Dat representeert mij tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kut partijtje stelt niks voor en bereikt nooit wat.
Ja nja kwam hier posten omdat ik me de pleuris verveel op de bank van m’n schoonouders maar tis hier ook geen stormloop ofzoquote:
Is mono er niet dan. Nee klopt, armoedig hierquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja nja kwam hier posten omdat ik me de pleuris verveel op de bank van m’n schoonouders maar tis hier ook geen stormloop ofzo
Ja die zit naast me de verkiezingsuitslag te kijken, boringquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is mono er niet dan. Nee klopt, armoedig hier
nee, dit topic kan wel wat pr hulp gebruikenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja nja kwam hier posten omdat ik me de pleuris verveel op de bank van m’n schoonouders maar tis hier ook geen stormloop ofzo
Hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja die zit naast me de verkiezingsuitslag te kijken, boring
Alsof mono daar wat om zou gevenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha
Weet mono ook dat je het wel welletjes vindt
Ik zal jullie allen de moeder PR’enquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, dit topic kan wel wat pr hulp gebruiken
Haha ik ga zo gwn naar bedquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha
Weet mono ook dat je het wel welletjes vindt
Welnee we zijn 6 jaar samen. De tijd dat we het stiekem bij papa en mama thuis deden is heengegaanquote:
Dan TR ik je, pas opquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal jullie allen de moeder PR’en
[..]
Haha ik ga zo gwn naar bed
Beter statement kan je niet maken, even goed zuchten als je opstaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal jullie allen de moeder PR’en
[..]
Haha ik ga zo gwn naar bed
waarom terecht, voor zover jij weet kan ze mono ook gewoon een paar keer per week dronken in elkaar slaanquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die geeft ontzettend veel om zijn moiraatje hoor, en terecht
Zo romantiesquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die geeft ontzettend veel om zijn moiraatje hoor, en terecht
Als ik naar bed ga of als ik je de moeder PR?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter statement kan je niet maken, even goed zuchten als je opstaat.
shhhquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom terecht, voor zover jij weet kan ze mono ook gewoon een paar keer per week dronken in elkaar slaan
dat is ‘ie als kind al, daarom is ‘ie zo, IS NIET MIJN SCHULD!!!1!1quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:59 schreef McGrath het volgende:
Is mono ineens weer van de trap gevallen
niet teveel drinken hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]zo is het ook weer niet hoor
[..]
shhh
[..]
dat is ‘ie als kind al, daarom is ‘ie zo, IS NIET MIJN SCHULD!!!1!1
de moeder PR, wat denk je wel nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo romanties
[..]
Als ik naar bed ga of als ik je de moeder PR?
Dat heb ik met Bumaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef Moira. het volgende:
Lodewijk Asscher heeft ook zo’n kop die ik graag in elkaar zou willen slaan
Daar weet ik niks van, weet alleen dat moira een snoepje isquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom terecht, voor zover jij weet kan ze mono ook gewoon een paar keer per week dronken in elkaar slaan
Is het omdat ik tieten heb?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van, weet alleen dat moira een snoepje is
je bent geen snoepje als je niet bij de jamin te koop bentquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van, weet alleen dat moira een snoepje is
Gewoon ff tetanusprik halenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:05 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben net gebeten door een rood harig kind.
Moet ik nu zijn verpakking meenemen naar de dokter om te laten zien door wat ik gebeten ben?????
Elke kinderbeten moeten behandeld worden en het slachtoffer moet 3 jaar in quarantainequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:05 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben net gebeten door een rood harig kind.
Moet ik nu zijn verpakking meenemen naar de dokter om te laten zien door wat ik gebeten ben?????
Moira is wel een veel voorkomende jongensnaam jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
K wist niet eens dat jij een gleufdier was.
Moet een dood getrapt kind ook 3 jaar in quarantaine ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Elke kinderbeten moeten behandeld worden en het slachtoffer moet 3 jaar in quarantaine
Ik moet alleen denken aan frikandellen als ik het lees.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moira is wel een veel voorkomende jongensnaam ja
Echt hequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oa noem een man niet zo snel snoepje
Ja zosk misschien
Is gewoon een normale Ierse naamquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik moet alleen denken aan frikandellen als ik het lees.
In welk import land is dit een normale naam dan??
Snap ‘k wel, bringing the good vibesquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik word altijd enorm blij als jij hier bent
Onder anderequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap ‘k wel, bringing the good vibes
"groter"quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Worden jouw ballen ook hard en groter als je even niet fapt
Geen idee, dit is het langste dat ik niet gefapt heb sinds mijn besnijdenis dus kan me niet herinneren hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Worden jouw ballen ook hard en groter als je even niet fapt
Ik val op vrouwen zoals Moiraquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom word je niet blij als ik hier ben?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Er is een fout opgetreden
Bedankt voor je topicreport. Je kunt nu terug naar het topic.
Huh oeps wat doe ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |