Beetje leuke winkels?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:
Weer twee winkels hier met opheggingsuitverkoop.
Dramatisch.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Awww, komt allemaal goed toch. Je nieuwe crib gaat je minstens net zoveel plezier geven!
Verhuizen ❤quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vandaag weer tyfusveel gedaan. Het gros aan teringzooi is uitgezocht en weggegooid of ingepakt. Verder nog een hoop meubilair wat deels naar de stort gaat en deels mee gaat, en hopen dat de vloer op tijd wordt gelegdmaar dawast wel
Einde begint een beetje in zicht gekomen maar daarmee ook het afscheid van onze crib hier
Aktie sport wilt toch nog wel eens nikes hebben ofzo?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee dat niet. Aktie sport en iets waar ik nog nooit ben geweest.
Doe ik toch heul nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet anderen de schuld geven nu he..
Heb je baking soda en azijn?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Er is over de bank geen gekotst en heb geen Biotex meer om de hoes in te weken dus lichte paniek nu.
Wie heeft er gekotst?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Er is over de bank geen gekotst en heb geen Biotex meer om de hoes in te weken dus lichte paniek nu.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
minder drinken alcoholistquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Nooit haha kleurverschil joee. Ben zuinig op deze bank.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]gewoon in de was pleuren en later biotexen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |