Ach zodra je daar bent stopt het ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:08 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Niet meer mijn probleem dan he[quote]Op woensdag 20 maart 2019 20:08 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Niet meer mijn probleem dan he
mierenneukerijquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ach zodra je daar bent stopt het ook.
Beetje mieren neukerij, mijn excuses.
Valt me tegen van jequote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ach zodra je daar bent stopt het ook.
Beetje mieren neukerij, mijn excuses.
Een dag niet gereld is een dag niet gefoktquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt wel zin in een relletje he
Hoezoquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hey Zosk, doe je een beetje rustig?
Ach komt wel goed vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
je moet geen prooi worden van de blauwen
Gvd hee. Klacht ingediend bij Dannyquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:13 schreef xcachet het volgende: [..] @:madeliefff zou niet pikken wajoo
Hugo zei tegen mij dat jullie een open relatie hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Gvd hee. Klacht ingediend bij Danny
nuet waar. Ik lees stiekem al zijn dms en pms namelijk. En ook alles buiten fok want zo ben ik hihiquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hugo zei tegen mij dat jullie een open relatie hebben
Aub geen dicpics meer naar hem sturen. Hij is van mij!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hugo zei tegen mij dat jullie een open relatie hebben
Jullie boffen maarquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nuet waar. Ik lees stiekem al zijn dms en pms namelijk. En ook alles buiten fok want zo ben ik hihi
Mijn dick?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Aub geen dicpics meer naar hem sturen. Hij is van mij!
Akkoordquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ja door de stress de 'k' vergeten
Omdat het kind ongelukkig isquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Jezus waarom jankt dat kind van de bovenburen zolang.
Terechtquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nuet waar. Ik lees stiekem al zijn dms en pms namelijk. En ook alles buiten fok want zo ben ik hihi
Ik ben gewoon lekker mezelfquote:
Heb jij wel eens de telefoon van je exen gechecktquote:
Nope, jij?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij wel eens de telefoon van je exen gecheckt
Nee, zou niet weten waaromquote:
Ja da is, maar als je iemand niet vertrouwt, heeft een relatie toch geen zinquote:
Ik vertrouw niemandquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja da is, maar als je iemand niet vertrouwt, heeft een relatie toch geen zin
Daarom ben je singlequote:
Wat onzekerquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Weet ikquote:
Compleet van de pot gerukt die gast, denk dat hij momenteel naakt met een kwast aan zijn pik op zijn kop staat te schilderenquote:
Heb je al gestemdquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Compleet van de pot gerukt die gast, denk dat hij momenteel naakt met een kwast aan zijn pik op zijn kop staat te schilderen
Haha wowquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Compleet van de pot gerukt die gast, denk dat hij momenteel naakt met een kwast aan zijn pik op zijn kop staat te schilderen
Oh, ik welquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sta nergens helemaal achter mja
Oh dan wacht ik nog evenquote:
Ik blijf lekker zitten hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zie je ook gewoon nu heel zelfverzekerd opstaan en je neus ophalen
Meestal zoek je met je ogenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil best helpen zoeken maar ja hoe dan hahah
Ik geef wel aanwijzingen vanuit bedquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil best helpen zoeken maar ja hoe dan hahah
Lijkt me logisch dat je er dan naartoe gaatquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar ik zit hier en zij zoekt daar, snap je dat of is dat net te lastig
Ben je niet bang dat ik ga snuffelenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:03 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik geef wel aanwijzingen vanuit bed
Maar gelukkig lig jij niet in hetzelfde bedquote:
Wat is dit nou weer voor vraagquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:04 schreef Zosk het volgende:
Hoe lang lik jij gemiddeld aan een kutje per keer, Prof?
Ik vraag dit uit onzekerheidquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:04 schreef Zosk het volgende:
Hoe lang lik jij gemiddeld aan een kutje per keer, Prof?
Dat ik het lekker vind wil niet zeggen dat ik er goed in ben haha, alle vrouwen lopen tot nu toe bij me wegquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, dat is jouw specialiteit
Omdat je aan de oppervlakte blijft haha snapjequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat ik het lekker vind wil niet zeggen dat ik er goed in ben haha, alle vrouwen lopen tot nu toe bij me weg
Niksquote:
Hoezo ik douche gewoonquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ik ga snuffelen
Ben bang voor dieptequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat je aan de oppervlakte blijft haha snapje
Hahahaha lullig weerquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat je aan de oppervlakte blijft haha snapje
Huh nee gewoon dat ik dingen vind die je liever verborgen houdt. Als je grondig zoekt kom je in alle hoekjes en gaatjes.quote:
Heb geen lijken in de kastquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh nee gewoon dat ik dingen vind die je liever verborgen houdt. Als je grondig zoekt kom je in alle hoekjes en gaatjes.
Komt goedquote:
Nee die laat jij gewoon overal rondslingerenquote:
Samzz heeft ook zo;n hobby gehad waar ze dode dieren van straat plukte en thuis leeghaalde en dichtnaaide, je weet het niet.quote:
Netjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Gvd hee. Klacht ingediend bij Danny
Ehquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Samzz heeft ook zo;n hobby gehad waar ze dode dieren van straat plukte en thuis leeghaalde en dichtnaaide, je weet het niet.
Ehehehe 🥰quote:
natuurlijk doe ik dat niet, wil graag van die FvD stemmers afquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zolang je daar ook maar gewoon inlogt
oh dan ga je ook niet verhuizen, simpel zatquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
natuurlijk doe ik dat niet, wil graag van die FvD stemmers af
Waarom zou het niet zo zijnquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Externe factoren waar men geen invloed op heeft
Totaal niet realistisch geweest dus als je teleurgesteld bent als DENKquote:Teleurstelling bij aanhangers van #Denk bij uitslagen in Noord-Brabant. Geen zetel voor #Denk en grote winst bij #FVD #PS2019
Ben er voor je in deze donkere periodequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Externe factoren waar men geen invloed op heeft
Straks moet je weer dagen absent zijnquote:
Jij bent er altijd voor mijquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben er voor je in deze donkere periode
Oh zoek het maar uit danquote:
Zelfs allochtonen in brabant hebben een hekel aan allochtonen heb ik het idee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Totaal niet realistisch geweest dus als je teleurgesteld bent als DENK
Niet alleen in Brabantquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zelfs allochtonen in brabant hebben een hekel aan allochtonen heb ik het idee.
Iedereen heeft toch een hekel aan allochtonen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zelfs allochtonen in brabant hebben een hekel aan allochtonen heb ik het idee.
Nee ben er voor je bbyquote:
ik ben met één getrouwdquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een hekel aan allochtonen?
Jaquote:
Waarom ben je getrouwd is ze zwanger ofzoquote:
jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom ben je getrouwd is ze zwanger ofzo
van wiequote:
Gefeliciteerd, jammer van de rassenmenging he @Le_Professeur?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, jammer van de rassenmenging he @:Le_Professeur?
Is goedquote:
Scheer jij je ballenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:52 schreef Catkiller het volgende:
Wat is hij glad he die Zosk.
Zie je wel vaker bij aziaten, weinig lichaamsbeharing
Jaquote:
Plus de kleinere kraaltjes in dat zakkiequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:52 schreef Catkiller het volgende:
Wat is hij glad he die Zosk.
Zie je wel vaker bij aziaten, weinig lichaamsbeharing
En nu?quote:
Nuquote:
Al een uur, let eens opquote:
Nee joh, over 7 minuten ben ik in slaap gevallenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wellicht was je van gedachten veranderd
Waarom zo'n random tijd en niet gewoon netjes op het uurquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee joh, over 7 minuten ben ik in slaap gevallen
Daar kan ik je helaas geen antwoord op gevenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zo'n random tijd en niet gewoon netjes op het uur
Jij was toch met die andere fokkerquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Aub geen dicpics meer naar hem sturen. Hij is van mij!
Bedankt voor het adviesquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:13 schreef KREEFTx het volgende:
Koop nooit een bed bij retteketet naar beter bed
Hoezoquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee joh, over 7 minuten ben ik in slaap gevallen
Denk dat bij ons de vrolijke mensen ook in de minderheid zijn morgenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaat morgen lachen worden met die zure koppen bij mij op werk.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat bij ons de vrolijke mensen ook in de minderheid zijn morgen
Walgelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Wij hebben echt voornamelijk humus etende bakfietsmoeders uit amsterdam.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:27 schreef JimmyDean het volgende:
Bij gebrek aan participatie van de NSDAP heb ik maar FvD gestemd.
Metooquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:27 schreef JimmyDean het volgende:
Bij gebrek aan participatie van de NSDAP heb ik maar FvD gestemd.
JANKENquote:
Dat representeert mij tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kut partijtje stelt niks voor en bereikt nooit wat.
Ja nja kwam hier posten omdat ik me de pleuris verveel op de bank van m’n schoonouders maar tis hier ook geen stormloop ofzoquote:
Is mono er niet dan. Nee klopt, armoedig hierquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja nja kwam hier posten omdat ik me de pleuris verveel op de bank van m’n schoonouders maar tis hier ook geen stormloop ofzo
Ja die zit naast me de verkiezingsuitslag te kijken, boringquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is mono er niet dan. Nee klopt, armoedig hier
nee, dit topic kan wel wat pr hulp gebruikenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja nja kwam hier posten omdat ik me de pleuris verveel op de bank van m’n schoonouders maar tis hier ook geen stormloop ofzo
Hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja die zit naast me de verkiezingsuitslag te kijken, boring
Alsof mono daar wat om zou gevenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha
Weet mono ook dat je het wel welletjes vindt
Ik zal jullie allen de moeder PR’enquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, dit topic kan wel wat pr hulp gebruiken
Haha ik ga zo gwn naar bedquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha
Weet mono ook dat je het wel welletjes vindt
Welnee we zijn 6 jaar samen. De tijd dat we het stiekem bij papa en mama thuis deden is heengegaanquote:
Dan TR ik je, pas opquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal jullie allen de moeder PR’en
[..]
Haha ik ga zo gwn naar bed
Beter statement kan je niet maken, even goed zuchten als je opstaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal jullie allen de moeder PR’en
[..]
Haha ik ga zo gwn naar bed
waarom terecht, voor zover jij weet kan ze mono ook gewoon een paar keer per week dronken in elkaar slaanquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die geeft ontzettend veel om zijn moiraatje hoor, en terecht
Zo romantiesquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die geeft ontzettend veel om zijn moiraatje hoor, en terecht
Als ik naar bed ga of als ik je de moeder PR?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter statement kan je niet maken, even goed zuchten als je opstaat.
shhhquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom terecht, voor zover jij weet kan ze mono ook gewoon een paar keer per week dronken in elkaar slaan
dat is ‘ie als kind al, daarom is ‘ie zo, IS NIET MIJN SCHULD!!!1!1quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:59 schreef McGrath het volgende:
Is mono ineens weer van de trap gevallen
niet teveel drinken hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]zo is het ook weer niet hoor
[..]
shhh
[..]
dat is ‘ie als kind al, daarom is ‘ie zo, IS NIET MIJN SCHULD!!!1!1
de moeder PR, wat denk je wel nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo romanties
[..]
Als ik naar bed ga of als ik je de moeder PR?
Dat heb ik met Bumaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef Moira. het volgende:
Lodewijk Asscher heeft ook zo’n kop die ik graag in elkaar zou willen slaan
Daar weet ik niks van, weet alleen dat moira een snoepje isquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom terecht, voor zover jij weet kan ze mono ook gewoon een paar keer per week dronken in elkaar slaan
Is het omdat ik tieten heb?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van, weet alleen dat moira een snoepje is
je bent geen snoepje als je niet bij de jamin te koop bentquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van, weet alleen dat moira een snoepje is
Gewoon ff tetanusprik halenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:05 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben net gebeten door een rood harig kind.
Moet ik nu zijn verpakking meenemen naar de dokter om te laten zien door wat ik gebeten ben?????
Elke kinderbeten moeten behandeld worden en het slachtoffer moet 3 jaar in quarantainequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:05 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben net gebeten door een rood harig kind.
Moet ik nu zijn verpakking meenemen naar de dokter om te laten zien door wat ik gebeten ben?????
Moira is wel een veel voorkomende jongensnaam jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
K wist niet eens dat jij een gleufdier was.
Moet een dood getrapt kind ook 3 jaar in quarantaine ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Elke kinderbeten moeten behandeld worden en het slachtoffer moet 3 jaar in quarantaine
Ik moet alleen denken aan frikandellen als ik het lees.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moira is wel een veel voorkomende jongensnaam ja
Echt hequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oa noem een man niet zo snel snoepje
Ja zosk misschien
Is gewoon een normale Ierse naamquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik moet alleen denken aan frikandellen als ik het lees.
In welk import land is dit een normale naam dan??
Snap ‘k wel, bringing the good vibesquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik word altijd enorm blij als jij hier bent
Onder anderequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap ‘k wel, bringing the good vibes
"groter"quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Worden jouw ballen ook hard en groter als je even niet fapt
Geen idee, dit is het langste dat ik niet gefapt heb sinds mijn besnijdenis dus kan me niet herinneren hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Worden jouw ballen ook hard en groter als je even niet fapt
Ik val op vrouwen zoals Moiraquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom word je niet blij als ik hier ben?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Er is een fout opgetreden
Bedankt voor je topicreport. Je kunt nu terug naar het topic.
Huh oeps wat doe ik nu
Klinkt als iets waar moira zich mee kan identificerenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kut partijtje stelt niks voor en bereikt nooit wat.
En hij weet ook niet hoe ik eruit zie, dus slaat nergens op wat ie zegtquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet je überhaupt hoe ik eruit zie?
[..]
crack
Die had ik toch zelf al ingekopt domme kutquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar moira zich mee kan identificeren
Jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
bedoel je het type vrouw Moira, of alle vrouwen waarvan Moira er ook eentje is?
Al net zo fel als mono tegen aber, spannen jullie soms samenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die had ik toch zelf al ingekopt domme kut
Was jij dat die laatst om 04:00 ‘s nachts met een zaklamp door mijn huiskamerraam zat te schijnen?quote:
Heb verder niet terug gelezen, domme tokkiequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die had ik toch zelf al ingekopt domme kut
nu moet jij het voor Aber opnemen!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Al net zo fel als mono tegen aber, spannen jullie soms samen
Nee toen was ik vrijquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was jij dat die laatst om 04:00 ‘s nachts met een zaklamp door mijn huiskamerraam zat te schijnen?
Staat toch in de post eronder jezus heequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb verder niet terug gelezen, domme tokkie
Nee ober steekt mij aan met haar gebrek aan levenslust maar stiekem hebben we elkaar gewoon liefquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Al net zo fel als mono tegen aber, spannen jullie soms samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |