Staat ie op Netflix?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen comedy maar een film waar je echt flabbergasted van raakt: The man from Earth.
Niets over opzoeken, gewoon kijken. Echt een topfilm.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij heeft zijn eigen leven maar ik ben begaan met zijn gezondheid en ik hoop dat hij mijn tips ten harte neemt. Ik gun hem een lang gezond liefdevol leven. En hij is hier altijd welkom.
Jaaa, paar weken terug al. Goede serie wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sex Education op Netflix al gezien?
How kind. Als ik jurkadvies nodig heb hoor je t.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Always there for helping hand en het is nog waar ook.
Nee, wel op Popcorn en als je een torrentje kan draaien, ze juichen het toe want zij zijn bekend geworden omdat ie dankzij het internet grote bekendheid kreeg.quote:
Ok, doe dit maar niet meerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA, eh, weet ik veel, dit is gewoon echt Underworld - Born Slippy revisited, topshow
Jurkadvies? borsten een beetje opgebonden en voor de rest zomerig zwierig, is voldoende.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, paar weken terug al. Goede serie wel.
[..]
How kind. Als ik jurkadvies nodig heb hoor je t.
Morgen eens kijken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, wel op Popcorn en als je een torrentje kan draaien, ze juichen het toe want zij zijn bekend geworden omdat ie dankzij het internet grote bekendheid kreeg.
Meer vraag ik niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jurkadvies? borsten een beetje opgebonden en voor de rest zomerig zwierig, is voldoende.
ik denk dat je mijn geld niet nodig hebt om die fles te openenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:50 schreef Myrr het volgende:
Ik heb wijn maar ik weet niet of die open gaat. Stem Baudet voor nee of doneer geld voor ja. DM staat open.
Ik denk dat ik je geld wel nodig heb.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik denk dat je mijn geld niet nodig hebt om die fles te openen
Vandaag weer tyfusveel gedaan. Het gros aan teringzooi is uitgezocht en weggegooid of ingepakt. Verder nog een hoop meubilair wat deels naar de stort gaat en deels mee gaat, en hopen dat de vloer op tijd wordt gelegdquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
mah niggaaaaaaaaa
hier goed en daar?
Hoe gaat het met dozen inpakken?
Awww, komt allemaal goed toch. Je nieuwe crib gaat je minstens net zoveel plezier geven!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vandaag weer tyfusveel gedaan. Het gros aan teringzooi is uitgezocht en weggegooid of ingepakt. Verder nog een hoop meubilair wat deels naar de stort gaat en deels mee gaat, en hopen dat de vloer op tijd wordt gelegdmaar dawast wel
Einde begint een beetje in zicht gekomen maar daarmee ook het afscheid van onze crib hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |