abonnement Unibet Coolblue
pi_185797558
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 00:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ine Veen heeft dat geschreven, niet Ross. Al zouden de kogels niet kloppen, dan nog klopt er geen reet van die moord natuurlijk. Politie die al aanwezig was. Fortuyn zijn hoofd helemaal heel (terwijl er van 1 meter op zijn hoofd is geschoten). Feitje: Dat kan helemaal niet.

Enzovoorts.
Of Ine dan, Bol.com linkje doet het bij mij niet (Pi-hole). Ross schrijft ook idd, maar da's sowieso veel fictie.

Ik geloof niet in die complottheorie.
pi_185797583
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 00:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Of Ine dan, Bol.com linkje doet het bij mij niet (Pi-hole). Ross schrijft ook idd, maar da's sowieso veel fictie.

Ik geloof niet in die complottheorie.
Het is geen theorie. Je kan niet iemand van 1 meter door zijn hoofd schieten met 9mm zonder dat zijn hoofd explodeert. Onmogelijk ouwe reus. Fortuyn was al beschoten voordat Volkert schoot.
pi_185797626
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 00:38 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Er is toch geen sprake van een complot als er andere kogels naast Fortuyn liggen dan waar Volkert mee schoot?
Nee dat zou een feit zijn. Het complotdenken begint bij het linken van die tweede schutter aan een bombastisch georkestreerd geheel. Ik vind het daarbij aannemelijker dat die 2e bij volkert hoorde maar omdat het teveel tijd koste om deze te vinden maar overgeslagen is om verkeerde verdachtmakingen op het verkeerde moment te geven. De explosieve situatie vroeg om kalmte en een snel antwoord niet om meer tijd en onduidelijkheid.
pi_185797679
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 00:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is geen theorie. Je kan niet iemand van 1 meter door zijn hoofd schieten met 9mm zonder dat zijn hoofd explodeert. Onmogelijk ouwe reus. Fortuyn was al beschoten voordat Volkert schoot.
Daar ben ik niet van overtuigd. Complottheorieën hou je altijd. Met de zaak Vaatstra doken er ook allemaal gieren op, achteraf woonde de dader vlakbij in Aldwâld. Maar ook nu zijn er nog mensen die het niet met rust kunnen laten.
pi_185797681
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 00:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Nee dat zou een feit zijn. Het complotdenken begint bij het linken van die tweede schutter aan een bombastisch georkestreerd geheel. Ik vind het daarbij aannemelijker dat die 2e bij volkert hoorde maar omdat het teveel tijd koste om deze te vinden maar overgeslagen is om verkeerde verdachtmakingen op het verkeerde moment te geven. De explosieve situatie vroeg om kalmte en een snel antwoord niet om meer tijd en onduidelijkheid.
Die 2e is eigenlijk de 1e en Volkert de stroman. Men hoorde ook dubbele schoten. Ook Hans Smolders heeft dat verklaard (chauffeur Pim). Er speelt meer achter de schermen dan wij ons kunnen voorstellen. Het ging hier om een miljardendeal die Pim niet wilde steunen.
pi_185797689
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 00:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Daar ben ik niet van overtuigd. Complottheorieën hou je altijd. Met de zaak Vaatstra doken er ook allemaal gieren op, achteraf woonde de dader vlakbij in Aldwâld.
Het kan niet. Wapenexperts hebben dat al aangetoond. 9mm vanaf 1 meter? Je hoofd ligt eraf of iig zwaar beschadigd. Zoek maar op als je het interessant vind.
pi_185797723
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 00:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het kan niet. Wapenexperts hebben dat al aangetoond. 9mm vanaf 1 meter? Je hoofd ligt eraf of iig zwaar beschadigd. Zoek maar op als je het interessant vind.
Ik ga het niet opzoeken die onzin.
pi_185797733
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 01:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ga het niet opzoeken die onzin.
Als experts zeggen dat het niet kan, dan zeg jij ja onzin! Das bijzonder man
pi_185797780
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 00:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Die 2e is eigenlijk de 1e en Volkert de stroman. Men hoorde ook dubbele schoten. Ook Hans Smolders heeft dat verklaard (chauffeur Pim). Er speelt meer achter de schermen dan wij ons kunnen voorstellen. Het ging hier om een miljardendeal die Pim niet wilde steunen.
Kijk, daarmee sla je dus de wonderlijke weg van het complotdenken in. Een gewone saaie geplande frustratie-afrekening door een clubje zoals in Utrecht door een eenling mag het niet zijn. Het moet om grootse projecten gaan want Fortuyn sterft natuurlijk niet voor een vete om een paar nertsen. Daar is hij te groots voor.
pi_185797783
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als experts zeggen dat het niet kan, dan zeg jij ja onzin! Das bijzonder man
Er is altijd wel een expert te vinden die zegt dat iets niet kan, dat heb je met dit soort theorieën.
Men weet het altijd beter.

Nogmaals, ik vind het onzin, ga het niet opzoeken.

En dat geldt ook voor platte aarde, het ronde huis, 9/11 en andere BNW onzin.
Het is hier trouwens ook POL en geen BNW.
pi_185798086
Door Jan Roos 22 maart 2019

In zijn schrijven van deze week ergert columnist Jan Roos zich kapot aan de tweeslachtige houding van bepaalde politici over aanslagen. Als voorbeeldje: zij mogen wel de massamoord in Christchurch aangrijpen om mensen als Geert Wilders en Thierry Baudet te beschimpen, maar na de drievoudige moord in Utrecht mogen diezelfde Wilders en Baudet niet wijzen op het beleid van open grenzen. Hypocriet, zo oordeelt Jan.

Toen een extreemrechtse idioot 49 mensen afslachtte in een moskee aan de andere kant van de wereld kwam dat volgens de Nederlandse media, politici en de opiniemakers door mensen als Wilders en Baudet. Zij waren medeschuldig en hadden hoe dan ook bloed aan de handen.

Maar toen een doorgedraaide Turk met een strafblad van zo’n twee meter drie mensen neerknalde, moest de verkiezingscampagne onmiddellijk worden stilgelegd en werd er schande gesproken dat Baudet en Wilders – nadat er meer bekend was wat er in Utrecht gebeurd was – gebruik maakten van het incident om duidelijk te maken dat dit een uitvloeisel is van onze softe rechtsstaat en bezopen immigratiepolitiek. De ene aanslag is blijkbaar de andere niet.

Ten eerste is het stil leggen van verkiezingscampagnes buigen voor terreur. Iets dat een volwassen democratie nimmer mag doen. Maar een politicus beschuldigen van misbruik maken van een incident als deze is natuurlijk onwaarschijnlijk hypocriet. Zeker na de reacties op Christchurch. Juist politici dienen ons door wet- en regelgeving te beschermen tegen barbaren. Als dat niet lukt is het dan ook aan dezelfde politici om daar op te wijzen en te zeggen dat zijn het beter kunnen doen dan degene die op dat moment aan de touwtjes trekt. Dit verafschuwen is de democratie verafschuwen.

Selectieve verontwaardiging is uiterst gevoelloos. Zeker als het over vermoorde burgers gaat. Alle mensen die gedood worden laten familie, vrienden, geliefden achter. De ene of andere nabestaande heeft niet meer of minder verdriet omdat er door de ene of de ander kant van het politieke spectrum zijn gelijk over hun verdriet wenst te behalen.
pi_185798166
Beste Thierry,

Ze zeggen dat je een fascist bent.

En ze zeggen dat je geen programma hebt.

Noem ‘Klimaatakkoord van tafel’, ‘Verdrag van Marrakesh weg’ en ‘minder EU’ maar geen programma.

Het lijkt mij, eerlijk gezegd, een uitstekend programma.

Wat ze bedoelen is dat je geen tot in detail uitgewerkt verkiezingsprogramma had dat je in achterkamertjes met andere partijen zodanig homeopathisch gaat verdunnen dat het één grijs eenpansgerecht wordt. Of, tegenwoordig, een groen eenpansgerecht.

Dat zijn ze niet meer gewend.

Dat is ook waarom ik, die zich tientallen jaren prima thuis voelde bij de VVD, al een paar jaar politiek ontheemd ben.

De VVD is onder Mark Rutte D66 geworden. En PvdA geworden. En ChristenUnie geworden. En nu, godbetere, GroenLinks geworden.

Een stem op het verkiezingsprogramma van de VVD blijkt straks, na achterkamertjesgesprekken, een stem op het verkiezingsprogramma van GroenLinks.

Dus ook ik stond voor de keuze tussen PVV, FvD en stiekem de SGP.

Omdat dat de enige drie partijen zijn waarbij ik nog een béétje hoop heb om niet keihard in de kont te worden genaaid doordat ze ‘compromissen’ sluiten die lijnrecht tegen hun verkiezingsprogramma ingaan.

Jij geen programma?

Het is een treurig frame, dat maar al te gretig wordt omarmd door politici, journalisten en opiniemakers. Door ‘het kartel’.

Weet je waarom?

Omdat dat andere frame, dat je een fascist of een racist bent, bij steeds meer Nederlanders geen enkele weerklank vindt.

De paniekzaaiers zoeken iets nieuws.

Je hebt een paar duidelijke principes.

En dat ontregelt ze volledig, gewend als ze zijn aan opportunistische landverraders als Mark Rutte, die ons en de volgende generaties zonder enige gêne in de handen van de klimaatmaffia, de asielindustrie en de Brusselse Vierderijkers 2.0 overlevert.

Ga zo door.

En hou je veilig, want het is Fortuyn all over again.

Groet,

JanD

https://www.briefjevanjan.nl/aan-thiery-baudet/
pi_185798247
Ik zie ook niet zo snel waarom Jan Roos het verschil niet ziet tussen een geval domme eerwraak dat over blijkbaar alle immigranten moet worden gesmeerd in de politieke agenda. Met daarnaast iemand die onder een manifest een slachting aanricht waarbij dat uitsmeren niet mag worden gedaan.

Zal de democratische inslag wel zijn van Jan Roos.
pi_185798278
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 01:35 schreef Beathoven het volgende:
Ik zie ook niet zo snel waarom Jan Roos het verschil niet ziet tussen een geval domme eerwraak dat over blijkbaar alle immigranten moet worden gesmeerd in de politieke agenda. Met daarnaast iemand die onder een manifest een slachting aanricht waarbij dat uitsmeren niet mag worden gedaan.

Zal de democratische inslag wel zijn van Jan Roos.
zij mogen wel de massamoord in Christchurch aangrijpen om mensen als Geert Wilders en Thierry Baudet te beschimpen, maar na de drievoudige moord in Utrecht mogen diezelfde Wilders en Baudet niet wijzen op het beleid van open grenzen.
pi_185798390
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 01:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

zij mogen wel de massamoord in Christchurch aangrijpen om mensen als Geert Wilders en Thierry Baudet te beschimpen, maar na de drievoudige moord in Utrecht mogen diezelfde Wilders en Baudet niet wijzen op het beleid van open grenzen.
Dus die schutter moorde namens de hele commune van migranten als ik het goed begrijp.
pi_185798406
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 01:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dus die schutter moorde namens de hele commune van migranten als ik het goed begrijp.
Je snapt het echt niet? Het gaat erom dat bepaalde partijen na die verschrikkelijke massamoord in NZ meteen met de vinger wezen naar Wilders en Baudet, prima moeten hun weten.

Nu wijst Baudet naar hun na de moord in Utrecht en dat mag niet? Hypocriet much?
pi_185798507
Met wijzen schiet je niets op.
Ik beoordeel een partij op programma en stemgedrag in de kamer.
Op dat vlak sta ik mijlenver van Baudet maar dat hij er is zie ik niet als een probleem.
Het zou juist een uitdaging moeten zijn voor de overige partijen.

En zo groot is FvD niet met 17,33% van de stemmen, ik zie vooral versplintering en lastige meerderheden.
Het is wel een forse groei.
pi_185798596
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 01:54 schreef MaGNeT het volgende:
Met wijzen schiet je niets op.
Ik beoordeel een partij op programma en stemgedrag in de kamer.
Op dat vlak sta ik mijlenver van Baudet maar dat hij er is zie ik niet als een probleem.
Het zou juist een uitdaging moeten zijn voor de overige partijen.

En zo groot is FvD niet met 17,33% van de stemmen, ik zie vooral versplintering en lastige meerderheden.
Het is wel een forse groei.
Met wijzen schieten we inderdaad niks op! Helaas doen bepaalde partijen (GL en D66) dat wel. Sla Twitter maar open. Je valt stijl achterover. En dat zijn dan de partijen die willen verbinden....

Ja verbinden als het hun bevalt.
pi_185798792
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 01:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Met wijzen schieten we inderdaad niks op! Helaas doen bepaalde partijen (GL en D66) dat wel. Sla Twitter maar open. Je valt stijl achterover. En dat zijn dan de partijen die willen verbinden....

Ja verbinden als het hun bevalt.
Als er iemand met het vingertje wijst dan is het Baudet wel hoor. Naar Rutte, GroenLinks, Soros, Juncker, Macron, de zogenaamde “linkse universiteiten”, andere “linkse” docenten, Ollongren en ga zo nog maar even door. Anderen zwart maken is wel zo’n beetje de rode lijn van de campagne van het FvD.

En D66 heeft daar, vooral onder Pechtold, ook wel te veel last van gehad. Maar beweer niet dat Baudet dat niet doet, want hij is minstens even erg als alle anderen.
pi_185798797
Het grote verschil is overigens wel dat zijn achterban vindt dat Baudet een monopolie op gedemoniseerd worden heeft.
pi_185798804
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 01:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet? Het gaat erom dat bepaalde partijen na die verschrikkelijke massamoord in NZ meteen met de vinger wezen naar Wilders en Baudet, prima moeten hun weten.

Nu wijst Baudet naar hun na de moord in Utrecht en dat mag niet? Hypocriet much?
Ik heb geloof ik de campagnebeelden van lijsttrekkers van andere partijen waarin ze Baudet de schuld van Christchurch in de schoenen schoven, zoals Baudet das afgelopen maandag deed na de aanslag in Utrecht nog voor er een motief bekend was, gemist. Heb je misschien wat filmpjes ervan?
pi_185798818
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 02:22 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik de campagnebeelden van lijsttrekkers van andere partijen waarin ze Baudet de schuld van Christchurch in de schoenen schoven, zoals Baudet das afgelopen maandag deed na de aanslag in Utrecht nog voor er een motief bekend was, gemist. Heb je misschien wat filmpjes ervan?
https://twitter.com/FDW_VB/status/1107894728790626305 dit soort dingen. Toen Baudet tijdens zijn congres aangaf dat de huidige politiek verantwoordelijk is voor dit beleid (hij gaf ze niet direct de schuld van de aanslag groot verschil) waren de poppen aan het dansen. Enorm hypocriet natuurlijk.
pi_185798831
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 02:20 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Als er iemand met het vingertje wijst dan is het Baudet wel hoor. Naar Rutte, GroenLinks, Soros, Juncker, Macron, de zogenaamde “linkse universiteiten”, andere “linkse” docenten, Ollongren en ga zo nog maar even door. Anderen zwart maken is wel zo’n beetje de rode lijn van de campagne van het FvD.

En D66 heeft daar, vooral onder Pechtold, ook wel te veel last van gehad. Maar beweer niet dat Baudet dat niet doet, want hij is minstens even erg als alle anderen.
Zogenaamde linkse uni's en linkse docenten :D Hoeveel voorbeelden wil je hebben pik? Dat speelt niet 1 dag hoor. Dat speelt al toen ik nog op de middelbare school zat (20 jaar geleden). Geeft verder niks, maar dat kun je gewoon erkennen.
pi_185798850
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 02:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

https://twitter.com/FDW_VB/status/1107894728790626305 dit soort dingen. Toen Baudet tijdens zijn congres aangaf dat de huidige politiek verantwoordelijk is voor dit beleid (hij gaf ze niet direct de schuld van de aanslag groot verschil) waren de poppen aan het dansen. Enorm hypocriet natuurlijk.
Tbh ik snap dat mensen dat zeggen, met de fascistoïde omvolkingsretoriek van Baudet en Wilders. Als is wat in NZ gebeurde onmogelijk de schuld van Baudet natuurlijk, dat is pure onzin.
pi_185798866
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 02:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zogenaamde linkse uni's en linkse docenten :D Hoeveel voorbeelden wil je hebben pik? Dat speelt niet 1 dag hoor. Dat speelt al toen ik nog op de middelbare school zat (20 jaar geleden). Geeft verder niks, maar dat kun je gewoon erkennen.
Ja, die linkse indoctrinatie heeft echt gewerkt zie ik.. :') We zijn nog steeds een VVD/CDA land, en nu ook FvD. Ik erken dat niet, omdat het onzin is. Het komt veelal ook af van mensen die in hun leven geen stap binnen een universiteit hebben gezet (en ver van de maatschappij afstaan). Het is ophitserij. Linkse indoctrinatie op de universiteiten is de grootste grap ooit.
pi_185798867
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 02:29 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Tbh ik snap dat mensen dat zeggen, met de fascistoïde omvolkingsretoriek van Baudet en Wilders. Als is wat in NZ gebeurde onmogelijk de schuld van Baudet natuurlijk, dat is pure onzin.
Mensen mogen dat best zeggen (alhoewel het volslagen idioot is), maar waarom reageren ze dan verontwaardigd als Baudet dat terecht aanhaalt op zijn congres? Hypocriet zoals ik al zei.
pi_185798883
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 02:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Mensen mogen dat best zeggen (alhoewel het volslagen idioot is), maar waarom reageren ze dan verontwaardigd als Baudet dat terecht aanhaalt op zijn congres? Hypocriet zoals ik al zei.
Je vindt het eerste volslagen idioot maar wat Baudet doet terecht :? En net verweet je nog mensen die dat zeiden dat ze hypocriet zouden zijn? Lichtelijk hypocriet dit.
pi_185798890
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 02:31 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Ja, die linkse indoctrinatie heeft echt gewerkt zie ik.. :') We zijn nog steeds een VVD/CDA land, en nu ook FvD. Ik erken dat niet, omdat het onzin is. Het komt veelal ook af van mensen die in hun leven geen stap binnen een universiteit hebben gezet. Het is ophitserij. Linkse indoctrinatie op de universiteiten is de grootste grap ooit.
https://www.dagelijksesta(...)-de-zee-kapotvissen/

https://www.ninefornews.nl/mats-helemaal-klaar-indoctrinatie/

https://www.instagram.com/linkseindoctrinatienl/?hl=nl
pi_185798895
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 02:33 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Je vindt het eerste volslagen idioot maar wat Baudet doet terecht :? En net verweet je nog mensen die dat zeiden dat ze hypocriet zouden zijn? Lichtelijk hypocriet dit.
Lees je wat ik zeg? Ze mogen dat best zeggen, maar waarom reageren ze als een stel autisten als Baudet de bal terugkaatst?
pi_185798938
quote:
Christus. Sorry hoor, maar wat een kansloze voorbeelden. Wat een linkse indoctrinatie zeg, pfoeh :') _O-
pi_185798966
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 02:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

https://twitter.com/FDW_VB/status/1107894728790626305 dit soort dingen. Toen Baudet tijdens zijn congres aangaf dat de huidige politiek verantwoordelijk is voor dit beleid (hij gaf ze niet direct de schuld van de aanslag groot verschil) waren de poppen aan het dansen. Enorm hypocriet natuurlijk.
Welke lijsttrekker beschuldigt Thierry er daar van verantwoordelijk te zijn voor Christchurch zoals Baudet deze week deed bij andere partijen na de aanslag in Utrecht?
pi_185798980
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 02:38 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Christus. Sorry hoor, maar wat een kansloze voorbeelden. Wat een linkse indoctrinatie zeg, pfoeh :') _O-
Een school hoort een mening te hebben die in het midden ligt. Dit hieronder is zeer kwalijk.





Leraar verscheurt posters.

En zelfs Ancilia (die niet FvD stemt en die ik qua verstand heel hoog heb zitten zegt het volgende)

ncilla twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:09:24 Oh ja iedereen in paniek vanwege fvd overwinning die je van mijlenver kon zien aankomen. Veel mensen zijn helemaal klaar met (linkse) navelstarende mainstream media, daar is dit een duidelijk teken van. reageer retweet
pi_185799229
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 02:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Een school hoort een mening te hebben die in het midden ligt. Dit hieronder is zeer kwalijk.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Leraar verscheurt posters.

En zelfs Ancilia (die niet FvD stemt en die ik qua verstand heel hoog heb zitten zegt het volgende)

ncilla twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:09:24 Oh ja iedereen in paniek vanwege fvd overwinning die je van mijlenver kon zien aankomen. Veel mensen zijn helemaal klaar met (linkse) navelstarende mainstream media, daar is dit een duidelijk teken van. reageer retweet
Wat is het probleem dan? Wie zegt dat een docent die poster kapotscheurde?
pi_185799351
Iedereen weet onderhand toch wel dat leraren allemaal marxisten zijn. Dat is niets nieuws onder de zon. Groenlinks is ook enorm populair onder de jeugd. Hoe zou dat toch komen? Gelukkig hebben ze geen stemrecht en komt verstand met de jaren.
pi_185799445
Freek de Jonge is ziedend over Baudet.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 08:21:18 #136
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_185799726
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 02:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Een school hoort een mening te hebben die in het midden ligt. Dit hieronder is zeer kwalijk.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Leraar verscheurt posters.

En zelfs Ancilia (die niet FvD stemt en die ik qua verstand heel hoog heb zitten zegt het volgende)

ncilla twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:09:24 Oh ja iedereen in paniek vanwege fvd overwinning die je van mijlenver kon zien aankomen. Veel mensen zijn helemaal klaar met (linkse) navelstarende mainstream media, daar is dit een duidelijk teken van. reageer retweet
Zeggen dat Rutte het goed heeft gedaan als premier is tegenwoordig ook al links :') ? Extreem-rechts is het enige rechts :') ?
We have always been at war with Eastasia.
pi_185799756
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 02:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Een school hoort een mening te hebben die in het midden ligt. Dit hieronder is zeer kwalijk.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Leraar verscheurt posters.

En zelfs Ancilia (die niet FvD stemt en die ik qua verstand heel hoog heb zitten zegt het volgende)

ncilla twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:09:24 Oh ja iedereen in paniek vanwege fvd overwinning die je van mijlenver kon zien aankomen. Veel mensen zijn helemaal klaar met (linkse) navelstarende mainstream media, daar is dit een duidelijk teken van. reageer retweet
Leuk, een school hoort het midden op te zoeken als het te links wordt. Ben ik met je eens. Behalve als het gaat om een rechtse mening richting naar een immigrant. Dan mogen ze die zoveel mogelijk laten waaien natuurlijk.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 08:50:53 #138
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_185799962
Wel bijzonder dat zo veel mensen dagelijks een school van binnen zien om er een mening over te kunnen vormen.
Dit, dus.
pi_185800211
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 08:50 schreef Buitendam het volgende:
Wel bijzonder dat zo veel mensen dagelijks een school van binnen zien om er een mening over te kunnen vormen.
iedereen mag een mening over iets hebben. Daarvoor hoef je eerst niet overal voor langere tijd te hebben gewerkt.
pi_185800430
quote:
Je kunt geen veelzijdigheid afdwingen. Als hij dat vindt moet hij zelf maar op TV bij WNL oid.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 10:30:47 #142
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185801099
quote:
In tegendeel. WNL, Avrotros, KRO NCRV. Allemaal duidelijk rechtse omroepen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185801123
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:30 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

In tegendeel. WNL, Avrotros, KRO NCRV. Allemaal duidelijk rechtse omroepen.
Alsof de linkse omroepen alleen maar feiten produceren...
  zaterdag 23 maart 2019 @ 10:36:53 #144
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185801183
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 00:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is ook maar slappe stemmingmakerij. Hiddema kon het niet bepaald vinden met die NSB'er en deed bijvoorbeeld ook de zaak van vd Linde die werd aangeklaagd omdat ze Michiel Smit uitmaakte voor nazi of neonazi.
Hij heeft gezegd dat hij het een "genoegen" vond om Rost van Tonningen te verdedigen. En het een manier was om weer dichter bij zijn NSB vader te komen.

De appel valt niet ver van de boom. Te meer omdat FvD zelf allemaal rechters wil gaan ontslaan enz.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 23 maart 2019 @ 10:39:49 #145
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185801209
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:32 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Alsof de linkse omroepen alleen maar feiten produceren...
Nee natuurlijk niet maar ze nodigen meer 'rechtse' duiders als een Kelder uit dan WNL dat andersom doet.

Het idee van een linkse media is echt onzin. De gastenlijst van economische onderwerpen is zelfs eenzijdig rechts te noemen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185801285
https://www.dagelijksesta(...)volkert-waar-ben-je/

Als je niet kan winnen moeten ze dood, typisch links weer

Mooi dat we groot worden en over 2 jaar de grootste in alles zijn _O_
  zaterdag 23 maart 2019 @ 11:02:57 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_185801499
Afshin Ellian die dat belabberde proefschrift van Baudet heeft goedgekeurd. Da's een sunk cost fallacy.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_185801566
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:47 schreef Doublepain het volgende:
https://www.dagelijksesta(...)volkert-waar-ben-je/

Als je niet kan winnen moeten ze dood, typisch links weer

Mooi dat we groot worden en over 2 jaar de grootste in alles zijn _O_
Ja, want deze kerel is natuurlijk de vertegenwoordiger van links Nederland.
pi_185801924
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:36 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hij heeft gezegd dat hij het een "genoegen" vond om Rost van Tonningen te verdedigen. En het een manier was om weer dichter bij zijn NSB vader te komen.

De appel valt niet ver van de boom. Te meer omdat FvD zelf allemaal rechters wil gaan ontslaan enz.
Zeggen ze dat in hun verkiezingsprogramma ?
pi_185802167
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 11:07 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja, want deze kerel is natuurlijk de vertegenwoordiger van links Nederland.
Corne nogwat, de Paus van Links Nederland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')