Moira is wel een veel voorkomende jongensnaam jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
K wist niet eens dat jij een gleufdier was.
Moet een dood getrapt kind ook 3 jaar in quarantaine ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Elke kinderbeten moeten behandeld worden en het slachtoffer moet 3 jaar in quarantaine
Ik moet alleen denken aan frikandellen als ik het lees.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moira is wel een veel voorkomende jongensnaam ja
Echt hequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oa noem een man niet zo snel snoepje
Ja zosk misschien
Is gewoon een normale Ierse naamquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik moet alleen denken aan frikandellen als ik het lees.
In welk import land is dit een normale naam dan??
Snap ‘k wel, bringing the good vibesquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik word altijd enorm blij als jij hier bent
Onder anderequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap ‘k wel, bringing the good vibes
"groter"quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Worden jouw ballen ook hard en groter als je even niet fapt
Geen idee, dit is het langste dat ik niet gefapt heb sinds mijn besnijdenis dus kan me niet herinneren hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Worden jouw ballen ook hard en groter als je even niet fapt
Ik val op vrouwen zoals Moiraquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom word je niet blij als ik hier ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |