Dan ben je wel een baasjequote:Op donderdag 21 maart 2019 08:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb mijn koptelefoon ook op maar het is vooral erg awkward als ik ze negeer terwijl ze recht naast me staan en me iets vragen
dat ben ik hier al, heb ik in het echte leven geen behoefte aanquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je wel een baasje
@Moira ?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik gun jou vuistdiep in de anus van een mooie vrouw vrind.
nooit van gehoordquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is het personage Moira uit Overwatch jolige jaap
Ik speel toch geen overwatchquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is het personage Moira uit Overwatch jolige jaap
Nou, wel toch?quote:
Dan in haar keeltjequote:Op donderdag 21 maart 2019 08:41 schreef Monopoly het volgende:
Haar anus is verboden terrein. Helaas.
balen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:41 schreef Monopoly het volgende:
Haar anus is verboden terrein. Helaas.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:41 schreef Driepink het volgende:
Tevens klinkt overwatch echt als een spel voor dikke mensen.
Lijkt namelijk op ovenwatch..
Ik was eerderquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor welke user
zou het dan
een perfect spel zijn???![]()
ik zie het allemaal wel weer mensen wanneer ik inlog, beetje overprikkelt. Laterquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:42 schreef Monopoly het volgende:
We mogen het niet meer over Braddie hebben./
Oef.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie het allemaal wel weer mensen wanneer ik inlog, beetje overprikkelt. Later
Moet kunnen, ik dacht dat als ik jou dik zou noemen je helemaal butthurt zou gaan doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:42 schreef Der_Mann het volgende:
haha je bent 2x dik genoemd op precies hetzelfde tijdstip
ik word hier al sinds 2014 bijna dagelijks dik genoemd zonder enig bewijsquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moet kunnen, ik dacht dat als ik jou dik zou noemen je helemaal butthurt zou gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |