zeker, gisteren 2cb trip op een verjaardag, interessante ervaringen, fijne lachkicks. Maandag word ik zelf 25, zo'n lekkere mijlpaal, maar ik ga er niets mee doen verder
Mwoa, dit was een inductie die gemaakt kon worden zonder ook daadwerkelijk te ruikenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt gekeken, maar om te bepalen of iets stinkt zal je moeten ruiken.
Jawel hoor, maar de rest is nog niet zo woke als dat ik benquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Driepink, wat is er mijn vrind? Voel je je niet welkom?
In de anus van Danny zekerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
De echte driep is nog diep verborgen
Ah, ik geef mezelf nog altijd tot 27, dus dat valt dan nog meequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog 5 jaar en dan ben je dood in McGrath zijn wereld.
Nice. Genoten en je eerste stappen als psychonaut? Let wel even op je serotonine levels de komende dagen. Gezond eten, de schijf van vijf enzoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh good for you.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, ik geef mezelf nog altijd tot 27, dus dat valt dan nog mee
Neequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doen wij niet aan mee natuurlijk
2cb was mijn allereerste drugs destijds, dus ik ken de rodeo wel een beetje. Deze setting was wel anders omdat er anderen waren die op iets anders zaten te trippen (vnl keta), eerste keren was met mensen die enkel aan de 2cb zaten. En er waren meer mensen op deze verjaardag...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nice. Genoten en je eerste stappen als psychonaut? Let wel even op je serotonine levels de komende dagen. Gezond eten, de schijf van vijf enzo
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:32 schreef UitStraling het volgende:
Samzz is nog wel een paar jaartjes 26
eensquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:32 schreef UitStraling het volgende:
Samzz is nog wel een paar jaartjes 26
Geef je dit advies ook weleens aan braddie?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gezond eten, de schijf van vijf enzo
In wat? sjoelen? frisbeeën?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
NEDERLAND WORDT EUROPEES KAMPIOEN![]()
![]()
![]()
Tot zover de caps van mij vandaag (denk ik)
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:35 schreef Driepink het volgende:
Heeft iemand nog GOEDE muziek voor me?
BROOKLYN NINE NINEquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:35 schreef Samzz het volgende:
Film afgelopen. Noem eens een leuke comedy.
Of ga ik voor Thor en kwijlen op Chris... Hmmm.
Natuurlijk. Hij heeft zijn eigen leven maar ik ben begaan met zijn gezondheid en ik hoop dat hij mijn tips ten harte neemt. Ik gun hem een lang gezond liefdevol leven. En hij is hier altijd welkom.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geef je dit advies ook weleens aan braddie?
Sex Education op Netflix al gezien?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:35 schreef Samzz het volgende:
Ligt er maar net aan over welke sport je het hebt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
NEDERLAND WORDT EUROPEES KAMPIOEN![]()
![]()
![]()
Tot zover de caps van mij vandaag (denk ik)
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:35 schreef Samzz het volgende:
Geen comedy maar een film waar je echt flabbergasted van raakt: The man from Earth.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:35 schreef Samzz het volgende:
Staat ie op Netflix?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen comedy maar een film waar je echt flabbergasted van raakt: The man from Earth.
Niets over opzoeken, gewoon kijken. Echt een topfilm.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij heeft zijn eigen leven maar ik ben begaan met zijn gezondheid en ik hoop dat hij mijn tips ten harte neemt. Ik gun hem een lang gezond liefdevol leven. En hij is hier altijd welkom.
Jaaa, paar weken terug al. Goede serie wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sex Education op Netflix al gezien?
How kind. Als ik jurkadvies nodig heb hoor je t.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Always there for helping hand en het is nog waar ook.
Nee, wel op Popcorn en als je een torrentje kan draaien, ze juichen het toe want zij zijn bekend geworden omdat ie dankzij het internet grote bekendheid kreeg.quote:
Ok, doe dit maar niet meerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA, eh, weet ik veel, dit is gewoon echt Underworld - Born Slippy revisited, topshow
Jurkadvies? borsten een beetje opgebonden en voor de rest zomerig zwierig, is voldoende.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, paar weken terug al. Goede serie wel.
[..]
How kind. Als ik jurkadvies nodig heb hoor je t.
Morgen eens kijken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, wel op Popcorn en als je een torrentje kan draaien, ze juichen het toe want zij zijn bekend geworden omdat ie dankzij het internet grote bekendheid kreeg.
Meer vraag ik niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jurkadvies? borsten een beetje opgebonden en voor de rest zomerig zwierig, is voldoende.
ik denk dat je mijn geld niet nodig hebt om die fles te openenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:50 schreef Myrr het volgende:
Ik heb wijn maar ik weet niet of die open gaat. Stem Baudet voor nee of doneer geld voor ja. DM staat open.
Ik denk dat ik je geld wel nodig heb.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik denk dat je mijn geld niet nodig hebt om die fles te openen
Vandaag weer tyfusveel gedaan. Het gros aan teringzooi is uitgezocht en weggegooid of ingepakt. Verder nog een hoop meubilair wat deels naar de stort gaat en deels mee gaat, en hopen dat de vloer op tijd wordt gelegdquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
mah niggaaaaaaaaa
hier goed en daar?
Hoe gaat het met dozen inpakken?
Awww, komt allemaal goed toch. Je nieuwe crib gaat je minstens net zoveel plezier geven!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vandaag weer tyfusveel gedaan. Het gros aan teringzooi is uitgezocht en weggegooid of ingepakt. Verder nog een hoop meubilair wat deels naar de stort gaat en deels mee gaat, en hopen dat de vloer op tijd wordt gelegdmaar dawast wel
Einde begint een beetje in zicht gekomen maar daarmee ook het afscheid van onze crib hier
Beetje leuke winkels?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:
Weer twee winkels hier met opheggingsuitverkoop.
Dramatisch.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Awww, komt allemaal goed toch. Je nieuwe crib gaat je minstens net zoveel plezier geven!
Verhuizen ❤quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vandaag weer tyfusveel gedaan. Het gros aan teringzooi is uitgezocht en weggegooid of ingepakt. Verder nog een hoop meubilair wat deels naar de stort gaat en deels mee gaat, en hopen dat de vloer op tijd wordt gelegdmaar dawast wel
Einde begint een beetje in zicht gekomen maar daarmee ook het afscheid van onze crib hier
Aktie sport wilt toch nog wel eens nikes hebben ofzo?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee dat niet. Aktie sport en iets waar ik nog nooit ben geweest.
Doe ik toch heul nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet anderen de schuld geven nu he..
Heb je baking soda en azijn?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Er is over de bank geen gekotst en heb geen Biotex meer om de hoes in te weken dus lichte paniek nu.
Wie heeft er gekotst?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Er is over de bank geen gekotst en heb geen Biotex meer om de hoes in te weken dus lichte paniek nu.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
minder drinken alcoholistquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Nooit haha kleurverschil joee. Ben zuinig op deze bank.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]gewoon in de was pleuren en later biotexen
Met gewoon in de was pleuren niet toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nooit haha kleurverschil joee. Ben zuinig op deze bank.
Durf het niet aan. Nachtje Biotex gaat altijd goed. Uk doe wel azijn ja. Heb wel iets van bakpoeder in zo'n scheurzakje maar dat is niet de echte.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met gewoon in de was pleuren niet toch?
ik drink nooit echt matig ofzo als ik drink, dus volgende dag kater en dat is meteen zo'n onproductieve kater. Heb nu niet echt een kater en de volgende keer drugs is niet binnen een paar dagen ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom geen drank en wel drugs?
Ja hij is deels Moluks dus dat past er bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Joa, wel een leuke naam mits tintje.
O?! blanke kinderen mogen geen joa heten?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Joa, wel een leuke naam mits tintje.
mag wel, minder leuk, kennelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
O?! blanke kinderen mogen geen joa heten?
Dat heb ik al kunnen uitvogelen na het lezen van 10.000 berichtjes ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja hij is deels Moluks dus dat past er bij.
Nee man, iets stoerder ouderwets mag dan wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
O?! blanke kinderen mogen geen joa heten?
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
Ik ga mijn kind Naatje noemen, of het nou een zoon of dochter is.
Of als het een zoon is misschien Naatje als 2e naam en hem dan Bill noemen
Ik heb medelijden met die kinderenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
Weet wel!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee man, iets stoerder ouderwets mag dan wel.
Hoe vind jij het nou dan om vernoemd te zijn naar een aflevering uit WIDM?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee man, iets stoerder ouderwets mag dan wel.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe vind jij het nou dan om vernoemd te zijn naar een aflevering uit WIDM?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:03 schreef Driepink het volgende:
[..]Jij hebt wel iets met seksueel getinte posts he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
HEt is ook een manier om gedecideerd ja te zeggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Joa heeft iets lief, zo van "blij dat jij er bent op deze wereld"
Komt door jouw vriend ja, godverquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met seksueel getinte posts he?
De eeuwige friendzonequote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Weet wel!
in GOT heeft 1 van de leukste personages de naam Jorah
Hij is 2 keer getrouwd geweest, dus zal wel meevallen.quote:
Mwa, bij D. zit ie wel echt enorm in de friendzone.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is 2 keer getrouwd geweest, dus zal wel meevallen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
Man is toch ook veel te oud voor haar, beetje kansloos vooral.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, bij D. zit ie wel echt enorm in de friendzone.
net driepinkquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Man is toch ook veel te oud voor haar, beetje kansloos vooral.
Ik heb zijn nummer nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vraag hem of hij je de moira.rar wil sturen
Ze maakt gewoon misbruik van hem. De beta orbiter.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, bij D. zit ie wel echt enorm in de friendzone.
Driep, doe dit niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vraag hem of hij je de moira.rar wil sturen
Ahwwquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Vind het altijd leuk als Myrr hier is
Kibbelingquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:08 schreef Myrr het volgende:
Hm. Heb een portie kibbelingen en 4 stukjes van een bittergarnituur op als avond eten. Nu heb k honger.
Alleen als ze aan de wijn gaatquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Vind het altijd leuk als Myrr hier is
Ik wil moira zien, lekkerding is het welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze maakt gewoon misbruik van hem. De beta orbiter.
[..]
Driep, doe dit niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://dm.fok.nl/?to=Monopolyquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer niet
DM zijn nummer even dan
Nee man. Oudere mannenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Man is toch ook veel te oud voor haar, beetje kansloos vooral.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:10 schreef LompeHork het volgende:
@:TARDIS.
Lichtelijk nsfwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lichtelijk nsfwkun je je voorstellen dat katrien voor zo'n lelijke piemel valt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje awkward wel hoor. Begint nu wel een beetje matig te worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil moira zien, lekkerding is het wel
Lichtelijk nsfwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoorde iemand anders er ook al over jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ze hebben nu een leuke serie van korte filmpjes op Netflix, tenminste ik vind hem wel leuk, Love death + robots
sorry, ik ben dan ook lichtelijk dronkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beetje awkward wel hoor. Begint nu wel een beetje matig te worden.
Ja hij valt mij absoluut niet tegen, ook verschillende stijlenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoorde iemand anders er ook al over ja
Heeft haar gewoon bedrogen hoor, niks meer niks minder. Meneer heeft niet echt een doel en hoort nergens bij, dus dan maar wanhopig aan haar vastklampen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
“You have been a better friend to me than any I have known, a better brother than Viserys ever was. You are the first of my Queensguard, the commander of my army, my most valued counselor, my good right hand. I honor and respect and cherish you - but I do not desire you, Jorah Mormont, and I am weary of your trying to push every other man in the world away from me, so I must needs rely on you and you alone. It will not serve, and it will not make me love you any better.”
Right in the feels
Nah ze heeft iets raunchy's en scherps, ze is een beetje als de stukjes rookworst tussen een anders wel heel erg flauwe boerenkoolstamppot, leuk mens.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alleen als ze aan de wijn gaat
Ik ben helemaal fanquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ze hebben nu een leuke serie van korte filmpjes op Netflix, tenminste ik vind hem wel leuk, Love death + robots
Jawel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je zag net hoe jong ik ben. Mag ik nog?
Ik eet liever de rookworst los op en laat de boerenkoolstamppot staanquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah ze heeft iets raunchy's en scherps, ze is een beetje als de stukjes rookworst tussen een anders wel heel erg flauwe boerenkoolstamppot, leuk mens.
Beetje geilen op haar omdat ze op zijn vorige vrouw lijkt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft haar gewoon bedrogen hoor, niks meer niks minder. Meneer heeft niet echt een doel en hoort nergens bij, dus dan maar wanhopig aan haar vastklampen.
Eens.quote:
Ik wacht nog even af of ik zin krijg. Had hem vanmiddag al zitten van 2 wijntjes en een vaasje.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alleen als ze aan de wijn gaat
Het is juist lekker om na drie hapjes saai een stukje Myrr op je tong te hebben, moet ik jou nou alles leren oude man?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik eet liever de rookworst los op en laat de boerenkoolstamppot staan
Ja in een ruk zelfsquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Al helemaal gezien? Ik ben op de helft van het seizoen
Bussum?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja laat er ook 1 bezorgen in een dorpje vlakbij Hilversum.
Nee, dan ebt die smaak nog na en geniet je niet optimaal van je rookworst.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is juist lekker om na drie hapjes saai een stukje Myrr op je tong te hebben, moet ik jou nou alles leren oude man?
Das wel ver fietsen vanaf hier.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja laat er ook 1 bezorgen in een dorpje vlakbij Hilversum.
misschien houden mensen hun Bassie&Adriaan-porno liever voor zichzelf ipv onlinequote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Half, dit is het meest dat in de buurt van nsfw komt.
die is erg lekkerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:23 schreef Myrr het volgende:
5 cheeses. Ben benieuwd. Zal wel kut zijn.
Dat is snel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:23 schreef Myrr het volgende:
Nu heb ik spijt dat ik geen spareribs heb besteld of steak.
't zalquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
doet haags iedere dag bij je vader
Ja weet niet tot hoe laat alles open is dus ik heb onder druk besteld.quote:
True.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein streeltje net langs je tepel en de zin is er weer
trust mequote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja? We gaan het zien. Kaas kan niet mis gaan op zich.
Heb je ook helemaal de puf niet voor, je ligt al de derde film achtereen te kijken dus dat laatste beetje energie is er wel uitquote:
Ik ben gewoon een detectivequote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:28 schreef Moira. het volgende:
Tevens heeft Mono mijn jonko gevonden, lag ergens in het midden van de huiskamer op de grond
Blijkbaar te hard met m'n dekentje geklopt bij het zoeken dattie helemaal daarheen gevlogen was
Liefdagboekquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:28 schreef Moira. het volgende:
Tevens heeft Mono mijn jonko gevonden, lag ergens in het midden van de huiskamer op de grond
Blijkbaar te hard met m'n dekentje geklopt bij het zoeken dattie helemaal daarheen gevlogen was
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
vleesvlees op pizza's
gesmolten vlees
gesmolten pizzasquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
vleesvlees op pizza's
gesmolten vlees
Ben daar geen fan van, moet vleeschquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:23 schreef Myrr het volgende:
5 cheeses. Ben benieuwd. Zal wel kut zijn.
Bahquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
vleesvlees op pizza's
gesmolten vlees
Ja mja vlees op pizza... paar van die droge stukjes. Vlees is groot en rood en mals en gebakken en hnng.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben daar geen fan van, moet vleesch
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een detectiveMoira en de verloren jonko.
Dat was t na een hele dag werken al.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal de puf niet voor, je ligt al de derde film achtereen te kijken dus dat laatste beetje energie is er wel uit
pepperoniquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja mja vlees op pizza... paar van die droge stukjes. Vlees is groot en rood en mals en gebakken en hnng.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Picnic heeft vegan worstenbroodjes, erg lekker. Die zijn pas lekker
Alsof gewone worstenbroodjes wel lekker zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je die vegan rookworst weleens gehad, teringjantje wat een stuk karton daar heb je wekenlang erna nog last van
nee, leek me al niks. vond het echte product al niet smaken na 4 happenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je die vegan rookworst weleens gehad, teringjantje wat een stuk karton daar heb je wekenlang erna nog last van
heb het niet over worstenbroodjes gekquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alsof gewone worstenbroodjes wel lekker zijn
Sowiesoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
door al dat konijnenvuur weet je niet meer wat lekker isquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, leek me al niks. vond het echte product al niet smaken na 4 happen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |