Ach zodra je daar bent stopt het ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:08 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Niet meer mijn probleem dan he[quote]Op woensdag 20 maart 2019 20:08 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Niet meer mijn probleem dan he
mierenneukerijquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ach zodra je daar bent stopt het ook.
Beetje mieren neukerij, mijn excuses.
Valt me tegen van jequote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ach zodra je daar bent stopt het ook.
Beetje mieren neukerij, mijn excuses.
Een dag niet gereld is een dag niet gefoktquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt wel zin in een relletje he
Hoezoquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hey Zosk, doe je een beetje rustig?
Ach komt wel goed vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
je moet geen prooi worden van de blauwen
Gvd hee. Klacht ingediend bij Dannyquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:13 schreef xcachet het volgende: [..] @:madeliefff zou niet pikken wajoo
Hugo zei tegen mij dat jullie een open relatie hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Gvd hee. Klacht ingediend bij Danny
nuet waar. Ik lees stiekem al zijn dms en pms namelijk. En ook alles buiten fok want zo ben ik hihiquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hugo zei tegen mij dat jullie een open relatie hebben
Aub geen dicpics meer naar hem sturen. Hij is van mij!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hugo zei tegen mij dat jullie een open relatie hebben
Jullie boffen maarquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nuet waar. Ik lees stiekem al zijn dms en pms namelijk. En ook alles buiten fok want zo ben ik hihi
Mijn dick?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Aub geen dicpics meer naar hem sturen. Hij is van mij!
Akkoordquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ja door de stress de 'k' vergeten
Omdat het kind ongelukkig isquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Jezus waarom jankt dat kind van de bovenburen zolang.
Terechtquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nuet waar. Ik lees stiekem al zijn dms en pms namelijk. En ook alles buiten fok want zo ben ik hihi
Ik ben gewoon lekker mezelfquote:
Heb jij wel eens de telefoon van je exen gechecktquote:
Nope, jij?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij wel eens de telefoon van je exen gecheckt
Nee, zou niet weten waaromquote:
Ja da is, maar als je iemand niet vertrouwt, heeft een relatie toch geen zinquote:
Ik vertrouw niemandquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja da is, maar als je iemand niet vertrouwt, heeft een relatie toch geen zin
Daarom ben je singlequote:
Wat onzekerquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Weet ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |