Ik. Ehm. Oh.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oke hij hoeft er niet bij te zijn
Vast welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Wie vind spugen op de kut net ervoor nog meer opwindend?
WOW, LUILAKquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Moet zo wel even de afwas doen van een week.
lui varkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:03 schreef Amarantha het volgende:
muziekje erbijquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zoveel haat Prof.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Veel saaier wordt het niet bedoel je? Haha
Sorry, jij hebt nog steeds een speciaal plekje in mijn hartquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:04 schreef Amarantha het volgende:
En je had nog wel een speciaal plekje in mijn hart.
Maak schoon!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
De afwas van mn huisgenoot staat er ook al een week
Wat doe je nuquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sorry, jij hebt nog steeds een speciaal plekje in mijn hart
Echtquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:04 schreef Amarantha het volgende:
En je had nog wel een speciaal plekje in mijn hart.
ja eh, heb ik al een aantal keer voor hem gedaan, hij mag wel eens een keer proefondervindelijk ervaren hoe het is om afwas die al een week staat af te wassen...quote:
Ben je wel hygiënisch wat betreft je lichaam?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:03 schreef Amarantha het volgende:
hij heeft er geen last van hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja eh, heb ik al een aantal keer voor hem gedaan, hij mag wel eens een keer proefondervindelijk ervaren hoe het is om afwas die al een week staat af te wassen...
als die resten aankoeken als je het lang laat staan, denk het wel hoor, ik heb er verder geen last vanquote:
Ook al een week niet gewassenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je wel hygiënisch wat betreft je lichaam?
Wist je toch wel?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sta nu wel even met mn mond vol tanden
Die resten zijn inderdaad een beeldig aangezichtquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als die resten aankoeken als je het lang laat staan, denk het wel hoor, ik heb er verder geen last van
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:08 schreef xcachet het volgende:
Anders had ze net zo goed de vaat mee kunnen nemen onder de douche.
@TARDIS. en wie nog meer?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
He, meerdere mensen met een Welkom op FOK! UI, sinds wanneer is dat?
Sinds je moeder met Haags naar bed is geweest jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
He, meerdere mensen met een Welkom op FOK! UI, sinds wanneer is dat?
Dat kan nog even durenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds je moeder met Haags naar bed is geweest ja![]()
![]()
Alweer? Ik hou de tel niet meer bij. Gelukkig is haags goed in tellenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds je moeder met Haags naar bed is geweest ja![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |