Met gewoon in de was pleuren niet toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nooit haha kleurverschil joee. Ben zuinig op deze bank.
Durf het niet aan. Nachtje Biotex gaat altijd goed. Uk doe wel azijn ja. Heb wel iets van bakpoeder in zo'n scheurzakje maar dat is niet de echte.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met gewoon in de was pleuren niet toch?
ik drink nooit echt matig ofzo als ik drink, dus volgende dag kater en dat is meteen zo'n onproductieve kater. Heb nu niet echt een kater en de volgende keer drugs is niet binnen een paar dagen ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom geen drank en wel drugs?
Ja hij is deels Moluks dus dat past er bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Joa, wel een leuke naam mits tintje.
O?! blanke kinderen mogen geen joa heten?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Joa, wel een leuke naam mits tintje.
mag wel, minder leuk, kennelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
O?! blanke kinderen mogen geen joa heten?
Dat heb ik al kunnen uitvogelen na het lezen van 10.000 berichtjes ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja hij is deels Moluks dus dat past er bij.
Nee man, iets stoerder ouderwets mag dan wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
O?! blanke kinderen mogen geen joa heten?
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
Ik ga mijn kind Naatje noemen, of het nou een zoon of dochter is.
Of als het een zoon is misschien Naatje als 2e naam en hem dan Bill noemen
Ik heb medelijden met die kinderenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
Weet wel!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee man, iets stoerder ouderwets mag dan wel.
Hoe vind jij het nou dan om vernoemd te zijn naar een aflevering uit WIDM?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee man, iets stoerder ouderwets mag dan wel.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe vind jij het nou dan om vernoemd te zijn naar een aflevering uit WIDM?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |