Vanochtend heb ik King Arthur gekeken, daar speelt David Beckham in dus (een heel klein rolletje)quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:32 schreef Samzz het volgende:
Justin Timberlake is niet echt een goede acteur, tho.
Even dimmen maatquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij toch geen bal mee te maken
jij?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik King Arthur gekeken, daar speelt David Beckham in dus (een heel klein rolletje)
Maar ziet er wel raar uit
Raarquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik King Arthur gekeken, daar speelt David Beckham in dus (een heel klein rolletje)
Ga wegquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
ik zat gisteren aan de 2cb, olee olee olee
inb4: drugs
Ja ik zou dat wijf van hem ook niet doenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
David Beckham zeg ik toch
Ik ben knapper, maar nee, niet ik
Awesome.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:33 schreef UitStraling het volgende:
Bedoelde het ook als een ode ende lofzang aan je geilheid Samzz
Oh dat geloof ikquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
1 keer misschienquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik zou dat wijf van hem ook niet doen
Zou haar tassencollectie wel willen hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wij zijn ook friends with benefitsquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Awesome.
[..]
Oh dat geloof ik.
Ik kijk Friends with benefits. Net the Ugly Truth gekeken, echt leuk.
Kijk je wel vaker zo veel shit achter elkaar ;squote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Awesome.
[..]
Oh dat geloof ik.
Ik kijk Friends with benefits. Net the Ugly Truth gekeken, echt leuk.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou haar tassencollectie wel willen hebben.
Ik denk dat ze toch best te doen is met haar hoofd in een kussen en haar kont de lucht in, Becks pakt haar al vrij lang, redelijk mooie vagina denk ik wel dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk je wel vaker zo veel shit achter elkaar ;s
Omdat heul veul Birkin bagsquote:
best wel primaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed hoor. Zometeen eens opzoek naar een leuke film op Netflix. En met jou?
en dit helpt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
ik zat gisteren aan de 2cb, olee olee olee
inb4: drugs
Not even closequote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wij zijn ook friends with benefits
Dat is the ugly truth
Cachiequote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga je die film naakt kijken of minimaal met iets wat makkelijk aan de kant te schuiven is?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
O ik zou een niet mooie vagina ook wel doenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch best te doen is met haar hoofd in een kussen en haar kont de lucht in, Becks pakt haar al vrij lang, redelijk mooie vagina denk ik wel dan.
Tjaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ik zou een niet mooie vagina ook wel doen
Van zowel de film als die persoon nog nooit gehoord. Heb je een trailer?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Cachie![]()
Turn up Charlie is wel een aanrader
( Ik ben fan van Idris Elba)
Best wel goed om te horen danquote:
In joggingbroek en trui.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je die film naakt kijken of minimaal met iets wat makkelijk aan de kant te schuiven is?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe beoordeel je of iets een mooie vagijn is? Bedoel, tetten en kont daar heb je best wel logische standaarden voor, maar een voorbips?
Idris Elba is wel god, daar ben ik het met @Driepink eens. Ga Luther kijken als je dat nog niet hebt gedaan (is niet op Netflix en ook geen film...)quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van zowel de film als die persoon nog nooit gehoord. Heb je een trailer?
[..]
Best wel goed om te horen dan
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je die film naakt kijken of minimaal met iets wat makkelijk aan de kant te schuiven is?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets zo geil als een joggingbroek op de bank, liefst ongewassen
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heimdallquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Best wel goed om te horen dan
Ik heb nog nooit van mijn teven een tentamenweek/-periode gehad. Ook niet de dagen die je daarvoor vrij krijgt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Idris Elba is wel god, daar ben ik het met @:driepink eens. Ga Luther kijken als je dat nog niet hebt gedaan (is niet op Netflix en ook geen film...)
Zit jij eigenlijk nu ook in de tentamenperiode?
Ik boor gewoon voorraden aan als het echt niet anders kan, dit is zo'n momentquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent door je dagelijkse quotaheen.
Dat is best wel matig, maar dat komt dan wel als je premaster gaat doen zekerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn teven een tentamenweek/-periode gehad. Ook niet de dagen die je daarvoor vrij krijgt.De minor die ik nu doe bestaat uit 4 praktijkcijfers en een tentamen.
Heb volgende week wel een tentamen, maar die is nog van het tweede jaar.
Je mag wel wat van mij hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik boor gewoon voorraden aan als het echt niet anders kan, dit is zo'n moment
Die ziet er echt slecht uit.quote:
Ik ken ze nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Slimme vrouwen zijn best slapmakend
Denk ‘t. Weet niet precies hoe die stuctuur er dan uit ziet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is best wel matig, maar dat komt dan wel als je premaster gaat doen zeker
Shirt uitdoen en vervolgens calculaties uitvoeren op dr tetten, topshow, rekenen was nog nooit zo geilquote:
Het is een feel good comedy seriequote:
Nicequote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uitgeslapen tot 1 uur en vervolgens spelletjes gespeeld
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Shirt uitdoen en vervolgens calculaties uitvoeren op dr tetten, topshow, rekenen was nog nooit zo geil
Ik verrekte geen spier bij het kijken van die comedy. Ik moet iets beters. En wel een film, geen seriequote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het is een feel good comedy serie
Als je zijn betere werk wilt moet je Luther kijken.. 4 seizoenen genot
Ja dit is ook weer een emogif, je doet het er verdomme omquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Shirt uitdoen en vervolgens calculaties uitvoeren op dr tetten, topshow, rekenen was nog nooit zo geil
Ja, ik deed het erom.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dit is ook weer een emogif, je doet het er verdomme om
Heb liever dat ie er wat anders mee doetquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan vragen of driepink zijn broek uitdoetquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verrekte geen spier bij het kijken van die comedy. Ik moet iets beters. En wel een film, geen serie
Ik wil je ook wel een fijne avond bezorgen, maar ik hou het nog minder lang vol dan een seriequote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verrekte geen spier bij het kijken van die comedy. Ik moet iets beters. En wel een film, geen serie
Dat is wel een comedy jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan vragen of driepink zijn broek uitdoet
Haha nou nouquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan vragen of driepink zijn broek uitdoet
Ik moest lachen bij The Ugly Truth.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jezus wat een lelijk plaatjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:51 schreef scrupuleus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Het is dan ook enorm lastig allemaalquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
naatje snapt het nog niet helemaal hier
Welkom in de klb sc naatje
Ik jou het type voor overmatig veel lichaamshaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:50 schreef UitStraling het volgende:
Vind xcachet wel een type voor erg kleine borsten, beetje hittepetitje
Ik zou ze kneden alsof ik een brood aan het bakken benquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb liever dat ie er wat anders mee doet.
Je zoekt graag de grens op zie ikquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:50 schreef UitStraling het volgende:
Vind xcachet wel een type voor erg kleine borsten, beetje hittepetitje
Lichtjes opgewonden nu.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou ze kneden alsof ik een brood aan het bakken ben
Ik denk dat je minimaal buiten bewustzijn raakt van het likken aan mijn lichaam zo aantrekkelijk ben ik voor jouw type, gaat me weer een nieuw matras kostenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik jou het type voor overmatig veel lichaamshaar.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat je minimaal buiten bewustzijn raakt van het likken aan mijn lichaam zo aantrekkelijk ben ik voor jouw type, gaat me weer een nieuw matras kosten
Opgedroogd.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
buiten bewustzijn raakt van het likken aan mijn lichaam
Ik ben wat te jong voor ‘m, maar zoals ‘ie er daar uit ziet zou ik ook de lakens wel met hem delenquote:
Op het FOK! forumquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben wat te jong voor ‘m, maar zoals ‘ie er daar uit ziet zou ik ook de lakens wel met hem delen![]()
Waar ben je eigenlijk mod?
There's one part I don't like.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zin om toe te kijken wanneer jij seks hebt met hem
Ben al verliefd sinds ie the Phantom speeldequote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben wat te jong voor ‘m, maar zoals ‘ie er daar uit ziet zou ik ook de lakens wel met hem delen![]()
Gaat dit over driepink?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik. Ehm. Oh.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oke hij hoeft er niet bij te zijn
Vast welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Wie vind spugen op de kut net ervoor nog meer opwindend?
WOW, LUILAKquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Moet zo wel even de afwas doen van een week.
lui varkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:03 schreef Amarantha het volgende:
muziekje erbijquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zoveel haat Prof.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Veel saaier wordt het niet bedoel je? Haha
Sorry, jij hebt nog steeds een speciaal plekje in mijn hartquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:04 schreef Amarantha het volgende:
En je had nog wel een speciaal plekje in mijn hart.
Maak schoon!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
De afwas van mn huisgenoot staat er ook al een week
Wat doe je nuquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sorry, jij hebt nog steeds een speciaal plekje in mijn hart
Echtquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:04 schreef Amarantha het volgende:
En je had nog wel een speciaal plekje in mijn hart.
ja eh, heb ik al een aantal keer voor hem gedaan, hij mag wel eens een keer proefondervindelijk ervaren hoe het is om afwas die al een week staat af te wassen...quote:
Ben je wel hygiënisch wat betreft je lichaam?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:03 schreef Amarantha het volgende:
hij heeft er geen last van hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja eh, heb ik al een aantal keer voor hem gedaan, hij mag wel eens een keer proefondervindelijk ervaren hoe het is om afwas die al een week staat af te wassen...
als die resten aankoeken als je het lang laat staan, denk het wel hoor, ik heb er verder geen last vanquote:
Ook al een week niet gewassenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je wel hygiënisch wat betreft je lichaam?
Wist je toch wel?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sta nu wel even met mn mond vol tanden
Die resten zijn inderdaad een beeldig aangezichtquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als die resten aankoeken als je het lang laat staan, denk het wel hoor, ik heb er verder geen last van
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:08 schreef xcachet het volgende:
Anders had ze net zo goed de vaat mee kunnen nemen onder de douche.
@TARDIS. en wie nog meer?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
He, meerdere mensen met een Welkom op FOK! UI, sinds wanneer is dat?
Sinds je moeder met Haags naar bed is geweest jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
He, meerdere mensen met een Welkom op FOK! UI, sinds wanneer is dat?
Dat kan nog even durenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds je moeder met Haags naar bed is geweest ja![]()
![]()
Alweer? Ik hou de tel niet meer bij. Gelukkig is haags goed in tellenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds je moeder met Haags naar bed is geweest ja![]()
![]()
Wat is @haags_kwartiertje toch ook een sletjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alweer? Ik hou de tel niet meer bij. Gelukkig is haags goed in tellen
Ik, ze is echt geweldigquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is xcachet ook vrij lenig, wie heeft haar gedaan zodat ik weet waar ik aan toe ben?
@Zosk?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is xcachet ook vrij lenig, wie heeft haar gedaan zodat ik weet waar ik aan toe ben?
@TARDIS. ?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Waarom haat je kleine zelfstandigen en/of zwartwerkers?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
plekken die enkel contant geld accepteren moeten worden opgedoekt
Noel, maar geen idee welk account hij nu gebruiktquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Ben je zo’n rijke stinkerd dan? Heb een vrij hoog uurtarief hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil cachet niet neuken.
Als ik dat wilde dan was dat al gebeurd.
Hoe kan je je mening geven over iets waar je niet over kan oordelen?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK MAG MIJN MENING GEVEN TOCH, MANMANMAN, NONDEJU
Ik kan overal over oordelen, ik ben godquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe kan je je mening geven over iets waar je niet over kan oordelen?
Wat heb jij allemaal gedaan dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Bah, ik ga echt geen seks hebben met een grietje die een Chinees gedaan heeft.
ik haat het niet, maar het is gewoon onpraktisch als je zo'n pasjesportemonnee hebt en daarmee eigenlijk nooit contantquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom haat je kleine zelfstandigen en/of zwartwerkers?
Zou je goed staan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb echt zin om een jurkje aan te doen
Dan valt Aber voor je af hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Lastig hoor om met een teleurstelling om te gaanquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben je zo’n rijke stinkerd dan? Heb een vrij hoog uurtarief hoor.
Mafklapperquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik kan overal over oordelen, ik ben god
@Zoskquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Wel de god van ontlasting danquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik kan overal over oordelen, ik ben god
Wie is Aber?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan valt Aber voor je af haha
Aw worden ze anders niet nat voor jequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Wie vind spugen op de kut net ervoor nog meer opwindend?
Flamarandequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:17 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Aw worden ze anders niet nat voor je
En je bent wel een beetje een bitch somsquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb daar geschikte rondingen voor ja
Oh, ik draag ze wel hoor. Met een panty eronderquote:
Ik ken een user die vrouwen daarom gewoon opsluit in de kelder.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:17 schreef Flamarande het volgende:
[..]
All the right junk in all the right places.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb daar geschikte rondingen voor ja
doe eens aardigquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En je bent wel een beetje een bitch soms
Jawel maar het gaat om de handeling en dat je daarna nog even snel elkaar aan kijkt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:17 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man, ik ben beter van je gewendquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
gast, ze is al 30 geweest, doe normaal
Sow hallo heyquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
gast, ze is al 30 geweest, doe normaal
Heerlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat de wind maar lekker door het bladerdek mag gaan
op wat voor manier?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man, ik ben beter van je gewend
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh, ken beiden niet, maar je vind beiden te dom en simpel om achteraan te zitten dus?
Je krijgt haar nooit echt te pakkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh, ken beiden niet, maar je vind beiden te dom en simpel om achteraan te zitten dus?
MONO WANNEER GAAN WE KOTSENquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
ik vind 30 ook oud, hoop voor die tijd wel dood te zijn eigenlijk, geen zin om andere mensen tot last te zijn in de supermarkt enzoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat jij een van de normalere was, maar als je 30 al oud vind..
Jammer, ik vond je net gezellig wordenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind 30 ook oud, hoop voor die tijd wel dood te zijn eigenlijk, geen zin om andere mensen tot last te zijn in de supermarkt enzo
Begrijpelijk, had ik vandaag ook weer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:21 schreef McGrath het volgende:
geen zin om andere mensen tot last te zijn in de supermarkt enzo
Ik vond je nog steeds vervelendquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jammer, ik vond je net gezellig worden
Wij hebben voor zover ik weet nog nooit samen gekotst. Hoewel 1 keer de eerste keer moet zijn, doe ik het liever door heel veel te eten en daar van te moeten braken. Dan leg je tenminste nog een goede straatpizza neer.quote:
echt he, als je zo oud bent dat je vergeet welke boodschappen je moet halen en dus midden in het pad je boodschappenlijstje moet gaan bestuderen mag je van mij echt omvallen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begrijpelijk, had ik vandaag ook weer.
Eeeuhm met mijn pink nog wel en 3 procent van mijn aandacht en brein denk ik zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je krijgt haar nooit echt te pakken
Ik heb nog een half jaartje. #RIPquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt he, als je zo oud bent dat je vergeet welke boodschappen je moet halen en dus midden in het pad je boodschappenlijstje moet gaan bestuderen mag je van mij echt omvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |