Waarom haat je kleine zelfstandigen en/of zwartwerkers?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
plekken die enkel contant geld accepteren moeten worden opgedoekt
Noel, maar geen idee welk account hij nu gebruiktquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is xcachet ook vrij lenig, wie heeft haar gedaan zodat ik weet waar ik aan toe ben?
Ben je zo’n rijke stinkerd dan? Heb een vrij hoog uurtarief hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil cachet niet neuken.
Als ik dat wilde dan was dat al gebeurd.
Hoe kan je je mening geven over iets waar je niet over kan oordelen?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK MAG MIJN MENING GEVEN TOCH, MANMANMAN, NONDEJU
Ik kan overal over oordelen, ik ben godquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe kan je je mening geven over iets waar je niet over kan oordelen?
Wat heb jij allemaal gedaan dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Bah, ik ga echt geen seks hebben met een grietje die een Chinees gedaan heeft.
ik haat het niet, maar het is gewoon onpraktisch als je zo'n pasjesportemonnee hebt en daarmee eigenlijk nooit contantquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom haat je kleine zelfstandigen en/of zwartwerkers?
Zou je goed staan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb echt zin om een jurkje aan te doen
Dan valt Aber voor je af hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Bah, ik ga echt geen seks hebben met een grietje die een Chinees gedaan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |