abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 maart 2019 @ 06:08:19 #261
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_185836376
quote:
6s.gif Op maandag 25 maart 2019 05:55 schreef Kijkertje het volgende:
NoahShachtman twitterde op maandag 25-03-2019 om 03:20:07 "A source with direct knowledge of the investigation told The Daily Beast that Mueller intended to make a case to Congress, believing that legislators, and not the DOJ, are 'empowered to weigh the lawfulness of a president’s conduct.'" https://t.co/5rEuFFNniN reageer retweet
En Rosenstein mag mss ook komen getuigen :P
[..]

Als de Democraten iets geleerd hebben van de Republikeinen, dan doen ze dat.
pi_185836593
Trump blijft gewoon 8 jaar.

Dit zal niemand verrassen.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 25 maart 2019 @ 08:57:31 #263
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185837337
Goeie vraag. De huidige bezetting van het Congres is tot stand gekomen dankzij roddels, leugens en aannames van de Democraten.

pi_185837355
quote:
6s.gif Op maandag 25 maart 2019 05:55 schreef Kijkertje het volgende:
NoahShachtman twitterde op maandag 25-03-2019 om 03:20:07 "A source with direct knowledge of the investigation told The Daily Beast that Mueller intended to make a case to Congress, believing that legislators, and not the DOJ, are 'empowered to weigh the lawfulness of a president’s conduct.'" https://t.co/5rEuFFNniN reageer retweet
En Rosenstein mag mss ook komen getuigen :P
[..]

"a source with direct knowledge"

Aka

Iemand die ik zojuist heb verzonnen.
  maandag 25 maart 2019 @ 09:01:12 #265
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_185837374
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Goeie vraag. De huidige bezetting van het Congres is tot stand gekomen dankzij roddels, leugens en aannames van de Democraten.

[ afbeelding ]
De huidige POTUS is tot stand gekomen dankzij roddels en leugens.

Dus waar wil je beginnen?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_185837380
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Goeie vraag. De huidige bezetting van het Congres is tot stand gekomen dankzij roddels, leugens en aannames van de Democraten.

[ afbeelding ]
Pijnlijk voor de Republikeinen dat iedereen van Comey tot aan Trump Republikein is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 25 maart 2019 @ 09:01:46 #267
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185837384
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 01:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Mueller spent two years investigating obstruction of justice and found evidence that “does not exonerate” Trump. Barr took two days to set aside that evidence.

The entire report must be published and evidence provided to Congress so the American people can judge for themselves.

Mueller did not find sufficient evidence to establish conspiracy, notwithstanding Russian offers to help Trump’s campaign, their acceptance, and a litany of concealed interactions with Russia.

I trust Mueller’s prosecutorial judgement, but the country must see the evidence.

https://mobile.twitter.co(...)/1109966185909706752
Haha, Adam Schiff is echt vastbesloten zichzelf belachelijk te maken tot het bittere, bittere einde.

Tijd dat onze Adam zijn excuses aanbiedt.

https://www.foxnews.com/p(...)he-apology-mr-schiff

[ Bericht 9% gewijzigd door Vader_Aardbei op 25-03-2019 09:10:05 ]
  maandag 25 maart 2019 @ 09:03:30 #268
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_185837397
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 09:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Haha, Adam Schiff is echt vastbesloten zichzelf belachelijk te maken tot het bittere, bittere einde.
Kun je ook nog uitleggen waarom of blijft het zoals altijd bij een inhoudsloze one-liner?

Misschien moet je nog een paar keer 'nothingburger' schreeuwen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 25 maart 2019 @ 09:07:57 #269
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_185837430
quote:
5s.gif Op maandag 25 maart 2019 00:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar dat is toch vreemd? De Special Counsel olv Mueller is aangesteld om onafhankelijk onderzoek te doen en dan laat je een beslissing over het vervolgen van Trump over aan twee door Trump zelf benoemde personen :?
Je zegt het zelf al: Mueller is aangesteld voor het onderzoek, niet om een vervolging op te starten. Mueller houdt zich strikt aan de regels, weet dat Barr Trump zal beschermen en wacht nu op wat het huis en de niet-federale juridische machten gaan doen. Jammer voor ons want het is minder sensationeel en het gaat nog aardig wat tijd in beslag nemen, maar wellicht on the long run het verstandigste.

Erg spijtig om te zien dat zelfs de Nederlandse media het gespin van Barr als conclusies aannemen. Wat dat betreft is het weer een punt voor Trump...
  maandag 25 maart 2019 @ 09:14:49 #270
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_185837480
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 09:07 schreef Hankster het volgende:
Erg spijtig om te zien dat zelfs de Nederlandse media het gespin van Barr als conclusies aannemen. Wat dat betreft is het weer een punt voor Trump...
Inderdaad. Ik hoorde de NOS vanmorgen en dacht: "Dat zal wel weer een stuk genuanceerder zijn dan het hier wordt voorgesteld."
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 25 maart 2019 @ 09:37:04 #271
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185837757
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 09:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Haha, Adam Schiff is echt vastbesloten zichzelf belachelijk te maken tot het bittere, bittere einde.

Tijd dat onze Adam zijn excuses aanbiedt.

https://www.foxnews.com/p(...)he-apology-mr-schiff
Men dient hem subiet de House Permanent Select Committee on Intelligence uit te flikkeren voor zijn rol in het hoaxen van het complot. En zijn meermaals herhaalde claim dat hij 'duidelijk bewijs' had gezien dat Trump schuldig was.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 25 maart 2019 @ 09:44:19 #272
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_185837907
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 09:37 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Men dient hem subiet de House Permanent Select Committee on Intelligence uit te flikkeren voor zijn rol in het hoaxen van het complot. En zijn meermaals herhaalde claim dat hij 'duidelijk bewijs' had gezien dat Trump schuldig was.
Let's be clear: Het feit dat de AG zegt dat er geen bewijs is, betekent niet dat er geen bewijs is.

Die man doet ook maar wat 'm is opgedragen door Trump himself.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_185837925
Benieuwd naar de inhoud van het definitieve rapport. Aangezien de Special Counsel expliciet aangeeft dat het rapport Trump niet vrijpleit, moeten er wel wat opvallende zaken in staan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 25 maart 2019 @ 09:49:51 #274
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185838023
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 09:44 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Let's be clear: Het feit dat de AG zegt dat er geen bewijs is, betekent niet dat er geen bewijs is.

Die man doet ook maar wat 'm is opgedragen door Trump himself.
Is dat zo? Sessions en Rosenstein hebben ook gewoon hun werk gedaan.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 25 maart 2019 @ 09:50:22 #275
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185838033
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 09:44 schreef DustPuppy het volgende:
Het feit dat de AG zegt dat er geen bewijs is, betekent niet dat er geen bewijs is.
Hij zegt ook niet dat er geen bewijs is oid, maar dat ze een coordinatie niet hebben kunnen concluderen. We weten dat er wel bewijsstukken zijn namelijk, zoals de mails over de Trump Tower meeting en het overhandigen van pollingdata, waarbij het best zo kan zijn dat het daarbij dan ophoudt, omdat er niet hard gemaakt kan worden dat er verder de Russische staat aan de andere kant zat of dat er omgekeerd in ruil wat geleverd zou zijn, om wat te noemen. We zullen moeten afwachten I guess...
  maandag 25 maart 2019 @ 09:54:51 #276
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185838134
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 09:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hij zegt ook niet dat er geen bewijs is oid, maar dat ze een coordinatie niet hebben kunnen concluderen. We weten dat er wel bewijsstukken zijn namelijk, zoals de mails over de Trump Tower meeting en het overhandigen van pollingdata, waarbij het best zo kan zijn dat het daarbij dan ophoudt, omdat er niet hard gemaakt kan worden dat er verder de Russische staat aan de andere kant zat of dat er omgekeerd in ruil wat geleverd zou zijn, om wat te noemen. We zullen moeten afwachten I guess...
Ik las ergens dat het door Manafort aan die Oekrainer verstrekte polling data gewoon openbaar verkrijgbare informatie was. Manafort is trouwens een onbetrouwbaar sujet dat van meerdere walletjes eet. Nu ze hem hebben veroordeeld voor het 'vertegenwoordigen (lobbyen) van buitenlandse mogendheden zonder vergunning', laat dat allerlei mogelijkheden voor de regering Trump ook allerlei andere lobby'ers zonder vergunning aan te pakken, zoals de Pedesta's. Want gelijke monniken - gelijke kappen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_185838179
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 09:54 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik las ergens dat het door Manafort aan die Oekrainer verstrekte polling data gewoon openbaar verkrijgbare informatie was. Manafort is trouwens een onbetrouwbaar sujet dat van meerdere walletjes eet. Nu ze hem hebben veroordeeld voor het 'vertegenwoordigen (lobbyen) van buitenlandse mogendheden zonder vergunning', laat dat allerlei mogelijkheden voor de regering Trump ook allerlei andere lobby'ers zonder vergunning aan te pakken, zoals de Pedesta's. Want gelijke monniken - gelijke kappen.
Pedosta's, bedoel je!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 25 maart 2019 @ 09:59:51 #278
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185838213
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 09:54 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik las ergens dat het door Manafort aan die Oekrainer verstrekte polling data gewoon openbaar verkrijgbare informatie was.
Lijkt me niet superrelevant of het publiek was, maar buiten dat lees ik nergens dat het publieke informatie was, waar las je dat? Lijkt me ook niet heel erg voor de hand liggen om naar Madrid af te reizen om dat te doen.

quote:
Manafort is trouwens een onbetrouwbaar sujet dat van meerdere walletjes eet. Nu ze hem hebben veroordeeld voor het 'vertegenwoordigen (lobbyen) van buitenlandse mogendheden zonder vergunning', laat dat allerlei mogelijkheden voor de regering Trump ook allerlei andere lobby'ers zonder vergunning aan te pakken, zoals de Pedesta's. Want gelijke monniken - gelijke kappen.
Wie wel of niet aangeklaagd wordt zou ik niet primair aan de regering over laten, maar aan de bureaucratie. De weg naar een dictatuur staat anders best op een kier. Verder natuurlijk prima om het te hebben over gelijke monniken gelijke kappen, dus als anderen zich schuldig hebben gemaakt mogen ook zij best aangeklaagd worden ... zou niet inzien waarom niet.
  maandag 25 maart 2019 @ 10:00:20 #279
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_185838219
Blijft grappig hoe sommige sujetten een soort van vage overwinning vieren maar tóch het uiteindelijk weer over Clinton/DNC moeten hebben _O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_185838301
Ik vond dit artikel in HLN wel een heldere samenvatting:

https://www.hln.be/nieuws(...)-voor-2020~a729c49e/


En vooral de eindconclusie is helder: de Democraten moeten eens ophouden op de persoon te schieten en het eens over de verkeerde kanten van zijn beleid moeten hebben. Ik heb sowieso al nooit gesnapt dat de Democraten het steeds over Trump als persoon hebben en dat ze eigenlijk hun hele kans op de verkiezing in 2020 zo ongeveer aan dit rapport hebben gehangen (ze hebben de mensen die achter Trump staan alleen maar sterker gemaakt, Trump kan nu blijven roepen dat het een heksenjacht was en ik denk dat veel mensen hem gelijk geven). Waarom Mueller niet in alle rust zijn werk laten doen en Trump aanvallen op zijn beleid ipv op de man? Dan hadden de Democraten er nu veel sterker voor gestaan.

Ik denk eigenlijk dat de kans zeer groot is dat Trump herkozen gaat worden. Mede dankzij deze domme tactiek van de Democraten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 25 maart 2019 @ 10:08:20 #281
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185838309
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2019 10:00 schreef Fir3fly het volgende:
Blijft grappig hoe sommige sujetten een soort van vage overwinning vieren maar tóch het uiteindelijk weer over Clinton/DNC moeten hebben _O-.
Demonisering van tegenstanders moet door gaan. Ik ga er gemakshalve van uit dat Trump ook Mueller nog een tijdje zal blijven attaqueren.

overigens valt het me op dat er ineens veel "users" hier aanwezig zijn om die "overwinning" te vieren. Namen die je anders nooit ziet en namen die zich schichtig (schuldbesef?) verborgen hebben gehouden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_185838310
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 09:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Manafort is trouwens een onbetrouwbaar sujet dat van meerdere walletjes eet.
En ik maar denken dat Trump zich enkel met 'the best people' omringt. The Donald is trouwens nog altijd groot fan van Manafort.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 25 maart 2019 @ 10:11:26 #283
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185838370
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 09:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Lijkt me niet superrelevant of het publiek was, maar buiten dat lees ik nergens dat het publieke informatie was, waar las je dat? Lijkt me ook niet heel erg voor de hand liggen om naar Madrid af te reizen om dat te doen.
Kan het zo snel even niet vinden.

quote:
Wie wel of niet aangeklaagd wordt zou ik niet primair aan de regering over laten, maar aan de bureaucratie. De weg naar een dictatuur staat anders best op een kier. Verder natuurlijk prima om het te hebben over gelijke monniken gelijke kappen, dus als anderen zich schuldig hebben gemaakt mogen ook zij best aangeklaagd worden ... zou niet inzien waarom niet.
Bij diverse overheidsinstanties zijn mensen met een activistische inslag actief. Een paar jaar geleden bleek dat de belastingdienst conservatieve verenigingen zonder winstoogmerk behoorlijk heeft dwarsgezeten. Je kunt er niet zomaar vanuit gaan dat ambtenaren zo maar eerlijk en onbevooroordeeld hun werrk doen. Zie sms'jes Strzok & Page.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 25 maart 2019 @ 10:11:28 #284
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_185838372
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 10:07 schreef Hanca het volgende:
Ik vond dit artikel in HLN wel een heldere samenvatting:

https://www.hln.be/nieuws(...)-voor-2020~a729c49e/

En vooral de eindconclusie is helder: de Democraten moeten eens ophouden op de persoon te schieten en het eens over de verkeerde kanten van zijn beleid moeten hebben.
Volgens mij doet men allebei.

Verder, wie verwachtte er nou werkelijk dat er uit een memo van Barr een 'smoking gun' tevoorschijn zou komen? Die kerel is zo biased als wat, hij werd er niet voor niets door Trump neergezet. Nogal een slecht artikel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 25 maart 2019 @ 10:14:46 #285
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_185838415
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 10:11 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Bij diverse overheidsinstanties zijn mensen met een activistische inslag actief. Een paar jaar geleden bleek dat de belastingdienst conservatieve verenigingen zonder winstoogmerk behoorlijk heeft dwarsgezeten.
Zucht...

quote:
In late September 2017, an exhaustive report by the Treasury Department's inspector general found that from 2004 to 2013, the IRS used both conservative and liberal keywords to choose targets for further scrutiny, blunting claims that the issue had been an Obama-era partisan scandal.[2][3] The 115 page report confirmed the findings of the prior 2013 report that some conservative organizations had been unfairly targeted, but also found that the pattern of misconduct had been ongoing since 2004 and was non-partisan in nature.

And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 25 maart 2019 @ 10:20:00 #286
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185838509
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 10:07 schreef Hanca het volgende:
Ik vond dit artikel in HLN wel een heldere samenvatting:

https://www.hln.be/nieuws(...)-voor-2020~a729c49e/

En vooral de eindconclusie is helder: de Democraten moeten eens ophouden op de persoon te schieten en het eens over de verkeerde kanten van zijn beleid moeten hebben. Ik heb sowieso al nooit gesnapt dat de Democraten het steeds over Trump als persoon hebben en dat ze eigenlijk hun hele kans op de verkiezing in 2020 zo ongeveer aan dit rapport hebben gehangen (ze hebben de mensen die achter Trump staan alleen maar sterker gemaakt, Trump kan nu blijven roepen dat het een heksenjacht was en ik denk dat veel mensen hem gelijk geven). Waarom Mueller niet in alle rust zijn werk laten doen en Trump aanvallen op zijn beleid ipv op de man? Dan hadden de Democraten er nu veel sterker voor gestaan.

Ik denk eigenlijk dat de kans zeer groot is dat Trump herkozen gaat worden. Mede dankzij deze domme tactiek van de Democraten.
Het grote probleem van de Democraten is dat ze weinig zinnige kandidaten hebben. Veel van de gematigde kandidaten laten zich door het hysterische geschreeuw van de ultra-linksers in Cali, NY en Michigan overhalen om ook idioterie als The Green New Deal, genderwaanzin en het afschaffen van ICE te onderschrijven. In hun bubbeltje denken ze dat de Amerikaanse burger gaat stemmen voor het compleet slopen van de Amerikaanse economie? Bovendien laten de DNC 'sponsors' van Wall Street en de fossiele brandstoffenbranche het nooit toe dat er zo'n activistische mafkees aan het roer komt. Er zijn wel wat kandidaten die ook echt iets (zinnigs) te vertellen hebben, zoals Yang en Gabbard, maar die worden in de media zeer negatief weggezet.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')