Wat is dit nou weer voor vraagquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:04 schreef Zosk het volgende:
Hoe lang lik jij gemiddeld aan een kutje per keer, Prof?
Ik vraag dit uit onzekerheidquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:04 schreef Zosk het volgende:
Hoe lang lik jij gemiddeld aan een kutje per keer, Prof?
Dat ik het lekker vind wil niet zeggen dat ik er goed in ben haha, alle vrouwen lopen tot nu toe bij me wegquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, dat is jouw specialiteit
Omdat je aan de oppervlakte blijft haha snapjequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat ik het lekker vind wil niet zeggen dat ik er goed in ben haha, alle vrouwen lopen tot nu toe bij me weg
Niksquote:
Hoezo ik douche gewoonquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ik ga snuffelen
Ben bang voor dieptequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat je aan de oppervlakte blijft haha snapje
Hahahaha lullig weerquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat je aan de oppervlakte blijft haha snapje
Huh nee gewoon dat ik dingen vind die je liever verborgen houdt. Als je grondig zoekt kom je in alle hoekjes en gaatjes.quote:
Heb geen lijken in de kastquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh nee gewoon dat ik dingen vind die je liever verborgen houdt. Als je grondig zoekt kom je in alle hoekjes en gaatjes.
Komt goedquote:
Nee die laat jij gewoon overal rondslingerenquote:
Samzz heeft ook zo;n hobby gehad waar ze dode dieren van straat plukte en thuis leeghaalde en dichtnaaide, je weet het niet.quote:
Netjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Gvd hee. Klacht ingediend bij Danny
Ehquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Samzz heeft ook zo;n hobby gehad waar ze dode dieren van straat plukte en thuis leeghaalde en dichtnaaide, je weet het niet.
Ehehehe 🥰quote:
natuurlijk doe ik dat niet, wil graag van die FvD stemmers afquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zolang je daar ook maar gewoon inlogt
oh dan ga je ook niet verhuizen, simpel zatquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
natuurlijk doe ik dat niet, wil graag van die FvD stemmers af
Waarom zou het niet zo zijnquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Externe factoren waar men geen invloed op heeft
Totaal niet realistisch geweest dus als je teleurgesteld bent als DENKquote:Teleurstelling bij aanhangers van #Denk bij uitslagen in Noord-Brabant. Geen zetel voor #Denk en grote winst bij #FVD #PS2019
Ben er voor je in deze donkere periodequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Externe factoren waar men geen invloed op heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |