quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Er is een fout opgetreden
Bedankt voor je topicreport. Je kunt nu terug naar het topic.
Huh oeps wat doe ik nu
Klinkt als iets waar moira zich mee kan identificerenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kut partijtje stelt niks voor en bereikt nooit wat.
En hij weet ook niet hoe ik eruit zie, dus slaat nergens op wat ie zegtquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet je überhaupt hoe ik eruit zie?
[..]
crack
Die had ik toch zelf al ingekopt domme kutquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar moira zich mee kan identificeren
Jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
bedoel je het type vrouw Moira, of alle vrouwen waarvan Moira er ook eentje is?
Al net zo fel als mono tegen aber, spannen jullie soms samenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die had ik toch zelf al ingekopt domme kut
Was jij dat die laatst om 04:00 ‘s nachts met een zaklamp door mijn huiskamerraam zat te schijnen?quote:
Heb verder niet terug gelezen, domme tokkiequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die had ik toch zelf al ingekopt domme kut
nu moet jij het voor Aber opnemen!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Al net zo fel als mono tegen aber, spannen jullie soms samen
Nee toen was ik vrijquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was jij dat die laatst om 04:00 ‘s nachts met een zaklamp door mijn huiskamerraam zat te schijnen?
Staat toch in de post eronder jezus heequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb verder niet terug gelezen, domme tokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |