quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:35 schreef Samzz het volgende:
Film afgelopen. Noem eens een leuke comedy.
Of ga ik voor Thor en kwijlen op Chris... Hmmm.
Geen comedy maar een film waar je echt flabbergasted van raakt: The man from Earth.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:35 schreef Samzz het volgende:
Film afgelopen. Noem eens een leuke comedy.
Of ga ik voor Thor en kwijlen op Chris... Hmmm.
Staat ie op Netflix?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen comedy maar een film waar je echt flabbergasted van raakt: The man from Earth.
Niets over opzoeken, gewoon kijken. Echt een topfilm.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij heeft zijn eigen leven maar ik ben begaan met zijn gezondheid en ik hoop dat hij mijn tips ten harte neemt. Ik gun hem een lang gezond liefdevol leven. En hij is hier altijd welkom.
Jaaa, paar weken terug al. Goede serie wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sex Education op Netflix al gezien?
How kind. Als ik jurkadvies nodig heb hoor je t.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Always there for helping hand en het is nog waar ook.
Nee, wel op Popcorn en als je een torrentje kan draaien, ze juichen het toe want zij zijn bekend geworden omdat ie dankzij het internet grote bekendheid kreeg.quote:
Ok, doe dit maar niet meerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA, eh, weet ik veel, dit is gewoon echt Underworld - Born Slippy revisited, topshow
Jurkadvies? borsten een beetje opgebonden en voor de rest zomerig zwierig, is voldoende.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, paar weken terug al. Goede serie wel.
[..]
How kind. Als ik jurkadvies nodig heb hoor je t.
Morgen eens kijken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, wel op Popcorn en als je een torrentje kan draaien, ze juichen het toe want zij zijn bekend geworden omdat ie dankzij het internet grote bekendheid kreeg.
Meer vraag ik niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jurkadvies? borsten een beetje opgebonden en voor de rest zomerig zwierig, is voldoende.
ik denk dat je mijn geld niet nodig hebt om die fles te openenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:50 schreef Myrr het volgende:
Ik heb wijn maar ik weet niet of die open gaat. Stem Baudet voor nee of doneer geld voor ja. DM staat open.
Ik denk dat ik je geld wel nodig heb.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik denk dat je mijn geld niet nodig hebt om die fles te openen
Vandaag weer tyfusveel gedaan. Het gros aan teringzooi is uitgezocht en weggegooid of ingepakt. Verder nog een hoop meubilair wat deels naar de stort gaat en deels mee gaat, en hopen dat de vloer op tijd wordt gelegdquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
mah niggaaaaaaaaa
hier goed en daar?
Hoe gaat het met dozen inpakken?
Awww, komt allemaal goed toch. Je nieuwe crib gaat je minstens net zoveel plezier geven!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vandaag weer tyfusveel gedaan. Het gros aan teringzooi is uitgezocht en weggegooid of ingepakt. Verder nog een hoop meubilair wat deels naar de stort gaat en deels mee gaat, en hopen dat de vloer op tijd wordt gelegdmaar dawast wel
Einde begint een beetje in zicht gekomen maar daarmee ook het afscheid van onze crib hier
Beetje leuke winkels?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:
Weer twee winkels hier met opheggingsuitverkoop.
Dramatisch.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Awww, komt allemaal goed toch. Je nieuwe crib gaat je minstens net zoveel plezier geven!
Verhuizen ❤quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vandaag weer tyfusveel gedaan. Het gros aan teringzooi is uitgezocht en weggegooid of ingepakt. Verder nog een hoop meubilair wat deels naar de stort gaat en deels mee gaat, en hopen dat de vloer op tijd wordt gelegdmaar dawast wel
Einde begint een beetje in zicht gekomen maar daarmee ook het afscheid van onze crib hier
Aktie sport wilt toch nog wel eens nikes hebben ofzo?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee dat niet. Aktie sport en iets waar ik nog nooit ben geweest.
Doe ik toch heul nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet anderen de schuld geven nu he..
Heb je baking soda en azijn?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Er is over de bank geen gekotst en heb geen Biotex meer om de hoes in te weken dus lichte paniek nu.
Wie heeft er gekotst?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Er is over de bank geen gekotst en heb geen Biotex meer om de hoes in te weken dus lichte paniek nu.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
minder drinken alcoholistquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Nooit haha kleurverschil joee. Ben zuinig op deze bank.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]gewoon in de was pleuren en later biotexen
Met gewoon in de was pleuren niet toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nooit haha kleurverschil joee. Ben zuinig op deze bank.
Durf het niet aan. Nachtje Biotex gaat altijd goed. Uk doe wel azijn ja. Heb wel iets van bakpoeder in zo'n scheurzakje maar dat is niet de echte.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met gewoon in de was pleuren niet toch?
ik drink nooit echt matig ofzo als ik drink, dus volgende dag kater en dat is meteen zo'n onproductieve kater. Heb nu niet echt een kater en de volgende keer drugs is niet binnen een paar dagen ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom geen drank en wel drugs?
Ja hij is deels Moluks dus dat past er bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Joa, wel een leuke naam mits tintje.
O?! blanke kinderen mogen geen joa heten?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Joa, wel een leuke naam mits tintje.
mag wel, minder leuk, kennelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
O?! blanke kinderen mogen geen joa heten?
Dat heb ik al kunnen uitvogelen na het lezen van 10.000 berichtjes ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja hij is deels Moluks dus dat past er bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |