Nee man, iets stoerder ouderwets mag dan wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
O?! blanke kinderen mogen geen joa heten?
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
Ik ga mijn kind Naatje noemen, of het nou een zoon of dochter is.
Of als het een zoon is misschien Naatje als 2e naam en hem dan Bill noemen
Ik heb medelijden met die kinderenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
Weet wel!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee man, iets stoerder ouderwets mag dan wel.
Hoe vind jij het nou dan om vernoemd te zijn naar een aflevering uit WIDM?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee man, iets stoerder ouderwets mag dan wel.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe vind jij het nou dan om vernoemd te zijn naar een aflevering uit WIDM?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:03 schreef Driepink het volgende:
[..]Jij hebt wel iets met seksueel getinte posts he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
HEt is ook een manier om gedecideerd ja te zeggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Joa heeft iets lief, zo van "blij dat jij er bent op deze wereld"
Komt door jouw vriend ja, godverquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met seksueel getinte posts he?
De eeuwige friendzonequote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Weet wel!
in GOT heeft 1 van de leukste personages de naam Jorah
Hij is 2 keer getrouwd geweest, dus zal wel meevallen.quote:
Mwa, bij D. zit ie wel echt enorm in de friendzone.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is 2 keer getrouwd geweest, dus zal wel meevallen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:01 schreef Moira. het volgende:
Man is toch ook veel te oud voor haar, beetje kansloos vooral.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, bij D. zit ie wel echt enorm in de friendzone.
net driepinkquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Man is toch ook veel te oud voor haar, beetje kansloos vooral.
Ik heb zijn nummer nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vraag hem of hij je de moira.rar wil sturen
Ze maakt gewoon misbruik van hem. De beta orbiter.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, bij D. zit ie wel echt enorm in de friendzone.
Driep, doe dit niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vraag hem of hij je de moira.rar wil sturen
Ahwwquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Vind het altijd leuk als Myrr hier is
Kibbelingquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:08 schreef Myrr het volgende:
Hm. Heb een portie kibbelingen en 4 stukjes van een bittergarnituur op als avond eten. Nu heb k honger.
Alleen als ze aan de wijn gaatquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Vind het altijd leuk als Myrr hier is
Ik wil moira zien, lekkerding is het welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze maakt gewoon misbruik van hem. De beta orbiter.
[..]
Driep, doe dit niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://dm.fok.nl/?to=Monopolyquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer niet
DM zijn nummer even dan
Nee man. Oudere mannenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Man is toch ook veel te oud voor haar, beetje kansloos vooral.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:10 schreef LompeHork het volgende:
@:TARDIS.
Lichtelijk nsfwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lichtelijk nsfwkun je je voorstellen dat katrien voor zo'n lelijke piemel valt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje awkward wel hoor. Begint nu wel een beetje matig te worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil moira zien, lekkerding is het wel
Lichtelijk nsfwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoorde iemand anders er ook al over jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ze hebben nu een leuke serie van korte filmpjes op Netflix, tenminste ik vind hem wel leuk, Love death + robots
sorry, ik ben dan ook lichtelijk dronkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beetje awkward wel hoor. Begint nu wel een beetje matig te worden.
Ja hij valt mij absoluut niet tegen, ook verschillende stijlenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoorde iemand anders er ook al over ja
Heeft haar gewoon bedrogen hoor, niks meer niks minder. Meneer heeft niet echt een doel en hoort nergens bij, dus dan maar wanhopig aan haar vastklampen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
“You have been a better friend to me than any I have known, a better brother than Viserys ever was. You are the first of my Queensguard, the commander of my army, my most valued counselor, my good right hand. I honor and respect and cherish you - but I do not desire you, Jorah Mormont, and I am weary of your trying to push every other man in the world away from me, so I must needs rely on you and you alone. It will not serve, and it will not make me love you any better.”
Right in the feels
Nah ze heeft iets raunchy's en scherps, ze is een beetje als de stukjes rookworst tussen een anders wel heel erg flauwe boerenkoolstamppot, leuk mens.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alleen als ze aan de wijn gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |