Nee dat was iemand anders die profijt heeft gehad van ons immigratiebeleidquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:15 schreef Moira. het volgende: [..] Was jij dat die laatst om 04:00 ‘s nachts met een zaklamp door mijn huiskamerraam zat te schijnen?
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:17 schreef Moira. het volgende: [..] Nee ober steekt mij aan met haar gebrek aan levenslust maar stiekem hebben we elkaar gewoon lief
Is relatief tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het voordeel van een kleintje is dat je verder moet kijken dan je piemel lang is
Heerlijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:21 schreef Moira. het volgende:
Ze draaien sweet caroline als mark rutte op komt![]()
Mm wat heb je aanquote:
Dan zit ie rechts onderaan de paginaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Ea
[..]
Hoezo verdwijnt bij mij de versturen knop, tenzij ik quote ;s
Wat is datquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:25 schreef Zosk het volgende:
Hij was wel even in de mooiste stad van Nederland hè mensen
Net zat je nog op de bank naast je schoonouders tv te kijken wat een rollercoaster ditquote:
Ze zou daar al aanstalten maken hoor, ik ga er vanuit dat het balletje is gaan rollenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Net zat je nog op de bank naast je schoonouders tv te kijken wat een rollercoaster dit
Oh ja het is al laat natuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze zou daar al aanstalten maken hoor, ik ga er vanuit dat het balletje is gaan rollen
Haha lijkt nu net alsof ik haar dik noem
Ik ga zo de honden uitlaten en mn bed opzoeken om daar vervolgens naakt onder mn dekbed te kruipenquote:
Ik sta volledig achter jouw keuzes en respecteer de keuze mbt welke weg jij denkt te moeten volgenquote:
Mmm lekker lig ook naakt zal aan je denkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga zo de honden uitlaten en mn bed opzoeken om daar vervolgens naakt onder mn dekbed te kruipen
Volgen is voor slavenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter jouw keuzes en respecteer de keuze mbt welke weg jij denkt te moeten volgen
Ook trots op jou PZquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:20 schreef Plompzakker het volgende:
@:goudenvis![]()
@:wielrennerdt![]()
@:mikeytt![]()
Samen hebben we de VVD groot gehouden![]()
![]()
Ja kutlevenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon een slaaf van de maatschappij
Ik snap echt geen kut van deze postquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mm wat heb je aan
En had dit nog van vorige topic maar kwam er niet in
Doet me goed, achter die somberheid zit namelijk een zonnetje verstopt
spannend he?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Net zat je nog op de bank naast je schoonouders tv te kijken wat een rollercoaster dit
Lekker gastquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mmm lekker lig ook naakt zal aan je denken
Slaap jij weleens met je honden in bed of is dat te gevaarlijk
Alle moeite voor niks, ben er klaar mee nuquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap echt geen kut van deze post
[..]
spannend he?
Ik waardeer de moeitequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alle moeite voor niks, ben er klaar mee nu
Je bent al irritant genoeg op kanalen buiten fok, kun je me hier in ieder geval met rust laten?quote:
Doen die niet mee?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben gewoon nuchter he, neem geen jonko’s mee naar schoonouders
Nee ik hou van jouquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je bent al irritant genoeg op kanalen buiten fok, kun je me hier in ieder geval met rust laten?
Nee zulke schoonouders heb ik nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doen die niet mee?
Ik vind dit een bijzonder moment
Haha shit dan tik je al zo een halfjaar aan ransaapquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker gast
Heel af en toe als ik de volgende dag beddengoed ga wassen slapen ze op bed maar laatste keer is maanden geleden. Niet dat ik mn beddengoed heb gewassen natuurlijk haha
Bedankt vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar je momenteel ook mee bezig bent, blijf dit volhouden. Je bent op de goede weg.
Ja ik mis blijkbaar een woordquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha shit dan tik je al zo een halfjaar aan ransaap
Ja je moeder is een leuk mensquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb een keer een joint gerookt met mn moeder, was wel grappig
Ik ook, ging d’r niet zo goed meer af als toen ze zelf 18 wasquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb een keer een joint gerookt met mn moeder, was wel grappig
Snap ikquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik begreep het wel maar vond dit leuker
Maar mono is geschift en daar is ze vast een keer klaar meequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moira is bezet en ook out of my league dus denk dat het niet uitmaakt
Haha mijn moeder had dat nooit gedaan en daarna ook nooit meer volgens mij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook, ging d’r niet zo goed meer af als toen ze zelf 18 was
Denk dat hun twee echt kinky af zijn met al die bizarre plaatjes die mono altijd postquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar mono is geschift en daar is ze vast een keer klaar mee
Mijne alleen dus toen ze ooit 18 was, en ook een lachkick idd, waardoor ik alleen maar moest lachen en zij dus ook weer etc etcquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha mijn moeder had dat nooit gedaan en daarna ook nooit meer volgens mij.![]()
Maar ze had een flinke lachkick, geweldig
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ook trots op jou PZSamen bereiken we grootse dingen
Oeoeoeiiiquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen blowde ze de laatste keer iets anders dan een joint
Ja maar echt bizarquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat hun twee echt kinky af zijn met al die bizarre plaatjes die mono altijd post
Hahaha shitquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijne alleen dus toen ze ooit 18 was, en ook een lachkick idd, waardoor ik alleen maar moest lachen en zij dus ook weer etc etc
Vervolgens ging ze over d’r nek toen ze nog een halve liter naar binnen wilde tikken
Deze had ik even gemist, walgelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
alleen blowde ze de laatste keer iets anders dan een joint
Heb je de moira.rar wel eens gezien? Moet je mono maar ff vragen of ‘ie die nog ergens heeftquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat hun twee echt kinky af zijn met al die bizarre plaatjes die mono altijd post
Owquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:45 schreef Moira. het volgende:
Ik moet bij PZ altijd aan Plastic_zak denken
Ja je vroeg net toch of ik je überhaupt weleens heb gezienquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je de moira.rar wel eens gezien? Moet je mono maar ff vragen of ‘ie die nog ergens heeft
Ken je die nog? Die een keer poedersuiker ging snuiven op een meet omdattie dacht dat ‘t coke was?quote:
Oh honeyquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja je vroeg net toch of ik je überhaupt weleens heb gezien
De naam zegt me wel degelijk iets ja, maar meer dan dat niet heb niet zo’n goed FOK! geheugenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ken je die nog? Die een keer poedersuiker ging snuiven op een meet omdattie dacht dat ‘t coke was?
Samequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
De naam zegt me wel degelijk iets ja, maar meer dan dat niet heb niet zo’n goed FOK! geheugen
Ja dat heb ik ook meestalquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Samezo veel usernames van ‘ohja wat was daar ook alweer mee?’
Sommige mensen weten echt alles nogquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook meestal![]()
Ik kom hier ook al veel te lang
Ik ook jarenlangquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sommige mensen weten echt alles nog
Heb echt te veel weggeblowd denk ik
Omg trip down memory lanequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je de moira.rar wel eens gezien? Moet je mono maar ff vragen of ‘ie die nog ergens heeft
Godver wat mis ik FOK! als ik dit soort dingen weer leesquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ken je die nog? Die een keer poedersuiker ging snuiven op een meet omdattie dacht dat ‘t coke was?
👊quote:Op donderdag 21 maart 2019 06:10 schreef Sigaartje het volgende:
Straks weer aan het werk. Eerst koffie.
Ripquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:45 schreef Moira. het volgende:
Ik moet bij PZ altijd aan Plastic_zak denken
Ben nu nog bezig in huis bezig, had gisteravond elektrisch omgelegd. Straks zak poeder voor de cavia's halen en dan door naar de woonboot even kijken hoe ver die is. Verder weet ik nog niet, heb in elk geval geen zin in werken vandaagquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:24 schreef scrupuleus het volgende:
Werken later in de ochtend.
Vanavond naar familie.
Nu even douchen enzo.
Wat gaat u doen?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:29 schreef Rozevla het volgende:
Een heeeeele goede FVD morgen te samen!!!!
Hoe gaat het met onze uilen der wijzen vandaag???
HAAAAAHAAAATJES!!!!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:20 schreef Plompzakker het volgende: @:goudenvis
@:wielrennerdt
@:mikeytt
Samen hebben we de VVD groot gehouden
![]()
![]()
![]()
Heb je de rest van de dag nu vrij?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:16 schreef Driepink het volgende:
Wtf, krijg net door dat mn chef in het ziekenhuis ligt..
Neequote:Op donderdag 21 maart 2019 08:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je de rest van de dag nu vrij?
Ik weet niet of dat het effect van koffie isquote:
Als mn collega er niet is dan ga ik na de file wel naar kantoor.. dikke doeiquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:25 schreef Der_Mann het volgende:
lekker hoor als mijn collega's er niet zijn, halfuurtje langer geslapen
Hee buufquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als mn collega er niet is dan ga ik na de file wel naar kantoor.. dikke doei
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het effect van koffie is
Vervelend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:16 schreef Driepink het volgende:
Wtf, krijg net door dat mn chef in het ziekenhuis ligt..
Buurman, lekker weer he ?quote:
Ik dacht dat ik gek geworden was, ik kreeg ook de melding dat er onderhoud was..quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:33 schreef Der_Mann het volgende:
FOK! was uit de lucht en ik werd naar Danny's twitter verwezen maar die heeft sinds februari 2018 niet getweet, dat vind ik wel jammer
Lastig is dat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:34 schreef Der_Mann het volgende:
al 2 mensen gehad die binnen kwamen lopen op zoek naar mijn afwezige collega's, als dat blijft doorgaan kan ik niet gewoon rustig netflix kijken
lekker grindenquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lastig is dat.
Ik speel gewoon osrs mobile terwijl mensen tegen me praten.
Ik gun jou een blikquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:36 schreef Monopoly het volgende:
Praten tegen collega's_!
Gewoon als een echte autist met een koptelefoon op zitten en niemand een blik gunnen.
ik heb mijn koptelefoon ook op maar het is vooral erg awkward als ik ze negeer terwijl ze recht naast me staan en me iets vragenquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:36 schreef Monopoly het volgende:
Praten tegen collega's_!
Gewoon als een echte autist met een koptelefoon op zitten en niemand een blik gunnen.
Dan ben je wel een baasjequote:Op donderdag 21 maart 2019 08:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb mijn koptelefoon ook op maar het is vooral erg awkward als ik ze negeer terwijl ze recht naast me staan en me iets vragen
dat ben ik hier al, heb ik in het echte leven geen behoefte aanquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je wel een baasje
@Moira ?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik gun jou vuistdiep in de anus van een mooie vrouw vrind.
nooit van gehoordquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is het personage Moira uit Overwatch jolige jaap
Ik speel toch geen overwatchquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is het personage Moira uit Overwatch jolige jaap
Nou, wel toch?quote:
Dan in haar keeltjequote:Op donderdag 21 maart 2019 08:41 schreef Monopoly het volgende:
Haar anus is verboden terrein. Helaas.
balen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:41 schreef Monopoly het volgende:
Haar anus is verboden terrein. Helaas.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:41 schreef Driepink het volgende:
Tevens klinkt overwatch echt als een spel voor dikke mensen.
Lijkt namelijk op ovenwatch..
Ik was eerderquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor welke user
zou het dan
een perfect spel zijn???![]()
ik zie het allemaal wel weer mensen wanneer ik inlog, beetje overprikkelt. Laterquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:42 schreef Monopoly het volgende:
We mogen het niet meer over Braddie hebben./
Oef.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie het allemaal wel weer mensen wanneer ik inlog, beetje overprikkelt. Later
Moet kunnen, ik dacht dat als ik jou dik zou noemen je helemaal butthurt zou gaan doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:42 schreef Der_Mann het volgende:
haha je bent 2x dik genoemd op precies hetzelfde tijdstip
ik word hier al sinds 2014 bijna dagelijks dik genoemd zonder enig bewijsquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moet kunnen, ik dacht dat als ik jou dik zou noemen je helemaal butthurt zou gaan doen
Volgens mij ben jij echt heel knuffelbaarquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word hier al sinds 2014 bijna dagelijks dik genoemd zonder enig bewijs
heh. wat jammerquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:42 schreef Monopoly het volgende:
We mogen het niet meer over Braddie hebben./
En dat terwijl je keihard werkt elke dag.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word hier al sinds 2014 bijna dagelijks dik genoemd zonder enig bewijs
ik hou niet van knuffelen, wel kussenquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt heel knuffelbaar
was de belasting het ook mee eensquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dat terwijl je keihard werkt elke dag.
Het is een beetje geven en nemen, volgens mij mag je best wel als Mono daarna jouw anus uitwoontquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Helaas is deze verboden terrein heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:56 schreef Der_Mann het volgende:
speciaal de stoelen en alles aan de kant gezet omdat de schoonmaaksters overal gingen stofzuigen maar mij hebben ze overgeslagen en nu zijn ze weg
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:59 schreef Driepink het volgende:
Is je collega wel goed in zijn bovenkamer?
Ze konden niet om je heen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:56 schreef Der_Mann het volgende:
speciaal de stoelen en alles aan de kant gezet omdat de schoonmaaksters overal gingen stofzuigen maar mij hebben ze overgeslagen en nu zijn ze weg
Zit een spelletje te spelenquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nu nog minder te doen?
Zit je alleen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Liever een spelletje met een vrouw, maar die is hier niet.
Gelukkigquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou liever Fifa spelen zonder een vrouwquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb een poesquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, maar de vrouwen die hier zitten daar trap je je hond nog vanaf
Als je een hond hebt..
rtquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:15 schreef TARDIS. het volgende:
Gvd had ik maar een eigen kantoor dan zou ik nog meer FOK!ken dan ik al doe.
Heb je een vriendin?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, maar de vrouwen die hier zitten daar trap je je hond nog vanaf
Als je een hond hebt..
Nee, want ik word vaak vergeleken met de mannelijke variant van "vrouwen-waar-je-je-hond-nog-vanaf-trapt"quote:
Het is moira met een punt onwetend zwijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:22 schreef Driepink het volgende:
Het lijkt nu alleen alsof @:moira haar naam niet dikgedrukt is en die van de rest wel.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:22 schreef Driepink het volgende:
Het lijkt nu alleen alsof @:moira haar naam niet dikgedrukt is en die van de rest wel.
zeg het 'm @Tardisquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is moira met een punt onwetend zwijn
Verdomd, je hebt nog gelijk ook!quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe eens rustig, het is maar een puntquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fucking duh. Ik heb altijd gelijk.quote:
Je hebt gelijk, ik moet er niet zo'n punt van maken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe eens rustig, het is maar een punt
Wie is deze 'Moira'?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:26 schreef gianni61 het volgende:
ik kijk nu toch anders naar @:Moira nu ik weet dat haar bips off limits is.
Aw okequote:Op donderdag 21 maart 2019 09:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, want ik word vaak vergeleken met de mannelijke variant van "vrouwen-waar-je-je-hond-nog-vanaf-trapt"
quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:26 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
namen met een punt aan het eindequote:
Niemand haar bips is off limitsquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:26 schreef gianni61 het volgende:
Dat was dan ook best een domme opmerking. Iedereen kon zien dat FvD de toekomst van Nederland isquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fucking duh. Ik heb altijd gelijk.
Behalve toen ik gisteren tegen Nikonlover zei dat FvD absoluut niet de grootste partij ging worden.
Dit inderdaad. Elk logisch denkend mens zag dit aankomen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was dan ook best een domme opmerking. Iedereen kon zien dat FvD de toekomst van Nederland is
DENK nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Elk logisch denkend mens zag dit aankomen.
DENK is niks anders dan een clubje straatratten met recalcitrante gewauwel. Heeft niets met politiek te maken.quote:
Ok Tardowskiquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik moet er niet zo'n punt van maken.
Preciesquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DENK is niks anders dan een clubje straatratten met recalcitrante gewauwel. Heeft niets met politiek te maken.
hij kan er ook niks aan doen dat hij zo dik is geworden dat ie groene zeep nodig heeft om de deur uit te gaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
@:Danny @:yvonne ontneem deze jongen zijn modrechten.
Strijder van de renaissancevlootquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was dan ook best een domme opmerking. Iedereen kon zien dat FvD de toekomst van Nederland is
Iemand die 10 posts heeft gemaakt in 2001 en heeeel veel dms/pms/mentions van mij heeftquote:
Geef ik die jongen eens een steuntje in de rug, is het weer een sneer, walgelijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind je zo’n sneue user, Remqo. Altijd maar dat gesneer naar anderen.
Ik ook niet vriend.quote:
Zo dik is ‘ie heul nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij kan er ook niks aan doen dat hij zo dik is geworden dat ie groene zeep nodig heeft om de deur uit te gaan
moet je niet doen bij dat onderwerp, heeft niemand baat bijquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geef ik die jongen eens een steuntje in de rug, is het weer een sneer, walgelijk
Nu ben ik mede schuldig aan de vernietiging van de aarde door klimaatmaatregelen te dwarsbomen (lol).quote:
Ik heb ‘m gezien en hij is misschien 1,5e Crack_ (aangezien dat de graadmeter was gister)quote:
Jawel, mijn bedoelingen zijn oprechtquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet je niet doen bij dat onderwerp, heeft niemand baat bij
Is @Crack_ zo klein?!quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ‘m gezien en hij is misschien 1,5e Crack_ (aangezien dat de graadmeter was gister)
al die verspilde dickpicsquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iemand die 10 posts heeft gemaakt in 2001 en heeeel veel dms/pms/mentions van mij heeft
dan hoop ik dat je vandaag een drempeltje over het hoofd ziet, mallootquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jawel, mijn bedoelingen zijn oprecht
je bent de laatste tijd best agressief vriend, wil je er over pratenquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je vandaag een drempeltje over het hoofd ziet, malloot
een halve crack is heel weinig, geloof er niks vanquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ‘m gezien en hij is misschien 1,5e Crack_ (aangezien dat de graadmeter was gister)
Crack_quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat zal vast wel gebeuren, of ik struikel bijna over een uitstekende stoeptegelquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je vandaag een drempeltje over het hoofd ziet, malloot
Hoezo?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent de laatste tijd best agressief vriend, wil je er over praten
mwoa, stemmen is een recht, geen plicht.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
@:Danny @:yvonne ontneem deze jongen zijn modrechten.
maar als mod heb je de plicht om het goede voorbeeld te gevenquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:42 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa, stemmen is een recht, geen plicht.
Verdomme Danny.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo? er wordt wel vaker uit een cactus gezogen (met een rietje) omdat het vocht bevatquote:
ik zag dat je je Twitter al een jaar niet had geupdate, komt daar nog verandering in?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Oh dan is er bij mij toch ergens iets misgegaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar als mod heb je de plicht om het goede voorbeeld te geven
Bij veel mods hoor, dus maak je niet dik.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dan is er bij mij toch ergens iets misgegaan
Danny is druk bezig met Fok! aan het updaten, vooral mobielquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zag dat je je Twitter al een jaar niet had geupdate, komt daar nog verandering in?
hij kan toch op twitter updates geven over FOK!quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Danny is druk bezig met Fok! aan het updaten, vooral mobiel
Dat is voor driepink al te laatquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij veel mods hoor, dus maak je niet dik.
Valt me nu pas op dat er bij jou staat: moderator van forum en monoquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dan is er bij mij toch ergens iets misgegaan
Dat kan @Moira toch doen als PR?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij kan toch op twitter updates geven over FOK!
Stop met deze act.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Liever dat dan dat je had gestemd op groenlinks ofzo
Als je niet stemt gaat je stem toch naar de grootste partij?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Liever dat dan dat je had gestemd op groenlinks ofzo
Met de groetjes van iteejerquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat er bij jou staat: moderator van forum en mono
dat is nogal een puntjequote:Op donderdag 21 maart 2019 09:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mensen die mij niet kunnen taggen
het wordt vaak vergeten blijkbaar:quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee, mijn anusquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bedoel je met puntje jouw geslachtsdeel?
Zag ik jou zondag nou weer?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hey Haagsquote:
Snapjequote:Op donderdag 21 maart 2019 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het wordt vaak vergeten blijkbaar:
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
Nee, geen plannenquote:
Nee is verhuisweekend dus gaat niet lukkenquote:
Komt in orde danquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee is verhuisweekend dus gaat niet lukken
Tevens ook Mono’s verjaardag dus drink er eentje extra op ‘m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |